A minőségi pontszám a Google legfontosabb “go to” metrike, valamint a kattintásonkénti költségre vonatkozó ajánlat, amelyet akkor állít be, amikor a Google eldönti, hogy hol jelenik meg a PPC-hirdetések keresési eredményoldalán. A minőségi pontszám 3 fő összetevőből, a történelmi és várható kattintási arányból, a hirdetés relevanciájából és a céloldal élményéből áll.

Számos ügyfelünk van, akik számára mind a SEO, mind a PPC menedzsmentet végezzük. Szerettük volna túlmutatni a PPC használatával azonosítani a kulcsszavakat a SEO-re. Mindenki jó teljesítményű PPC kulcsszavakat használ a SEO-fókuszban. Ez logikus, ezek a kulcsszavak pénzt és jó ROI-t eredményeznek, amikor fizetnek nekik, így még nagyobb megtérülést produkálhatnak, ha szervesen rangsorolnak és nem fizetnek érte.

Elkezdtük vizsgálni a minőségi mutató és a weboldal keresőmotor rangsorolásának megkönnyítése közötti összefüggést. Amikor a Google jó minőségű pontszámot ad neked, akkor azt is mondja: “Hé, ez az oldal nagyon jól illeszkedik az x kulcsszóhoz, és tetején a hirdetésében használt szövegezés relevánsnak tűnik Mint általában a CTR. ” Ezt találtuk meg: amikor egy oldal PPC minőségi pontszámot ért el egy 8 fölött, akkor sokkal egyszerűbb volt, ha rövidebb időkeretben organikusan rangsorolni ezt az oldalt.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!