Google Kiemelt kódrészletek Egy csodálatos lehetőség a marketingesek számára, hogy a versenytársak fölé emelkedjenek az első oldalon, növeljék az oldalnézeteket és növeljék a konverziókat.
De mi a Google kiemelt kódrészlete? És ez a SERP manipuláció tényleg működik?
Mi a pontosan egy Google kiemelt kódrészlet?
Valószínűsíthető, hogy a Google keresésekor Google szerepelt részleteket látott. Ha kérdéses kérdezést kért, a Google lelkesedéssel válaszolt egy részletre. Ezek a kiemelt kódrészletek a felhasználók kérdéseire adott válaszok, amelyeket egy “0-as pozícióban” elnevezésű dobozban mutatott be az első oldalon.
Tegyük fel például, hogy keresett, ” Hogyan optimalizálhatom webhelyemet? “A kérdés alapú lekérdezésre egy olyan kódrészlet fog találkozni, amely válaszol a kérdésére. Az esetek többségében ezek az oldalak egyik találatából húzódnak le, de a részleteket a 2., 3. és talán még a SERP-vonalról is le lehet húzni.
A Google Kiemelt Snippek valóban keresősek, és válaszokat kapsz, anélkül, hogy kinyitnád az oldalakat.

A kiemelt kódrészletek a golyópontoktól a számokig terjednek, de valójában számos olyan kivonatot tartalmaz, amelyet a Google méltónak és megjeleníthet.
A pontozók választhatja a keresési alapú lekérdezéseket a bekezdés formában, például:

Lehet, hogy kíváncsi, Miért fontos ez az én dolgom, termékek, szolgáltatások, vagy blog? Ha megszerzi a nullpontot a Google oldalán, akkor Rangsorolja az # 1 szerves listát . A kiemelt részletekre adott puszta ingatlan megdöbbentő.
Ők alapvetően uralják az eredménylapot, így Ön és a márkája maximális, a hajtás felett, az expozíció. És mindezt anélkül, hogy beleragadna az AdWords költségkeretbe. Mi lehetne jobb?
Valószínűleg a kivonatok legvonzóbb eleme az, hogy közömbösek az ipari erőművi márkákhoz és azokhoz az oldalakhoz, amelyek általában a SERP-eket uralják. Bármely nagy vagy kicsi márka, a vállalati butikok, amelyek konglomerátumra indulnak, kaphatják az áhított pozíciót, az első helyszínen.
A márka és üzlet SEO értéke:
A pontozók nagyobb forgalmat irányítanak a webhelyére.
Snippets növeli a márka láthatóságát a Google SERP-kben.
A pontozók növelik a bizalmat és a hitelességet.
Minden nagyszerű dolog félretéve, elengedhetetlen megérteni, hogy a Google Kiemelt Snippetje olyan lehet, mint a Bigfoot vadászata. A tartalmat egy napra is megjelenítheti, de a következő, egyszerűen vissza lehet térni a három vagy négy pozícióba.
Hogyan kaphat Google kiemelt kódrészletet?
Ez a kérdés számos SEO-nek, marketingnek, tartalomfejlesztőknek és vezérigazgatóknak szinte minden iparágban egyre inkább központi szerepet játszik. A kiemelt kódrészlet beszerzésének legfontosabb eleme a minőségi tartalom, amely egy meghatározott módon formázott.
Feltételezné, hogy a Google algoritmusok kiválasztják a kiválasztott kivonatokat az első oldal keresési eredményei alapján. Ez azonban nem minden esetben lehetséges. A SERP rangban valójában kevés köze van a döntéshez.
A kiemelt kivonatokkal kapcsolatos kutatásaink azt fedezték fel, hogy a tartalom bármely oldalról húzható le, még a 80. oldalon is.
Ha a 2. vagy a 3. oldalt a szétcímkézhető tartalmak megjelenítésével szembesíti a hagyományos Google rangsorolási tényezőket. Ez minden reményt ad, függetlenül az oldal két rangsorától, vagy a nyolcadik oldalról, vagy azokról a helyekről, amelyeket a SERP purgátorban csaptak le.
Ez csak a hiteles tartalmakról szól, és a formátumról, amelyet úgy választasz, hogy a tartalmat lecserélheti.
Íme, hogyan szerezhet Google kiemelt kódrészletet
Ha el szeretné optimalizálni a tartalmait a kiemelt részletekre, vagy átdolgozni az előző tartalmat, hogy kivágást kapjon, néhány formázási technikát igényel.
formázása
Figyelembe kell venni a kiemelt kódrészletek formázását. . .
Szöveg
asztalok
Számozott listák
Pontokba szedve
Lépések
táblázatok
képek
Részletesebben beszámolunk mindegyikről, de rajzoljuk ki a poros, régi, alapvető HTML-technikáinkat, és használhatjuk őket az optimalizált oldalak optimalizálásához.
Szavak száma
A lépések, a számozott és a felsorolt ​​listák vagy a tömör és tömör bekezdések megkönnyíthetik az algoritmusok számára annak megállapítását, hogy a tartalom megfelel-e a szolgáltatásnak.

Szeretné optimalizálni a Google algoritmusainak hangulatát, és a kutatások azt mutatták, hogy a szóösszetétel nagy különbséget jelent. “A Kiemelt Snippek tartalmának leggyakoribb hossza 40-50 szó között van” – állítja SEMrush elemzése.

GYIK tartalom
A keresések gyakran írnak be kérdéseket a Google-ba, és arra számítanak, hogy pontos választ találnak. A szerkesztési naptár létrehozásakor a kézműves tartalom egy GYIK formátumban található. Fejlesszen ki teljes cikkeket az általuk megkérdezett kérdések köré, és válaszoljon ezekre a kérdésekre tartalmában.
Ahelyett, hogy az összes tartalmat egy GYIK oldalon hozná létre, minden egyes kérdéshez hozzon létre egy oldalt, majd az összes GYIK oldalra mutató GYIK-glosszáriumon keresztül kapcsolhatja össze őket.
Készítsen egy Q & A listát kulcsszókutató eszköz felhasználásával a kapcsolódó kérdések azonosításához. Azt is ellenőrizheti, hogy a kulcsszavak a SERP alján vannak-e a kódrészlet optimalizálásához.
Táblázat, bekezdés vagy lista?
A tartalomhoz választott kódrészlet formátum szerepet játszhat abban, hogy a Google algoritmusai hogyan választják ki a szétcélzható tartalmat. Például az összes kivonat 29 százaléka táblák.

Egy kiemelt kódrészlet fog kinézni. . .

Ez azonban nem zárja ki a listát vagy a bekezdést. Valójában a bekezdések és a listák úgy tűnik, hogy a későbbiek során a Google kiemelt részletekre mutatnak.

Még a “szabályok” is alkalmazható a részletekre. . .

És a standard számozott listát. . .

Használjon bekezdéscímkéket
Egy másik formázási taktika, amelyet a Kiemelt Snippek használatához használhat a tartalom vagy a válasz biztosítása érdekében egy bekezdésben ( ) Címkét. A címkenek a keresési lekérdezési fejléc alatt is szerepelnie kell.

A fejlécek szerepet játszanak
A tartalom optimalizálása a Kiemelt Snippet számára a keresési lekérdezésnek h1, h2, h3 fejlécben kell lennie.

Ne féljen lépések hozzáadásához
Kérdés alapú keresések esetén a Google nem feltétlenül húz át egy teljes bekezdést a kódrészletre. Az egyes 1. alcím, 2. lépés stb. Hozzáadásával minden egyes alcím, h2, a Google kronologikusan fog működni.

Ne feledje, hogy mikor jön a részletekre, a Google szeret a logikailag formázott tartalmat.
Gyors esettanulmány a kiemelt kódrészletekről
Az alábbi hozzászólás Gyémánt övek Jó példa egy olyan Google Kiemelt Snippetre, amely kiemelkedő pozíciót kap nulla pozicióval, egy pozícióval, és mindenekelőtt az első oldalon.

Annak ellenére, hogy a webhely szerves részét képezte a # 1-nek ebben a kulcsszóban, 16% -kal nőtt a forgalom azóta, hogy a kiemelt kódrészlet rangsorolt. Azáltal, hogy létrehozza a Ki, Mi, Mikor, Hol, Miért kérdéseket és a Keresési javaslatokban megjelenő kulcsszavakkal optimalizált tartalmat, ez a webhely több tucat kiemelt részletet nyert, amelyek jelentősen növekedtek a forgalom jelentős havi egy hónapja alatt.

Mire vársz?
Ahhoz, hogy egy erőteljes induláshoz menjen, futtassa a kulcsszavak rangsorolását, és szedje le a kérdőíves lekérdezéseket. Ezután válaszoljon ezekre a kérdésekre a fenti tippekkel és taktikával. Optimalizálja a nulla pozíciót, és tegye a Google munkáját az Ön számára, és az alsó sorban!

Szeretne maradni a legfrissebb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket kereshet a keresési szakértőktől.

Kapcsolódó olvasmány

2017 májusában a Google bemutatta a Project Owl-t, mint megoldást a hamis hírek problémájára. Tervezi ezt a keresési javaslatok és a válasz mező új visszajelzési formáihoz, valamint a válaszadó mezőben a hiteles tartalmak rangsorolásához. De hogyan befolyásolja ez a keresési felhasználói élményt?

Az internet példátlan módon kínál márkákat a határokon átnyúló ügyfeleik eléréséhez, de a különböző populációk eléréséhez meg kell érteni, hogy mit akarnak az emberek, majd tartalmakat állítanak fel ezeknek az igényeknek a kielégítésére. Ahogy elkezded a nemzetközi SEO stratégiával, itt van ötféle módja annak, hogy a lehető legtöbbet kihasználd a gyakorlatodra.

A közelmúltban a Google SERP egy újabb fejlesztésen ment keresztül, és egy gazdag, kiemelt kódrészletet adott a Google Válaszdoboznak. A jelzés az, hogy itt maradni, ami azt jelenti, hogy érdemes egy olyan stratégiát kidolgozni, amely maximalizálja a “nullpont” elérésének esélyeit.

A virtuális asszisztensek népszerűsége azt jelenti, hogy a hangalapú keresés egyre nő. De mit jelent ez a vállalkozások számára, amelyek a helyi keresési forgalomra támaszkodnak, és hogyan biztosíthatják azt, hogy ne maradjanak hátra?

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!