Csak azt futtattad, amire gondolsz, valóban ígéretes átalakítási teszt. Annak érdekében, hogy növelje a látogatók számát, amelyek a termékoldalak demóigényeiké alakulnak át, az egyik oldalán vonzó új áttervezést tesztel egy jó ol ‘A / B teszt segítségével. Az oldal látogatóinak fele az eredeti termékoldalakat látja, és félig az új, vonzó dizájnt. A tesztet egy teljes hónapra futtatod, és amint azt vártod, a konverziók felfelé – 2% -ról 10% -ra. Fiú, jól érzi magát! Ezeket az eredményeket az Ön főnöke elé állítja, és azt tanácsolja, hogy a megállapításai alapján minden termékoldal átkerüljön az újratervezésbe. Ő megadja neked a menetet. De amikor kirakja az új tervet, észreveszi, hogy a demókérések száma megy le. Csodálkozol, vajon szezonalitás, ezért vársz még néhány hónapot. Észre veszi az MRR csökkenését is. Mi ad? Kiderült, hogy az oldalt nem tesztelte elég hosszú ahhoz, hogy az eredmények statisztikailag szignifikánsak legyenek. Mivel ez a termékoldal csak napi 50 megtekintést látott, akkor már több mint 150 000 embernek kellett volna megnéznie az oldalt, mielőtt 95% -os megbízhatósági szintet érne el – ami nyolc év alatt eltelne. Mivel nem sikerült számszerűsíteni ezeket a számokat, a vállalat elveszíti üzletét. Egy kockázatos üzlet A számlázás más számítása csak egy a sok CRO hibás marketingszakértőnek, aki a CRO-térben van. A marketingesek számára könnyen meg lehet trükkelni magukat abban, hogy javítják a marketingjüket, amikor valójában veszélyes utat vezetnek üzleti tevékenységük során a hiányos kutatások, kis mintaméretek stb. Tesztelése alapján. De ne feledd: A CRO elsődleges célja az igazság megtalálása. Ha kritikus döntést hoz a hibás feltételezésekről és a statisztikailag szignifikáns tesztekről, akkor nem lesz ott. Annak érdekében, hogy időt takaríthat meg, és legyőzze ezt a meredek tanulási görbét, itt vannak a leggyakoribb hibák a marketingesek Konverziós arány optimalizálása . Ahogy teszteli és megcsíp és finomítja a marketinget, tartsa szem előtt ezeket a hibákat, és tartsa a tanulást. 6 CRO hibát lehet tenni 1) Úgy gondolja, hogy a CRO mint az A / B tesztelés. Az A / B tesztelése a CRO-val hasonló, mint egy négyzet négyzetének hívása. Míg az A / B teszt a típus A CRO, ez csak egy eszköz a sok közül. Az A / B teszt csak egy változót próbál meg ellenőrizni, hogy jobban teljesítsen, míg a CRO minden típusú tesztelési módszertant tartalmaz, mindezt azzal a céllal, hogy webhelyének látogatói a kívánt műveletet hajtsák végre. Ha úgy gondolja, hogy “csak CRO-t csinál”, mindent tesztel az A / B teszttel, akkor nem nagyon okos a teszteléssel kapcsolatban. Rengeteg olyan eset van, amikor az A / B tesztelés egyáltalán nem segít – pl. Ha a minta mérete nem elég nagy ahhoz, hogy összegyűjtse a megfelelő mennyiségű adatot. A tesztelni kívánt weboldal havonta csak néhány száz látogatást tesz lehetővé? Ezután hónapokba telhet, hogy elegendő forgalmat keressenek a statisztikai jelentőség elérése érdekében. Ha az A / B tesztet az alacsony forgalmú oldalra, majd hat héten belül határolja le azt a sort, amelyik meg akarja állítani a tesztet, akkor ez a próba – de a teszt eredményei nem fognak tudományos alapokon nyugodni. Az A / B tesztelés egy nagyszerű hely, ahol elkezdheti a CRO oktatását, de fontos, hogy megismerje számos különböző tesztelési módszertant, így nem korlátozza magát. Ha például csak néhány héten belül szeretné látni a weboldalon végzett konverziók jelentős emelését, akkor próbáljon egyszerre több változást végrehajtani, ahelyett, hogy egy változót egyszerre tesztelne. Vegyük például a Weather.com-ot: Sok különböző változót változtattak meg az egyik céloldalukon egyszerre, beleértve az oldalak tervezését, címét, navigálását stb. Az eredmény? Elképesztő 225% -os növekedés a konverziókban . 2) Nem ad meg kontextust az átváltási arányokhoz. Amikor elolvastad a vonalat a Weather.com-on végzett konverziók 225% -os emeléséről, vajon mit gondolsz arról, hogy mit jelent a “konverziók”? Ha igen, akkor úgy gondolkodsz, mint egy CRO. A konverziós ráta mérni tudja a számtalan dolgot: vásárlások, vezetők, kilátások, előfizetők, felhasználók – mindez az oldal céljától függ. Csak azt mondja, hogy “a konverziók óriási növekedését láttuk” nem jelent sokat, ha nem biztosítja az embereknek azt, amit a konverzió jelent. A Weather.com esetében kifejezetten a próbaidős előfizetésekre hivatkoztam: a Weather.com 225% -os növekedést ért el ezen az oldalon. Mostanra az átváltási árfolyam emelkedése sokkal egyértelműbb. De még azt is kimondva, hogy a metrika nem mondja el az egész történetet. Mikor volt pontosan a próbaidő? A hét és a hónap különböző napjai nagyon eltérő konverziós arányokat eredményezhetnek. Ezért, még akkor is, ha a teszt három nap múlva 98% -os jelentőséggel bír, akkor a teljes hét hátralévő részében továbbra is le kell futtatnia a tesztet, mert különböző napokon eltérő konverziós arányt lehet elérni. Ugyanaz a hónapokig tart: Ne végezzen tesztet a decemberi ünnepi hónapokban, és várják, hogy az eredmények ugyanazok legyenek, mintha március hónapra futtatnák. A szezonalitás befolyásolja az átváltási arányt. Más dolgok, amelyek nagy hatással lehetnek a konverziós arányra? Az eszköz típusa egy. A látogatók készen állnak arra, hogy kitöltsék ezt a hosszabb űrlapot az asztalon, de ugyanilyen sebességgel konvertálják a mobil látogatókat? Jobb megvizsgálni. A csatorna másik: Vigyázz az “átlagos” konverziós arányok jelentésére. Ha egyes csatornáknak sokkal magasabb konverziós arányuk van, mint mások, érdemes másképpen kezelnie a csatornákat. Végül ne feledje, hogy a konverziós arány nem a vállalkozás legfontosabb mutatója. Fontos, hogy konverziói a vállalat bevételéhez vezessenek. Ha szabaddá tetted a termékeidet, akkor arra számítok, hogy a konverziós arányok felborulnak – de nem tehetne pénzt, ugye? A konverziós arány nem mindig jelenti meg, hogy az Ön vállalkozása jobban működik-e, mint amilyen volt. Légy óvatos, hogy véletlenül nem a konverziókra gondolsz, hogy ne irányítsd. 3) Nem igazán érted a statisztikákat. Az egyik legnagyobb hiba, amikor elkezdtem tanulni a CRO-t, arra gondolt, hogy támaszkodhatok arra, amit a kollégiumi statisztikai tanfolyamokról emlékeztek át a konverziós tesztek elvégzésére. Csak azért, mert futtatsz kísérleteket, nem tudsz tudós lenni. A statisztikák a CRO gerincét jelentik, és ha nem érti meg azt belülről és ki, akkor nem lesz képes megfelelő tesztek végrehajtására, és komolyan kiszoríthatja a marketing erőfeszítéseit. Mi a teendő, ha túl korán abbahagyod a tesztet, mert nem vártad 98% -os statisztikai jelentőség elérését? Végtére is, nem 90% -ban elég jó? Nem, és ezért van: Gondolj statisztikai jelentőségre, mint egy tét. Tényleg hajlandó fogadni a 90% -os esélyt a teszt eredményére? A teszt 90% -os jelentőséggel bíró, majd a győztes kijelentése olyan, mint mondani: “90% -ban vagyok biztos benne, hogy ez a megfelelő design, és hajlandó vagyok mindent lefogadni rajta.” Ez nem elég jó. Ha szüksége van a statisztikai frissítésre, ne essen pánikba. Fogadni fog a fegyelem és a gyakorlat, de ez lesz egy sokkal jobb marketingszakértő – és ez teszi a tesztelési módszertan sokkal, sokkal szigorúbb. Kezdje Olvassa el ezt a Moz hozzászólást Craig Bradford , Amely magában foglalja a minta méretét, a statisztikai szignifikanciát, a konfidenciaintervallumokat és a százalékos változásokat. 4) Nem kísérletez olyan oldalakon vagy kampányokon, amelyek már jól működnek. Csak azért, mert valami jól működik, nem jelenti azt, hogy csak hagynia kell. Gyakran előfordul, hogy ezek a marketingeszközök a legoptimálisabb lehetőségeket nyújtják az optimális optimalizáláshoz. Néhány legnagyobb CRO-t a HubSpot-ban nyertünk, olyan eszközökből származott, amelyek már jól teljesítettek. Két példát adok neked. Az első a Pam Vaughan által a HubSpot web stratégiai csapatán végzett projekt, Úgynevezett “történelmi optimalizálás”. A projekt a régi blogbejegyzések frissítését és újbóli közzétételét eredményezte, hogy több forgalmat és vezetést generáljon. De ez nem jelenti azt, hogy frissítenünk kell minden régi blogbejegyzést; Ez azt jelentette, hogy frissítették a blogbejegyzéseket, amelyek voltak már A legbefolyásosabb a forgalom és a vezetékek generálásában. Attribútumelemzésében Pam két meglepő felfedezést tett: Havi blog nézeteink 76% -a “régi” bejegyzésekből származott (más szóval, az adott hónap előtt közzétett bejegyzések). Havi blogbejegyzéseink 92% -a szintén “régi” bejegyzésekből származik. Miért? Mivel ezek voltak a blogbejegyzések, amelyek lassan felépítették a keresési jogosultságot, és rangsoroltak a Google keresőprogramjain. Hónapról hónapra egy tonna szerves forgalmat generáltak. A projekt célja tehát az volt, hogy kitaláljon: a) hogyan lehet többet vezetni a nagy forgalmú, de alacsony konverziós blogbejegyzésekből; És b) hogyan lehet nagyobb forgalmat szerezni a nagy konverziós posztunkhoz. Azáltal, hogy optimalizálta ezeket a már nagy teljesítményű bejegyzéseket a forgalom és a konverziók számára, több mint megkétszereztük az általunk optimalizált régi bejegyzések által generált havi leadek számát. Egy másik példa? Az elmúlt néhány hétben Nick Barrasso a marketing-felvásárlási csapatunkból vezetett a blogunk vezetői ellenőrzésére. Rájött, hogy egyes, leginkább eredményes blogbejegyzések a forgalom számára valóban vezetik az olvasókat néhány legrosszabb teljesítményű ajánlatunkhoz. Annak érdekében, hogy a nagy forgalmú, alacsony konverziós oszlopok közül 50-nél nagyobb ólommegmunkálást érjünk el, Nick tesztet végzett Amelyben az egyes hozzászólások elsődleges cselekvésre ösztönző felhívása egy cselekvésre ösztönző vezető látogatóval váltotta fel egy olyan ajánlatot, amely szorosan illeszkedett a bejegyzés témájához, és amelynek a legmagasabb benyújtási aránya volt. Egy hét elteltével ezek a bejegyzések 100% -kal többet vezetett az átlaghoz képest. A lényeg az, hogy a következőkre koncentrálj: Ne koncentrálj csak arra a marketingeszközök optimalizálására, amelyek a legtöbb munkát igénylik. Sokszor azt fogja találni, hogy a legalacsonyabb lógó gyümölcsök olyan oldalak, amelyek már jól teljesítenek a forgalom és / vagy a vezetékek számára, és még tovább optimalizálva sokkal nagyobb lifteket eredményezhetnek. 5) A CRO teszteket a kutatás helyett a taktikára alapozza. A CRO esetében a folyamat minden. Távolítsa el az egót és a feltételezéseket az egyenletből, hagyja abba az egyedi taktikákra támaszkodva, hogy optimalizálja marketingjét, és inkább szisztematikus megközelítést alkalmazzon a CRO esetében. A CRO folyamatnak mindig meg kell kezdenie a kutatást. Tény, hogy a kutatás folytatása az a lépés, amivel a legtöbb időt töltené. Miért? Mert az ebben a lépésben végzett kutatás és elemzés vezet a problémádhoz – és csak akkor, ha tudod, hol vannak a problémák, hogy találsz egy hipotézist, hogy legyőzze őket. Ne felejtsd el a tesztet, amikor egy hetes 50 legmagasabb HubSpot blogbejegyzést írt kétszeresére. Nick egy nap nem ébredt fel, és rájött, hogy a nagy forgalmú blogbejegyzések alacsony teljesítményű ajánlatokat eredményezhetnek. Ezt csak a napi órákon és órákon keresztül tanulmányozta a blogunk vezető gen stratégia alapján. Paddy Moogan Nagyszerű posztot írt Moz-ra Hol keressenek adatokat a kutatási szakaszban. Például hogyan néz ki az értékesítési folyamata? Vettél már át a teljes tölcsért? “Próbáld megtalálni a leggyakoribb drop-off pontokat, és mélyebb merülést érjünk el, miért” – javasolja. Itt van egy (egyszerűsített) áttekintés arról, hogy a CRO folyamatnak hogyan kell kinéznie: 1. lépés: Tedd a kutatásodat. 2. lépés: Formálja és érvényesítse a hipotézist. 3. lépés: Létrehozza a kontrollt, és hozzon létre egy kezelést. 4. lépés: Végezze el a kísérletet. 5. lépés: Elemezze a kísérletadatokat. 6. lépés: Végezzen kísérletet. Amint végigmegy ezeket a lépéseket, győződjön meg róla, hogy a hipotézist, a tesztelési módszert, a sikertényezőket és az elemzést replikálható módon rögzíti. A HubSpot csapatom az alábbi sablont használja, amelyet a Brian Balfour online tartalmának ihletett Reforge Growth programok . Készítettünk Szerkeszthető verzió a Google Táblázatokban Hogy másolhat és testre szabhatja magát. Ne felejtsük el a folyamat utolsó lépését: Végezzünk el egy nyomon követési kísérletet. Mit tud finomítani a következő teszthez? Hogyan tudsz javítani? 6) “sikertelen” teszt után adod fel. A CRO egyik legfontosabb tanácsadója a következő: “A teszt nem” sikertelen “, hacsak valami meg nem szűnik. Vagy megkapod az eredményt, vagy valamit tanulsz. A Sam Woods, a Growth Marketer, a CRO és a copywriter a HubSpot-ból származott, miután néhány sikertelen teszt után többször túl sokszor használták a “nem” szót egy nyitóoldalon. Amit megtanított nekem, a CRO gondolkodás egyik fő eleme volt: Ne add fel az első teszt után. (Vagy a második vagy a harmadik.) Ehelyett minden tesztet rendszeresen és objektíven kell megközelíteni, félretéve korábbi feltételezéseidet és minden reményt, hogy az eredmények egyirányúan, vagy a másikra ingadoznak. Mint Mondta Peep Laja , “Az eredeti CRO-k mindig hajlandóak megváltoztatni az elméjüket.” Tanuljon olyan tesztekből, amelyek nem mentek el a várakozásainktól, használd őket a hipotézis módosítására, majd iterálódjanak, iterálják, iterálják. Remélem, hogy ez a lista arra ösztönözte Önt, hogy duplázza le CRO készségeit, és szisztematikusabb megközelítést alkalmazzon kísérleteire. A konverziós arány optimalizálása meredek tanulási görbével jön – és valóban nincsenek vágási sarkok. Egész idő (és pénz) menthető el, ha elkerüljük a fent vázolt hibákat. Volt-e valaha ilyen CRO hibák közül? Vannak olyan CRO hibák, amelyeket hozzá kell adni a listához? Meséljen a tapasztalatairól és ötleteiről a megjegyzésekben.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!