Remarketing mindig a egyik leghatékonyabb eszköz az e-kereskedelmi marketinges berkekben, de a negyedik negyedévben egyre nagyobb jelentőséget tulajdonít.
Az ünnepek gyors közeledésével fontos, hogy nagyszerű helyzetbe kerüljön a nagy ünnepi rohanáshoz. Az alábbi öt kedvenc remarketing stratégiámat vázoltam fel.
1. Dinamikus termékhirdetések (Facebook és Google)
Ha jelentős számú termékkel rendelkező e-kereskedelmi weboldala van és dinamikus hirdetésekkel nem végez remarketinget, akkor nagy hibát követ el.
2. Közönség célzás
A remarketing kampányokat indítók nagy hibái, hogy általában az összes közönséget el akarja érni aki meglátogatta a weboldalt, de nem konvertálta ügyféllé.
3. Sorozatos remarketing
Ahelyett, hogy ugyanazt a közönséget célozza és kreativitást, üzenetet jeleníti meg újra és újra, az időnként tesztelje a különböző hirdetéseket (próbálja tovább ösztönözni a felhasználókat az időnként és ügyféllé konvertálni őket).
4. Remarketinglisták meghatározott dátumokhoz
Az egyik taktika, amelyet sikerrel használtunk, közönségeket hoztunk létre bizonyos ünnepekhez – például amely a weboldalon a fekete pénteken vagy a Cyber hétfőjén keresztül érkezett.
Ezek a csoportok magukban foglalják azokat a látogatókat, akik nem feltétlenül a tipikus ügyfelek. Ezután a következő negyedik negyedévben kihasználhatjuk ezeket a közönségeket és emlékeztessük őket, hogy ismét vásároljanak ajándékokat szeretteiknek.
5. Átfogó RLSA stratégia
Lehetővé teszi, hogy agresszívebb ajánlattal célozza a magasabb rendű közönségeket, ezek azok akik meglátogatták a webhelyét, de nem konvertáltak, de továbbra is keresik a termékeket, szolgáltatásokat. Mivel már ismerik webhelyét, a cél az, hogy visszahozza és elnyerje őket a konverzió befejezéséhez.
Ezenkívül külön kampányt hozhat létre, amely széleskörű vagy rendkívül versenyképes / költséges kifejezéseket tartalmaz, amelyeket általában nem ajánlott fel, és ezeket a kampányok a Remarketinglisták . Mivel Ön olyan közönséget keres, aki már járt webhelyén iusmeri a szolgáltatását / termékét, magasabb CVR-értékeket fog látni, és képesnek kell lennie arra, hogy az elérni kívánt feltételekhez CPA-kat hozzon létre.
Minél hamarabb beveszed ezeket a játékokat, annál több adat áll rendelkezésre a gyors és hatékony optimalizáláshoz, amikor a forgalom forró (és drágább). Sok szerencsét!