A legtöbb fogyasztó az okostelefonjaira támaszkodik vásárlás és tudásszerzés céljából. 2017-ben minden olyan vállalkozás, amely nem rendelkezik mobil jelenlétgel, komoly veszélyt jelent a lemaradásra.
De nem csak egy webhelyről van szó – jó tapasztalatot kell nyújtania. A Google szerint , Az okostelefon-használók 29% -a azonnal átáll egy másik webhelyre, ha nem felel meg az igényeinek.
A mobil felhasználók célorientáltak, és azonnal és egyszerűen elvárják, hogy megtalálják az igénybe vehető mobiltelefonok szükségleteit. Ezért töltse fel konverziós arányait A mobil webhely tervezését A felhasználó szándékával és igényeivel összpontosítva.
1. Honlap és navigáció
A honlap promóciós helyként és üdvözlö oldalként szolgálhat, de a felhasználóknak meg kell adnia a keresett tartalmat. A konverziós célú kezdőlapnak ki kell jelölnie a következő elemeket: tömör CTA-k, kezdőlapok, minimális eladások vagy promóciók.
A kisebb képernyőn történő navigálás megkönnyíti a felhasználók számára a főbb elemek kihagyását a kezdőlapon. Ezért tanácsos a cselekvésre ösztönző hívásokat elhelyezni, ahol a felhasználók könnyedén láthatják őket, például az alsó vagy a felsõ felét elfoglalva.
A cselekvésre ösztönzés jelzi a konverzió és a visszafordulás közötti billentési pontot. A konvertálandó műveleteket úgy tervezheti meg, hogy optimalizálja a másolást és a tervezést, azaz a szavak kiválasztását, színét, méretét, betűtípusát stb.
Megértjük, hogy a bevásárlóközpontban vagy a mart-ban tapasztaltuk a szenvedést. Ugyanez történik a mobil webhelyeken is, a navigációs menük vagy a helyböngészők hiánya sértheti az átalakítást. A mobil felhasználók arra számítanak, hogy egyetlen érintéssel érkeznek vissza a kezdőlapra vagy a logó megérintésével, vagy a kezdő navigációs menüre kattintva. A legjobb gyakorlatokhoz használja a logót a kezdőlapon.
Túl gyakran, a hirdetések és a promóciók megkerülik az oldal látogatásának célját, és a felhasználók kikapcsolnak. A látogatók szórakoztatásához és a konverzióhoz való hozzáférés érdekében a hirdetéseket vagy promóciós bannereket minimálisra kell csökkenteni, és olyan helyzetbe kell helyezni, amely nem befolyásolja a felhasználói élményt.
Ha hirdetéseket szeretne elhelyezni a kezdőlapján, gondoljon úgy, mint egy felhasználó. Mit akar elérni a felhasználó? Hol kell a figyelmet összpontosítani? Hogyan tarthatom az oldalt tiszta és uncluttered?
E kérdések megválaszolásával a hirdetés elhelyezése a honlapján szellő lesz, és nem lesz negatív hatása a felhasználói élményekre.
2. Kereskedelem és vélemények
A digitalizálás megnövekedett aránya miatt a felhasználók mobil mûszaki élményt várnak a termékek keresése, felülvizsgálata és vásárlása során. Hogyan tudják a marketingesek és a vállalkozások növelni a konverziós arányokat, miközben kiváló mobil élményt nyújtanak a látogatók számára?
A válasz abban rejlik, hogy a látogatók / felhasználók átalakíthatják saját feltételeiket.
Az e-kereskedelmi boltnál a legfontosabb kikapcsolás miatt kérik, hogy a látogatók nagyon korán regisztráljanak az ügyfél utazásán. A látogatók elhagynak egy regisztrálást kérő webhelyet, mielőtt tovább folytatódhatnak, ami alacsony konverziót eredményez, hacsak a webhely nem tekintélyes márka.
A jobb eredmények érdekében a látogatók megtekinthetik webhelyét, mielőtt regisztrálnának, és lehetővé teszik a látogatóknak, hogy vendégeket vásároljanak. mert Mobil kereskedelmi oldalak , Egyszerű és gyors legyen a jelszó a pénztárfolyam kidolgozásakor.
A mobil kereskedelem legjobb gyakorlata magában foglalja a kereskedési webhelyek többszörös fizetési lehetőségeinek elérhetőségét. A fizetési lehetőségek, például az Apple Pay, a PayPal és az Android Pay fizetése növelheti a konverziós arányokat, így a felhasználók megtakaríthatják a hitelkártyaadatok beadásának stresszét. A korábbi felhasználók számára az adatmezők betöltése és előtöltése kényelmesen szolgál a szállítási információk betöltésére.
A statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók 92% -a olvasta Online felülvizsgálatok Mielőtt egy terméket megvásárol vagy üzletet kötne egy társasággal. Az értelemben vett visszajelzések fontos részét képezik a fogyasztók döntéshozatali folyamatának, tartalmazzák a weboldalakra vonatkozó megjegyzéseket, majd engedélyezik a szűrők alkalmazását ezekre a felülvizsgálatokra. Szűrők, mint a “legfrissebb vélemények”, “a legtöbb pozitív értékelés” és a “legalacsonyabb értékelés”.

3. A webhely használhatósága
A mobil weboldal tervezésénél minden apró részlet fontos. A részletek, például a nagyítás, a bővíthető képek, a látogatók adatainak átláthatósága segít a konverziónak.
Tanulmányok szerint a felhasználók könnyebben navigáltak egy mobiloptimalizált weboldalon, mint az okostelefonokon található asztali webhelyek. A következetesség biztosítása érdekében optimalizálja webhelye minden egyes oldalát mobileszközökön, beleértve űrlapokat, képeket stb.
A keresősávot a kezdőlap tetejére kell helyezni, hogy a felhasználók kereshessenek bizonyos termékeket, és biztosítsák, hogy az első keresési eredmények a legjobbak legyenek. Ne feledje, hogy szűrőket tartalmaz a keresési eredményekre vonatkozóan, hogy szűkítse a felhasználók szándékát vagy preferenciáit a mobil webhelyén.
Ügyeljen arra, hogy ne címkézze az asztali webhelyre mutató linket teljes webhelyként. Ez megzavarhatja a látogatókat abban, hogy a mobil webhely nem teljesen teljesülnek, és ezáltal a teljes webhelyet választják, egyszerűen címkézzék az asztali webhelyet az “asztali webhelyek” címmel, és a mobil webhelyet “mobil webhelynek” nevezzük.
A mobil webhely optimalizálásakor ne felejtse el kikapcsolni a képet a nagyításhoz, mivel ez hatással lehet az általános webhely-élményre, a cselekvésre ösztönző hívások el fognak maradni, és az üzeneteket lefedik. Alapvetően töltsd fel a képeket, amelyek megfelelően méretezhetők és tökéletesen megjeleníthetők bármely eszközön.
A mobileszközök természete miatt hosszas formák ártanak a konverziónak, amikor megpróbálnak vezetni. Felmérésekre vagy többoldalas nyomtatványokra vonatkozóan tartalmazzon egy előrehaladási sávot a következő szakaszok felén vagy alján, hogy a felhasználókat a folyamaton keresztül vezesse.
Az ügyfelek támogatásához vagy kielégítéséhez hajtsa végre az automatikus kitöltést a nevek, a telefonszámok és a postafiók mezők nyomtatványaira. A dátum- és időmezőkhez vegyen fel egy vizuális naptárat, mivel a felhasználók a jövő hétvégén nem emlékeznek a dátumokra, de a vizuális naptár abbahagyja a felhasználókat arra, hogy elhagyják az oldalt a naptár alkalmazás használatához.
Számos erőforrás létezik olyan formákon, amelyek magukban foglalják a naptárak és egyéb egyéni beviteli mezők használatát, beleértve Google űrlapok , Xamarin formák és FormHub .
4. Műszaki adatok
Míg a nagyszerű dizájn hajtja a konverziókat, ne hagyja figyelmen kívül a weboldal alapját. Az alábbi technikákat havonta kell végrehajtani és ellenőrizni.
Végezzen analitikát és nyomon követést a mobilon és az asztalon
Vizsgálja meg webhelyét látogatóként, és terjesszen tartalmat szándékukban
Optimalizálja és tesztelje mobileszközeit különböző eszközökön és böngészőkben az optimális teljesítmény érdekében
A mobilhirdetéseknek át kell irányítaniuk a mobil webhelyeket, nem pedig az asztali webhelyeket
Ellenőrizze a webhely sebességét a Google gyorsítóeszközével
Ellenőrizze a Flash elemeit, és távolítsa el őket, mivel nem fog megjelenni az iOS rendszeren és lassú az Androidon
Küldje el a mobil webhely oldalainak XML-webhelytérképét a Google-nak.
Végül futtassa webhelyét A Google mobilbarát tesztje .

Guy Sheetrit a Top SEO vezetője.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

A mobiltelefon célja a rangsor meghatározásának gerincévé válni a webhely mobil- és asztali változatánál – ezért elengedhetetlen, hogy a technikai SEO-t a mobil perspektívából nézzük.

Lehet, hogy elegendő volt ahhoz, hogy tíz évvel ezelőtt elindítson egy olyan blogot, amely felhatalmazta a hatóságot. Ezekben a napokban meg kell menned az extra mérföldre. Itt van 6 módja annak, hogy webhelyét egy niche tudásközpontba fordítsuk, hogy erősebb, felismerhetőbb márkajelzést hozzon létre.

A Google egyre nagyobb hangsúlyt fektet a mobil webhely gyorsaságára és felhasználói élményére a jó rangsor elérése érdekében, és kulcsfontosságú a mobil webhelyek gyorsaságával kapcsolatos problémák felfedezése. De hogyan oldhatja meg ezeket a kérdéseket, ha ott van?

A Google gyorsított mobil oldalai és a Facebook azonnali cikkei villámgyorsan vesznek el a mobil interneten. De a Google bemutatta néhány statisztikát az I / O fejlesztői konferenciáján, amely szerint a Google nyerheti meg a háborút.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!