A Google indított Az AdWords Editor 12 a legkorszerűbb szoftverfrissítés a legkorszerűbb PPC-gyakorlók számára.

Teljesen új megjelenéssel és számos hasznos funkcióval rendelkezik, ez egy üdvözlendő frissítés, és a legnagyobb javulást jelent a platform számára a 2014-ben elindított 11.0 verzió óta.

Az alábbiakban összegeztük mindazt, amire szükségünk van az AdWords Szerkesztő 12-es ismeretével kapcsolatban, és azt is megtudhatjuk, hogy ez a frissítés arról tájékoztat-e a Google jelenlegi és jövőbeni stratégiáját.

Mi az AdWords Szerkesztő?

Az AdWords szerkesztő egy ingyenes, letölthető Olyan alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy apró részletekben szerkesztsék a kampányokat a AdWords platform . Ennek az az előnye, hogy több ellenőrzést biztosít a szerkesztéseknél, de a nagyon fontos képességet is, hogy a kampányokat akkor is használja, ha a felhasználó offline.

Eredetileg 2006-ban megjelent, a fejlődés üteme kissé késett. Az AdWords Szerkesztő 11.0 volt felszabadított 2014-es úton, és számos kéretlen változást hozhat létre, például egy egyszerre több hirdetéscsoport vagy kampány tömeges frissítését.

Azóta hasznos eszközökkel láttuk a 11.8-as verziót, különösen öt AdWords-fiók összekapcsolását egy e-mail címmel, amelyet az elmúlt év végén hoztak létre.

Mindamellett eddig várakoztunk arra a frissítésre, amely méltó a 12-es verzióra.

Szóval, mi új az AdWords Szerkesztő 12-ben?

Az első benyomások az esztétika által vezéreltek, ahogy ez gyakran így van. A szerkesztőnek új megjelenése van, amely igazodik a Google termékcsaládjának többi részéhez, ami meglepően késői módosítása egy olyan cég számára, amely elkötelezett a következetes kozmetikumok iránt.

A kortárs művészet fontosságát a Google saját közleménye is megerősíti, amelynek eredményeképpen: “Az AdWords Editor 12 friss megjelenést és új funkciókat kínál.”

De mélyebben meg kell ásni, és el kell jutnunk ezekhez az “új funkciókhoz”, mivel a felszín alatt sokkal többet érdemes megvizsgálni.

A konverziók maximális ajánlattételi támogatásának maximalizálása:

A “maximális konverziók” ajánlattételi opció megjelent az elmúlt hónapban az AdWords webes verziójánál, így ez aligha meglepő a 12. verzióban. Mégis, ez még mindig nagyon üdvözlendő, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy lehetővé tegyék a Google fejlett gépi tanulási technológiáját Az ajánlatok automatikus beállítása valós idejű ajánlattételi aukciókban. Ez azt jelenti, hogy a hirdetők minél több “meghatározott” konverziót kaphatnak a napi költségkeretükhöz.

A szerkesztőben a kampány szintjén elérhető, a konverziók maximalizálása az “Ajánlattételi stratégia” legördülő listán található:

Small screenshot of the Bid strategy dropdown list, with Manual CPC ticked at the top and Maximize conversions highlighted further down.

Egyéni szabályok:

Az AdWords Szerkesztő számos olyan egyéni szabályt tartalmaz, amelyek célja, hogy a hirdetők követhessék a Google hosszas bevált gyakorlati listáját. A szerkesztő mostantól tudatja a felhasználókat, hogy kampányaik a Google szabványa alá esnek, mielőtt feltöltönek az AdWordsbe. Ez egy nagyon praktikus betekintést nyújt a Google által elvárható és a hirdetési kampányokból meglátogatott információkból.

A felsorolt ​​szabályok listáját az alábbi képernyőképen találja meg, és amint azt a név is sugallja, rengeteg hely van a testreszabásra.

Új reakcióképes mezők:

Új, szerkeszthető mezők egy sorát hozták fel a reagálható hirdetésekhez, beleértve a logókat, a promóciós szöveget, az ár-előtagokat és a CTA-szöveget.

Fokozott multimédia UAC támogatás:

Az univerzális alkalmazások kampányai nagyszerűen használják a Google-t gépi tanulás technológia. A hirdetők feltölthetik alkotóelemeiket, és a Google automatikusan létrehozza a legmegfelelőbb videót vagy képet, amely elősegíti az alkalmazást a termékek körében a felhasználók számára, beleértve a Google Display Hálózatot, a Keresést és a YouTube-ot. A támogatás mostantól 20 videó vagy kép megjelenítésére szolgál az AdWords Editor 12-ben, jelentős frissítés.

A 12.1-es verziót valószínűleg hamarosan elvárhatjuk, ezért ezt inkább egy folyamat kezdetének tekintjük, nem pedig késztermékként.

Evolúció, nem forradalom

Ez azt jelenti, hogy még mindig van értelme, hogy a teljes verzió előterjesztése miatt a 12.0-os verzió nem adta át elődjének hírneves, paradigmaváltó jellemzőit.

A 12. kiadó frissítései között azonban vannak hasonlóságok, és reprezentálják a Google szélesebb üzleti stratégiáját.

A “gépi tanulás” kifejezés mindig változik minden Google-frissítésben, és a legfrissebb AdWords Szerkesztőhöz képest rengetegnek tűnik. Az alkalmazás nagyobb kontrollt biztosít a fejlett felhasználók számára, kétségkívül a testreszabható mezők és szűrők segítségével.

A fiókkezelők számára ez a kontrollérzet egyre inkább illuzórikus, mivel a gép lényeges működése a Google oldalán található.

Az univerzális alkalmazáskampányok és a konverziók maximalizálása az új ajánlattételi, célzási és személyre szabási megközelítés új, AI-alapú megközelítésének ideális eszköze. A Google hozzáférést biztosít ezekhez a funkciókhoz, egy olyan árért, amely a hirdetők szélesebb csoportjának játszik teret. Ezek a kampányok közötti különbségtétel valószínűleg az emberi elemhez kerül, gyakran az AdWords Szerkesztőben végzett aprólékos munka vezetésével.

Ebben az értelemben ez a frissítés nagyon fontos jelzője annak, hogy az iparág 2017-ben áll. A versenyelőny előnye a régimódi PPC szakértelem Értékesebbek, mint valaha, mivel a gépi tanulás szigorúbbá teszi a fizetett keresés minden aspektusát, a fiókstruktúrától a kreatív megjelenésig.

Az AdWords Editor 12 nem vezette be ezeket a fogalmakat, de bizonyosan megszilárdítja őket.

Kapcsolódó olvasmány

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!