Az e-kereskedelem és a termékeket érintő újratervezéssel kapcsolatos bevált gyakorlatoknak köszönhetően a digitális tinta eléggé termékeny, de gyakran látjuk, hogy az új ügyfélfiókok átvétele során továbbra is nagy kihívások esnek el.
Ebben a bejegyzésben négy olyan hibát szüntetek meg, amelyet túl gyakran látok, és magyarázatot ad arra, hogy miért kellene az e-kereskedőknek az ASAP megoldására nézniük.
Minden további nélkül…
A megfelelő márkás és nem márkás szegmentáció hiánya Google Shopping
Ha erős márkajelzéssel (nagy mennyiségű / jól ismert márka) rendelkezik, és lényegesen hatékonyabb CPA-kat / ROI-t jelenít meg ezen a forgalomból (valószínűleg), akkor kampányait szegmentálnia kell annak érdekében, hogy megfelelően kihasználhassa, miközben biztosítja Önt Nem túlfizet.
Ehhez meg szeretné duplázni a Shopping-kampányokat, és kijelölni egy “márkát” és a másik “nem-márkát”.
Ezután a márkakampánya elsőbbségét alacsony szintre szeretné állítani (igen, ez az ellenkezője, amit feltételezhet!), És minden márka-kulcsszavait negatívként hozzáadja a nem márkás kampányhoz.
Adja meg a márkakampánya magasabb ajánlatokat annak érdekében, hogy maximalizálja a megjelenítési arányt ezeken a kifejezéseken; Ez lehetővé teszi, hogy hatékonyan maradhasson a márkázott feltételek mellett, miközben kihasználja a forgalom / megjelenítési arányt.
Csak dinamikus termékhirdetések kihasználása a remarketinghez
Számos e-kereskedelmi marketingszakértő csak a dinamikus termékhirdetésekre támaszkodik (akár a Facebookon, akár a Google Display Hálózaton), amikor újraértékeli a közönségét.
Igen, ezek a hirdetések nagyon hatékony módon emlékeztetik a közönséget az olyan termékekre vagy termékekre, amelyek hasonlítanak azokhoz, amelyeket megtekintettek, és visszakapják őket az oldalra az átalakításhoz.
Fontos azonban emlékezni arra, hogy a szabványt használhatja és kell még használni Remarketing hirdetések Mind a Facebookon, mind a GDN-n.
A Facebook, különösen a normál hirdetések jobban lehetővé teszik, hogy beszéljen ügyfeleivel, és teszteljen különböző üzeneteket és hirdetéseket az értéknövelt elemekről, hitelességről és általános témákról. Ezenkívül könnyen kipróbálhatod, hogy az ingyenes árengedményekkel vagy ösztönzőkkel kapcsolatos ajánlatok hogyan segíthetnek a konverziók növelésében.

Az RLSA-hallgatók minimális szegmentálása
Sok e-kereskedelmi marketingszakértő Szegmens közönségek A webhely látogatói és a hozzáadott-a-kosár felhasználók, akik nem konvertáltak.
Bár ez jó módja a nagy szándékú és alacsony szándékú közönségek azonosításának, akkor nem fokozza a fejlett szegmentálási technikákat, amelyek elősegíthetik marketingjét a szabványos RLSA / remarketing megközelítésből egy erős stratégiai megközelítéshez.
A közönséglisták kiépítése a webhely által meglátogatott felhasználók helyén és azokon a termékeken és termékkategóriákon alapulva, amelyeket érdekel. A Google Analytics adatait a webhely időtartamának, a megtekintett oldalak számának stb.
Miután ezeket a különböző közönségeket szétválasztotta, azt javasoljuk, hogy alkalmazza őket a keresési kampányaihoz, és nincsenek ajánlatmódosítói. Engedélyezze a Google számára, hogy gyűjtsen adatokat, és megmutassa, hogyan teljesítenek ezek a közönségek, majd adott esetben alkalmazza az ajánlatmódosítókat, hogy keményen nyomja.
Csak a Google és a Bing Shopping használatával
Ne felejtsük el, hogy bár a Google és a Bing a legnagyobb vásárlási összehasonlító motorok, ők nem az egyetlenek. Fontos kihasználni más bevásárlómotorokat, amelyek összességében a leghatékonyabb eszköz az e-kereskedelmi marketinges övben.

Bár ezek a többi CSE-k sokkal kisebb volumenűek lehetnek, még mindig hozzájárulnak a növekvő vásárláshoz, általában kevésbé versenyképes CPC-kkel, amelyek a jó hatékonyság és a ROI kilátásait eredményezik.
Ha a fent leírt hibákat követi el, akkor bevételt és megtérülést eredményez az asztalnál. Vessen egy megjegyzést, ha kérdései vannak, de egyébként elsőbbséget biztosítsanak ezek feloldásához és a tölcsér folyásához.
Sok szerencsét!

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket kereshet a keresési szakértőktől.

Kapcsolódó olvasmány

A millenniumokkal összehasonlítva, akik mobil úttörők voltak, a Gen Z teensek – a jelenlegi 13-17 évesek – mobil indiánok. A Google gondolkodója által készített jelentés rámutatott a szokásaikra, preferenciáikra és a marketinghez fűződő jellegére.

Az ügyfelek véleménye fontos szerepet játszik az üzleti sikerben vagy kudarcban, és a Google mindig is remek hely volt, hogy megkeresse őket. Az ellenőrzött vásárlói vélemény közzétételét követően itt olvashatja el, hogyan használhatja őket a verseny tetejére.

Üdvözöljük a legfrissebb hírek és kutatások heti kerekítésével a keresési marketing világából és azon túl.

Mint marketingesek, vezérigazgatók és menedzserek naponta túl sok félelemmel foglalkozunk: túl sok katasztrófa van, hogy elkerüljük. Hagyja, hogy ez a cikk egy ellenőrző lista legyen, amely segít elkerülni a szerencsétlen és kínos online marketing katasztrófák közül néhányat.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!