Mivel SEO-ként dolgozik, döntő fontosságú, hogy Ön készen áll a SEO-táj változásainak elfogadására, az ujjadat a Google frissítéseinek impulzusán tartja, integrálja és értékeli a változtatásokat a helyszíni és a helyszíni tesztelésen, a terjesztési kampányok és az összes A másik szükséges feladatokat nagyon szeretjük. Mindez sikeres megvalósítása azonban könnyebb, mint megtenni. Hogyan tudsz pontosan megbizonyosodni arról, hogy a minőségi forgalomra összpontosít? És honnan tudod, hogy ez a forgalom segít a márka növekedésében? Ebben a blogbejegyzésben megmutatom, hogyan kell elforgatni a SEO-stratégiáját az üzleti igények szerint. 1. Igazítsa a SEO stratégiáját az üzleti stratégiával Hasonló Web, a cég, amire dolgozom, úgy döntött, hogy megváltoztatja a “go-to-market” stratégiáját. Ahelyett, hogy a jelenlegi közönségüket céloznák, új víziójuk volt, hogy célközönségüket célozzák meg. Ez azt jelentette, hogy ahelyett, hogy egy széles közönséget célozna meg, a cél most egy konkrét közönség – a nagyobb verseny és a kisebb mennyiség mellett. Más szóval, ez a minőség vagy a mennyiség. Ezért, mivel a mi SEO-erőfeszítéseink most a vállalati felhasználók célzására koncentrálnak, ennek megfelelően módosítani kell a SEO stratégiát a szükséges konverziók elérése érdekében. 2. Munka a szervezet stratégiai / termék marketing menedzserével A termékmenedzserrel való szoros együttműködés segíti Önt azon cselekvési elemek listájának létrehozásában, amelyeket értékelni kell ahhoz, hogy jobban megértsék szervezetének hosszú távú céljait. Ideális esetben koncentrálnia kell a vezetési tényezőkre, például a vállalat látására, a versenyképes tájra, a célzott közönségre stb. Különösen arra kell összpontosítania marketingerejét, hogy kutasson és elemezzen néhány különböző dolgot: Geo – Értse meg, mely országok és nyelvek a legértékesebbek a termékhez. Ez meghatározható az értékesítési, vezetési és bevételi lehetőségek számának elemzésével. Iparágak – A második lépés annak meghatározása, hogy mely iparágakra kell összpontosítania; Lehet bármely iparág, az e-kereskedelemtől a biztosításig és azon túl. Közönség / személy – Fúró mélyen a piacon, hogy megtudja, ki a célközönség, és pontosan mit keresnek. Győződjön meg arról a kulcsszócsoportokról / témákról, amelyeket meg szeretne célozni. Frissítse tudását a versenytársakról, és készítsen egy új, versenyképes hírszerző jelentést, amely nem csak a fő versenytársait, hanem az iparági tartalom vezetőit is magában foglalja. Ez új ötleteket kínál, és segít új stratégiák kidolgozásában; van egy Remek post Az Aleyda a versenyképes elemzési munkafolyamatokról, amelyek segíthetnek a saját fejlesztésében. 3. Építsen új kulcsszókutatást Miután összegyűjtötte ezeket az információkat, és igazodik a vállalat új stratégiájához, itt az ideje, hogy egy új kulcsszókutatási stratégiát dolgozzon ki. Azt javasolnám, hogy kezdjen a versenytársak frissített listájával. Elemezze, mennyi forgalmat szerezzen, és mely kulcsszavak relevánsak lesznek az új stratégiában. Kedvenc eszközeim ehhez: Íme példa arra, hogy mi is néz ki SimilarWeb Pro ; Láthatja, hogy a tényleges webhelyek mennyi forgalmat kapnak egy kulcsszó szerint, az ökológiai és a fizetett arány, a rangsor pozíciója stb. Miután megadta a versenytársak által használt kulcsszavak listáját, fontos, hogy további kulcsszavakat használjon további ötletek létrehozásához. Moz Kulcsszó Explorer Ez a kedvencem; Nemcsak új kulcsokat kínál a kulcsszóstratégiák számára, hanem segít abban, hogy ezeket a kulcsszavakat releváns csoportokba csoportosítsa, hogy javítsa az elérhetőségüket: Kulcsszavak csoportosítása magas lexikai hasonlósággal Ezután szüntesse meg a releváns kulcsszavak listáját a témáról, a relevanciáról és a kötet alapján. A kulcsszavak szétválasztása valószínűségük alapján. Az Explorer kulcsszó esetében az Opportunity pontszám elemzésével teheti meg. Ezenkívül megvizsgálhatja a kulcsszavak mennyiségét, és megnézheti, hogy mi a jelenlegi rangsor a SERP-ben. Most már megvan a nagy, izgalmas listája a kulcsszavak által szervezett csoportok, a kötet és a lehetőség, itt az ideje kezdeni kulcsszó leképezés, hogy ezeket a kulcsszavakat a webhely oldalakon. Győződjön meg róla, hogy az összes webhelyoldal integrálja az új kulcsszavakat a címekbe, leírásokba, H1-ekbe, H2-ekbe stb. Ha segítségre van szüksége a kulcsszó / tartalom leképezés elkészítéséhez, figyeljen erre Tábla péntek Randtól. 4. A releváns forgalomra összpontosítson A múltban sok feltételezés készült a SEO rangsorról. A leggyakoribb feltételezés: nagyobb forgalmat bonyolít le a webhelyén, és javítani fogja a rangsorolását. Azonban, amint most tárgyalok, a jó SEO azt mutatja, hogy ez messze az igazságtól. A forgalom minőségének javítása segít a ranglista javításában A SimilarWeb-ben is Úgy döntött, hogy eltávolítja A legtöbb releváns forgalom a webhelyünkre (kb. 40%) a teljes SEO forgalomból. Íme néhány oka annak, hogy eltávolítsuk az alacsony minőségű forgalmat az indexből. Irreleváns forgalom … 0% értéket ad az üzletágnak a lead / sales tekintetében Nagy a visszafordulási arány Az eredmények alacsony látogatókonként Olyan tartalmat jelöl, amely nem releváns a vállalkozás számára. A Google célja, hogy befejezze a kereső feladatát, és megadja a legjobb eredményt a lekérdezéshez, így ha webhelyén olyan tartalommal rendelkezik, amely nem megfelelő a rangsorban, a CTR-ben, a visszafordulási arányban, az oldalon lévő időben stb. Fontolja meg újraírása vagy eltávolítása az indexből. Itt láthatja saját eredményeit, amelyek egyértelműen megmutatják, hogy jelentősen nőtt az összes elkötelezettségi statisztika: A visszafordulási arány 42% -kal csökkent A látogatásonkénti megtekintések száma 34% -kal nőtt A helyszínen töltött idő 65% Végső gondolatok A vállalat stratégiájában bekövetkezett változások fantasztikus lehetőséget nyújtanak a SEO menedzserek számára, hogy áttekintse a SEO erőfeszítéseinek aktuális állapotát. És azonosítva, hogy mi működik és nem működik, fel kell éreznie magát az új stratégia kidolgozásához szükséges ismeretekkel, amelyek nemcsak a forgalmat vonják maguk után, hanem olyanok is, akik nagyobb valószínűséggel konvertálnak.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!