A vendég blogok népszerű link-építési stratégiát használnak a vállalatok a világ minden tájáról.
És egészen a közelmúltig sokan hivatkoztak a vendég blogolásra, mint a keresett linkek elsődleges forrásaként. De a változatos kapcsolatprofil alapvető fontosságú a rangsor fenntartásához. Hogyan tudják elérni a vállalatok ezt?
“A SEO és a linképítés tájképe mindig változik, és ma a jó minőségű kapcsolatok építésének fontossága soha nem volt magasabb” – Paddy Moogan, Moz
A vendégek hozzászólásai könnyű és hatékony módszert kínálnak a megszerzett linkek létrehozására. De 2017. május 25-én a Google figyelmeztette a weboldalakat a túlzott vendég bejegyzés ellen.
“Az utóbbi időben egyre több spammy linket észleltünk a hozzászólói bejegyzések, a vendég bejegyzések, a partnerek bejegyzései vagy a szindikált bejegyzések” Nyilatkozta a Google .
A Google nyomon követte kedvező listáját, ami sérti a kedvező linket. . .

Mit jelentenek a márkák és a vállalkozások? Magától értetődő tartalmakra támaszkodva kizárólag a természetes kapcsolatépítésre? Nos, ez mindenki számára ideális lenne. De nézzünk szembe, ez a stratégia talán nem a legrealisztikusabb, mivel a napi természettudományok hatalmas mennyiségét és a tömegből való kijutás nehézségét okozza.
A vendég blogolás továbbra is része lehet a linkgyűjtési stratégiájának. Azonban nem az Öné kell csak stratégia. Fontos diverzifikálni a linkprofilodat, így nem jelent nagy részét a backlink profilodnak.
Íme néhány fantasztikus link lehetőség, amelyet ma elindíthatsz.

1. Blogger-áttekintések
Ha van olyan termék vagy szolgáltatás, amely kihasználja a tőkeáttétel lehetőségét, akkor kihasználhatja a blogger közösségét a termék felülvizsgálatára, ami linkeket eredményezhet. Még akkor is, ha a bloggerek nyilvánosságra hozzák, hogy ingyenes termékeket küldtek át felülvizsgálatra, ezek a recenziók természetes linkeken kereshetnek, ha más bloggerek megtudják a termékeit, és úgy dönt, hogy kipróbálják és felülvizsgálják őket.
Hogyan találja meg a bloggereket, akik hajlandóak egy áttekintést? Használja a Google erejét. Tegyük fel, hogy a termék csúnya mobiltelefon-esetek. Nyisd meg Google böngésződet, és írd be a “mobiltelefon-termékekre vonatkozó termékkategóriákra”.

Lesz látni egy széles körű listát azokról a webhelyekről, amelyek termék-áttekintést tettek a piaci szegmensben. Átugorhatja az Amazon kritikákat és a listákat. Keresse meg az egyik termékre összpontosító webhelyeket.

Ezután kezdjen el egy olyan egészséges listát összeállítani a bloggerekről, amelyeket elérhet. Az elérhetőségi e-mailnek nagyon rövidnek, tömörnek és pontosan kell lennie. Itt van egy példa, amely jól működött a múltban. . .
Hello (Blogger)
Észrevettem a (hasonló termék) felülvizsgálatát és csatlakozni akartam. Most indítottam egy új mobiltelefon tokot, amely robusztus, vízálló, és nagy az utazási és sportrajongók számára.
Jelenleg ez a költség (dollárösszeg), de szeretne küldeni egy ingyenes telefonos ügyet, ha boldogan megnézné és megoszthatja azt a rajongókkal.
Várom válaszát.
Tisztelettel,
(Neved, weboldal és elérhetőségi adatok)
Lehet, hogy kíváncsi, hogy miért nincs említés a hátsó linkről. Nos, a termék- és szolgáltatásjavaslatokkal foglalkozó bloggerek ismerik az üzletet – általában nincs igazán meglepő, hogy miért adja ingyenesnek a termékét, ezért nem kell említést tenni róla.

2. HARO
A HARO egy olyan platform, amely az újságíróknak olyan források adatbázisát biztosítja, amelyek történeteket tartalmaznak (és lehetőséget kínálnak a források számára a médiatartalom megszerzésére).
Vannak, akik gondolkodnak HARO Nem éri meg az időt. Azonban voltak olyan esetek, amikor ez a kis kapcsolatépítő drágakő komoly eredményeket hozott. A legfontosabb az, hogy a lekérdezés megválaszolja a rést, a terméket vagy a szakértelmet.

Miután megtalálta néhány olyan HARO lekérdezést, amely illeszkedik az adott réshez vagy szakértelemhez, részletes és szakértői betekintést küldhet. Tipikusan hallani fogják azokat az újságírókat, akik érdeklődnek a betekintés iránt. Azok, akiket nem kapsz be, de egyszerűen nem kapsz választ.

3. Kapcsolja ki a hibás linkeket
Rengeteg kapcsolódási lehetőség van, ha tudod, hogyan találhatsz meg az iparágban működő vállalatok és vállalatok hibás linkjeit. Itt keresünk hibás linkeket az erőforrás oldalakon, amely 404-es üzenetet küld vissza.
Először meg kell húznia a különböző forrásoldalakat az Ön résében, az iparágban vagy a szakértelemben. Ha webhelyét az alternatív egészségre fordították, számosféle Google keresési forrást használna az ilyen erőforrások megtalálására, például:

“Alternatív egészség” + “források”
“Alternatív egészségügyi” + “ajánlott helyek”
“Alternatív egészség” + “erőforrás oldalak”
E Google keresési karakterláncok használatával olyan eredményeket hozhat létre, mint például:

Ezután meg akarja azonosítani a hibás linkeket. Háromféleképpen találja meg a hibás linkeket:
Ha megtalálta az egyiket, itt az ideje, hogy e-mailben értesítse a webhely tulajdonosát, kérve, hogy cserélje ki a hibás linket a webhely URL-jével. Ha a hibás link egy adott cikkre vagy erőforrásra hivatkozó oldalon található, fontolja meg egy hasonló erőforrás létrehozását webhelyén, hogy a kapcsolat természetes és érthető legyen.
Meg fogsz lepődni, milyen jól működik ez a módszer. A webhelytulajdonos nem szeretne rossz felhasználói élményt szerezni, és megszabadulni azoktól a hibás linkektől, amelyek boldoggá teszik Önt.

4. Fedezze fel a nem kapcsolódó megjegyzéseket
Egy másik nagyszerű módja annak, hogy könnyen el tudjunk szerezni a linkeket anélkül, hogy órákon át tartanánk a vendég blogtartalmát, megtalálni a nem kapcsolódó megjegyzéseket. Ha valaki megemlíti a márkát vagy az üzletet, akkor vissza kell kapcsolnia a kapcsolatot? Nos, ez nem mindig így van.
Azonban felveheti a linkre a detektív kalapot, és megtalálhatja ezeket a megemlékezéseket, és kérheti a webhely tulajdonosaitól a linket. Online eszközök, például BuzzSumo , MOZ , És Említés Lehetővé teszi, hogy figyelmeztetéseket készítsen erre a taktikára.

Az egyetlen hátránya az, hogy regisztrálnia kell egy tagságra vagy ingyenes próbaidőre, hogy hozzáférjen ehhez a szolgáltatáshoz a legtöbb platformon. Mindazonáltal, ez egy gyors és egyszerű módszer a linkek megszerzésére, különösen akkor, ha nemrégiben vírusos tartalmat találtál.

5. Használja az infografikákat
Az infografika nagyon jól osztható az összes linképítési stratégia számára, de sok vállalkozás és márka még mindig nem látja a rendelkezésére álló hatalmat.
Elképzelhető, hogy bármit is létrehozhatsz. Az Infographics nagyon hosszú tárolási idővel rendelkezik a kapcsolatépítéshez, és fantasztikus módja annak, hogy megkülönböztethesse magát a szabad tartalmú emberek seregétől.
Az első dolog, amit az infográfiai kézhez kell adni, felsorolja az infographic megosztási platformokon, mint például:
Számos magas szintű hírlevelet és blogbejegyzést is megtekinthetünk, amelyeken felsorolhatjuk az infografikát is, például:
Miután elküldte infographics-ját a fenti webhelyekhez, itt az ideje, hogy felajánlják azt a bloggereknek az Ön résén.
A blogger-értékelésekhez hasonlóan elérni fogja a nagy értékű elemet, amelyet megoszthat a közönséggel. Ha megbízható közösségi média követ, mindenképpen említsd meg, hogy örömmel fogod megosztani a hozzászólásaidat az összes közösségi médiahálózaton is.
Fontos megjegyezni, hogy az épület a helyes utat összekapcsolja, hogy megkönnyítse a Google-t. Nagyon fontos. Szeretne fenntartani egy szép egyensúlyt a követni vs nem követi a linkeket, valamint a lassú és állandó kapcsolatépítési stratégia.
Győződjön meg róla, hogy stratégiák keverékét használja, így a linkprofil változatos marad. Ha a vendéges bejegyzések csak egyike az alkalmazott stratégiák egyikének, akkor továbbra is kereshetsz linkeket anélkül, hogy félned, hogy negatív hatásokat tapasztalsz az ökológiai forgalomra.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

Az ügyfelek véleménye fontos mind a keresési rangsorban, mind a teljes márkajelzésben, de nem minden ügyfél visszajelzése pozitív. Az alábbiakban hogyan kezelheti a negatív véleményeket oly módon, hogy megőrzi hírnevét, és boldoggá teszi az ügyfelet.

A legtöbb internetes oldal egy bizonyos szakaszban bővíteni fog, és ennek egyik leggyakoribb módja … Olvass tovább

Ha jobban szeretne rangsorolni és több forgalmat szerezni, akkor többet kell gondolnia, mint hogy optimalizálja webhelyét. Számos lehetőség létezik ott az “off-page SEO” -on – a SEO máshol az interneten, és még offline módon is. Itt van az indítás.

A Google kiemelt kivonatok csodálatos lehetőséget jelentenek a marketingesek számára, hogy az első oldalon a versenytársak fölé emelkedjenek, növeljék az oldalnézeteket és növeljék a konverziókat. … Olvass tovább

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!