Egy nemrégiben közzétett jelentés WebsiteBuilder.org , Azt állapították meg, hogy az üzleti tevékenység minden további csillagára vonatkozóan az értékesítési bevételeknek hozzávetőleg 5-9% -kal kell növekedniük. A spektrum másik oldalán a tanulmányok kimutatták, hogy a fogyasztók mintegy 22% -a nem vásárol termékeket abban az esetben, ha negatív véleményt olvashat róla, így az online felhasználói vélemények viszonylagos befolyásolására gyakorolt ​​jelentős befolyása.

Vannak érdekes statisztikák az online infor- mációban leírt online felhasználói visszajelzések hatásairól. Több mint 67 adatpontot kutattak és publikáltak az infográfiában.

Online User Reviews

Az online felhasználói visszajelzések hosszabb ideig vannak, és ezekben az években jelentősen megnőtt a vásárlói magatartásra gyakorolt ​​hatásuk. Ezt sokan nem ismerik, de az online felhasználói visszajelzések nagy jelentőséggel bírnak abban, hogy eldöntsék, mit vásárolnak az emberek, hol étkeznek, hova utaznak, és a hétköznapi szórakoztató tevékenységeket. Nem csak ez, de a fogyasztói szokások közvetlen részévé is válnak az egész világon, és képesek arra, hogy létrehozzanak vagy megszakítsanak egy vállalatot.

Ezt szem előtt tartva, az online felhasználói véleményeknek a vállalkozásokra gyakorolt ​​hatása pozitív és negatív lehet. Érdemes megemlíteni azonban, hogy a negatív visszajelzéseknek a vállalkozások értékelésére és népszerűségére gyakorolt ​​hatása sokkal erősebb hatással bírhat a többiekhez képest.

Az online felhasználói visszajelzések fontosságának megértése csak az első lépés annak teljes megértéséhez, hogy hogyan működnek, milyen lehetséges befolyásuk van a piacon, és hogyan tudják időben megváltoztatni a fogyasztói pszichológiát. Az infográfiai adatokban szereplő további statisztikák azt mutatják, hogy ebben a pillanatban a millenniumok 68 százaléka jobban bízik az online felhasználói áttekintésekben, összehasonlítva a hagyományos hirdetési formákkal, például a televízióval.

Ez meglehetősen érthető, hiszen a világ üzleti piaca folyamatosan növekszik az utóbbi években, és a fogyasztók világszerte olyan tájékozott döntéseket kívánnak meghozni, amelyek szintén olcsóak és kötelesek minőségi eredményeket kínálni. A reklámra való támaszkodás miatt ez a törekvés lehetetlen, így az online felhasználói visszajelzések jönnek létre.

Mindezek alapján, amelyeket eddig vázoltunk fel, alapvető fontosságú, hogy a vállalkozások felmérjék a felülvizsgálati játékukat, és kezdjék meg a jobb szolgáltatások nyújtását, ha a piacon szeretnének maradni.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!