Ez történik minden AdWords-gyakorlóknak egy bizonyos ponton. Kampányainkat elindítjuk, a pontos egyezést és az általános egyezést választjuk, az enyém a lekérdezésekhez, a bővítésekhez, a különböző kezdeményezések teszteléséhez, a betasok futtatásához stb. -, majd megütünk egy falat.
Mi a következő lépés? Hogyan folytathatjuk tovább a fizetett keresési fiókjainkat és méretezhetjük a szándékot?
Az alábbiakban néhány olyan stratégiát találunk, amely áttöri a SEM falon, és hatékonyan, de hatékonyan növeli fiókját.
Dinamikus keresési hirdetések használata lekérdezés bányászathoz
Ez nyilvánvaló, de sokan elfelejtik vagy inkább nem használják a DSA-kat, mert félnek attól, hogy a gazemberek elmenekülnek és elfogyasztják az elköltést. Először is, mi a DSA?
A DSA-k egy olyan kampánytípus a Google-ban, amely lehetővé teszi a Google számára, hogy feltérképezi webhelyét, a hirdetéseket valós időben egyesítse a vásárlókkal és irányítsa őket a lekérdezéshez leginkább releváns céloldalra. (Részletesen leírtam a DSA-kat és a különböző célzási típusokat egy korábbi cikkben, ” A dinamikus keresési hirdetésekkel növelje a kötetet és a hosszú farkát a negyedik negyedévben „.)
Lényegében az a cél, amelyet a DSA-kkal javasolnék, nem az, hogy a kampány mennyiségi meghajtó, hanem a lekérdezés bányászatához. Szerezzen be egy széles hálózatot, nézze meg, hogy mi felel meg és teljesít, majd végezze el azokat a kulcsszavakat a többi kampányban, ahol jobban felügyelheti az optimalizálást, a hirdetés másolását és a teljesítményt.
Az RLSA segítségével bővítheti a kulcsszó beállításait
Mint tudják, az RLSA kihasználja a sajátját Remarketingközönségek Keresési hirdetésekhez. Az RLSA-val szemben az a nagy dolog, hogy a webhelyét meglátogató felhasználók már ismerik Önt, a márkát és a teljes ajánlatot.
Ezt szem előtt tartva létrehozhat egy olyan kampányt, amely szélesebb, felső tölcséres kifejezéseket használ, amelyeket általában kockázatosnak tartanál, vagy nem számíthat rá.
Emellett olyan kifejezéseket is tartalmazhat, amelyekről úgy érzi, hogy valamilyen relevánsak, de tesztelésre és szüneteltetésre kerültek a rossz teljesítmény érdekében. Az RLSA-hallgatók rétegezése ugyanazokat a kulcsszavakat teszi kevésbé kockázatosvá, mivel a közönségek már ismerik a márkát – a cél az, hogy visszatérjenek előttük, meggyőzze őket, hogy térjenek vissza webhelyére és konvertálják.
Néhány további tipp arra vonatkozóan, hogy hogyan lehetnek stratégiaibbek ezzel a stratégiával, amikor elkezdi tesztelni és kibővíteni:
Szerezzen különböző közönségtípusokat a webhelyével való interakción alapulva, hogy megnézze, hogyan teljesítenek (pl. Kutatók, nagy szándékúak, kosárhoz adók stb.). Ezeket a közönségeket és a rétegződést az RLSA-ban szegmentálva erőteljesebb ajánlatot tehet a jól teljesítő szegmensek számára.
Ha jelentős forgalmat kap a webhelyén, és meglehetősen nagy a közönséglista szegmense, valójában különálló széles RLSA kampányokat szeretne létrehozni közönségszegmensenként. Ez lehetővé teszi, hogy testre szabhassa hirdetéseit az egyes közönségszegmensekhez, valamint testreszabhatja azokat az LP-ket, amelyeket el kíván küldeni – és persze, hogy jobban irányíthatja a költségkereteket, így több pénzt fektethet be a legjobban teljesítő szegmenseket.
Párosíts egy token elemzést széles egyezésű bővítéssel
Mindannyian ismerjük a kulcsszavak bővítését, függetlenül attól, hogy a keresési lekérdezési jelentések átfedése során megtaláljuk a szerződési feltételeket vagy a versenytársak kulcsszavainak használatát. Fontos azonban, hogy lépjen hátra és tekintse meg fiókját magas szinten. Melyek a mag tokeneket Amelyek nem csak a vezetési volumen, hanem a teljesítmény is?
Jegyzet a tokeneken, ha nem ismeri őket: A tokenek lényegében a kulcsszó különböző szálai (lényegében a kulcsszavakat szétszórja az egyes szavakra).
Például a “Photography ecommerce weboldal” tartalmazza a tokeneket: fényképezés, e-kereskedelem, weboldal.
Töltsd le az utolsó 3-6 hónap teljesítményadatait a kulcsszavak között. Hajtsa le a kulcsszavait a különböző tokenek között, és összesítse az egyes tokenek adatait. (Meg szeretné tekinteni a megjelenítéseket, a kattintásokat, a konverziókat, a CPA-t vagy a bevételt / ROI-t.)
Miután felismerte a legjobban teljesítő tokeneket, ki szeretné építeni Hosszú farok kulcsszavak És licitáljon velük az általános mérkőzésen.
Megjegyzés: fontos az általános egyezés használata, mivel a hosszú farok kulcsszavak mennyisége már meglehetősen korlátozott.
A token-analízis bónusza, hogy segíthet a hatékonysági erőfeszítésekben is; Ha vérzést vagy rosszul teljesítő tokeneket észlel, hozzáadhatja őket negatív kulcsszólistájához, és felszabadíthatja a máshol elköltött költségvetést.
Ez a három stratégia segíteni fog a SEM fal mellett – de nem feltétlenül kell várni egy teljesítménytáblára, hogy használhassa azokat. Sok szerencsét!

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket kereshet a keresési szakértőktől.

Kapcsolódó olvasmány

A PPC-kampányok sikere attól függ, hogy milyen nyelvet használ. Ez hogyan javítható.

Az AdWords révén a Google a hirdetőknek nagy ellenőrzést gyakorolt ​​arra, hogy mikor és milyen módon jelenjenek meg hirdetései, de a közelmúltig nem volt lehetséges a felhasználók demográfiai szempontból történő célzása. A Google új demográfiai célzása a keresési hirdetésekhez.

A legjelentősebb adathalász-átverés a pénzügyi és bankszolgáltatók fizetett keresési hirdetéseit szétkapcsolta a márka kulcsszavakra. Mi történik, és hogyan védhetik meg a bankok magukat?

A múlt héten a Google egy kis tűzveszélyt váltott ki, mivel jelentések merültek fel, hogy az intelligens segédeszköz, a Google Home kiadta a kéretlen reklámot a gyanútlan tulajdonosok számára.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!