Keresőmotor földje A SEO sikertényezők időszakos táblázata Frissítve, negyedik kiadása már elérhető. Látja a mobil, a közvetlen válaszok és a helyszíni sebesség növekedésének fontosságát. A keresési előzményekhez kapcsolódó tényezők csökkentek. A helyszíni identitással és a személyes társadalmi megosztással kapcsolatos tényezők teljesen lecsökkentek.
Az alábbiakban további magyarázat található a változások mögött, valamint az asztalra való újbóli bevezetés azok számára, akik újak. Azoknak, akik csak azt szeretnék, hogy a legújabb asztal letölthető legyen, lapozzon a végére.
Az asztal célja és filozófiája
Célunk az Időszakos Táblázattal a SEO sikertényezőkkel, hogy segítsünk a megjelenítőknek a sikerhez szükséges alapokra összpontosítani Keresőoptimalizáció .
Ehhez az asztal nem próbál meg mindent felsorolni A Google 200 legfontosabb tényezője (Amelyek legtöbbje nem nyilvánosan ismert), vagy részletezi a keresőmotort 10 000 alfaktor . Nem próbálja megfejteni, ha a kulcsszavakat, amelyekre rangsorolni szeretné, egy HTML címcímke elején vagy a végén kell lennie. Nem arról szól, hogy a Facebook szereti-e a rangsor növekedését, vagy sem.
Inkább az asztal célja, hogy széles körben irányítsa mind az új, mind a tapasztalt SEO-t, hogy a fontosabb területekre összpontosítson. A cím címkék általában fontosak; Győződjön meg róla, hogy leíró jellegűek. A társadalmi megosztást általában általában úgy tekintik, mint közvetett módon a SEO előnyeit. Cél a társadalmi részvényekre, anélkül, hogy aggódnának a részletekkel kapcsolatban.
Ahhoz, hogy jobban megértsük a filozófiánkat az asztal mögött, olvassa el a mi postunkat, amikor az első kiadás 2011-ben debütált . Azt is elolvashatja, hogyan változott a második kiadással 2013-ban És a harmadik 2015-ben .
Amit a SEO táblázat lefed
Két fő tényező van:
On-the-page SEO: Ezek nagyrészt a kiadók irányítása alatt állnak.
Off-the-page SEO: Ezek mások által befolyásolt tényezők vagy nem közvetlenül a megjelenítő webhelyéhez kötődnek.
E két osztályon belül hét tényezõk tartoznak:
Tartalom – Az anyag tartalmára és minőségére vonatkozó tényezők
Építészet – Tényezők a webhely összes funkciójával kapcsolatban
HTML – A weboldalakra jellemző tényezők
Bizalom – Olyan tényezők, amelyek ahhoz kapcsolódnak, hogy a webhely megbízható és hiteles
linkek – A kapcsolatok hatásának rangsorolásához kapcsolódó tényezők
Személyes – Tényezők arról, hogyan befolyásolja a személyre szabást a rangsorolás
Társadalmi – A társadalmi megosztottság befolyásolása a rangsorban
Összességében 35 egyedi tényező létezik, amelyek a leíró HTML címcímkék használatától függenek, hogy egy webhely sikeres-e a látogatók elkötelezettségével. Itt van egy táblázat közeli eleme, amely csak a tényezőkre összpontosít:
Hogyan értsük meg a táblázatot
Minden tényező két betűs szimbólummal rendelkezik. Az első betű jelenti azt a kategóriát, amely egy tényező része, például az “A” az építészet számára. A második betű jelenti az elemet, mint például az “m” a Mobile-nak, ami “Am” jelet ad.
Mindegyik tényező súlya is van. Ez egy viszonylagos útmutatás arról, hogy mennyire fontos egy adott tényezőre összpontosítani mások és általában. A + 3-osak a legfontosabbak, +2 és +1 pedig kisebb fontosságú tényezőket mutatnak.
Fontos megérteni, hogy a tényezők együtt dolgoznak. Egyetlen tényező sem garantálja a sikert. De számos tényező együtt dolgozik, még akkor is, ha kisebbek is, növelheti az Ön javára esedékes esélyeket.
A jogsértések negatív tényezők, olyan spam tevékenységek, amelyek károsíthatják a láthatóságot. Ne csináld ezeket! A jogsértések a többi elemtől eltérően mindvégig “V” -el kezdődnek, függetlenül attól, hogy melyik kategóriába tartoznak, hogy könnyebben azonosíthatók legyenek. A -3 jelű tényezők rosszabbak, mint -2 és -1.
a Search Engine Land útmutató a SEO-hez Frissítve lett, hogy tükrözze az összes táblázatban bekövetkezett változást, és részletesebben megismerkedik minden egyes tényezővel.
Mi változott?
A korábbi változatokhoz hasonlóan a Search Engine Land szerkesztői olyan új elemeket is fontolóra vettek, amelyeket fel kell tüntetni, azokat a gondolatokat, amelyeket le kell dobni, és felül kell vizsgálni azokat, amelyek a súly növekedését vagy csökkenését érdemlik.
Felmértékeztük az olvasókat is, hogy adják meg saját véleményüket arról, hogy a meglévő elemeket hogyan kellene súlyozni, valamint az új elemek hozzáadásával kapcsolatos nyílt megjegyzéseket. Több mint 300 válaszot kaptunk mindenben, és köszönjük mindazoknak, akik segítettek!
2017-ben nem kerültek új elemek. Három elemnek volt súlynövekedése; Két súlycsökkenés volt. Két elemet teljesen eldobtak. Az összefoglaló alább található.
A súlynövelő tényezők: Mobil, gyors és közvetlen válaszok
Am: Mobil – A Google továbbra is arra törekszik, hogy a tartalom mobilbarát legyen, nem meglepő, mivel több mint A Google-keresések 50 százaléka mobileszközökön történik . Továbbá, Az év végéig vagy 2018-ban A Google a Mobil-első index , Még az asztali felhasználók számára is.
Mindez arra késztetett minket, hogy a mobil tényezőnek +3-ra, +2-re nőtt a 2015-ben és a +1-ben, amikor volt Először a táblázathoz csatoltuk 2013-ban . A megkérdezettek megállapodtak abban, hogy 2,8 átlagos súlyt adnak.
Mint: Sebesség – A Google Hangsúlyozta A sebesség fontossági tényezője, beleértve a széles körű végrehajtását AMP (gyorsított mobil oldalak) formátum Hogy támogatja. Az AMP még akkor sem létezett, amikor a mi SEO táblázatunkat 2015-ben frissítettük.
Annyi figyelmet fordítottak a sebességre, hogy ez a tényező súlya +1-ről +2-re növelhető. A megkérdezettek átlagos súlya 2,6 volt, de úgy döntöttünk, hogy konzervatív a növekedésünk.
Ca: Közvetlen válaszok – Mind a Google, mind a Bing egyre inkább olyan közvetlen válaszokat jelenít meg, amelyeket a rendszeres listák feletti weboldalakból választanak ki, amit a Google hív Kiemelt kódrészletek .
Egyes kiadók aggódnak, hogy ezek károsak, mert ha tényleges válasz jelenik meg, miért zavarják az emberek a forrásoldalra való kattintással? Azonban sokan mások versenyeznek, hogy válaszok legyenek, és megállapítják, hogy valóban forgalmat teremtenek. A Google kiemelt kódrészletei egyúttal a Google Asszisztens által a mobileszközökön vagy a Google Kezdőlapján gyakran megadott egyetlen beszédes válaszként szolgálnak.
Ezt a tényezőt 2015-ben egy konzervatív +1 tömeggel adtuk hozzá. Tekintettel a közvetlen válaszok egyre növekvő jelentőségére, érdemes felemelni a súlyt +2-re. Ez egybeesik a megkérdezettekkel is, akik 2,1 átlagos súlyt adtak.
Súlycsökkentő tényezők: Webhely és személyes keresési előzmények
Th: Történelem – A Google úgy tűnik, hogy nyilvános nyilatkozatokban vagy azok hiányában lecsillapította a webhely korának vagy történelmének fontosságát az elmúlt évekhez képest. Tekintettel erre, úgy éreztük, hogy ezt a tényezőt +2-ről +1-re csökkentettük.
A tényezõt 2015-ben elsõ alkalommal +2-re emeltük, amikor egyetértettünk a 2.0 átlagos felmérési válaszával. Az idei felmérés szerint ez a csökkenés 1,8-ra emelkedett, ami további okot adott arra, hogy a súlycsökkenést érezzük.
Ph: Történelem – Valaki személyes keresési előzménye is úgy érezte, mintha olyan tényező lenne, amely jelentősen csökken. Ezért adtuk le +3-ról +2-re. A megkérdezettek 1,7-es értékre emelték, további megerõsítve, hogy a csökkenés indokolt volt.
Tiltott tényezők: webhelyazonosság és személyes társadalmi megosztás
Ti: Az identitás – A 2015-ös kiadás során erősen vitattuk a helyszíni identitás csökkenését, mert a Google megszüntette a támogatást Google Authorship , Ami elsődleges szempont volt az identitás hatásának. Azonban a megkérdezettek 1,6 átlagos pontszámot adtak. A Google azt is javasolta, hogy a szerzők még mindig más módon kerüljenek meghatározásra.
Azóta a Google Teljesen eltávolodott a szerzőirodától . Az idei felmérés azt is látta, hogy kissé csökken az 1,5-es átlag. Számunkra kevés oka volt annak, hogy folytatnánk ezt a tényezőt. Úgy döntöttünk, hogy eldobjuk.
Ps: Szociális – A Google+ volt az elsődleges módja annak, hogy a Google személyes társadalmi megosztást használ a valódi keresési eredmények befolyásolására. A Google+ folytatódhat a névben, de a Google keresési eredményeire gyakorolt ​​hatása mindent elhúz – a szolgáltatásban aktív felhasználók és márkák mellett. Emiatt úgy döntöttünk, hogy ez a tényező megérdemli a leesést. A megkérdezettek átlagosan 1,6-os súlyt adtak.
Figyelembe vett, de hozzáadott tényezők: App indexelés és AMP
Kíváncsiak vagyunk, hogy új elemeket kell-e felvenni az alkalmazások indexeléséhez és az AMP-oldalakhoz. Az embereket felkérték, hogy értékeljék ezeket a felmérésben. Az alkalmazásindexelés átlagos értéke 1,7 volt; Az AMP esetében 1,8 volt. Végül úgy éreztük, hogy ezeket a meglévő mobil tényezők (Am) részeként jobban figyelembe vették, és úgy döntöttek, hogy nem új elemekként adják hozzá.
Nem változott, de figyelemre méltó
Amint az a fentiekből látható, nem mindig járunk el azzal, amit a felmérésünk a tényező súlyára utal. Végül megpróbálunk egy kicsit óvatosabbnak lenni, mint amit a felmérés sugall, és figyelembe vesszük azokat a dolgokat, amelyeket a keresőmotorok mondtak vagy tesznek.
Íme néhány figyelemre méltó eltérés a felmérésből, ahol a tényezők nem rendelkeztek meglévő súlyokkal.
Au: URL-ek – A felmérés a 2.1-es URL-ekben szereplő kulcsszavakat tartalmazta, de úgy éreztük, hogy a +1-nél jó volt.
Ah: HTTPS – A felmérés hatással volt a biztonságos webhelyek 2.0-re történő futtatására, de úgy éreztük, hogy helyénvaló a meglévő alacsonyabb +1. Ez azonban a jövőben is megváltozhat – és a SEO-n túlmutató okok is vannak, hogy a webhely biztonságos legyen.
Ah: Címek – A felmérés 2,3 százalékos súlyú kulcsszavakat adott a címkecímkékben. Megtartottuk a +3-at, és könnyű és még mindig fontos szempontnak tekintettük.
Ah: Fejlécek – A felmérés a fejléc-címkék (H1, H2, stb.) Használatát 2,2-es átlagsúlyt használja. Úgy éreztük, hogy túl sok volt, és +1-et tartottunk.
Ta: hatóság – A felmérés azt az elképzelést adta, hogy egy webhely vagy oldal jogosult a 2,4 súlyú rangsoroláshoz. A Google biztosan Lecsillapította a webhely vagy a tartományi jogosultság gondolatát, ahogy azt a közelmúltban lefedtük . De van Még nagyobb hangsúlyt fektetve az oldal hatósági gondolatára . Úgy éreztük, hogy ezt a tényezőt a +3-as értelemben tartjuk.
Ln: A hivatkozások száma – A megkérdezettek átlagosan 1,9-es súlyt adtak az ötletnek, hogy a puszta kapcsolatok száma fontos rangsorolási tényező. Ezzel konzervatív maradunk, és +1-et tartunk.
PC: Ország – A megkérdezett megkérdezettek 2,1-es átlagos súlyt kaptak valaki országának fontosságára az általuk kapott keresési eredmények hatására. Könnyen bizonyítható, hogy az ország helyszíne a keresési eredmények egyik legfontosabb hatása. Csak kérdezzen meg valakit egy olyan országban, amely eltér attól, amelyikben ugyanazt a keresést végzi. Általában különböző eredményeket kapnak. Ezt a legmagasabb +3 súlyt tartottuk.
Pl: Helység – A felmérés 2.3-as átlagsúlyt adott a város vagy település fontosságához a keresési eredmények hatása miatt. Mint az ország, tudjuk – és bárki könnyedén tesztelheti -, hogy egy város vagy regionális helyszín nagy hatással lehet. Ezt a tényezőt +3 súlyban tartottuk.
Ss: Társadalmi részvények – A felmérés 1.6 átlagos súlyt adott az ötletnek, hogy a puszta társadalmi részvények száma hatással lehet a keresési rangsorokra. A társadalom általában közvetett hasznot jelent a Google szempontjából. Ismételten azt mondta, hogy nem próbálja megmérni a Twitter vagy a Facebook társadalmi jeleket az eredmények rangsorolására. De a közösségi megosztás az embereket arra ösztönözheti, hogy kapcsolódjanak a webhelyekkel, és kapcsolódjanak a webhelyekhez, amelyek közvetlen tényezők. Összességében úgy éreztük, hogy konzervatív maradt itt egy +1 pontszámmal.
Vd: kalózkodás – A felmérés szerint a kalóz vagy szerzői jog által sértő tartalom hatása -2,6. A kalóz tartalmú webhelyeket valóban sújtja a Google, de a legtöbb webhely nem teszi ezt meg, ezért nem kell aggódnia. Ezért a kisebb tömeg -1.
Va: Nehéz hirdetések – A felmérés azt mutatta, hogy a webhelyek súlyosak a hirdetésekkel vagy a beavatkozó közbeiktatásokkal szemben a -2,4-ben. Egyetértünk abban, hogy a Google minden bizonnyal keményebbnek tűnik (és büntetik). Mégis, úgy döntöttünk, hogy konzervatív maradunk és -1-et tartunk. Van azonban egy remek esély, ami a jövőben megváltozhat.
Vp: Fizetett linkek – A linkek vásárlási felmérésének átlaga -2,1 volt. Úgy véljük, hogy alábecsüli a negatív hatást egy olyan webhelyre, amely elkapta ezt. -3-ig tartottuk.
Az említett tényezők és a minőség fontossága
A fentieknél csak olyan tényezőket fedeztek fel, amelyek megváltoztak az utolsó kiadásban, vagy ahol eltértünk a felmérés válaszadóinak érzésétől. Azonban sokkal több tényező van ezeknél – ezért kérjük, tekintsen át mindet.
Több, mint bármi mást, Cq: tartalomminőség , Továbbra is a siker alapköve. Ez az első tényező a táblán, és súlyosan súlyozott okból. Ha nagyszerű tartalma van, minden jó SEO-ból származik. A megkérdezettek egyetértenek abban, hogy 2,8 átlagot adnak.
Kösz!
Mint mindig, a SEO Periodikus Táblázatának frissítése sok munka. Köszönjük ismét mindazoknak az olvasóinknak, akik részt vettek a felmérésünkben. Visszajelzésedet nagyra értékelték.
Külön köszönet különösen a hírszerkesztőnknek, Barry Schwartz , Aki a SEO teret nézegeti, mint senki más. Gondolatai és visszajelzései hihetetlenül értékesek voltak.
Végül hatalmas köszönet a jó embereknek Ötödik oszlop média . Segítettek létrehozni az eredeti táblát 2011-ben, és továbbra is támogatják azt, hiszen minden egyes kiadáson keresztül új, új megjelenést biztosítanak a 2017-ben.
Kapcsolódó források
A táblázatot nagyobb méretű formátumban lehet megtekinteni a kezdőlapján, ahol a PDF letöltés lehetőségét is megtalálhatja, ha nyomtatni szeretne, vagy kódokat szeretne beágyazni a saját webhelyére. Itt van a kezdőlap:
A táblázat egy hozzá tartozó útmutatóval szolgál, amely többet ír le a különböző tényezőkről, amelyek frissen frissülnek. Itt találja:
Ha nem tudja, mi a SEO, vagy újak hozzá, ne pánik! Áttekintő oldalunk segít. Még egy film is van!
Reméljük, élvezni fogja az asztal új kiadását. Mint mindig, az Lq (minőségi kapcsolatok) és az Ss (társadalmi részvények) nagyra értékelik!

A szerzőről

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!