Állásunk durva. Sok dolgot csináltam a SEO-ben, és egyik sem jött közel ahhoz, hogy lelkiállapotú és frusztráló legyen, mint a linképítés. Az utóbbi időben a szokásosnál is durvább volt, és ez a fogalom sok közös kapcsolattartó társa között osztozik. Miután ezt sok éven át megtettem, elmondhatom neked, hogy a nyári hónapok valóban nagyon nehézek lehetnek. Mindenki ünnepnapon van, a válaszadók aránya megegyezik, és ha tényleg tárgyalást köt egy linkre, akkor hetekig várhat, hogy eljusson az életre (mert ismét nyaralni mindenki)!
Hacsak nem vagy egy bűvész (vagy egy charlatan), akkor nem tekinthet meg egy webhelyet, és konkrét elhatározást tehet arról, hogy hány összeköttetés szükséges a kívánt rangsor és forgalmi szám megszerzéséhez. Nem tekinthet meg egy célhelyet, és pontosan megméri, hogy a link megszerzése hogyan befolyásolja a webhelyét. te tud Nézzen két hasonló helyre, az egyik jól teljesít (A hely), és az egyik nem túl jól (B hely), és látja, hogy az A webhelynek körülbelül 5000 linkje van, míg a B hely 300-an. Innen ajánljuk, hogy a B weboldal még többet Linkeket, mert ez nyilvánvalóan kérdés. Azonban ez olyan, ahol véget ér, és ezt akarjuk, hogy mindenki megértse.
Tudjuk, hogy a minõség többet jelent, mint a mennyiséget, amikor kapcsolatba lépünk az épületekkel, de mindannyian jól láttuk a helyeket, ha nem. Néha a sok spammy linket tartalmazó webhelyek felülmúlják azokat, amelyek a szabályok szerint játszottak, és ez sok bizonytalanság sok vállalkozás tulajdonos számára.
És tudod mit? Ez csalódást okoz nekünk is. Az a tény, hogy a kapcsolatépítés egyszerűen nem olyan egyszerű, mint a “build X kapcsolatok és akkor felülmúlja a versenyt”. Sok olyan tényező van, amelyek a kapcsolatteremtést komplex és nehéz folyamatokká teszik, Néhány dolog, amit összekapcsolunk az építőkkel, azt szeretnék, hogy mindenki jobban megértse.
A számok
Számos éves számot számítunk ki, és kiemelkedik az az átlagos óraszám, amellyel egyetlen kapcsolatot biztosítunk. Ez mindenkit figyelembe vesz a csapatban. Ez a szám állandóan közel négy óránként maradt meg, de ez utána emelkedett Pingvin – út, út fel. Jelenleg körülbelül nyolc óra alatt mozog, és bár ez nem rossz, ne feledje, hogy ez átlagos. Tehát 30-ra tehet percek Egy linket kapni és 40-et órák Hogy megkapja a következőt. Igazán megálltam az óránkénti számot, ha rájöttem, mennyire voltak vadak az ingadozások.

Néhány link csaknem azonnal történik, amikor szándékosan utána jár. 15 percen belül nagyszerű linkek voltak. Hónapok óta folytattak kapcsolatokat a hónap múlva a webmesterekkel folytatott tárgyalásokról, amelyek nyaralni és elfelejteni, majd néhány héten belül csak válaszoljon e-mailjeire. Sok linkem élt, és még csak távolról sem akarnak, és nem is reménykednek.
Csak a megfelelő helyek megkeresése a munkánk legnehezebb része. Meg tudok menni 100 oldalas keresési eredmények között, és találok két olyan webhelyet, amelyek méltóak egy kapcsolattartóhoz. Tudok tölteni egy egész napot találni három jó oldalak egy ügyfél. Én is szerencsés, és egy nagy roll találni csodálatos helyszíneken, de újra, ez az egész folyamat ingadozik, mint te még el sem képzelni.
Amikor az ügyfél vagy
Ha az ügyfél vagy az üzleti tulajdonosa vagy, akkor remélem, hogy észreveheti: nem tehetünk csodákat. A webhely nem feltétlenül olyan elképesztő, mint gondolná. Termékei talán nem olyan nagyszerűek. Lehet, hogy kevesebb mint csillagozott hírneved.
Azonban még akkor is, ha 100 százalékos csodálatos, még mindig nehéz a jó kapcsolatok kiépítése! Az is lehet, hogy elmebeteg és fárasztó, és talán a kreatív gyümölcslevek napi nyolc órában sem folynak. Nem húzhatunk ki semmilyen linket. Nem azért, mert nem törődünk a munkánkkal, vagy te, mert néha nem tudjuk megtörténni, és ez nem a te hibád vagy a miénk.

Spam #Spam

Nem tudjuk ellenőrizni, hogy mi az emberek a tárgyalásunk után. Megígérhető egy link, amint a webmester hozzájuthat hozzá. Látni fogjuk élőben és köszönetet mondunk, majd másnap lefelé. Négy hónap múlva újra megnézhetjük, hogy csak egy versenytárs jöjjön, és a webmester kicserélte. A cikk, ahol a linket elhelyezték, lehetett tiszta, amikor elhelyeztük, és most egy évvel később tele van nyilvánvalóan kifizetett és spammy linkekkel.
Néha meg tudjuk oldani ezeket a kérdéseket. Sokszor nincs semmi, amit tehetünk – és ez valójában senki sem hiba, de a webmester.
Amikor a webmester vagy
Ha te vagy a webmester, igen, felismerjük, hogy esetleg bosszantja a nem kívánt e-maileket. Azonban valóban létezik annak a lehetősége, hogy az általunk javasolt link hozzáadása a webhelyére az olvasók számára előnyösnek tekinthető. Nem azt mondom, hogy ez mindig igaz, de a jó forrásokhoz való kapcsolódás a boldog olvasókat teszi.
Tisztában vagyunk azzal, hogy tényleg nagyon bosszant, ha hibázol, és a link nem működik, vagy elküldted egy olyan oldalt, amelyet nem célként kértünk fel, vagy ha úgy döntesz, hogy kódolsz Horgonyszöveg gigantikusan világoskék betűkkel, mert Carolina Tarheels rajongó vagy. Szeretnénk, ha ügyfeleink boldogok lennének, de azt is szeretnénk, ha a link helyes lenne Önnek és közönségének is. Ügyfeleinknek csak nagyon kevés nyereségük van, ha senki sem szeretne rákattintani a linkekre, és ha senki sem szeretne rákattintani webhelye linkjére, akkor nem térhet vissza, mert nem bízik benned.
Amikor a webfejlesztő vagy
Ha Ön a webfejlesztő, akkor van egy fő kérésem. Ez rendkívül fontos, ezért rövid és egyszerűen fogok tartani: Ne hagyja, hogy a 404-es oldalak, ha linkeket építünk nekik, kérem.

Fogalmam sincs, milyen komplex kapcsolatépítés volt addig, amíg meg nem tettem. Amikor elkezdtük ügynökségünket, nem építettem fel a kapcsolatokat, mivel felügyeltem a munkát és foglalkoztam az ügyfelekkel. Gondoltam, hogy az alkalmazottainak a gyenge teljesítmény miatt adott okok csak kifogások a lustaságig, amíg be nem ugrottam, és magam csináltam a munkát. Nem tudsz megoldani egy technikai problémát és elmenni. Nem tudod átírni az összes címedet és tovább mozogni valami mulatságosabbá. Nem kapsz szezonális következetességet, ha nem tudsz kapcsolatot szerezni, ha mindenki elfoglalja az ünnepeket vagy a vakációkat.
A kapcsolatépítéssel ez egy soha véget nem érő folyamat, amely bosszantó, de örömteli lehet, különösen akkor, ha erőfeszítéseit értékelik és megértik a problémáit.

Néhány véleménnyel ebben a cikkben kifejezhetjük a vendég szerzőjét, és nem feltétlenül a Search Engine Land. A személyzet szerzői szerepelnek itt .

A szerzőről

Julie Joyce tulajdonosa a kapcsolat fejlesztő cégnek Link Fish Media És az egyik alapító tagja a SEO csajok blog. Julie 2002-ben kezdett keresőmarketing-tevékenységet folytatni, és hamarosan egy kis informatikai cég keresője lett. Végül elkezdte a Link Fish Media-ot, ahol most operációs igazgatóként szolgál, és az ügyfelekkel dolgozik az ultra-versenyképes fülkében az egész világon.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!