Ön, a tartalom marketing ninja, képesek arra, hogy óriási SEO elérni a tartalmat, ahogy a legtöbb SEO (* köhögés * mint én) csak álmodni.

De nem használja ki kulcsszókutatását az Ön számára!

Az a tény, hogy rájössz, hogy havonta hány ember keres valamit, milyen szavakat használ, és milyen kérdéseket kérdeznek, még mindig fúj az elmém!

A kulcsszókutatásnak nem kell maratoni hajlító. A gyors, 30 perces séta hihetetlen betekintést nyerhet – olyan ismeretekkel, amelyek szélesebb közönséggel mélyebbre emelnek.


Miért fontos a kulcsszavak kutatása? [Esettanulmány]

A korábbi cégem, a Pryde Marketing, nem alapult ezen a világon kiváló minőségű tartalomon. Az alapja az online adatoknak a magán orvosi gyakorlatra stratégiailag történő felhasználásával jött létre.

Amikor egy MRI cég kulcsszókutatására vállalkoztunk, felfedeztük, hogy hónapok százai keresnek “nyitott vagy zárt mri” -ot, de senki sem adott jó válaszokat, tartalmat vagy fényképeket ezeknek a keresőknek.

Úgy döntöttünk, hogy létrehozunk egy “Open Vs. Closed MRI” oldalt kliensünknek, amely meglepetésünk szerint továbbra is duplázza meg a honlap forgalmát. Ráadásul több mint 50 kilométer + egyedi látogatót hozott.

Nem sikerült, mert gondoltunk erre a tartalomra.

Sikeresek voltak, mert meghallgattuk a kulcsszóadatokat.


5 kulcsszó kutatási hack 30 perc alatt

Ügyfél példája: Hunter & Company (Esküvők és események tervezése)

Célkitűzés: Írj jobb tartalmat weboldalára, és segíts a digitális marketing erőfeszítéseket.

# 1: blog kategória kulcsszókutatás

Az öt-tíz adatvezérelt blog kategóriának köszönhetően a legnépszerűbb témák rangsorolása lehetővé teszi az olvasók számára, hogy relevánsabb tartalmat találjanak, és segítsenek megszervezni a blogot.

Legnagyobb iparági webhelyek értékelése (10 perc)

A legfontosabb navigációs elemek és blogkategóriák azonosítása a vezető ipari webhelyeken.

Top Wedding Site Eval.png

Részletes keresési operátorok (3 perc)

A legfontosabb weboldalak felfedezése során használhatja Fejlett Google-üzemeltetők Mélyebbre ásni.

Példa: A Bride.com témakörökhöz hasonló / Téma / esküvői szépség . A Bride.com összes témájának megtekintése Keresse ezt: site: brides.com/topic

Wedding advanced search operator.png

Google Javas (10 perc)

Google “esküvő”, és nem nyomja be meg!

Ehelyett jegyezze fel a legördülő keresési javaslatokat. Kereshetsz az “esküvő a” -ra is [nem érhetsz bele], az “esküvői b” -t [nem érhetsz be], egészen a z-ig, hogy megkapod a legnépszerűbb és / vagy trendi esküvővel kapcsolatos kereséseket.

Screen Shot 2017-03-13 at 11.20.18 AM.png

Most, hogy összegyűjtöttük a fenti taktikákból származó kulcsszavakat, szilárd listaunk van:

Esküvői helyszínek, esküvői fotósok, esküvői dj, esküvői szépség, esküvői videográfusok, esküvői zenekarok, esküvői költségvetés, esküvői meghívók, esküvői jegyzék, esküvői színek, esküvői dekorációk, esküvői party, esküvői ötletek, esküvői torták, esküvői központok, esküvői frizurák Esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, esküvői ruhák, Esküvői virágok

Folytassa a tempót – itt nem állhatunk meg!

Ezután határozzuk meg, hogy mely kategóriák a legnépszerűbbek a havi Google-keresések alapján.

Két fő eszköz található az átlagos havi keresési mennyiség megtekintéséhez (AKA, hogy megtudja, hányszor keresnek havonta egy “esküvői virág” lekérdezést): Google Kulcsszótervező és Moz Kulcsszó Explorer. (Nézze meg GKP vs. MKE többet tanulni.)

Google Kulcsszótervező (5 perc)

1. lépés: Illessze be a mentett kulcsszólistát a “Írja be az alábbiak közül egyet vagy többet” jelölőnégyzetet, és kattintson a “Ideigépek” lehetőségre:

2. lépés: Értékelje és mentse a keresési mennyiség adatait, miközben szem előtt tartotta a nagy keresési adat tartományokat és korlátozott adatokat: Screen Shot 2017-03-14 at 10.09.51 AM.png

Jegyzet: A Google alkalmanként megváltoztatja kulcsszavát valami másra; “Esküvői videográfusok” ebben az esetben “esküvői videók” -ra változtak. Fontos, hogy ügyeljen erre, mivel a pontos kategória nevekről döntesz.

Vizsgálja meg a kulcsszavakat az azonnali kulcsszó-keresés alatt. Rendezd az átlagos havi kereséseket (legmagasabbtól a legalacsonyabbig), hogy meggyőződjön róla, hogy nem hiányolsz más nagy kategóriás elemeket.

Moz Kulcsszó Explorer (5 perc)

1. lépés: Hozz létre egy új listát.

2. lépés: Illessze be kulcsszólistáját a “Kulcsszavak bevitele” mezőbe:

3. lépés: Gyors vízszünet, mert a KWE egy percet vesz igénybe adatgyűjtés céljából. Miután az adatok megtekintésre kerültek, sortoljon és értékelje az átlagos havi keresési mennyiséget:

Hurrá! Két percig elérte a célvonalat, hogy tartalékoljon.

A blog kategóriák véglegesítéséhez két dolgot kell feltennünk magunknak: mely témák a legkedveltebbek és a legmegfelelőbbek egy esküvői tervező webhelyhez?

Ezt szem előtt tartva hat legkedveltebb esküvői témát választottál, és az “Esküvői dekorációk” kategóriában többféle kategóriába ágyazódott – ragyogó!

  • Esküvői ruhák
  • Esküvői meghívók
  • Esküvői fotó
  • Esküvői torták
  • Esküvői helyszínek
  • Esküvői dekoráció
    • Esküvői virágok
    • Esküvői színek
    • Esküvői központok
    • Esküvői helyszínek

# 2: GYIK kulcsszókutatás

A termékével / szolgáltatásával kapcsolatos leggyakrabban keresett kérdések megválaszolása értéket biztosít az olvasóinak, és megszilárdítja Önt iparági szakértőként.

Így gyűjtheti össze a leggyakoribb kérdéseket egy témában:

AnswerThePublic.com (10 perc)

Keresse meg a termék / szolgáltatás .

Screen Shot 2017-03-17 at 10.40.06 AM.png

Screen Shot 2017-03-17 at 10.40.20 AM.png

Milyen hűvös ez a kísérteties kérdéskerék ?! Miközben a látványok szórakoztatóak, könnyebb összegyűjteni a kérdéseket a jobb felső sárga “exportálás csv” gombra kattintva, és a nem releváns kérdéseket törölni egy .csv vagy a Google lapon.

Moz kulcsszóböngésző (10 perc)

1. lépés: Keresés és szűrés a “feltüntetett kulcsszó-javaslatok” kifejezéssel a “kérdések között”

Screen Shot 2017-03-17 at 11.09.02 AM.png

2. lépés: Adja hozzá a releváns kérdéseket egy új kulcsszólistához:

Screen Shot 2017-03-17 at 11.12.32 AM.png

3. lépés: Adja hozzá a megfelelő answerThePublic kérdéseket a listához:

Screen Shot 2017-03-17 at 11.06.30 AM.png

Kutatások történtek!

Nem törődnék azzal, hogy a gyakran feltett kérdések miatt túl szorosan értékeljük a keresési mennyiséget, mivel a kérdések jellemzően hosszabbak (azaz alacsonyabb keresési volumenűek és általában könnyebben rangsorolhatók). Sokaságban ezek nagyon értékesek lehetnek a webhelyén.

Mostantól kezdve elkezdheti újonnan felfedezett GYIK-k hozzáadását egy GYIK oldalra (miközben megpróbálja elkerülni az ismétlődő típusú kérdéseket):

Screen Shot 2017-03-17 at 11.19.47 AM.png

# 3: Versenyképes tartalomkutatás

Értékelje a versenytárs 10 legnépszerűbb oldalát SimilarWeb (5 perc)

Ez megmutatja a közönség érdeklődésének konkrét típusát. Itt találhatók a One Fine Day Events 10 legnépszerűbb oldala:

Screen Shot 2017-03-16 at 9.14.50 PM.png

Értékelje az egyes oldalakat és gyűjtse össze a 3 legfontosabb elvihetőséget (20 perc)

  1. A legnépszerűbb “Galéria” oldal megerősíti, hogy a képek rendkívül népszerűek az esküvő és rendezvény területén. Az optimális galéria karbantartása és több kép beépítése az oldal tartalmára kell a digitális marketing elsődleges prioritása.
  2. Érdekes módon az “Előnyben részesített Szállítók” oldal egy Kategória oldal! Ez valami, amit meg kellene fontolnunk a végrehajtás a Hunter & Co. Ez egy nagyon jó link építési lehetőség (hogy a szállítók kapcsolódni vissza Hunter & Co) … de én kilép.
  3. A bizonylatok is kiemelt fontosságúak és az elsődleges navigációban élnek.

Pro tip: Használat Google Trends Értékelje a szezonális kereséseket, és előkészíti a versenytárgyalási hónapokat, mielőtt az tünik:

# 4: Bővítse a kulcsszó elérését

Az oldal aktuális tartalmának bővítése bővíti a digitális SEO elérését. Ezért fognak látni olyan végleges útmutatókat, mint Moz Kezdő útmutató a SEO-nek Rangsor olyan jól, és ilyen széles körű kulcsszavak (~ 1.665!).

Letöltés MozBar (Chrome kiegészítő) (1 perc)

1. lépés: MozBar aktiválása. Adja meg az elsődleges kulcsszavát, majd kattintson az “optimalizálás” gombra.

2. lépés: Kattintson a “Az oldalon belüli tartalomjavaslatok” lehetőségre:

3. lépés: Tekintse meg weboldalának 23 + tartalmi integrációs ötleteit:

Döntse el, mely témákat szeretne integrálni (5 perc)

Soha nem szeretné kényszeríteni a nem releváns tartalmakat egy oldalra SEO okok miatt. Ehelyett nézze át a témákat, és gondoljon arra, ami értéket biztosít az olvasóinak.

Ezután dolgozzon ki egy tervet, hogy természetesen integrálja ezeket a témákat az oldal tartalmába.

Tematikus integrációk a Hunter & Co. honlapján:

  • Esküvői tervezési ellenőrzőlista (hozzon létre egy ellenőrzőlista oldalat, amely a kezdőlapról kapcsolódik)
  • Esküvői szolgáltatók (megerősíti a népszerű lap stratégia! Adjunk hozzá egy oldal linket a honlapján)
  • Esküvői helyszínek
  • párok

# 5: Folytassa a Google-lal

Nagyszerű növekedést tapasztalunk a “nem kattintott” Google-kereséseknél.

A kattintás nélküli keresések akkor jelentkeznek, amikor az emberek keresnek valamit és megtalálják a választ, anélkül, hogy rákattintnának a keresési eredményekre.

Példa: Ha “Denver-időjárás” -ot keres, a Google 8 napos időjárás-előrejelzést fog mutatni Denvernek. A legtöbb kereső elégedett azzal, és elhagyja, ami a Google-keresés egyetlen kattintását eredményezi.

Kép a A keresési magatartás állapotát feltárta

A kattintás nélküli keresések száma emelkedik, mert a Google továbbra is a keresőkre válaszokat ad a keresési funkciók, például a kiemelt kódrészletek (answer boxes), a People Also Ask (Kérdések kérése), a tudásgrafikus elemek, az időjárás-előrejelzés stb.

Tudja, mely keresési funkciók jelennek meg leggyakrabban a kulcsszavakhoz (5 perc)

A termék / szolgáltatással kapcsolatos keresések leggyakoribb keresési funkcióinak ismerete segíthet Ellopja a keresési funkciókat Optimalizálva őket. Ne feledje, hogy ha a kívánt kiemelt kódrészlet-keresési eredmények közül egy vagy kettőt rangsorolsz, akkor jobb helyzetben vagyunk azzal, hogy ellopjuk a kiemelt kódrészletet, mintha a 3+ oldalon lennél.

Ne feledkezzen meg a fent említett “esküvői tervezésről” szóló GYIK-ről A Moz Kulcsszóböngészőben megtalálható 28 kérdés közül 24-ben szerepelnek a keresési eredményekben szereplő kódrészletek (answer boxes):

Screen Shot 2017-03-17 at 11.04.04 AM.png

A RealSimple jelenleg nagyszerű kiemelt kódrészletet tartalmaz a ” Esküvői ellenőrzőlista „:

Screen Shot 2017-03-17 at 11.28.18 AM.png

Közelebbről Az adott oldalra , Észre fogod venni a RealSimple jelölőnégyzetét és a végleges stílus tartalmát.

Brainstorm egy jobb (és hasznosabb) esküvői ellenőrzőlistát (10 perc)

  • Szabadúszó fejlesztőt bérelsz egy gyönyörű, nyomtatható esküvői jegyzőkönyv létrehozásához, amely, ha az olvasó bejön az esküvő napjára, ütemezett feladatokkal tölti fel.
  • Hozzon létre egy IFTTT-et (ha ez utána) a Google Naptár Teendő emlékeztetőinek ütemezéséhez a felhasználó esküvő időpontja alapján.
  • Adjon részletes és szép esküvői ellenőrzőlistát.

Most, a tartalom marketing nindzsák, menj ki, és koppintson kesztyűt szélesebb közönséggel! A tartalmad megérdemli!

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!