A SEO egy folyamatosan változó, kiterjedt tudomány, amelyet gyakran nehéz megérteni.
Tudod, hogy konkrét kulcsszavakra van szükséged a webhelyed forgalmának növelése érdekében, de hamarosan egy újabb görbelabdát fogsz dobni – látens szemantikai indexelés (LSI).
Úgy hangzik, mint egy bonyolult kifejezés, de ha megérted, hogy az alapvető SEO működik már félúton van. Az alábbiakban megmagyarázom nem csak azt, hogy ez mit jelent, hanem azt is, hogy hogyan használhatja fel a SEO stratégiájának növelésére és a vállalkozás növekedésére.
Mi az a Latent szemantikus indexelés? Hogyan segít a SEO-ben?
A látens szemantikai indexelés olyan koncepció, amelyet a keresőmotorok, például a Google használnak annak felfedezésére, hogy a kifejezés és a tartalom hogyan működnek együtt, ugyanazt jelenti.
Más szóval, annak érdekében, hogy megértsük, hogyan működik az LSI, meg kell értened, hogy a keresőmotorok elég okosak ahhoz, hogy azonosítsák a tartalom kontextusait és a kulcsszavakhoz kapcsolódó szinonimákat.
Azonban LSI kulcsszavak nélkül a keresőmotorok nagy erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy megkeressék ezeket a szinonímákat és kulcsszavainak viszonyt a webhelyén található tartalomhoz. Ezzel azt mondják, a Google keresőprogramjai, mint például a Google, rangsorolják azokat a webhelyeket, amelyek LSI kulcsszavakat használnak, mint azok, amelyek nem.
Az LSI kulcsszavak használatával jobban tudsz olyan tartalmat létrehozni, amely párbeszédes módon folyik. Egy adott kulcsszó használatával olyan eredményeket hozhat létre, amelyek hasonlóak a tárgyalt témához. Így nem ugyanazt a kulcsszót túladagolod a tartalmadon, így a közönséged majdnem olvashatatlan.
Segít abban is, hogy Ön az LSI-t is tartalmazza, hogy a helyes közönség számára megfelelő információkat szolgáltasson. Az LSI kulcsszavak használata esetén a közönség gyorsabban és könnyebben megtalálhatja a keresett kifejezést, így nagyobb forgalmat generálhat az Ön vállalkozásának webhelyén.
Hogyan találhatsz LSI kulcsszavakat?
Még mindig zavaros? Ez azért van, mert az LSI kulcsszavaknak több értelme van, ha példákat lát, és tudják, hogyan találják meg őket.
A megfelelő kulcsszavak keresése a megfelelő eszközök használatát jelenti, ezért fontolja meg az alábbi eszközök valamelyikét:
Google kereső
Az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy megtalálja a kulcsszavakat, ha egyenesen a forráshoz megy. Végezze el a Google keresést, hogy megnézze, mely kulcsszavak vagy kifejezések kapcsolódnak egy adott kifejezéshez. Például keresgéltük a “kutya” szót.

Ez nagyszerű módja annak, hogy megtalálja LSI kulcsszavait, mert látsz pontosan Amit a Google a konkrét szóhoz kapcsol. Ezeket a kifejezéseket vagy kulcsszavakat használhatja az LSI kulcsszavainak ugráspontjaként.
Ha beillesztheti írásaiba azokat a kulcsszavakat / kifejezéseket, amelyek a Google által már elvégzett tevékenységhez kapcsolódnak, akkor jó úton haladsz.
Google Kulcsszótervező
A Kulcsszótervező használatához létre kell hoznia egy Google AdWords-fiókot. Miután bejelentkezett a Google-ba, hozzáférhet a Kulcsszótervező itt :

Miután belépett a tervezőbe, van néhány választási lehetőség. Menjen előre, és kattintson az első választásra: “Keressen új kulcsszavakat egy kifejezéssel, webhellyel vagy kategóriával”. Ezután írja be az adatait és a kulcsszavakat, és nyomja meg a “Get ideas” lehetőséget.
Elmentünk előre, és ugyanazt a “kutya” kifejezést használtuk, hogy egyszerűvé tegyük a dolgokat. Itt találja azokat az eredményeket, amelyek felkutatásra kerültek.

Ezek azok a releváns LSI kulcsszavak, amelyekre a Google társítja az adott kifejezést. Megtudhatja azt is, hogy hány keresést végez egy átlagos hónap során, és mennyire versenyképes a szó vagy a kifejezés.

LSI Kulcsszó Generátor
Ez egy másik egyszerű módja az ideális LSI kulcsszavak megtalálásának. Az ingyenes kulcsszóeszköz megtalálható itt . Egyszerűen meg kell adnia a kulcsszót a keresősávba, és létrehoz egy listát az LSI kulcsszavakról. Íme, mi a keresési kifejezés a “kutya” kifejezésre.

Honnan tudja, melyik kulcsszó közül melyik a legjobb?
Most van egy listája az LSI kulcsszavakról. De nem tudod (és nem szabad) használni mindet. Honnan tudod, melyik a legmegfelelőbb a webhelyedhez? A legfontosabb, hogy megértsük, miért keresi valaki ezt a kifejezést. Miután megadta ezt az információt, eldöntheti, hogy mely kulcsszavak vonatkoznak a helyzetére.
Gyakran előfordul, hogy a felhasználó keresési szándéka, hogy megismerje a három dolog egyikét:
Témákkal kapcsolatos információk keresése (Például, mi a kutya?)
Egy témával kapcsolatos részletek megkeresése (Példa: Melyek a legnépszerűbb kutyafajták?)
A tárgy megvásárlásának módja (Példa: Hol találhatok kutyákat vásárolni?)
Nyilvánvalóvá téve, hogy választani szeretne a tartalomhoz alkalmazható kulcsszavak közül. Tehát, ha webhelye a kutyaváltozásról szól, akkor nem szeretné kiválasztani az LSI kulcsszavakat a kutya-influenza kezelésére vonatkozóan. Érdemes olyan kulcsszót választani, amely relevánsabb a webhelyén, például “eladó kutyák”.
A HigherVisibility csapata a Nagyszerű LSI infográfia A kezdők számára, amely bemutatja, hogyan működik és hogyan lehet sikeres a stratégiával.
Az LSI egy módja annak, hogy megakadályozza a kulcsszavak betöltését egy tartalomba. A legjobb módja annak, hogy ezeket a szavakat beillesszük a weboldalba és a tartalom, hogy természetes módon írjuk le őket.
A népszerű kulcsszavak és a tartalom relevanciájának kombinációjának megtalálása ideális módja annak, hogy eldöntse, mely kulcsszavak működnek a webhelyén.
Az elvihető
Ha megpróbálja rangsorolni a webhelyét magas keresési eredmények között, hajlandó játszani a Google játékkal. A hatékony linkek és a kulcsszavak hozzáadásával a webhely tartalmára magas rangot hozhat létre, és nagyobb forgalmat hozhat létre az Ön üzleti weboldalán, de kiegészítheti a látens szemantikai indexelést, és egy hurkot hozhat létre.
Végső soron nem nehéz megérteni. Csak azt tudják, hogy a Google a kulcsszavakhoz szinonimákat keres, hogy megtalálja a legmegfelelőbb tartalmat egy keresési lekérdezéshez (és örülünk neki!). Miután megértette, hogyan és hol találja meg az ideális LSI kulcsszavakat, jó úton haladsz a SEO stratégiájának növelésében.
Van tapasztalata az LSI kulcsszavakkal kapcsolatban? Mondja el nekünk a gondolatait és tapasztalatait az alábbi megjegyzés szakaszban.

Amanda DiSilvestro írója HigherVisibility , A teljes körű szolgáltatást nyújtó SEO-ügynökség, és az SEW munkatársa. Amandával kapcsolatba léphet AmandaDiSilvestro.com .

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket kereshet a keresési szakértőktől.

Kapcsolódó olvasmány

A közelmúltban a Google SERP egy újabb fejlesztésen ment keresztül, és egy gazdag, kiemelt kódrészletet adott a Google Válaszdoboznak. A jelzés az, hogy itt maradni, ami azt jelenti, hogy érdemes egy olyan stratégiát kidolgozni, amely maximalizálja a “nullpont” elérésének esélyeit.

A virtuális asszisztensek népszerűsége azt jelenti, hogy a hangalapú keresés egyre nő. De mit jelent ez a vállalkozások számára, amelyek a helyi keresési forgalomra támaszkodnak, és hogyan biztosíthatják azt, hogy ne maradjanak hátra?

Bármi legyen is az oka a webhely tervezési értekezletének, van egy fontos hangja, amely az asztalnál kell lennie: az Ön SEO szakértője. Íme öt olyan módon, hogy a go-to SEO szakértő pozitívan befolyásolhatja a weboldal projekt eredményét.

A Google Cégem (GMB) listája a helyi SEO-stratégia egyik lényeges eleme. De hogyan lehet több telephellyel rendelkező vállalkozások megbizonyosodni arról, hogy a keresési rangsorban nem büntetik őket?

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!