1995-ben a világ népességének kevesebb mint 1% -a rendelkezett internetkapcsolattal. Ma több mint 3,6 milliárd ember használja az internetet. Ez a világ népességének több mint 40% -a. ( Forrás )

Hatalmas darabja ennek az online népességnek, hogy keressen és keressen éttermeket online. Menüket nézik, összehasonlítják az árakat, megnézik a véleményeket, mielőtt egy étterembe mennek, vagy elrendelnék az ételt.

A 2016-os Adweek-felmérés szerint az emberek 25% -ának legalább egy éttermi appja van a telefonján ( forrás ). Mint egy másik felmérés szerint, 85% -a, aki élelmiszert keres mobiltelefonján, vásárolni forrás ).

De nem hagyják abba, hogy felfedezzék az éttermet, amit szeretnek, vagy vásárlás után.

A modern, technikus felhatalmazott fogyasztók az étlapról kattintsanak, hogy kiszolgálják őket, online válogatják véleményüket, és megosszák tapasztalataikat a közösségi médiákon – ami viszont növelheti az éttermekben lévő lépéseket, vagy megakadályozhatja az embereket, hogy tovább látogassanak a létesítménybe.

A dolog az, hogy online vagy sem, az ügyfelek. A beszélgetések az étterem körül, a hangulata, az általad kínált élelmiszer, az Ön által kínált szolgáltatás és még sok más.

Az online jelenlét megteremtése és a digitális marketing terén való részvétel már nem döntő; Most szükségszerű.

A mai éttermi piac fennmaradása és virágzása érdekében átfogó online marketingstratégiára van szüksége, amely lehetővé teszi, hogy felépítse a márka identitását, növelje elérésedet, hozzon létre figyelmet, vezesse az ügyfél elkötelezettségét és vonzza a globálisan elterjedt közönséget.

Ebben a cikkben 11 digitális marketing taktikán keresztül jársz, amit azonnal kipróbálhatsz a finom étterembe.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants


Hogyan juthat el az online marketinghez a finom étterembe (A dolgokat, amelyeket meg kell tennie)

1) Jegyezze fel a finom étkezőjét A speciális éttermi keresési és felfedezési portálokon és alkalmazásokon

Az éttermi keresési és felfedezési oldalak és az olyan értékelő portálok, mint például Ugat és Zomato Széles körben használják az éttermek keresésére és megtalálására, beleértve a finom étkezőket is.

Tény, hogy az elmúlt évek során azok az online felhasználók váltottak helyet, akik éttermeket keresnek.

Tól től Gary Danko San Franciscóban L’Epicure , Párizs El Club Allard, A Madrid finom éttermei szerepelnek az étterem felfedezésének és keresési portálainak és alkalmazásainak egyikén.

Yelp, átlagosan kap 26 millió Havi mobilalkalmazás egyedi felhasználók, 73 millió Havi mobil web egyedi látogatók, és 84 millió Havi asztali egyedi látogatók.

Az ilyen jellegű statisztikákkal nem nehéz figyelmen kívül hagyni ezeket az éttermi keresési és felfedezési portálokat?

Az ötlet az, hogy megjelenjen a célközönség előtt, ahol keresnek. Ha az Ön étterme nem szerepel az egyik portálon vagy alkalmazáson, valaki más lesz.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 16

2) Adja meg éttermét a Google, a Bing és más kiemelkedő keresőmotorok között. Ez ingyenes!

A ” Éttermek mellettem “7,480,000 havi keresést tartalmaz a Google-on. Ez a tény önmagában meggyőzni fogja Önt arra, hogy a nagyszerű keresőmotorok, például a Google és a Bing, a finom éttermi üzleti tevékenységét felsorolják.

Ha webhelyét felsorolja ezen platformok valamelyikén, kiváló módja a keresések és a térképek INGYENES megjelenítésének.

Azt is növeli annak a valószínűségét, hogy a finom étkező éttermet a potenciális ügyfelek találják.

Próbálja meg keresni az “éttermek mellettem” kulcsszót, és nézze meg, mit kap.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 15

Miközben fontos a finom éttermek listája, az igazi fogás a csillagok és a kritikák megszerzése. További tudnivalók a 3. pontban.

3) Kezelheti online véleményeit

Ha a fogyasztók 92% -a olvassa az online véleményeket, és a 18-34 éves korosztályban élő népesség több mint fele, az online véleményeket a barátok és a családok véleménye fölé helyezve, az online bírálatok fontosságát nem lehet túlértékelni. ( Forrás)

Emellett az emberek többnyire az éttermekben élvezik a rossz tapasztalataikat, mint azok jó.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 17További okok miatt, miért kell proaktívnak lenni, és kérje ügyfeleit, hogy értékelje az éttermet, és hagyja őszinte véleményüket.

Népszerű felmérések azt állítják, hogy amikor megkérdezi, a fogyasztók 70% -a meg fogja vizsgálni a vállalkozását. ( Forrás)

Ne kockáztasd meg, hogy az étterem online hírnevét rossz véleménye miatt hígítsa.

Ráadásul a magasabb pozitív online értékelések segítenek az étteremben a többiek között olyan platformokon, mint a Yelp, a Zomato, a Google és a Bing.

A felülvizsgálatok összegyűjtése mellett mindegyiküknek részt kell vennie. Különösen a negatív válaszokra válaszoljon. Ez növeli hitelességét és szándékát a hiányosságok megoldására.

A vevői áttekintések betekintést nyújtanak ügyfelei fájdalompontjaiból, amelyek alapvetően a finom étterme növekedésének gátlását okozó tényezők.

Nézz rájuk olyan helyiségként, ahol még mindig javulhatsz.

Vegyünk egy jegyet a Chicago-alapú finom étteremből, a Maple & Ash-ről, amely pozitív és negatív visszajelzésekkel is foglalkozik:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 26

4) Hozzon létre egy weboldalt, amely tükrözi a márkát, a kultúrát

Míg az olyan helyek listázása és áttekintése, mint a Yelp, a GrubHub és a Zomato egyszerűen lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy online éttermeket találjanak, nagyon kevés eszközt nyújtanak Önnek, hogy tükrözze és ábrázolja az éttermi márka személyiségét.

Ezenkívül vannak olyan díjak és jutalékok, amelyekkel ezek a platformok nyújtanak bizonyos szolgáltatásokat, és a hangsúly nem kizárólag a márkára korlátozódik. Ráadásul a nem érdemelt, egycsillagos minősítésekről van szó, amelyekkel az ügyfelek kételkednek.

A weboldalak viszont megadják a szabadságot, hogy a személyazonosságát a kívánt módon készítsük el. Adnak nagyobb ellenőrzést arra vonatkozóan, hogy hogyan szeretne kölcsönhatásban állni ügyfeleivel. A weboldal megmutatja, hogy professzionálisabbnak tűnik, és ez valami, amit a közönséged elvár tőle.

De ne csak rendelkezzünk egy weboldalt annak érdekében, hogy legyen. Ne feledje, hogy webhelye célt szolgál.

Nemcsak ízlésesen kell megtervezni, hanem segít abban, hogy ügyfelei megtalálják az általuk keresett információkat. Meg kell felelnie a tervezési funkciónak, azaz automatikusan be kell állnia a különböző képméretekhez.

Az inspirációhoz nézze meg Quay honlapján .

quay - fine dining - restaurant marketing

A Sydney Harbour étterme finom és csiszolt weboldala a luxust és a kiváló élményt ötvözi, miközben a kifinomult hangulatot sugározza.

Gyakorlatibb megjegyzés, hogy az oldal könnyűvé teszi az információ felfedezését. Van külön oldal, amely az étterem csapata, a menü, a foglalás, a funkciók stb. Különlegessége. Még fontosabb, hogy az oldal különböző méretű képernyőhöz van optimalizálva.

Zöld címke Még egy példa egy olyan étteremre, amely csodálatosan jól teljesített a honlapján.

green label - fine dining - restaurant marketing

Miért tetszett ez? Éles kép, éles üzenetküldés, nagyszerű megjelenés és érzés.

A felhasználóbarát webhely mellett fontos, hogy nyomon kövesse a felhasználó viselkedését a webhelyén – az oldalak látogatói által meglátogatott webhelyeket, az általuk eltöltött időt, az általuk használt kifejezéseket, hogy megtalálják az éttermet, honnan származnak A demográfia stb. Ezeknek a statisztikáknak a követése segít a webhely jobb jövőbeni optimalizálásában.

A felhasználói viselkedés nyomon követéséhez olyan eszközöket használhat, mint például A Google Analytics és Mondovo .

5) Ragadd meg a közösségi médiában

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 18

Nem, hogy fel kell tennem, de a közösségi média kiváló alkalmat kínál arra, hogy kapcsolatba léphessenek potenciális ügyfeleivel, és észrevegyék.

A társadalmi média marketing az évek során elidegeníthetetlen részévé vált a márkák – nagy és kicsi – marketingtevékenységéhez.

Tény, hogy azt feltételezem, hogy már közösségi médiamegjelenést folytat a finom étterembe – ha semmi sem teljes, akkor legalább egy Facebook Oldal és a Twitter fiók.

Határozza meg a közösségi média csatornáit a célközönség gyakran

A szociális média csatornák mindegyike saját módján különbözik.

Különböző közönségkészletekkel rendelkeznek, akikkel másképp kell működnie.

Ezért elengedhetetlen, hogy először tudd meg, hogy ki a célközönséged, majd azonosítani azokat a közösségi médiacsatornákat, amelyek a leggyakrabban a leggyakoribbak.

Ez lehetővé teszi, hogy erőfeszítéseit összpontosítsa, és jobban kihasználja erőforrásait.

Az Instagram például több mint 225 millió nyilvános bejegyzéssel rendelkezik, és több mint 1.4 millió közcélú televíziós reklámot kapott, így a közösségi média csatornáját nehéz figyelmen kívül hagyni.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 27

Hasonlóképpen, a Facebookon, a Twitteren és a Pinteresten minden perc, több száz, “élelmiszer” megjelölés található.

Annak érdekében, hogy a közösségi média marketing hatással legyen, vizsgálja meg ügyfeleit – ismerje meg, hogy melyik közösségi média csatornát szeretik és hogyan foglalják el az online információkat.

Kutassák online viselkedését. Szorosan figyelje, hogy ki a versenytársak.

Legyen valódi, légy ember-történetek megosztása, amelyek érintik az idegeket

Függetlenül attól, hogy a közösségi média csatornáit célozza meg, elengedhetetlen, hogy valódi maradjon és kihozza az emberi oldalát.

Mert a technológia lehet az enabler, de a másik oldalon a veled kölcsönhatásban álló személyek valódi emberi lények.

Ossza meg azokat a történeteket, amelyek összekapcsolják a közönséget. Hagyja, hogy a szenvedélyed kiöntsön. Hozzátok őket az utazás részévé.

Nézze meg, hogy a Royal Ascot hogyan mesélte el a finom étkezőt a River Test tavaszi krétafolyóin a Hampshire-ben:

Tájékoztasson a szociális profiljairól; Kereszt hirdetni a többletgyarapodáshoz

Az online marketing arról szól, hogy a lehető legmagasabb szintű információ álljon rendelkezésre a közönség számára, és segítsen nekik egyszerű döntéseket hozni.

Ezért fontos, hogy a ” Rólunk A közösségi média csatornáinak egy részét.

Könnyebbé tegye a célzott ügyfelek számára, hogy olyan hasznos információkat kapjanak, mint az üzemórák, a kapcsolattartási adatok, az árkategóriák stb.

A Hotel Le Bristol Párizs Facebook oldalának About Us részéről remek példa:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 24

A releváns információk rendelkezésre bocsátása mellett keresztezik a különböző közösségi média csatornáit.

Például felveheti a Twitter linkjét a Facebook bio oldalára, vagy az Instagram fogantyúja szerepel a Twitterben.

Íme néhány példa az Ön számára:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 25

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 28

Az ügyfelek több közösségi médiaközpontban vannak, és szeretné, ha minél több csatornán keresztül kapcsolódna veled.

Íme néhány hűvös módja annak, hogy átlépheted a közösségi profilodat a Facebook-on.

Ideje a hozzászólásai tökéletesen vezetni az elkötelezettséget

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 20

Mi a célja az intelligens gondolkodású hozzászólások létrehozása, a HD képek megosztása, a képzeletbeli infographics készítése és a vicces GIF-ek, ha láthatatlanok és észrevétlenek lesznek?

Elemezze forgalmát, és készítsen ütemtervet, amely garantálja a maximális láthatóságot.

Fontos, hogy megértsd a közönségedet, és tudd meg, mikor vannak a legvalószínűbbek az interneten.

Ha tudni szeretné a Facebook, a Twitter és az Instagram legjobb közzétételének idejét, akkor hivatkozhat Ez a Hootsuite blogbejegyzés is.

Ha friss tartalmat hoz létre, akkor minden alkalommal fejfájást okozhat a tartalomnak, vagy többször is elküldheti ugyanazt a tartalmat egyetlen napra, egy hétre, egy hónapra vagy egy év után (ha különösen jól fogadták, amikor Először írták ki).

Mindenekelőtt ne legyenek I-I-I, Me-Me-Me, Vásárlás-Vásárlás-Vásárlás

Más szóval ne legyen túl promóciós.

A túl sok promóciós bejegyzés kiküldése bosszantja ügyfeleit.

Emellett a promóciós bejegyzéseknek nem mindig unalmasnak kell lenniük.

A legjobb módja a közösségi média marketingnek, hogy a vásárlói szívében helyet foglaljon a márkának, ha bevonná őket.

Ha bevonná őket, talán kérdéseket tehet fel tőlük, javaslatokat tehet, véleményeket kereshet, kölcsönhatásba léphet velük, és megoszthatja véleményét és véleményét másokkal.

Ez magában foglalhatja a hozzászólások tetszését, a válaszok és képek megválaszolását, megosztását és átruházását stb.

Ismertesse ezeket a példákat:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 30

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 31

Az ügyfelek által létrehozott tartalom nemcsak hűvös tartalmat biztosít Önnek, de lehetővé teszi számodra, hogy szociális bizonyítékot teremtsen az étterembe – ez pedig bizalmat és bizalmat vet fel.

6) Használja ki a vizuális tartalom erejét a kép alapú oldalakon, mint az Instagram és a Pinterest

Annak ellenére, hogy az Instagram és a Pinterest a szociális média marketing része, még mindig úgy érzem, hogy egy külön ponton meg kell említeni őket, mert amikor az élelmiszeriparról van szó, sokat függ attól, amit a szem csábít.

Az emberi lények elhallgathatják a legtöbb érzést, de nem a saját szemeik bizonyítékai. Ez az, amit a mágusok és a marketingesek egyaránt már évek óta támaszkodtak.

Ahhoz, hogy az ügyfeleket a finom étkezőjéhez vonzzuk, feltétlenül meg kell osztanunk a szájban öntő ételeket szemléltető képeket olyan helyeken, mint az Instagram és a Pinterest.

Vigyél egy cue-ot Ava Gene Instagram-fiókja . Nem csak az Instagram képeket csábítóan rögzítik, hanem olyan melegséget sugároznak, amely segít a finom éttermeknek a célközönséggel való kapcsolódáshoz.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 4

Az ízesítő finomságokról készült képek közzététele mellett egy csomó mindent megtesz az Instagramban és a Pinterestben, mint a személyzet ünneplése.

Tegye őket a marketing kalandjába. A márka emberi érzékenységet kölcsönöz, és segít az ügyfeleknek az arcokkal való kapcsolódáshoz, amelyek lehetővé teszik a menüedet.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 3

7) Run versenyek

Az értékesítés növelése a vezetéshez való kötődéstől a vezetők létrehozásáig sok mindent tud a versenyen a finom éttermünkben. A versenyek a márka tudatosságát és a közönség részvételét jövedelmező jutalmak révén erősítik.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 34

Hónap / hét rajongóidat ünnepelhetsz, dekorációs ötleteket és javaslatokat kereshetsz, exkluzív és keresett jegyeket ajánlhatsz egy közelgő thrillernek, szeretteid és részvényei cseréjeként stb.

Amikor a verseny ötleteket generál, annyira tudsz játszani – a világ szó szerint az osztrád.

A kiváló verseny-elképzelés csak egy része a munkának. A második és a legfontosabb elem a verseny támogatása.

Ugrás a szociális médiában. Hozzon létre saját hashtagot, és ösztönözze a résztvevőket arra, hogy használják a hozzászólásaikkal, megváltoztassák a fedőképeket, testreszabják profilképeiket, osztozzanak jutalmazási adatokon, és folytassák részvételüket a verseny ideje alatt.

A közösségi médián való népszerűsítés mellett ne felejtse el e-mailben elküldeni a listáját, benyújtani a versenyt olyan könyvtárakban, mint a Rediff, hozzon létre egy blogbejegyzést a versenyhez kapcsolódó információkkal és sajtóközleményt tegyen közzé.

8) Get Influencers-oldalak vagy egyének – beszélni a finom étkező étterem

Vannak olyan helyek és egyének, akik az élelmiszerekkel, étteremmel és vendéglátással kapcsolatos minden területen szerzett tapasztalataiknak köszönhetően elegendő befolyást gyakorolnak a saját célcsoportjaira.

Határozza meg ezeket a webhelyeket és az egyéneket, és vegye fel velük a kapcsolatot, hogy az étterme blogjában és a közösségi médiában szerepeljen.

Második gondolatmenet szerint az influenzának nem kell még gasztronómia, és bárki lehet egy nagy közösségi médiával.

Hívja meg befolyásolóit, és gyönyörködhesse őket a legjobb ételeivel, szolgáltatásaival és hangulataival olyan mértékben, hogy a blogjaikban és a közösségi médiumokban megemlítik a finom éttermünket.

Számos más fantáziadús módja van arra, hogy együttműködj a befolyásoddal, hogy gondolkodj és kísérletezhess.

9) Töltsd el a babodat a YouTube-on … Vagy menj a konyhából

A YouTube egy nagyszerű eszköz, amely nem csak a célközönség elérésére és a márka megjelenítésére, hanem a domain-szakértelem érzésére is.

Mindössze annyit kell tennie, hogy osztozik olyan csodálatos receptekkel, amelyek csikorogni és titillálni az ízlelőbimbóját a vevőinek.

Számos sikeres szakács többek között Jamie Oliver , Laura Vitale , Alton Brown és Gordon Ramsey Csinálják.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 7

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 8

És amíg még mindig a YouTube-on jársz, talán megmutathatod a személyzeted csodálatos és bizarr készségeit.

Képes-e a személyzet többet, mint csak főzni és szolgálni?

Tudják forgatni a pizza tésztát, mint ez a fickó?

Vagy fel tudják sütni egy áfonyás süteményt rekordidőben?

Rendben! Nem minden étteremben lesz ilyen példány a konyhában.

De ha van valaki, aki megfelel a törvényjavaslatnak, készítsen egy Youtube videót, és hagyja, hogy a világ ünnepelje a rejtett tehetségét és a szuper munkatársa titkos képességeit.

Amellett, hogy videókat oszt meg a YouTube-csatornádon, akkor is megteheti Menj tovább Facebook vagy Periszkóp .

Beszélhet különleges eseményekről, új promóciókról, kérdések megválaszolásáról, vélemények megfogalmazásáról, vagy egyszerűen az embereknek a háttérben való bemutatására.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 10

10) Geo-célzott Facebook és Google hirdetések … Nem fantáziadús javaslat, de úgy működik, mint egy mágikus pálca

Igen! Facebook és Google hirdetések .

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 36

Megengedte, hogy el kell töltenie egy tésztát, de a visszatérés kiváló lehet.

Látja, az online hirdetések révén nagyon konkrét közönséget célozhat meg Szűrheti a fókuszos közönség életkorát, nemét és helyét.

Csak kérdezd meg a közönséged demográfiai helyzetét, és szó szerint megtarthatod a készpénzes számládat.

Ön is rugalmas lehet a költségvetéseivel és a hirdetés megjelenítési időzítésével.

Mi több, a Google hirdetésekkel akár rangsorolhat olyan kulcsszavakhoz is, amelyek tartalmazzák a versenytárs nevét.

Segítségre van szüksége a Google és Facebook hirdetések beállításához? Felveszi a kapcsolatot !

11) A harmadik fél foglalási helyszíneinek megérintése

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 21

Miután minden erőfeszítést megtett, hogy megszerezze a finom étterme alakját, nem engedheti meg magának, hogy ne legyenek a látogatók. Itt érheted el a harmadik féltől származó foglalási helyeket, például az Open Table, a BookaTable stb.

Névleges díjért ezek a harmadik fél által igénybe vehető helyszínek a diétás étterembe irányítják a vendégeket, így biztosítva, hogy az üres helyek hosszú ideig ne maradjanak üresen.

Ezek a harmadik fél helyfoglalási oldalai nemcsak segítik Önt tölteni az éttermein, hanem segítenek olyan információkon is, amelyek segítségével jobban kezelheti ügyfeleit.


Tehát ott van – a teljes online marketing útmutató finom éttermek.

A fenti taktikákat követve képesnek kell lennie arra, hogy elkezdje online marketingjét a finom étkezőjéhez.

Ha többet tudsz gondolni egy finom éttermek reklámozására az interneten keresztül, ossza meg velünk velünk.

És ha bármilyen kérdése van, akkor szeretné, ha válaszolnék, említsd meg őket az alábbi megjegyzések részben. Örömmel válaszolok.

Ne feledje A finom étkeztetés új, és néha felejthetetlen élmények teremtéséről szól . Az online marketing csak ott van, hogy növelje erőfeszítéseit, és megnyerjen egy közönséget.

Tehát menj előre, és gondolkodj ki a dobozból. Menj őrült az ötleteiddel !!

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!