Mint minden olyan vállalkozó, aki egy e-kereskedelmi webhelyet üzemeltet, időbe telhet, amíg teljes konverziót ér el.
Ha az eredmények elenyészőek, az első ösztön lehet, hogy nagy változtatásokat hajthatnak végre a táblán.
Sok cég nem tudja felismerni, hogy a vásárlási döntések nagy része tudattalanul történik. A tervezési hibák nagyon kicsinek tűnnek, de hatalmas hatással vannak az alsó sorra.
Nagyon lehetséges, hogy számos olyan UX hiba van az elrendezésben, amelyek első pillantásra kikapcsolják a látogatókat. Íme néhány dolog, amit észrevettél a megközelítésedben.
1. A vizuális hierarchia hiánya
web design Sokkal többet jelent, mint hogy egy platform elég szép és vonzó legyen. A folyamat nagy része a célalapú funkcionalitáshoz ragaszkodik. A vizuális elemek, például a szín, a pozícionálás, a kontraszt, az alak, a méret stb. Segítségével stratégiailag megszervezheti az oldalt, hogy a felhasználók erős benyomást kapjanak arról, hogy milyen fontosak bizonyos összetevők. Alapvetően ez arról szól, hogy hol szeretné az ügyfelek szemét vonzani.
Itt van a MailChimp honlapja:

Hol van az első hely, ahol a szemed elment? Valószínű, hogy az oldal közepén a CTA-hoz mentek. Az általuk használt gomb kissé eltolódott a színséma többi részétől, és az üzenet nagyon jól kirajzolódik.
A céloldal céljai alapján a kívánt műveletet megfelelően kell megjeleníteni a vizuális hierarchiában, és ki kell ugrani a látogatónak.
A TechWyse esettanulmányt készített Arról, hogy egyes céloldalak hogyan vonzzák a figyelmet. Itt van a kísérletben használt eredeti céloldal:

Most itt van a céloldal, amelynek hőtérképét, ahol a látogatók szemét vonták:

Észre fogja venni, hogy a legnagyobb elkötelezettséggel rendelkező hely volt az élénk piros “NO FEES” matrica. A probléma ezzel az, hogy szemet húz, de nincs kattintási vagy konverziós cél. Ezért a látogatók az oldal fontosabb részeitől eltérnek.
Olyan eszköz, mint például Zarget Segít azonosítani a webhely látogatóinak olvasási és szkennelési mintáit. A mozgó és a dinamikus elemek közötti böngésző-interakciót is követheti, ellentétben a pillanatfelvételeken alapuló hőterképekkel (mint például az Őrült tojás).
Amikor céloldalakat tervez, tartsa szem előtt a átfogó célkitűzést a konverzióhoz. Fel kell venni a regisztrációt? Egy üzlet promóciója? Bármit is döntesz, győződjön meg róla, hogy a vizuális hierarchiája a kívánt műveletet hívja meg, és a felhasználókat egy konverzióhoz irányítja.
2. Nem egyértelmű értékteremtés
Ne feledje, hogy nem mindenki akar azonnal eladni. Az egyedülálló értékesítési javaslatának bemutatása közvetlenül a denevérből jó módja annak, hogy vonzza a látogatókat, hogy lássa, mit kínál.
Az értékes javaslat az, hogy mi az ügyfeleknek miért kell választani te Szemben a versenytársakkal. Függetlenül attól, amit eladsz, ez szinte azonnal nyilvánvalóvá válik. A Az Amazon széleskörű használata Teszi ezt a koncepciót rendkívül létfontosságú az e-kereskedelmi webhelyek létrehozásához. Miért vásárol egy vevőtől a kényelmes kiskereskedelmi óriások helyett?
A kemény igazság az, hogy sok online vállalkozás küzd, hogy egyértelműen kommunikálják értékteremtőjüket. Kövesse az alábbi lépéseket a saját készítéséhez:
Határozza meg az igényt – A legfontosabb dolog közölni, hogy megérted az ügyfél elsődleges szükségességét. Az értékteremtésnek újra kell kezdenie.
Ismertesse a megoldást – Itt kell kiemelnie a szolgáltatásának legfontosabb előnyeit.
Megkülönböztetés megjelenítése – Ez a rész finomságot igényel. Egyszerűen a versenyző bömbölése nem itt a megoldás. Ehelyett finoman foglalkozik azokkal a közös kifogásokkal, amelyeket az ügyfelek az iparágon belül találnak, és az egyedülálló megoldási módjukat.
Biztosítsa a bizonyítékot – Végül, biztos lehet abban, hogy a legtöbb ügyfél szkeptikus lesz a márkaüzenetekről. Ezt szem előtt tartva mindig okos lépés, hogy hiteles bizonyítékokkal ellenőrizze követeléseit. A tapasztalatok, esettanulmányok és sikertörténetek remek kiindulópontot jelentenek.
Itt egy nagyszerű példa Kevesebb számvitel :

Az egész honlapjuk az értékteremtésük kifejezésére törekszik. Közös kérdéseket vetnek fel az iparágban, és meghatározzák, hogyan működnek a probléma megoldása érdekében. A doboz alatt videó sikertörténetet mutatnak be, valamint a nagy névvállalatokat, amelyekhez a platform kompatibilis a validáláshoz.

Sorozat Esettanulmányok az Invesp által Azt találta, hogy egy jól kialakított értéktervezés 90 százalékkal növelheti konverziós arányát! A túlnyomórészt túlzsúfolt e-kereskedelmi tájban az ügyfeleknek nincs gondjuk a következő márkához való elmozdulással, ha az értékteremtés zavaros.
3. Subpar checkout folyamat
A fizetési folyamat talán a legfontosabb darab az e-kereskedelmi puzzle. Tekintettel arra, hogy a Az átlagos kosárkihagyási arány A tavalyi 76,8 százalékos volt, nagyon bonyolult tervezési elem lehet a mester. Számtalan oka van annak, hogy az emberek úgy döntenek Hagyják el a kocsikat :

Alapvetően a cél az, hogy elkerüljék a lehető legtöbb karimát, amire az ügyfélnek át kell mennie, hogy megvásárolhassa. Minden lépés új esélyt jelent arra, hogy átgondolja. Itt az egyszerűség nagyon fontos.
Most, hogy az 1 kattintásos fizetési lehetőség, például az Amazon, nem minden élethűen használható az összes e-kereskedelmi platform esetében. De sok apró tervezési csípés tehet, és elemeket hozzá, amelyek megkönnyítik a folyamatot.
Mindenekelőtt mindig van olyan funkció, ahol az ügyfélnek lehetősége van arra, hogy vendégként fizetjen. A legtöbb ember tudja, hogy egy weboldalra való jelentkezés azt jelenti, hogy spameket fognak bombázni.
Továbbá győződjön meg arról, hogy nagyon nyilvánvaló, mi az ban ben A bevásárlókosár, valamint a teljes költség, beleértve az összes díjat is. Íme egy példa egy kosárról Asos :

Világosan megmutatják az elemek összköltségét, és biztosítják a szállítási lehetőségeket, így a felhasználó nem fog megütni semmilyen váratlan extrával.
Egy másik nagyszerű összetevő az a Előrehaladási mutató :

Hozzáadva a tervezéshez a folyamat úgy fog kinézni, hogy a konverzió áttetsző tölcsérrel jobban megszervezett.
Minden, amit hozzáad az e-kereskedelmi webhelyéhez, végül a fizetéshez vezet. Ha ez a rész gyengén van kialakítva, akkor a konverziós ráta szenved. Az Ön választotta az e-kereskedelmi platform minden különbségét – a testre szabható egy tetszik Shopify Biztosítja, hogy a bevásárlókosárnak szüksége van alkalmassága , Amely nélkül a legjobb design értelmetlen.

Tehát mialatt a legjobb bevásárlókosarendszereket helyezzük el, hajtsuk végre mindazt a tanácsot, hogy javítsuk ki a fizetési folyamatot, és tartsuk szemmel az analitikájára, hogy megnézzük, teljesítik-e a konverziós célokat, hogy mennyi Akkor ezek a 76,8% elhagyott kocsik ténylegesen elvárják a helyreállítását?
Neil Patel, a Crazy Egg, Hello Bar és KISSmetrics társalapítója becslése szerint 10-30% -os Forbes cikk . “Az eladások mennyisége, amellyel vissza tudsz térni az ilyen jellegű díjakkal, valóban felveszi” – írta.

4. Elavult weboldal témája
Az első benyomások mindenek az e-kereskedelemben. Mi az első gondolata, amikor ezt látod?

Ha webhelye úgy néz ki, mintha a 90-es években készült volna, akkor a fogyasztók könnyedén el tudnak ugrani olyan következtetésekre, mint például: a) Ön már nem az üzletben van, és b) webhelye nem fogja megőrizni értékes információit. Mindkettő hitelessé teheti Önt, és a potenciális vevőket távol tartja.
Továbbá, az elavult webhelyek általában nem elég jól a keresési rangsorban. A Google évente több száz alkalommal frissíti keresési algoritmusát, és értékeli a felhasználói élményt a legtöbb egyéb rangsorolási tényező mellett. Rohan Ayyar , A keresőmotoros néző kolumnistom és a SEO guru, ezt mondja:

“Általánosan ismeretes, hogy a Google gyakori használhatósági tanulmányokat és kísérleteket végez a saját termékei javítása érdekében. Annyira súlyosak az UX-ről. Az Ön weboldalai gyorsan lemerülnek a SERP-ekről, ha továbbra is figyelmen kívül hagyja a használhatóságot. ”

A web design rögzítése a UX-első megközelítés Szükség lesz egy kis piaci kutatásra. Vessen egy pillantást a versenytárs weboldalairól, hogy megtapasztalhassa, mi a versenyző. Ezenkívül győződjön meg róla, hogy tartja magát a legújabb design trendekkel.
Például a szöveges tartalmú tartalmakat eltávolító, egyszerű webhelyeket gyakrabban használják napjainkban, hogy hatékonyan bemutassák a webhelyet. Itt van Vera Wang honlapja:

A céloldal fő hangsúlya az első benyomáshoz használt, elfogadó videó, nem pedig a terméklistákhoz vezető szövegfal.
Végül, ha webhelye elavultnak tűnik, pénzt hagysz az asztalon. Nem számít, mennyire jó a tartalom, a látogatók első pillantásra kikapcsolnak. A hagyományos webes tervezési szabványok és gyakorlatok használata azonban nem jelenti azt, hogy be kell tartania a legújabb tervezési trendeket, vagy hozzá kell igazítania az elrendezést.
Jeffrey Eisenberg, a BuyerLegends.com vezérigazgatója, Összegezte a legjobban Amikor azt tanácsolta a webmestereknek, hogy webhelyüket a “megtérés” helyett a “meggyőzésre” összpontosítsák:

“Az átváltási arányok valóban drámai javulásának képessége továbbra is szükségessé teszi a hagyományos gondolkodás elmozdulását. A tervezőcsoportoknak meg kell érteniük, hogy bár a cél átalakítás lehet, a gyakorlatnak meg kell ragadnia. ”

Ez azt jelenti, hogy a tervezők, a fejlesztők, a tartalomkészítők és a marketingesek hamarosan ugyanazon az oldalon fognak megjelenni a nem túl távoli jövőben. Valójában ezek a segédeszközök már itt vannak.
Például, UXPin Segít a vállalkozói és a marketingszakembereknek a tervezőcsapataikkal együttműködve gyorsan létrehozni a drótvázakat és a prototípusokat, amelyekből a tervezők és a fejlesztők olyan kész weboldalon dolgozhatnak, amely megfelel az összes szükséges funkciónak.

Rajtad a sor
A weboldal tervezése nem rakéta tudomány. Azonban az egészséges konverziós arányt eredményező elemek tökéletes egyensúlyának megtalálása valószínűleg bizonyos kísérleteket tesz. A kulcs mindig tesztelés és optimalizálás.
Minden e-kereskedelmi platform különböző konverziós képleteket igényel. Ne essen áldozatul ezeknek a gyakori hibáknak.

Pratik Dholakiya az E2M, a digitális marketing ügynökség és az app fejlesztő cég Moveo Apps társalapítója.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

A 700 legmagasabb e-kereskedelmi márka tanulmánya azt mutatta, hogy a többség kevésbé fejlett, amikor a webhelyek gyorsaságát optimalizálják. Tudja meg, hogyan lehet elkerülni ugyanazokat a hibákat.

Az elmúlt 20 évben a Google forradalmasította, hogy miként forrás információk, hogyan vásárolunk termékeket, és hogyan reklámozzák a hirdetők ezeket a termékeket nekünk. Mégis, egy tény továbbra is makacsul igaz: a Google márkakereskedései továbbra is a keresőmotor eredményoldalának (SERP).

Az internet lehetővé tette számunkra, hogy az emberek világszerte dolgozhassanak, és van néhány olyan erőteljes eszköz, amely különböző típusú együttműködést kínál a marketing erőfeszítéseinek növelése érdekében.

2010-ben Sean Ellis, a vállalkozó, az angyal befektető, az induló tanácsadó és most a GrowthHackers vezérigazgatója a “növekedéshacker” kifejezést olyan emberként alakította ki, akinek minden stratégiája, minden taktikája és minden kezdeményezése megpróbálkozik a növekedés reményében. De ez elég homályos, ugye?

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!