Függetlenül az Ön iparágától, támaszkodhat webhelyére a bizalom kiépítéséhez, kapcsolatok kiépítéséhez, szolgáltatások nyújtásához és termékek értékesítéséhez.
A helyes SEO az ügyfeleket az Ön weboldalához vonzza, ezáltal javítva a keresési rangsorát, míg az UX segíti a látogatót abban, hogy megtalálja a szükséges információkat a webhelyén, és segíti a kapcsolatot a leendő ügyfelével.
A webhely látogatóinak különleges problémái vannak, és a keresőmotorok segítségével megtalálják a keresett válaszokat. Miután megtalálják a weboldalt, amely megválaszolja a kérdéseiket, gyorsan és könnyen meglátogatják a válaszokat.
Ezért fontos, hogy A SEO és az UX kiegészítik egymást Hogy eredményeket hozzon létre. Egyszerűen fogalmazva: SEO + UX = $.
Értéktelen és értelmetlen a forgalom irányítása a webhelyére, hacsak a forgalom nem minősül. Hasonlóképpen, az Ön weboldalának tervezése időpocsékolás, ha nincs forgalma a konverzióhoz.
Együtt, a SEO és az UX célpontja a weboldal látogatóinak szándékával kell, hogy legyen, hogy az Ön vállalkozásának van egy weboldala, amely a látogatókat ügyfelekké alakítja.
Az alábbiakban tárgyalt stratégiák 5 UX legjobb gyakorlatot azonosítanak egy keresőmotorra összpontosító weboldal számára.
# 1 Érzékeny és mobiloptimalizált
Ha ma várakozó helyre, étterembe vagy más nyilvános helyre nézel, észre fogod venni, hogy a legtöbb ember általában a telefonjával van elfoglalva. Statisztikák a fogyasztói mobilhasználatról A Smart Insights szerint a mobileszközökre fordított idő 51% -ról 42% -ra nőtt.

Az okostelefon-használók 96% -a Olyan weboldalakba kerültek, amelyeket nem mobileszközökre terveztek. Ha egy mobilfelhasználó megérkezik a webhelyére, és webhelye nem mobiltelefonra optimalizált, akkor az a felhasználó Ötször nagyobb valószínűséggel Elhagyni a feladatot és visszafordítani a webhelyet.
A webhelyek reakciókészségének elsőbbséget kell élveznie, mivel a Google megváltoztatta algoritmusait, hogy mérlegelje, mennyire reagál a teljes dizájnra és jutalmazza a mobiloptimalizált weboldalakat. Ez azt jelenti, hogy egy nem válaszadó weboldal nehézségekbe ütközik a keresőmotor eredményei között.
Egyre több ember használja a mobileszközöket, és a válaszadó webhely könnyű és kényelmes a nagyszerű UX és SEO számára.
# 2 Optimalizálja az oldal sebességét
A Google nagyon tisztában volt a Az oldal sebességének hatása A keresőmotor rangsorában. A Google számos alkalommal kijelentette, hogy keresési algoritmusaiban oldalsebesség-jeleket is tartalmaz. Ez azt jelzi, hogy a weboldal sebességének javítása osztalékot eredményez a keresőmotor rangsorolásakor.
A lassú weboldalak tönkreteszik az ügyfelek tapasztalatait, mert a webfelhasználók majdnem fele számít arra, hogy a webhely 2 másodperc alatt vagy annál kevesebbet tölt be. A weboldal gyorsasági teljesítményéről egyértelmű adatokat kaphat A Google Analytics , Oldalsebesség, YSlow, WebPagetest vagy Page Speed ​​Insights.
A lassú weboldalak nem ideálisak az UX és a SEO szempontból, amint azt Matt Cutts is megerősítette:
“A webhelyek felgyorsítása fontos – nem csak a webhely tulajdonosai, hanem minden internethasználó számára. A gyorsabb oldalak boldog felhasználókat hoznak létre, és láttuk a miét Belső tanulmányok Hogy amikor egy webhely lassan reagál, a látogatók kevesebb időt töltenek ott. De a gyorsabb webhelyek nem csak a felhasználói élmény javítását szolgálják; A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a helyszín sebességének javítása szintén csökkenti a működési költségeket. ”
Az alábbiakban néhány olyan erőforrás található, amelyről megtudhatja, hogyan optimalizálhatja webhelysebességét.
# 3 Használja a gazdag kódrészleteket
A gazdag kódrészlet lehet egy kép, áttekintés, videó vagy akár egy eseménynaptár, amelyet közvetlenül a SERP listában ágyaztunk be. A kezdeményezés természetesen az, hogy gazdagítsa az UX-t, és további információkat szolgáltasson a keresési eredményoldalon, és arra kényszeríti a felhasználót, hogy további információkért kattintson a weboldalára.

A weboldal tulajdonosainak és marketing menedzsereinek minden lehetőséget fel kell használniuk arra, hogy az internetes keresőket a versenytárs helyett kattintson az oldalukra. A gazdag kódrészlet segítségével bővítheti keresési eredményeit olyan kiegészítőkkel, mint például a fotók és a minősítés, amelyek segítenek felhívni a kereső szemét, valamint további információkat nyújtani.
Számos fizetett hirdetéssel, képeredményekkel és a vizuálisan érdekes elemekkel, amelyek a keresési eredményoldalon a figyelem középpontjába kerülnek, a gazdag kódrészletek olyan egyedülálló hatások lehetnek, amelyek vonzzák a szemet, és megnyerik a kattintást.
A gazdag kódrészletek végrehajtása kétféle módon történhet:
Nagyon kevés márka bonyolult kódrészleteket valósít meg, így ez kétségtelenül lehetőséget nyújt arra, hogy webhelye kiemelkedjen a SERP-kben, fokozza az UX-t és növelje a kattintások áthaladását.

# 4 Használja az érzékeny navigációt
A Google szerint , “A weboldal navigációja fontos ahhoz, hogy a látogatók gyorsan megtalálhassák a kívánt tartalmat. Azt is segítheti a keresőmotorok megérteni, hogy milyen tartalmat tart a webmester fontosnak … ”
Új webhely létrehozása vagy Egy meglévõ újratervezése , Fontolja meg a webhely navigációs folyamatát. A weboldal navigáció segítségével növelhető az UX, miközben optimalizálásra kerül a keresőmotorhoz is, több oldalról vagy végtelen lapozható a weboldalakon az Inc.com és mások által látható módon.
Az érzékeny navigáció tervezése nemcsak javítja az UX webhelyét, de ha megfelelően alkalmazzák, növelheti webhelye konverziós arányát is. Például a visszafordulási arány a Time.com-on 15 százalékkal csökkent, miután folyamatosan görgetett.
Ha világos cselekvésre ösztönző hívásokkal (CTA) működik a felhasználóbarát navigációval kapcsolatban, segít abban, hogy megkönnyítse a látogatókat a célcsatornákon keresztül, és elkerülje a webhely látogatóinak frusztrációját, akiknek elkerülhetetlen lépéseket kell tenniük Végső rendeltetési helyüket.
# 5 Támogassa a tartalmat grafikával
A jó tartalmak jó képei nemcsak a webhely tartalmának vonzóbbá és informatívabbá tételét segítik elő, hanem az UX-hez szükséges aurát is.
A képek segítenek hatékony ötleteket nyújtani a felhasználóknak, és vonzzák az interakciót, és a legtöbb SEO-szakértő megmondja Önnek, hogy milyen előnyökkel jár a képek optimalizálása a kereséshez is.
Ha a kép és a cím megfelelő formátumban van a releváns kulcsszavakkal, amelyek relevánsak az adott kép tartalmához képest, akkor nagyobb valószínűséggel fognak megjelenni, amikor egy kapcsolódó keresést végeznek a keresőmotorokban.
Gyakorlati tippeket arról, hogy hogyan győződj meg róla, hogy a képek megfelelő módon vannak optimalizálva, nézd meg Christopher Ratclifft Útmutató a képek optimalizálásához a SEO-hez .
Következtetés
A SEO és az UX könnyű összevonni a webhely teljesítményének növelése érdekében, és fontos felismerni, hogy ezek a kettők már nem működnek külön, legalábbis nem ugyanolyan hatékonysággal.
A SEO vezet a webhely forgalmához, és segít abban, hogy magasabb pozíciót érjen el a SERP-ken, azonban az UX meghatározza, hogy a forgalom tartható-e és átalakul-e ügyfelekké.
Így minden olyan webhely, amely megpróbálja javítani a teljesítményét az UX és a SEO segítségével:
Vonzó formatervezés, amely a hozzáférhetőségre összpontosít
Releváns, minőségi és tájékoztató jellegű tartalom
A szöveg és a képek optimalizálása mind a webhely felhasználói, mind a keresőmotorok számára
Egyszerű és hatékony navigáció és könnyen használható szerkezet
Tiszta cselekvésre ösztönzés, mind a felhasználók következő kattintásai, mind a kívánt konverzió körül.

Pius Boachie a DigitiMatic, egy bejövő marketing ügynökség alapítója.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

Ha jobban szeretne rangsorolni és több forgalmat szerezni, akkor többet kell gondolnia, mint hogy optimalizálja webhelyét. Számos lehetőség létezik ott az “off-page SEO” -on – a SEO máshol az interneten, és még offline módon is. Itt van az indítás.

A Google kiemelt kivonatok csodálatos lehetőséget jelentenek a marketingesek számára, hogy az első oldalon a versenytársak fölé emelkedjenek, növeljék az oldalnézeteket és növeljék a konverziókat. … Olvass tovább

A mobiltelefon célja a rangsor meghatározásának gerincévé válni a webhely mobil- és asztali változatánál – ezért elengedhetetlen, hogy a technikai SEO-ről nézzünk mobilra.

A látens szemantikai indexelés olyan koncepció, amelyet a keresőmotorok felfedeznek, hogy felfedezzék, hogyan működnek együtt a kifejezés és a tartalom, ugyanazt jelentik. Így használhatja fel a SEO stratégiájának növelésére és a vállalkozás növekedésére.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!