Vector graphic of a laptop displaying a search result for 'your website'. A magnifying glass hovers in front of the laptop screen, enlarging the search result.

Az Ön helyszíni SEO-je megszakadhat anélkül, hogy felismerné.

Mindannyian ismerjük az alapokat. A tartalom király. A felhasználók először jönnek elő. Kerülje el a vékony tartalmat, a kulcsszavak kitöltését, a felsõ soron kívüli hirdetéseket stb.

De nem minden helyszíni SEO kérdések annyira nyilvánvalóak.

Itt van hét helyszíni probléma, amelyek nagyon könnyen kimaradhatnak.

1. Túlzott listázás (Nem, nem ilyen)

Jelenleg “listás bejegyzést” olvas. A hozzászóláslisták megragadják a figyelmet. Vezérigazgató által végzett felméréses kutatás Javasolja, hogy a listaszámmal ellátott címsorok másokkal szemben előnyben részesüljenek. Hasonlóképpen CoSchedule 1 millió címsort elemzett És megállapította, hogy a listanapok messze a leginkább megosztottak.

Tehát ne hagyja abba a lista bejegyzéseit.

De van egy olyan fajta lista, amely csak elrejti webhelye rangsorát.

2013-ban Matt Cutts a Google-tól Ezt mondja Arról, hogy a lista hogyan értelmezhető kulcsszó-töltésként:

“A kulcsszavak kitöltése szinte olyan, mint egy táska fogalom, amely sok különböző dolgot ír le … Meg lehet ismételni … Különböző szavakat használhat. Tudod: tehát “ingyenes hitelkártyákról”, “hitelkártyákról”, “fogyókúrákról” beszélsz, tudod, mindenféle dolgot … lehet, hogy majdnem dühös … mint …

Tehát míg a tények, kijelentések vagy vélemények listája a megoszthatóságot vonja maga után, egyszerűen csak sorozatos rövid mondatok felsorolása egymás után káros lehet. Kerülje el a hosszú mondatok listáját, akár vesszővel elválasztva, akár számozott listán. A keresőmotorok bizonyos fokú kidolgozásra számítanak.

Mint szinte minden szabály, vannak kivételek. Csak vegye figyelembe a buktatókat, Először UX-t , És használja a mérlegelést.

2. Véletlen álcázás (még akkor is, ha a felhasználók láthatják)

Az álcázás rossz, rossz , rossz .

A Harry Potter a láthatatlanná tevő köpenyt használhatja jó, de a keresőmotorok tekintetében az álcázás természeténél fogva gonosz.

Google Kifejezetten tiltja az álcázást , Meghatározva a következőképpen:

“… a különböző tartalmak vagy URL-ek bemutatásának gyakorlata az emberi felhasználóknak és a keresőmotoroknak …”

Nyilvánvaló, hogy miért. Ha egy keresőmotor olyan tartalmat alapul, amelyre a felhasználó nem láthatja, akkor a felhasználónak csalódnia kell.

De álcázás Nem mindig történik meg rendesen.

Íme néhány módja annak, hogy a álcázás történhet véletlenül:

  • A rosszul formázott CSS a tartalmat a képernyőn kívül helyezi el, ahol a felhasználók nem láthatják
  • A szöveges előtér és a háttérszínek azonosak vagy közel azonosak
  • A tartalmat a JavaScript elrejtette vagy fedte le.

Mindig ajánlom a keresőmotoroknak a kétség előnyeit. Például elkerülje az előtér és a háttér színeinek megfelelését, még akkor is, ha a szöveg más formázóelemek miatt látható a felhasználó számára. A Google félreértelmezheti, vagy joggal tekintheti azt olyan eszközökön, amelyek nem képesek kezelni a további formázást.

Kerülje el ezt a problémát is: “Aljas átirányítások” . A Google a következőket határozza meg:

“Ez a Google Webmester irányelveinek megsértése, ha egy felhasználót átirányít egy másik oldalra, azzal a szándékkal, hogy a keresőrobothoz hozzáféréstől eltérő tartalmat jelenítsen meg.”

Láttam út Túl sok webhely szándékosan köpeny tartalmat ilyen módon. Csak kétféle módon kell átirányítani egy URL-t: 301-el Vagy ha jogszerűen ideiglenes, 302-tel. Bármi mást is fennáll annak a veszélye, hogy az eszköz vagy a felhasználó-ügynök függ, ami azt kockáztatja, hogy álcázásnak tekinthető.

Ne csináld.

3. Horgony nélküli kapcsolatok

Ez csak egy másfajta véletlen álcázás, de olyan gyakori és olyan könnyű kihagyni, hogy a saját részébe helyezem.

Ez egy egyszerű hiba. Beír egy “href” linket html-ben, és elfelejted bevenni a Horgony szöveg . Vagy talán frissíteni szeretné a horgony szövegét, törölheti, és elfelejtheti hozzáadni az új horgonyszöveget.

Sajnos egy ilyen ártatlan hiba olyan URL-hez vezethet, amely láthatatlan a felhasználó számára, de látható a keresőmotorok számára.

Tudod, hogy ez mit jelent … ez a köpeny.

Tarts ki egy pillantást erre.

4. Túlzott félkövér és egyéb formázás

A kulcsszavak “merész” vagy “erős” címkékre való áthelyezésével nem pontosan történik baleset , De ez az a fajta dolog, amelyet gyakran ösztönöznek arra, hogy egyébként ártatlan webmesterek megtehessék, úgy gondolva, hogy ez csak szabványos vagy akár legjobb gyakorlat.

Ez nem.

Rengeteg korrelatív tanulmány található, amely bemutatja a tengelyirányú kulcsszavak és rangsorok közötti kapcsolatot, de valami mást kell szem előtt tartania.

A felhalmozódást gyakran a tartalom egyik jellemzőjeként használják szerkezet.

Ha a tartalom meghatározott ötletek köré szerveződik, akkor csak természetes, hogy olyan félkövérű alfejezetekkel rendelkezel, amelyek kulcsszavakkal rendelkeznek az adott ötlethez kapcsolódóan, nagyjából ugyanúgy, mint a h2 vagy a h3 címkékben.

Ez így van nem Azt jelenti, hogy elemeznie kell a tartalmat, és meg kell határoznia a kulcsszavakat.

A felhúzás és a dőlt betekintés minden bizonnyal szerepet játszik az elsődleges tartalomban, de ez a helyzet hangsúly (Lásd?), Vagy hogy a tartalom könnyebb legyen felmelegedni. Kellene nem Arra használják, hogy egyszerűen megcímezzék a kulcsszavakat, bárhol is jelennek meg.

Bizonyítékokra van szüksége?

Brian Chang próbált Kulcsszavait “erős” címkék közé helyezve. Az eredmény? A rangsorai néhány oldalt tartalmaztak. Szeretne szúrni, mi történt, amikor eltávolította őket? Úgy van. A rangsorai visszaálltak.

Ezt inspirálta a Sycosure Kísérletet indított És hasonló eredményeket látott. A rangsorok zuhantak, bár a formázás eltávolítása előtt helyreálltak.

Röviden, míg az eredmények kiszámíthatatlanok, a kulcsszavak bélyegzése nem valószínű, hogy jelentősen növelné a rangsorolását, de jelentése Valószínűleg megsérti a webhelyét olyan módon, amely miatt nem érdemes a kockázatot.

5. Keretek

A keretek és az iframe-ek egyetlen URL-ből származó URL-címeket jelenítenek meg, egy URL-t minden egyes kerethez. Ez megtöri a web teljes fogalmi keretét: egy URL minden URL-hez, egy URL-t minden oldalhoz.

Google figyelmeztet webmesterek Nem használhat kereteket és iframe-eket:

“A Google olyan mértékben támogatja a kereteket és az iframe-eket, amennyire csak lehetséges. A keretek problémákat okozhatnak a kereséshez … A Google megpróbál társítani a keretezett tartalmat a kereteket tartalmazó oldalzal, de nem garantáljuk, hogy meg fogjuk tenni. ”

A Google támogatási aldomainje továbbra is javasolja, ha Ön kell Használjon keretet, akkor alternatív tartalmat kell elhelyeznie a NoFrame tag , De én is erősen Javasoljuk, hogy elkerüljék őket. A keretek megszakítják a webes szabványokat, és valószínűleg problémákat okozhatnak, amelyek a SEO-n túl is terjednek.

6. Hivatkozások a büntetett helyszínekre

Matt Cutts Határozottan kijelentette Hogy “a Google kevésbé bízik a webhelyeken, ha spam-ekhez vagy rossz környékekhez kapcsolódnak”.

Sajnos ez egyáltalán nem nyilvánvaló, ha egy rossz szomszédsághoz vagy egy büntetett webhelyhez kapcsolódott.

Lehet, hogy olyan webhelyhez kapcsolódott, amely hitelesnek tűnik, de sok spammy SEO taktikát használ. Lehet, hogy olyan webhelyhez kapcsolódott, amely megbízhatónak bizonyult, de azóta szerencsétlen emberek szerzett, vagy más módon lefelé. Vagy lehet, hogy egyszerűen gondatlanok voltatok és használtad az első forrást, amelyet egy argumentum alátámasztására találsz anélkül, hogy észrevetted volna, hogy a webhely spam-nirvana volt.

Bármi legyen is az ok, az ártatlan webmesterek gyakrabban kötnek össze a rossz környékekkel, mint rájöttek.

A Google itt megbocsáthat, de ahogy mondom, ne adjon nekik a kétségnek. Nem mindig fognak megtenni velük.

Ez az eszköz Segíthet a webhelyén található rossz környékek linkjeinek elkapására.

Javaslom továbbá ezeket a nagyon fontos lépéseket is:

  • A saját közösségi médiaprofilok kivételével a navigációs rendszerben a webhelyszintű hivatkozások minőségi színvonala kell rendkívüli módon magas
  • Ne engedélyezzen nyomkövetést a blogodban
  • Az Ön helyszíni tartalmi irányelveinek nagyon konkrétnak kell lenniük az idézéshez szükséges szabványok tekintetében. Pontosabban csak hiteles vagy elsődleges forrásokat említ
  • Időről időre ellenőrizze webhelye külső linkjeit.

Azt mondta, igen nem összes eltávolítása Kimenő linkek A webhelyén. Ez egy nagyon rossz ötlet. Esettanulmány A Reboot Online segítségével teszi nagyon Világos, hogy a hiteles kimenő linkek jóak a webhelyén. A webhely nem lehet zsákutca a linkekhez.

7. Nofollow

Ne keverd össze a nofollow és noindex címkéket!

Ezt látom sok .

A legtöbb webhelynek valamilyen okból el kell rejtenie néhány oldalt a keresőmotorokból: megakadályozni a többszörös tartalomra vonatkozó kérdéseket, elrejteni a fizetős tartalom tartalmát, elrejteni a háttértartalmat, a megosztott tesztekhez és számos más eseti ügyben Ahol a tartalomnak ott kell lennie a felhasználóknak, de ahol a keresőmotorok problémásak lesznek.

Mindig, mindig , mindig használat ez Ha be kell tiltania a saját tartalmat a keresőmotorokból:

Soha, soha, soha Használja ezt saját tartalmára:

Emlékszel, hogy korábban mondtam, hogy szinte minden szabály kivétel? Ez nem.

A “nofollow” címke azt mondja a keresőmotoroknak, hogy ne adják át a PageRank-t a linkeken keresztül. Azt nem Megakadályozza, hogy a PageRank osztható legyen az oldalon lévő hivatkozások számával és Önnel nem tud Állítsa le a PageRank csillapítási tényezőt.

Ha “noindex, nofollow” -t használsz, azt mondod a Google-nak, hogy dobja el az összes PageRank-ot, amely a noindexed oldalba áramlik. Ha “noindex, kövesse”, azt mondja a Google-nak, hogy ne indexelje az oldalt, hanem továbbítsa a PageRank-ot, hogy a webhelyre mutató linkek örököljék az adott PageRank-ot.

Hasonlóképpen, ha “nofollow” egy linket az egyik saját oldalára, a “noindex” használat helyett. Ne csináld!

Tehát ott van. Megoldhatja a saját helyszíni problémáit? Halljuk őket a megjegyzésekben.

Kapcsolódó olvasmány

Vector thumb down icon
Global Internet Search concept, 3D rendering isolated on white background. The source of the map - http://visibleearth.nasa.gov/view.php?id=57730

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!