Készen állsz e-mailek létrehozására, amelyek válaszokat kapnak? Nos, itt az ideje, hogy távolodjon el a clickbait-y tárgysoroktól, amelyek hihetetlen vagy jelentéktelen ígéreteket rejtenek, és inkább üzenetet kapnak méltó választ kapni. Az ellentétes pletykák ellenére, válaszadásra vagy e-mail sablonok vagy mintabetűk használatával nem a legjobb út az e-mailek biztonságának megőrzéséhez, mint egy ásításhoz. Ha a cél az, hogy olyan e-maileket kapjon, amelyek következetesen válaszokat kapnak, akkor a márkának először arra kell összpontosítania, hogy hiteles, őszinte és empatikus legyen, a személyiségnek a képernyő másik oldalán lévő igényeit a márka előtt. Ezzel nemcsak kattintásokat, szemgolyókat és válaszokat érhet el, hanem növelheti a termékek vagy szolgáltatások konverzióinak számát, ami valószínűleg nem marad észrevehető. Az ön szkeptikusaként személyes példát fogok használni, amely az asztalomnál üldögélt, amikor az egykori alelnöke elrohant a vezetői találkozóból, és kiabálta a nevemet, miközben a folyosón haladt az irodám felé. – Ronell, hol van Ronell ?! – kérdezte, miközben a fejét levettem az irodai ajtón, és üdvözöltem. – Meg kell magyaráznod nekem ezeket a számokat. Én – a torkomban – összegyűjtöttem egy nyomtatott példányt, amelynek költségvetési számai voltak a részlegemnek. – A költségvetésemet 30% -ra csökkentem, ugye? – kérdezte. “De [az Ön területének bevétele] 17% -kal nőtt ugyanebben az időszakban. Mit csináltál?” Mielőtt egy szót szólnék, elrohant egy másik találkozóra, miközben kigúnyoltam, hogy válaszoljon. Abban az időben nem volt igazán biztos válasz. De minél többet vettem magamban, annál jobban észrevehettem, hogy egy kis változást tettem, ami összeadódott, hogy hatalmas különbséget tegyen: nagy hangsúlyt fektettek az e-mail kapcsolatépítésre a fő ügyfelekkel. Míg sok társam küldött ho-hum-ot, “Hogy vagy? Hamarosan beszélnünk kell “típusú e-maileket, amelyek megnyíltak, de úgy tűnt, hogy soha nem találják meg a válaszokat, igénybe vettem egy sikeres és követhető rendszer alkalmazását: Tegyük félre a napi 30 percet az úgynevezett “kapcsolódási e-mailekhez” – kiemelve az új termékek vagy szolgáltatások ismereteit, megosztva gondolataimat rájuk, és tájékozott véleményt adva arról, hogy mennyire sikeresek lesznek azok
Legalább két e-mailt küldött
A jövőbeni hirdetések értékesítéseire adott válaszok
Az ügyfelekhez való kapcsolódás örömteli módja lett a folyamat, amelyet egy évtized jobb részében folytattam, mely időszak alatt csak egy taggal rendelkező online hírlevelet futtattam, amelynek átlagosan 47% -a nyitott e-mailben. Egy függőleges, ahol a nyitott átlagok átlagosan ~ 5%) és a válaszadási arány átlagában ~ 35%. Biztos vagyok benne, hogy sokan olvastad ezt a számot álmában. Nem szeretném megmutatni, milyen szerencsésnek éreztem magam, hogy rövid idő alatt sikerrel járjak az e-mail marketinghez. Az a lényegem, hogy az e-mail elérhetőség lehet Az erőteljes eszköz, amelyet úgy tekintünk, ha csak hajlandóak vagyunk átdolgozni folyamatainkat, és arra koncentrálunk, hogy olyan dolgokat érjünk el, amelyek értelmes válaszokat kapnak, nem csupán kattintások vagy megnyitások. Ki érdekli az e-maileket? Annak ellenére, hogy a figyelmet és a szociális médiumokra dobált dollárt, Az e-mail az egyik leghatékonyabb eszköz Az arzenálunkban sikeresen folytatjuk a kapcsolatot és tartós kapcsolatokat építünk ki. De biztos vagyok benne, hogy nem kell meggyőzni, mert valószínűleg többet küld e-maileket, mint amennyire emlékezne. Ráadásul, a bőséges tájékoztatás miatt, az e-mail elérhetősége miatt valószínűleg arra gondolsz, miért kell olvasnod egy ilyen bejegyzést? A válasz: Mindannyian hatékonyabbak lehetünk az e-mailen, akár marketingen, akár tájékoztatásul. Úgy vélem, hogy a tartalommarketing és a SEO iparágak sokkal hatékonyabbak lehetnek, ha annyira hangsúlyt helyeznek erre Hatékonyabb és hatékonyabb e-mailben, mint a közösségi médiában . ( Nem beszélek az erőforrás-elosztásról, ne feledd; Szorgalmasan és figyelmesen figyelek. ) Mielőtt megosztom az egyszerű, de hatékony taktikát, amelyet az elmúlt évtizedben használtam, három háztartási jegyzet van rendben: Nem vagyok most, soha nem is gondoltam magamnak, e-mail szakértő.
Ez a bejegyzés nem terjed ki részletesen tárgyi sorokra (például hosszúságra, szavakra stb.), Nyitási árakat, az e-mailek küldésének optimális idejét stb.
Három dolgot kényszerített, hogy írjak ezt a bejegyzést: (a) a (gyakran hatástalan) e-mail elérésének előfordulása; (B) az e-mailek jelentőségét általában a SEO-knek és a marketingszakembereknek; (C), és szeretnék megosztani néhány olyan egyszerű elemet, amelyeket évek óta sikeresen használtam.
Hogyan védheti meg a márkád azáltal, hogy olyan e-maileket hoz létre, amelyek megkapták a válaszokat? # 1 – Mondja meg nekem, mi van benne A nyitó üdvözlés után érdemes pontot szerezni. Mutassa meg, hogy értékeli az időmet, és használta a tiédet az igényeim azonosítására és arra, hogy a márka hogyan segíthet nekem megfelelni nekik. Az alábbi e-mail, amelyet nemrég kaptam a GetStat-tól, megérintette: A téma nemcsak engem érdekelte, hanem azt akarta látni, hogy mit gyűjtöttek az én nevemben
A nyitó rövid volt és a lényeg
Az általuk összeállított információk összhangban vannak azzal, hogy miért olvasnék és feliratkoznék a blogjukra
Röviden voltak
(Az alábbiakban a CTA-t fogom lefedni)
Mint láthatja, bármelyik márka hasonló e-mailt hozhat létre. Mindez azzal kezdődik, hogy az empátiát a másik végén lévő személy, az egyértelmű márkacélok és az emberek idő tiszteletben tartására való hajlandósággal kezdik. # 2 – Fogja meg a mobil olvasók figyelmét az első mondattal Van egy vallomásom: nem bízom a témakörben. Mindannyian a clickbait e-mail tárgysorának mesterei lettünk. Ha meg akarod kapni az e-mailed megnyitását, akkor másra kell gondolnod. Mint a legtöbb ember, én Nyissa meg a legtöbb e-mailt mobilon eszköz. Ha egy kisebb eszközre szeretném figyelmesen felhívni a figyelmet, figyelmen kívül hagyja a tárgysorozatot, és használja az e-mail első mondatát, amelyet gyakran mobilon keresztül mutat. Igen, ez azt jelenti, hogy az Ön e-mailjei az első sorban szerepelnek a nevemben. De a márkákra felismertem, nem kell tudnom, hogy rájössz, ki vagyok; Tudnom kell, hogy mire osztsz, nekem nagyon értékes vagyok. Ezt könnyű eladni a SEO-k számára, akik mindig tartalmaznak kulcsszavakat az üzenet első néhány sorában és mondatában, akár blogbejegyzést, akár e-mailt. Tehát, miközben szorgalmasan dolgozol azon a fülbemászó témakörön, menj előre, és lerázz le egy kis időt – és a Kevés választott szó – az első mondatba foglalni. # 3 – Figyeljen a nyelvtanára Az egyik első munkám az egyetemen volt egy újságíró üzleti írója. A metró szerkesztõje állandó politikát folytatott az e-mailes levelezéssel kapcsolatban, amely mindenki figyelmét felhívta: Ha rosszul nevezte el a nevét – bármennyire is jó a pályán – eldobta
Ha elfelejtett egy szót az e-mailben, ugyanazt az eredményt kapta.
Azóta találkoztam olyan emberekkel, akik ugyanúgy érzik magukat. Ne fókuszálj az üzenetre a megkeresett személy tiszteletben tartásának kárára. Szánj időt arra, hogy kitaláljuk, ki írsz. Lehet, hogy valami baj vagy szünet. # 4 – Kipufogógáz-feszültség létrehozása Ha tényleg komolyan gondolja, hogy megnyitotta az e-mail címét, mutasd meg nekem, hogy segíthet nekem megoldani azt a problémát, amellyel ismerlek. “Tudom, hogy …” “Márkák, amelyekkel a kihívás előtt áll, “A tartalmi csapat kiváló munkát végez, de valószínűleg vékonyak …” Ez az, amikor belépsz egy érdemes választ, és valószínűleg többet keresni, mint a figyelmet. A legfontosabb az, hogy megmutassuk az egyénnek, hogy olvassa el az e-mail címét, hogy érezte fájdalmát, eltartott az ideje, hogy megtalálja a megoldást, és ami a legfontosabb, az a személy, aki kezeli a munkát. Így kaptam az újságcímet a biológia szakos hallgatók ellenére, és az újságírásban nincs tapasztalat vagy képzés: (Ez nem az aktuális e-mail, amit elküldtem, de hasonló.)
Megkértem a házi feladatomat, hogy megismerjem azokat a kérdéseket, amelyekkel a papír – és így a szerkesztő – szembesült.
Tudtam, hogy valószínűleg a nem újságírói főnököt leszámítaná, de azt gondoltam, hogy olyan történeteket szeretne, amelyeket ő akart fedezni, vagyis le akar lengeni.
Azt akartam, hogy tudja, tiszteletben tartom az üzletet és az újságírást, nem csak az előbb.
Később megtudtam, hogy az e-mailem olvasása után a végrehajtó szerkesztő azt mondta: “honnan jött ez a srác?” Ezután találkozót hozott létre velem. Ugyanazon a napon béreltem. – Az e-mailje megtette – mondta a szerkesztőm, néhány hónappal a bérlet után, miközben elismerte, hogy kezdetben szkeptikus. Márkája hasonló eredményeket érhet el. Mindössze egy kis vizsgálatra van szükség. # 5 – Meg kell határoznod egy jól definiált cselekvésre ösztönző lépést, amelynek világos, következő lépései vannak Az egyik legfontosabb gyengeségem, amikor először elkezdtem a tartalommarketingben a cselekvésre ösztönzés volt. Egy blogbejegyzést írtam volna, amely egyszerűen véget ért. Nem volt gondolata a következő lépésekről, amelyeket azoknak a népeknek írtam. Ne légy én. Minden elküldött e-mail végéig vagy annak közelében, kijelölve, megosztva vagy linkelve az utazáshoz tervezett következő lépéshez. (Lásd fent a GetStat e-mail címet.) # 6 – Vége a magas jegyzet Egy közelmúltban Az e-mail eléréssel kapcsolatban Moz neveztem “köszönöm” a Moz-nek, mint egy jobb alternatíva a “köszönetnek”, mint zárásnak. Nem olyan gyorsan, mondja a Legújabb kutatások a Boomerangtól . Bár a “köszönet” tűnik számomra ingyenesnek, a kutatások azt mutatják, hogy felülmúlnak minden más záró, de “Köszönöm előre”. A fő szempont, amelyet ebből a kutatásból vettem ki, tesztelésre, tesztelésre, tesztelésre van szükség. Legalábbis kezdjen kísérletezni különböző lezárásokkal, miközben nyomon követi a válaszokat. Az eredmények valószínűleg változhatnak. Rajtad a sor Amint látja, a fent említett tippek egyike sem a részecskefizika. Bármelyik, bármilyen márkájú és bármikor alkalmazható. Remélem, adsz legalább egy pár lövést. Mindannyian annyi időt és energiát töltünk e-mailben minden nap, érdemes időt szánni arra, hogy kitaláljuk, hogyan lehet jobban bevonni az embereket a médiumon keresztül.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!