Get more customers to your restaurant
1995-ben a világ népességének kevesebb mint 1% -a rendelkezett internetkapcsolattal. Ma több mint 3,6 milliárd ember használja az internetet. Ez a világ népességének több mint 40% -a.

Az online népesség nagy darabja keres és keressen éttermeket online. Menüket nézik, összehasonlítják az árakat, átmennek a véleményekre, mielőtt egy étterembe mennek, vagy elrendelnék az ételt.

Mint egy a 2016 Adweek felmérés , Az emberek 25% -a rendelkezik legalább egy éttermi alkalmazással a telefonjukon. Szerint Egy másik felmérés , 85% -a azoknak, akik élelmiszert keresnek mobiltelefonjukon, megvásárolják a vásárlást.

De nem hagyják abba, hogy felfedezzék az éttermet, amit szeretnek, vagy vásárlás után.

A modern, technikai felhatalmazású fogyasztók az étlapon lévő képeket kattogtatják, az interneten eljuttatják véleményüket, és megoszthatják tapasztalataikat a közösségi médiákon – ami viszont növelheti az éttermekben lévő lépéseket, vagy megakadályozhatja az embereket, hogy tovább látogassanak az Ön létesítményéhez.

A lényeg az, hogy online vagy sem, az ügyfelek. A beszélgetések az étterem körül, a hangulata, az étkezés, az általad kínált szolgáltatás, stb.

Az online jelenlét megteremtése és a digitális marketingben való részvétel már nem döntő; Most szükségszerű.

A mai éttermi piac fennmaradása és virágzása érdekében átfogó online marketingstratégiára van szüksége, amely lehetővé teszi, hogy felépítse a márka identitását, növelje elérésedet, hozzon létre figyelmet, vezesse az ügyfelek elkötelezettségét és vonzza a globálisan elterjedt közönséget.

Ebben a cikkben 11 olyan digitális marketing esszenciát ismerek meg, amelyet azonnal kipróbálhat a finom étterembe.

A 11 alapvető lépés

1) Jegyezze fel a finom éttermet A speciális éttermi keresési és felfedezési portálokon és alkalmazásokon

Éttermi keresési és felfedezési oldalak és áttekintő portálok, mint például Ugat és Zomato Széles körben használják az éttermek keresését és megtalálását – beleértve a finom étkezőket is.

Tény, hogy az elmúlt évek során azok az online felhasználók váltottak helyet, akik éttermeket keresnek.

Tól től Gary Danko San Franciscóban L’Epicure , Párizs El Club Allard, Madrid finom éttermek vannak felsorolva az egyik étteremben felfedezés és keresési portálok és alkalmazások.

Yelp, átlagosan kap 26 millió Havi mobilalkalmazás egyedi felhasználók, 73 millió Havi mobil web egyedi látogatók, és 84 millió Havi asztali egyedi látogatók.

Az ilyen jellegű statisztikákkal nem nehéz figyelmen kívül hagyni ezeket az éttermi keresési és felfedezési portálokat?

Az ötlet az, hogy megjelenjen a célközönség előtt, ahol keresnek. Ha az Ön étterme nem szerepel az egyik portálon vagy alkalmazáson, valaki más lesz.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 16

2) Adja meg éttermét a Google, a Bing és más kiemelkedő keresőmotorok között. Ez ingyenes!

A ” Éttermek mellettem “7,480,000 havi keresést tartalmaz a Google-on. Ez a tény önmagában meggyőzni fogja Önt arra, hogy a nagyszerű keresőmotorok, például a Google és a Bing, a finom éttermi üzleti tevékenységét felsorolják.

Ha webhelyét felsorolja ezen platformok valamelyikén, kiváló módja annak, hogy megjelenjenek a keresések és a térképek INGYENESEN.

Azt is növeli a valószínűségét, hogy a finom étkező étterem megtalálható a potenciális ügyfelek.

Próbálja meg keresni a “éttermek mellettem” kulcsszót, és nézze meg, mit kap.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 15

Miközben fontos a finom éttermek listája, fontos az igazi fogás a csillagok és a kritikák megszerzése. Erről többet a 3. pontban.

3) Kezelheti online véleményeit

Ha a fogyasztók 92% -a olvassa az online véleményeket, és a 18-34 éves korosztályban élő népesség több mint fele, az online véleményeket a barátok és a család véleménye fölé helyezve, az online véleményezés fontosságát nem lehet túlbecsülni. ( Forrás)

Emellett az emberek többnyire az éttermekben élvezik a rossz tapasztalataikat, mint jó termékeiket.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 17További okok miatt, miért kell proaktívnak lenni, és felkérni az ügyfeleket, hogy értékeljék az éttermet, és hagyják el őszinte véleményüket.

Népszerű felmérések azt állítják, hogy amikor megkérdezed, A fogyasztók 70% -a felülvizsgálatot hagy Az Ön vállalkozása számára.

Ne kockáztasd, hogy éttermed online hírnevét rossz hírlevelekkel hígítsa.

Ráadásul a magasabb pozitív online értékelések segítenek az étteremnek a platformok, például a Yelp, a Zomato, a Google és a Bing között.

A visszajelzések összegyűjtése mellett mindegyiküknek részt kell vennie. Különösen a negatív válaszokra válaszoljon. Ez növeli hitelességét és szándékát a hiányosságok megoldására.

A vevői áttekintések betekintést nyújtanak ügyfelei fájdalompontjaiba, amelyek alapvetően a finom étkezők növekedésének gátlását okozó tényezők.

Nézz rájuk olyan helyiségként, ahol még mindig javíthatsz.

Vegyünk egy jegyet a Chicago-alapú finom étteremből, a Maple & Ash-ról, amely mind pozitív, mind negatív visszajelzésekkel foglalkozik:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 26

Ha szeretné átvenni az irányítást és kezelni az online hírnevét, nézze meg ezeket Felülvizsgálja a válaszsablonokat . Ezek a sablonok segítenek Önnek abban, hogy válaszoljon az online visszajelzésekre – pozitív és negatív is. Használhatja őket saját belátása szerint.

download review template

4) Hozzon létre egy weboldalt, amely tükrözi a márkát, a kultúrát

Míg az olyan helyek listázása és áttekintése, mint például a Yelp, a GrubHub és a Zomato egyszerűen lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy online éttermeket találjanak, nagyon kevés lehetőséget nyújtanak arra, hogy tükrözzék és ábrázolják az éttermi márka személyiségét.

Emellett díjakat és jutalékokat is igénybe vehetnek azokért a szolgáltatásokért, amelyeket ezek a platformok nyújtanak, és a hangsúly nem kizárólag a márkára korlátozódik. Ráadásul a nem érdemelt egycsillagos minősítésekről van szó, amelyekkel az ügyfelek kételkedtek.

A weboldalak viszont megadják a szabadságot, hogy a személyazonosságát a kívánt módon készítsük el. Ők többet tudnak irányítani arra vonatkozóan, hogy hogyan szeretne kapcsolatba lépni az ügyféllel. A weboldalnak köszönhetően professzionálisabbnak tűnik, és ez olyasmi, amit a közönséged elvár tőletek.

De ne csak rendelkezzünk egy weboldalt annak érdekében, hogy az egyik. Ne feledje, hogy webhelye célt szolgál.

Nemcsak ízlésesen kell megtervezni, hanem segíteni kell ügyfeleinek abban, hogy megtalálják az általuk keresett információkat. Megfelelő tervezési funkcióval kell rendelkeznie, azaz automatikusan be kell állnia a különböző képernyőméretekhez.

Az inspirációhoz nézze meg Quay honlapján .

quay - fine dining - restaurant marketing

A Sydney Harbour étterme finom és csiszolt weboldala a luxust és a kiváló élményt ötvözi, miközben a kifinomult hangulatot sugározza.

Gyakorlatibb megjegyzésként a webhely könnyűvé teszi az információ felfedezését. Van külön oldal, amely az étterem csapata, a menü, a foglalás, a funkciók, stb. Különlegessége. Még fontosabb, hogy a webhelyet különböző képernyőméretekhez optimalizálják.

Zöld címke Egy másik példa egy olyan étteremre, amely csodálatosan jól teljesített a honlapján.

green label - fine dining - restaurant marketing

Miért tetszett ez? Éles képek, éles üzenetküldés, nagyszerű megjelenés és érzés.

A felhasználóbarát webhely mellett fontos, hogy nyomon kövesse a webhelyén a felhasználók viselkedését – az oldalak látogatói által meglátogatott oldalakat, az általuk eltöltött időt, az általuk használt kifejezéseket, hogy megtalálják az éttermet, honnan származnak Demográfia stb. Ezeknek a statisztikáknak a követése segít a webhely jobb jövőbeni optimalizálásában.

A felhasználói viselkedés nyomon követéséhez olyan eszközöket használhat, mint például A Google Analytics és Mondovo .

5) Ragadd meg a közösségi médiában

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 18

Nem, hogy fel kell tennem, de a közösségi média kiváló alkalmat kínál arra, hogy csatlakozzon a potenciális ügyfeleihez, és észrevehesse.

A társadalmi média marketing az évek során elidegeníthetetlen részévé vált a márkák – nagy és kicsi – marketingtevékenységéhez.

Tény, hogy azt feltételezem, hogy már közösségi médiamegjelenést folytat a finom étterembe – ha semmi sem teljes, akkor legalább egy Facebook Oldal és a Twitter fiók.

Határozza meg a közösségi média csatornáit a célközönség gyakran

A szociális média csatornák mindegyike saját módján különbözik.

Különböző közönségkészletekkel rendelkeznek, akikkel másképp kell működnie.

Ezért elengedhetetlen, hogy először tudd meg, ki a célközönséged, majd azonosítani azokat a közösségi médiacsatornákat, amelyek a leggyakrabban a leggyakrabban.

Ez lehetővé teszi, hogy erőfeszítéseit összpontosítsa, és jobban kihasználja erőforrásait.

Az Instagram például több mint 225 millió nyilvános bejegyzéssel rendelkezik, és több mint 1.4 millió közcélú televíziós pókereset “finedining” -tel, ami miatt a közösségi média csatornáját nehezen lehet figyelmen kívül hagyni.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 27

Hasonlóképpen, a Facebookon, a Twitteren és a Pinteresten minden percben, több száz, “élelmiszer” megjelöléssel ellátott hozzászólás jelenik meg.

Annak érdekében, hogy a közösségi média marketing hatásos, felmérje ügyfeleit – tudják, melyik közösségi média csatornát választják, és hogyan foglalják el az online információkat.

Kutassák online viselkedését. Szintén tartsa szem előtt, hogy ki a versenytársak célzanak.

Legyen valódi, legyen az ember-Ossza meg történeteket, amelyek érintik az idegeket

Függetlenül attól, hogy a közösségi média csatornáit célozza meg, elengedhetetlen, hogy valódi maradjon és kihozza az emberi oldalát.

Mert a technológia lehet az enabler, de a másik oldalon a veled kölcsönhatásban álló személyek valódi emberi lények.

Ossza meg azokat a történeteket, amelyek összekapcsolják a közönséget. Hagyja el a szenvedélyed. Tegyük őket az utazás részévé.

Nézze meg, hogy a Royal Ascot hogyan mesélte el a finom étkezőt a River Test tavaszi kréta patakjain Hampshire-ben:

Tájékoztasson a szociális profiljairól; Kereszt hirdetni a további nyereségért

Az online marketing mindössze annyit jelent, hogy a lehető legtöbb információt elérhetővé teszik a közönség számára, és segítenek nekik könnyű döntéseket hozni.

Ezért fontos, hogy a ” Rólunk A közösségi média csatornáinak egy részét.

Könnyűvé tegye a célzott ügyfelek számára, hogy olyan hasznos információkat kapjanak, mint az üzemidő, a kapcsolattartási adatok, az árkategóriák stb.

A Hotel Le Bristol Párizs Facebook oldalának About Us részéről remek példa:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 24

A releváns információk rendelkezésre bocsátása mellett keresztezik a különböző közösségi média csatornáit.

Például felveheted a Twitter linkedet a Facebook bio oldaladra, vagy az Instagram kezelődd meg említve a Twitteredben.

Íme néhány példa az Ön számára:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 25

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 28

Az ügyfelek több közösségi médiaközponton vannak, és szeretné, ha minél több csatornán keresztül kapcsolódna veled.

Íme néhány jó módja annak, hogy átlépheted a közösségi profilodat a Facebookban.

Ideje a hozzászólásai tökéletesen vezetni az elkötelezettséget

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 20

Mi a célja az intelligens gondolkodású hozzászólások létrehozása, a HD képek megosztása, a képzeletbeli infographics készítése és a vicces GIF-ek, ha láthatatlanok és észrevétlenek lesznek?

Elemezze forgalmát, és készítsen ütemtervet, amely garantálja a maximális láthatóságot.

Fontos, hogy megértsd a közönségedet, és tudd meg, mikor vannak a legvalószínűbbek az interneten.

Ha tudni szeretné a Facebook, a Twitter és az Instagram legjobb közzétételének idejét, akkor hivatkozhat Ez a Hootsuite blogbejegyzés is.

És ha friss tartalmat hoz létre, mindenképpen fejfájást jelent az Ön számára, újratárgyalhatja a tartalmat, vagy többször is elküldheti ugyanazt a tartalmat egyetlen napra, egy hétre, egy hónapra vagy egy év után (ha különösen jól fogadták, amikor Először írták ki).

Mindenekelőtt ne legyenek I-I-I, Me-Me-Me, Buy-Buy-Buy

Más szóval ne legyen túl promóciós.

A túl sok promóciós hozzászólás közzététele bosszantja ügyfeleit.

Továbbá a promóciós bejegyzéseknek nem mindig unalmasnak kell lenniük.

A legjobb módja a közösségi médiamegoldásnak, hogy a vásárlói szívében helyet foglaljon a márkának a bevonásával.

Ha bevonnák őket, talán kérdezhet nekik egy kérdést, javaslatokat tehet, véleményeket kereshet, kölcsönhatásba léphet velük, és megoszthatja véleményét és véleményét másokkal.

Ez magában foglalhatja a hozzászólások tetszését, a válaszok és képek megválaszolását, megosztását és átruházását stb.

Ismertesse ezeket a példákat:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 30

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 31

Az ügyfelek által létrehozott tartalom nem csak hűvös tartalmat biztosít Önnek, de lehetővé teszi számukra, hogy szociális bizonyítékot teremtsen az étterembe – ez viszont bizalmat és bizalmat kelt.

6) Használja ki a vizuális tartalom erejét a kép-alapú oldalakon, mint az Instagram és a Pinterest

Annak ellenére, hogy az Instagram és a Pinterest a szociális média marketing része, még mindig úgy érzem, hogy külön ponton meg kell említeni őket, mert amikor az élelmiszeriparról van szó, sokat függ attól, amit a szem csábít.

Az emberi lények elhallgathatják a legtöbb érzést, de nem a saját szemeik bizonyítékai. Ez a valami, amit a mágusok és a marketingesek egyaránt már évek óta támaszkodtak.

Ahhoz, hogy vonzza az ügyfeleket a finom étkezőjébe, feltétlenül meg kell osztanod a szájban öntő ételeket szemléltető látványokat olyan helyeken, mint az Instagram és a Pinterest.

Vigyél egy cue-ot Ava Gene Instagram fiókja . Nemcsak az Instagram képeket csábítóan rögzítik, hanem olyan melegséget sugároznak, amely segít a finom éttermek kapcsolatában a célközönséggel.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 4

Az ízesítő finomságok képeinek közzététele mellett egy csomó mindent megtesz az Instagramban és a Pinterest-ben, mint a személyzet ünneplése.

Tegye őket a marketing kalandjába. A márka emberi érzékenységet kölcsönöz, és segítséget nyújt a pártfogóknak az arcokhoz, amelyek lehetővé teszik a menüedet.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 3

7) Run Contests

Az értékesítés növeléséig a vezetéshez való kötődéstől a vezetők létrehozásáig sok a verseny, amit tehetsz a finom étterembe. A versenyek a márka tudatosságát és a közönség részvételét jövedelmező jutalmak révén erősítik.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 34

Hónap / hét rajongóját ünnepelheti, dekoratív ötleteket és javaslatokat kereshet, exkluzív és keresett jegyeket kínálhat a közelgő thrillernek, szerettei és részvényei cseréjeként stb.

Amikor a verseny ötleteket generál, annyira tudsz játszani – a világ szó szerint az osztrád.

A kitűnő versenyvizsga ötlete csak egy része a munkának. A második és a legfontosabb elem a verseny támogatása.

Ugrás a közösségi médiában. Hozzon létre saját hashtagot, és ösztönözze a résztvevőket arra, hogy használják a hozzászólásaikkal, megváltoztassák a borító képeiket, testreszabják profilképeit, osztozzanak jutalmazási adatokon, és folyamatosan vegyenek részt a résztvevők között a verseny ideje alatt.

A közösségi médián való népszerűsítés mellett ne felejtse el eljuttatni a listáját, küldje el a versenyt olyan könyvtárakban, mint a Rediff, hozzon létre egy blogbejegyzést a versenyhez kapcsolódó információkkal és sajtóközleményt tegyen közzé.

8) Get Influencers-sites vagy egyének – beszélni a finom étkező étterem

Vannak olyan helyszínek és egyének, akik az élelmiszerekkel, étteremmel és vendégszeretetükkel kapcsolatos minden területen szerzett tapasztalataiknak köszönhetően elegendö befolyást gyakorolnak a saját célcsoportjaira.

Határozza meg ezeket a webhelyeket és az egyéneket, és vegye fel velük a kapcsolatot, hogy az étterme blogjába és közösségi médiában szerepeljen.

Második gondolatmenet szerint az influenzának nem kell még gasztronómia, és bárki lehet egy nagy társadalmi médiummal.

Hívja meg befolyásolóit, és gyönyörködhesse őket az Ön ételeivel, szolgáltatásaival és hangulataival, olyan mértékben, hogy a blogjaikban és a közösségi médiában betöltötték a finom éttermeiket.

Vannak tönkre más fantáziadús módok az együttmûködõk befolyásolására, hogy gondolkodhassanak és kísérletezhessenek.

9) Szedd be a babodat a YouTube-on … Vagy menj a konyhából

A YouTube egy nagyszerű közeg, amely nemcsak a célközönség eléréséhez és a márka megjelenítéséhez, hanem a domain-szakértelem érzésének megteremtéséhez is.

Mindössze annyit kell tennie, hogy osztozik olyan csodálatos receptekkel, amelyek csiklandozhatják és megkönnyítik a vevői ízlelőbimbóit.

Számos sikeres szakács többek között Jamie Oliver , Laura Vitale , Alton Brown és Gordon Ramsey Csinálják.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 7

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 8

És miközben még mindig a YouTube-on jársz, talán megmutathatod a személyzeted csodálatos és bizarr készségeit.

Képes-e a személyzet többet, mint csak főzni és szolgálni?

Tudják forgatni a pizza tésztát, mint ez a srác?

Vagy fel tudják sütni egy áfonyás süteményt rekordidőben?

Rendben! Nem minden étteremben lesz ilyen példány a konyhában.

De ha van valaki, aki megfelel a törvényjavaslatnak, készítsen egy Youtube videót, és hagyja, hogy a világ ünnepelje a rejtett tehetségét és a szuper munkatársa titkos képességeit.

A YouTube-csatornán lévő videók megosztása mellett is Menj tovább Facebook vagy Periszkóp .

Beszélhet különleges eseményekről, új promóciókról, kérdések megválaszolásáról, vélemények megfogalmazásáról, vagy egyszerűen az embereknek a háttérben való bemutatására.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 10

10) Geo-célzott Facebook és Google-hirdetések … Nem fantáziadús javaslat, de úgy működik, mint egy mágikus pálca

Igen! Facebook és Google hirdetések .

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 36

Megengedte, hogy töltsön el egy kis tésztát, de a visszatérés kiváló lehet.

Látja, az online hirdetések lehetővé teszik egy nagyon specifikus közönség célzását A fókuszos közönséget az életkor, a nem és a hely szerint szűrheti.

Csak kérdezd meg a közönséged demográfiai helyzetét, és szó szerint megtarthatod a készpénzes számládat.

Ön is rugalmas lehet a költségvetéseivel és a hirdetés megjelenítési időzítésével.

Mi több, a Google hirdetésekkel akár rangsorolhat olyan kulcsszavakhoz is, amelyek tartalmazzák a versenytárs nevét.

Segítségre van szüksége a Google és Facebook hirdetések beállításához? Felveszi a kapcsolatot !

11) A harmadik fél foglalási helyszíneinek megérintése

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 21

Miután minden erőfeszítést megtett, hogy megszerezze a finom étkező éttermet, nem engedheti meg magának, hogy ne legyen étterembe látogató. Itt érheted el a harmadik féltől származó foglalási helyeket, mint például az Open Table, a BookaTable stb.

A névleges díjért ezek a harmadik fél által igénybe vett foglalási helyek irányíthatják a vendégeket a finom étterembe, és így biztosítják, hogy az üres helyek hosszú ideig ne maradjanak üresen.

Ezek a harmadik fél helyfoglalási oldalai nemcsak segítik Önt tölteni az éttermein, hanem segítenek olyan információkon is, amelyek segítségével jobban kezelheti ügyfeleit.


Tehát ott van – a teljes online marketing útmutató a finom éttermek.

A fent ismertetett taktikák követésével képesnek kell lennie arra, hogy elkezdje az online marketingt a finom étterembe.

Ha többet tudsz gondolni egy finom éttermet az interneten keresztül, ossza meg velünk velünk.

És ha bármilyen kérdése van, hogy azt szeretné, hogy válaszoljon, említsd meg őket az alábbi megjegyzések részben. Örülök, hogy válaszolok.

Ne feledd Finom étkeztetés új, és néha felejthetetlen élmények létrehozásáról szól . Az online marketing csak ott erősíti erőfeszítéseit, és megnyerhet egy közönséget.

Tehát menj előre, és gondolkodj ki a dobozból. Menj őrült az ötleteiddel !!

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!