Több millió ember van pinterest , Keresés, rögzítés és megosztás – ezért fontos felismerni annak lehetőségeit A tudatosság növelése És töltse fel a tölcsér felső részét, különösen az e-kereskedelmi cégek számára.

Ez a blog egy pár ajánlott célzási típust fog megvitatni a Pinterestben, hogy segítsen kitölteni a csatorna tetejét és lényegében felépíteni a közönséget. Innentől kezdve, miután a közönséged kiépül, végigfutunk arról, hogyan lehet ténylegesen kihasználni az új felhasználókat az értékesítés ösztönzésére.

Menjünk be.

Használja a Pinterest-et a tölcsér kitöltéséhez

A Pinterestnek vannak olyan sajátosságai, amelyek rendkívül hatékonyak a közönség megépítéséhez. Ezek tartalmazzák:

Kulcsszó szerinti célzás

A felhasználók szándékát olyan konkrét kulcsszavak megcélozására használhatja, amelyeket a felhasználók a Pinterestben keresnek.

Ha például divatos pulóvereket árul, akkor érdemes megcélozni a “divatos pulóvereket”, és hirdetése (a Pinterest nyelvben, a promóciós tűdben) megjelenik a keresési eredményekben és a kapcsolódó pókokban.

Érdeklődés

A Pinterest meghatározza a felhasználók érdeklődését azokon a csapokon alapulva, amelyekhez kapcsolódtak és mentettek. A hirdetés (promóciós tű) megjelenik a felhasználó kezdőlapján vagy a releváns témákban.

Egy promóciós téma a Pinterestben

“Actalike” célzás

Ez hasonlít a Facebook kinézetére; Feltölthet egy ügyféllistát, és a Pinterest a viselkedésekkel, jellemzőkkel és tulajdonságokkal azonos közönséget célozza meg, mint az ügyféllistát. Javasoljuk, hogy elinduljon a legjobb ügyfelekkel – például a legmagasabb LTV vagy AOV közönségével.

Kezdetben javasolnám az Actalike és a kulcsszó szerinti célzás fontossági sorrendjét, mivel általában jobban érzik magukat a nagyon releváns közönségek előtt. De ha kihasználja a célzási lehetőségek bármelyikét vagy mindegyikét, új, releváns közönségek felfedezése és bevonása, valamint a webhelyhez való vezetése.

Ez azt mondta, győződjön meg róla, hogy elvárásai igazodnak. Nem szabad elvárnia, hogy a Pinterestet azonnali vásárlásként kezelje, de hosszabb távú játékként, ahol a figyelemfelkeltés és a közönség felépítése érdekében a későbbiekben néhány különböző módszert alkalmaz, hogy az értékesítést ténylegesen vezesse.

Azt mondtam, beszéljünk arról, hogyan kell …

A Pinterest elköteleződés átalakítása az értékesítésbe

Most, hogy közönségedet Pinteresten keresztül vetted fel, meg kell ragadnia azokat a közönségeket remarketing célokra.

Először is, hogy okosak legyenek a remarketing erőfeszítéseivel, és valóban megértsd a Pinterest értékét, győződjön meg róla A Pinterest hirdetések minden linkje olyan címkét tartalmaz, amely Pinterestként címkéz . Használhatja az UTM paramétereket vagy bármi mást, de lényegében azt szeretné, hogy megbizonyosodjon arról, hogy azonosítja azokat a közönségeket, amelyek a Pinterestből származnak és szegmentálják azokat.

Ezután létrehozhat bizonyos közönségeket a Google és a Facebook között (például), amelyek a Pinteresten érkeztek be. (Az url például ‘utm_source = pinterest’). Most már elkülönítheti ezeket a közönségeket, és ahogy felhasználja őket az újratervezési stratégiákban, megértheti, hogy az épített Pinterest közönsége valóban átalakul-e értékesítésként.

A konvertálásról azt javasoltam, hogy a következő módszereket ajánljam:

RLSA (remarketing keresési hirdetésekhez)

Rétegezze a Pinterest közönségét a meglévő keresési kampányokra, és adjon hozzá magasabb ajánlatmódosítókat. Ezek a közönségek már meglátogatták webhelyét, és ismertté tették márkát. Ha végül keresik a terméket, akkor szeretné biztosítani, hogy hirdetése a keresési eredmények között magasan jelenjen meg, hogy emlékeztesse őket a márkájára, húzza őket a webhelyére, és vonzza őket az átalakításhoz.

Az egyik RLSA-stratégiát javaslom egy külön “széles” RLSA kampány létrehozása, ahol licitálhat a fejfogalmakra, és szélesebb, de még mindig releváns kifejezésekre, amelyeket általában nem tudsz megfizetni.

Például, általában nem ajánlunk olyan kifejezést, mint a “női ruházat”, mert olyan általános és súlyos verseny, de mivel a felhasználó már meglátogatta webhelyét, létrehozhat egy RLSA kampányt, rétegezheti Pinterest közönségét és ajánlatot A kifejezést.

A gondolat mögött az, hogy ha hirdetését hirdetik ezen általánosabb kulcsszavakra, emlékezteti őket arra, hogy női ruházatot ad el. Mivel a felhasználók már az Ön webhelyén tartózkodtak, érthető, ha érdemes meglátogatni. Lényegében ez az út a megfelelő szemek elé kerülhet anélkül, hogy jelentős hatást okozna az általános hatékonyságnak.

Dinamikus remarketing

Ezt mind a Facebookon, mind a GDN-ben teheti meg, ahol a hirdetések tartalmazzák azt a terméket, amelyet a felhasználó meglátogatott a webhelyen (valamint más releváns termékek). A szokásos szegmentálási fenntartások érvényesek; Azt szeretné, hogy a látogatás és az oldalak mélysége elérje a megfelelő időtartamot.

Remarketing vásárláshoz

Használd ki a közönséglistádat a bevásárlási kampányok rétegezésére. Ismét itt a cél az agresszívabb ajánlat, így biztosíthatja, hogy hirdetése megjelenjen a közönség számára, akik részt vettek a Pinterest hirdetésében, meglátogatták a webhelyet, és fejlesztették a márkával kapcsolatos ismereteket. Tipikusan magasabb CVR ​​értékeket jelenít meg az ilyen típusú közönségek számára.

A fő elvihetőség itt: ha nem fektet be a Pinterestbe, akkor hiányzik egy robusztus, potenciálisan nagy ROI-közönséggel. A platform maga is hosszú utat tett a marketing-barát funkciók és a jelentési képességek hozzáadásával, hogy hosszú távú játékosként pozícionálja magát. Szállj fel most; A forgalom nem olcsóbb.

Sok szerencsét!

Ha többet szeretne arról, hogyan integrálhatja a Pinterestet az értékesítési stratégiájába, nézze meg a mi Vizuális útmutató a Pinterest reklámhoz .

Kapcsolódó olvasmány

A photograph of a clownfish hiding behind an anemone in the darkness.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!