A legtöbb SEO kampánynak háromféle kapcsolatra van szüksége ahhoz, hogy sikeres legyen; A tartalmadat a befolyásolóktól célozva 2/3-as módon juthatsz hozzá. Ebben a táblán pénteken Rand fedezi azokat a taktikákat, amelyek segítenek a tartalmak megtekintésében és megosztásában azok között, akiknek széles és releváns közönsége van.
Kattintson a fenti táblára a nagy felbontású verzió megnyitásához egy új lapon! Videó átírás Howdy, Moz rajongók, és üdvözöljük a Whiteboard péntek egy másik kiadását. Ezen a héten arról fogunk beszélni, hogyan készítsünk olyan tartalmakat, amelyek kifejezetten befolyásolják a célzást annak érdekében, hogy megszerethessük a gyakran szükséges linkeket és figyelmet és erősítést. A legtöbb SEO kampánynak 3 különböző típusú linkre van szüksége: Így van ez a helyzet, hogy a legtöbb SEO kampány, amint megpróbálják keresni a keresett rangsorokat, néhány dolgot próbál tenni. Megpróbálsz összességében növekedni Domainhivatal . Megpróbálsz kulcsszavakat és kifejezéseket találni a webhelyeden az ilyen kifejezések és kifejezések tekintetében. Tehát háromfajta linkre van szükséged. Ez a legtöbb kampány. 1. Olyan linkek a széles körű, nagy domain-felügyelet webhelyeiről, amelyek – bármennyire nem törődnek – bárhol a webhelyén, a kezdőlapon, a belső oldalakon, a blogon, a hírszakaszon . Ez teljesen rendben van. Tehát olyan közös, amelyet itt használunk, olyan lesz, mint a New York Times. Szeretném, ha a New York Times kapcsolatba lépne velem, hogy rendelkezzen az ebből a tartományból származó link hatalma és befolyása, és remélhetőleg sok olyan domain, mint ezek, nagyon nagy tartományi hatósági domainek. 2. Különleges, nagy értékű kulcsszó szerint célzott oldalakra mutató linkek, remélhetőleg remélhetőleg speciális horgonyszövegekkel , És ez segíti majd az egyes URL-címek rangsorolását. Szóval azt szeretném, ha az oldal ide szólna hozzám, és mondja meg a “hajszárítót”, az oldalamnak, amely a “hajszárítók” szót célozza meg. Drukkolás. 3. Linkek a domainemhez más oldalakról, az én szektoromban vagy a rést illetően, amelyek az aktuális aktusnak és befolyásnak egy részét adják Hogy segítsen elmondani a Google-nak és a többi keresőmotornak, hogy ez az, amire a honlapom foglalkozik, hogy ebben a befolyási területhez tartozom, hogy szemantikailag és helyileg kapcsolatban állok az ilyen szavakkal és kifejezésekkel. Tehát azt akarom, hogy az appliancegal.com kapcsolódjon az oldalamhoz, ha megpróbálok rangsorolni a hajszárítók és más típusú készülékek világában. Tehát ezek közül egy és három, ma nem beszélünk kettőről, de egy-három, nagy részükre az emberek, akiket megpróbálnak célozni, az az, amit az iparág befolyásolóinak nevezünk, és ezek a befolyások Sok ember lesz. Mindet itt illusztráltam – többnyire oldalra nézve, nem teljesen biztosak benne, hogy miért ez – de bloggerek, újságírók, szerzők és konferenciaszervezők, tartalommarketingek és események előadók, kutatók és szerkesztők, valamint Podcasterek és széles, széles választékú influenzerek. Felvehettük az egész táblát azokkal a fajta emberekkel, akik az influenc világban vannak, vagy kifejezetten rendelkeznek ezzel a címmel, de általában közös dolgokat osztanak meg. Egy vagy másik tartalmat próbálnak előállítani. Nem különböznek tőlünk. Megpróbálnak dolgokat készíteni az interneten, és ha igen, szükségük van bizonyos elemekre, amelyek segítenek pótolni a rést. Amikor keresik azokat a réstöltő elemeket, ez az alkalom arra, hogy ilyen típusú linkeket keressenek. Tartalmi taktika Tehát néhány taktika. Először is, az egyik legerősebb, és egy kicsit beszéltünk erről a Whiteboard pénteken, de valószínűleg nem mélyen … A. Statisztikák és adatok. Ennek az az oka, hogy ez olyan hatékony eszköz, mert amikor adatokat hoz létre, különösen ha egyedülállóan összegyűjtötted, egyedülálló, mert megvan, mert összegyűjtheti, és senki más nem, vagy egyedülálló, Ha sok különböző forrásból származik, akkor Ön az adatok és statisztikák szerkesztő kurátora, mindenki ehhez szüksége van az ilyen típusú statisztikákra és adatokra, amelyek támogatják vagy megkérdőjelezik érveiket vagy állításukat, illetve az iparág lefedettségét, akármi is legyen. Miért működik ez: Ez jól működik, mert ez kitölti ezt a szakadékot. Ez megadja azokat a releváns statisztikákat, amelyeket keresnek. Mivel a számok könnyen használhatóak és könnyen megemlíthetők, és azt mondhatja: “Hozzájárulhat ehhez a linkhez. Üdvözölheted ezt a grafikont. Minden ilyen dolog. Ez még könnyebbé teheti, de az idő nagy részében, csak a statisztikáknak köszönhetően megteheti.
A kulcs Az, hogy láthatónak kell lennie abban az időben, amikor ezek az emberek keresik őket, és ez általában azt jelenti, hogy nagyon nehéz felismerni legalább normális kulcsszókutatáson keresztül olyan szavak hosszú távú típusát, amelyek olyan szavakat használnak, mint a “statisztikák” “Adatok”, “grafikonok”, “grafikonok”, és ezeknek a kérdésformátumoknak a típusa, mint amikor, mennyi, hány, stb.
Nehéz, mert nem fog sokat látni kulcsszókutatásában, mert egy adott hónapban viszonylag kevés ilyen ember keresi az ilyen típusú réskitöltési adatokat, ezért gyakran meg kell tudnia, mit kell címezni ezeknek a dolgoknak . Helyezd magad ezeknek az embereknek a cipőjébe, és indítsd el a Googling-ot “Mit kell, ha valamilyen iparági lefedettséget kellene írni ehhez?” Ezután fel fog jönni ezekkel a dolgokkal, és megpróbálhatja módosítani kulcsszó-kutatási lekérdezéseit, vagy a Google Suggest-készleteket ezekkel a szavakkal és kifejezésekkel végrehajtani. B. Vizuális tartalom. Ebben az esetben a vizuális tartalom kivételesen értékes, mert ismét kitölt egy rést, amelyet sok ilyen embernek tartalmaz. Ha tartalmi marketingszakember vagy egy hangosbeszélő egy eseményen, vagy ha szerző vagy blogger vagy, akkor olyan vizuális tartalmakra van szüksége, amelyek segítenek elkapni a szemet, és feloszthatják az írásukat És gyakran sokkal könnyebb valaki más vizuális tartalmát megkeresni, és egyszerűen hivatkozni a forrásra és a linkre, mint hogy saját vizuális tartalmat hozzon létre. Ezek az emberek gyakran nem rendelkeznek azzal a forrással, hogy saját vizuális tartalmat hozzanak létre. Miért működik ez: Tehát mindenki számára, aki hozzászólásokat, cikkeket, csúszdait, sőt videókat is mond, azt mondja: “Miért ne hagyja, hogy valaki más csinálja a munkát?”, És lehet, hogy valaki más és töltse ki ezeket a hiányosságokat.
Kulcs: Ehhez jól akarsz megjelenni egy olyan vizuális tartalomkereső médiumban, amelyet ezek az emberek használni fognak. Ezek olyan helyek, mint … Google Képek Legnyilvánvalóbb, de mégis
pinterest
SlideShare Ami azt jelenti, hogy vizuálisan megjelenik, készítsen valamilyen diaformátumot, adjon nekik egy kontextust, és töltse fel őket SlideShare-re. A SlideShare, a SlideShare esetében a SlideShare valóban reprodukálja az egyes diákat vizuálisan, majd a Google Képek keresheti ezeket, így gyakran láthatja a SlideShare eredményeit a Google képeken belül. Tehát ez nagyszerű cél lehet.
Instagram keresés , Sok ember használja, különösen akkor, ha fotókat csinál. Látod, hogy itt saját hajszárítási technikámat illusztráltam. Ez egyértelműen Rand. Nézz rám. Van több hajam, mint tudom, hogy mit tegyek.
Flickr , Amelyet még sok kereső használ, különösen azért, mert Creative Commons keresési licenccel rendelkezik, és ez olyan Creative Commons kereskedelmi felhasználási licenccel érhető el, amely megköveteli a linkhez való hozzárendelést, a legjobb az összes ilyen platformra. Ez azt jelenti, hogy számos más Creative Commons vizuális és fotós keresőmotorra juthatsz el, amelyek több ilyen típusú embert is felfedezhetnek, miközben keresik őket.

C. Ellentmondásos / ellentmondásos vélemények. Az utolsó, amit itt fogok fedezni, ellentétes vagy ellentmondások az uralkodó bölcsességhez. Szóval véleményed lehet, mint például: “A következő három évben a hajszárítók teljesen elavultak X miatt.” Miért működik: Ez jól működik, mert a modern újságírásnak van ez az elgondolása és a modern tartalom, sőt, ez az elképzelés, hogy konfliktust kell létrehozniuk, és hogy mindkét oldalról le kell fedniük egy kérdést. Számos iparági fajta területén gyakran előfordul, hogy ez egy rés, amely meg nem telik. Ha a hagyományos bölcsesség vagy a hagyományos gondolkodás ilyen típusú kihívója, ki tudod tölteni ezt a szakadékot.
A kulcs Itt szeretné, hogy rangsorolja a Google keresőmotorját a közép- vagy hosszú farok típusú kutatási típusú lekérdezések közül. Ezek versenyképesek lehetnek, így ez kihívást jelent, ám a contrarian vélemények bemutatása gyakran nagyszerű linkcsali. Ez jó módja annak, hogy itt mindenféle linkeket keressek.
Másodszor, arra is kérem Önt, hogy csináljon egy kicsit Comment marketing És néhány közösségi média platformot , Mert amit el akarsz kezdeni, olyan márkát kell felépíteni, ahol ismert, hogy ezt a contrariánus véleményt adtál erre a hagyományos témára a téredben, hogy az emberek mindezen befolyásoló tényezőkre mutassanak, amikor rákérdeznek róla. Ön megpróbálja felépíteni ezt a márkát: “Nos, nem értek egyet a hagyományos hajléktalanító bölcsességgel”. A hajszárító lehet egy kemény téma az egyik számára, de természetesen ezek a kettő nagyon jól működhetnek.
Tehát ezeknek a taktikának a használatával remélem, hogy eljuthatsz, és kitölthetsz néhány hiányosságot ezekre a befolyásokra, és ennek eredményeképpen kereshetsz három olyan pontos link közül, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy rangsoroljon a keresési eredmények között. És jövő héten újra találkozunk a Whiteboard pénteki kiadásával. Vigyázz magadra. Videó átírás által Speechpad.com

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!