A tudás átadása a leghatékonyabb módja egy szilárd márka jelenlétének. De csak írásbeli és közzétételi blogbejegyzésekről van szó?
Lehetséges, hogy tíz évvel ezelőtt elindította a niche blogot, hogy felépítse a hatóságot. Ezekben a napokban meg kell menned az extra mérföldre.
Itt van 6 módja annak, hogy webhelyét egy niche tudásáramlathoz hozzák létre, hogy erősebb, felismerhetőbb márkát és megbízhatóbb webes jelenlétet hozzon létre.
1. Tanulj magadnak: figyelje az ipar trendjeit
Egy innovatív cég, amely figyelemmel kíséri és alkalmazza a legfrissebb ipari trendeket. Emellett, ha tudni szeretné, mi forró az iparágban, sok új marketing ötletet ad, és folyamatosan halad előre.
A Twitter és a Facebook a legmegfelelőbb módja annak, hogy nyomon kövessék a mikro-trendeket (vagyis az adott pillanatban zajló eseményeket). Ők is hihetetlenül időtakarékosak, mert nem kell órákat töltenie olvasni cikkeket, mi történik. Csak iránymutatón keresztül mozoghatsz az elgondolkodtató szavak között, hogy láthasd az azonnali összefüggést:

Amikor az évtizedek iparági trendjei vannak, azok, amelyek fokozatosan, havonta, változhatnak.
A kulcsszó figyelése Buzzsumo Vagy legalábbis a Google Figyelmeztetések
Tegyél össze egy alapos olvasást vagy RSS-listát, hogy feliratkozhass a megbízható niche hírcsatornákra.
2. Figyelje a versenytársakat
Mik az Ön versenytársai az innovációért? Melyek a legmodernebb technológiai trendek? Milyen új marketing taktikával játszottak?
A versenytársak nyomon követése olyan innovatív cég számára fontos, amely arra törekszik, hogy felkészítse az alkalmazottait és a közösségét. Mindig lehet tanulni másoktól, különösen amikor az elkerülendő hibákat és új taktikákat alkalmaznak.
SE rangsorolás Kínálja az egyik legerőteljesebb versenytárs monitorozási megoldást, amely lehetővé teszi az oldalváltozások, a keresőmotorok rangsorolását, linkek És még a közösségi média is említi. Ez egy kényelmes platform, amely sokféle eszközt tart egy fedél alatt, és így sokkal versenyképesebbé teszi a versenytársakat:

3. Tartsa meg a webinárokat influencekkel
A webinároknak számos előnye van, az új képességek létrehozásától Video tartalmat (Amelyet tovább lehet átcsomagolni a podcastokba) a közösségépítéshez és az ólom generálásához.
Webinárok is hasznosak Befolyásoló marketing És pozícionálja cégét egy niche know-how-ként. Amikor ismerős neveket látsz webhelyeden, a látogatók automatikusan feltételezik, hogy márkája megbízható, és inkább hajlandó vásárolni tőle, vagy csatlakozni az e-mail listájához.
ClickMeeting Egy olyan funkciókban gazdag megfizethető megoldás, amely lehetővé teszi a webinárokat, amelyek magukban foglalják az ólom generációs űrlapokat, az idővonalakat, a kényelmes háttért, a megbízható videofelvételi technológiát, a testreszabható köszönetoldalakat és így tovább.

Ez egy okos ötlet ötvözi ezt a taktikát a trend megfigyelési folyamattal, hogy webinárokat tartson néhány friss eseményen és tendencián.

4. Vegyen össze egy fehérlapot
A fehér könyv hivatalos vállalat jelentése a szakterületükről. A valósághű hangzás mellett a fehér könyv egy nagyszerű letölthető anyag, amely megmagyarázza a felhasználóknak, hogy vállalata hajlandó visszaadni és hozzájárulni a közösségi tudásbázishoz.
Rengeteg időt és erőfeszítést igényel egy szilárd fehér könyv összeállítása érdekében, ezért nézzen át néhány átcsomagolási lehetőséget, hogy olyan, a webhelyén korábban közzétett részletes cikkeket is tartalmazzon. Néhány példa, fejjel át Internet Marketing Ninjas források Oldal, hogy megtekinthessünk néhány fehérkönyvet (letölthetőek).

5. Tartson éves iparági felmérést
Az iparági felmérésbe való befektetés óriási PR előnyökkel jár: a felmérések nagyszerű tájékoztatást nyújtanak, hiszen sok újságíró és blogger örömmel fedezi a megállapításait webhelyein.
Ezen felül felmérések segítségével felmérheti a kapcsolatot a niche influencekkel, felkérve őket arra, hogy vegyék fel a felmérést és hozzájáruljanak gondolataikhoz. Ez az, amit Moz évek óta dolgozik , Elég sikeresen.

A legegyszerűbb módja a kiváló minőségű ipari felmérés összeállítása:
Érje el az influenceket (a Boomerang alkalmazással vagy hasonló eszközzel a nyomon követés mértékéig)
Befektetés Google felmérések . Válassza ki a célközönséget, írja be a kérdéseit, és nézze meg az eredményeket órákon belül. Kérdéseit közzé teszed a hírek és referenciák webhelyén, valamint a Google mobilalkalmazásain belül. Az emberek válaszolnak a kérdéseire cserébe a prémium tartalmakhoz való hozzáférésért és a Google Playen történő jóváírásért.
A Google felmérések a leggyorsabban és legmagasabb minőségű módon gyűjtik össze a válaszokat, és összeállítanak mindenféle jelentést a bloggerek felgyorsítására és a webhelyen történő közzétételre.

6. Hozzon létre egy tanfolyamot
Ha a fenti lépéseket végrehajtotta, valószínűleg sok szakértői tartalom fog felhalmozni és szétszóródni az interneten. A legegyszerűbb dolog az, hogy összerakjunk egy tanfolyamot, amely megszilárdítja mindazokat a többformátumú anyagokat.
Töltsd fel webinárodat videó leckékként, töltsd fel a dokumentumokat és jelentéseket bónusz letöltéseként, mutasd meg észrevételeidet a fülke trendjeiről, és szilárd online tanfolyamod van a közönség további bevonására és értéknövelésére az iparágban.
Kajabi A legfejlettebb módja egy eddig eddig megismert online tanfolyam kiépítésének. Rengeteg építési és marketingeszköz van benne, és saját domaint is használhatja a kurzust.

A jól ismert márka megteremtése hosszú távú projekt. De az eredmény nagyon megéri.
A fenti ötletek segítenek egy erősebb, felismerhetőbb márka kialakításában, ugyanakkor lehetővé teszik, hogy webhelye számára is hozzon létre összekapcsolható eszközöket és megbízható megbízható tartalmakat.

Ann Smarty az InternetMarketingNinjas.com Brand és Community menedzsere, valamint a Search Engine Watch munkatársa.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket kereshet a keresési szakértőktől.

Kapcsolódó olvasmány

Ha Ön olyan rajongó vagy, aki webes vagy új blogot állít fel a WordPress használatával a CMS-ként, akkor nagyon ajánlott a Google Analytics beállítása. Ez az útmutató pontosan megmutatja.

Michael Bertini, az online marketing tanácsadó és a keresési stratégia az iQuanti-nál azt mondta a Search Engine-nak, hogy miért gondolja, hogy a Google félig megcsúszott a hozzászólásokkal, és hogy a marketingesek jobban szeretnék energiájukat másutt költeni.

Mivel az átlagos emberi figyelemcsökkenés mindössze 8 másodpercre esett, hogyan készíthet olyan tartalmat, amely rögzíti a közönség figyelmét, mielőtt eltűnt volna?

A SEO-barát tartalomnak nem kell nehéz vagy időigényesnek lennie, feltéve, hogy megértette, hogy az on-line SEO hogyan működik a tartalom mellett. Így hozhat létre olyan tartalmakat, amelyeket a közönség és a keresőmotorok is élvezhetnek.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!