Most fejeztem be Jan Schaumann rövid bejegyzését Miért kellene a vállalatoknak fizetni munkavállalóiknak a konferenciákon való részvételért? . Tetszett. Általában egyetértek vele. De többet kell hozzá. Először is, úgy gondolom, ésszerű, hogy a vezetők és a vállalati vezetők figyelmesek legyenek a konferenciákra és eseményekre. Teljesen igaz, hogy ha a munkatársaid részt vesznek velük, akkor költségek fognak társulni, és logikus, hogy a vállalkozások megtérüljenek a befektetés megtérülésében. Mi áldozik, amikor egy csapattagot küld egy eseményre? Kezdjük azzal, hogy megpróbáljuk felszámolni a költségeket: Elveszett termelékenység – Általában az esemény hosszától, az utazási távolságtól, az utazástól való fáradtságtól függően, attól függően, hogy a csapat tagja valamilyen munkát végez-e az eseményen, vagy estekkel / hétvégenként teszik-e ki stb. K- $ 100K, ez akár $ 150 (~ 1 nap költsége az alsó végén) akár $ 1,900 (egy héten belül a csúcson).
A jegyek ára – A webes marketing világában az események széles választéka meglehetősen szabványos, ~ 1000 és 2000 dollár között, 20-50% -kal alacsonyabb áron a korai regisztráció (vagy hangszóró kódok) árai esetén. Néhány példa: CTAConf Vancouverben 999 dollár (849 USD, ha Ön Unbounce ügyfél)
Tartalom Marketing Világ A Clevelandben 1,195 dollár (korai árfolyam) vagy 1,395 dollár később
Pubcon Las Vegas $ 1,099-ban (korai árfolyam), nem biztos benne, hogy mire készül
HubSpot a INBOUND $ 1,299 (vagy $ 1,899 egy VIP átutaláshoz)
SMX East $ 1,795 (vagyis $ 2,595 minden hozzáférés esetén)
KeresésLove London $ 890 (vagy $ 1,208 a VIP számára)
MozCon Seattle-ben $ 1,549 (vagy 1,049 $ Moz-előfizetők számára)

Utazási és szállásköltség – Gyakran a $ 1000 – $ 3.000 / fő között a helyszíntől, a hossztól és a járat + szállodától függően.
A munkavállalók munkaerő-felvétellel vagy hálózatépítéssel történő esetleges elvesztése – Ez tüskés, de meg kell oldani. Sok munkáltatót ismerek, akik attól tartanak, hogy elküldik munkatársaikat az eseményekre, mert aggódnak amiatt, hogy a nagyszerű hálózati lehetőségek a jövőben magasabb kifizető vagy izgalmasabb ajánlatot eredményeznek. Tegyük fel, hogy minden 30 alkalmazottnál (vagy minden 30 eseménynél, amikor egy alkalmazottat küldesz), akkor elveszítesz egy olyan alkalomra, amely egyébként nem számított volna számukra egy távozásra. Úgy gondolom, hogy ez túl magas (nem azért, mert a marketingesek nem hagyják el a munkájukat, hanem azért, mert szinte mindig más okból távoznak, mint egy konferencia útján), de egyébként is használjuk. A legalacsonyabb szinten, ami akár 10 000 dollárba is kerülhet (ha viszonylag fiatalabb személyeket elvesztettél, aki gyorsan cserélhető), és a legmagasabb szinten is, akár 100 000 dollár is lehet (ha elvesztesz egy magas rangú személyt és Hosszú időtartam, anélkül, hogy új képzést és képzést kapnánk). Ezt a költséget 30-ra oszthatjuk 30 egy harminc eseményre számított elveszett munkavállaló formula alapján.
Teljes: $ 4,630- $ 10.230 Ez nem kis akadály. Sok kisvállalkozás vagy ügynökség esetében ez egy-két hónap a marketingköltségeikért vagy a munkavállaló fizetéséért. Jelentős megtérülésre van szükség ezeken a dollárokon, hogy érdemes legyen. Szerencsére, az elmúlt 12 évben több száz marketingeseményen szerzett tapasztalataimban vannak. Mit nyersz azzal, hogy egy csapattagot küldesz egy eseményre? Az események csaknem mindegyik előnye három forrásból származik: a résztvevők, az alkalmazható taktikák és stratégiák (beleértve az összes közvetetteket, amelyek serendipitális érintési pontokból származnak) növekedése (készségek, kapcsolatok, eszmék expozíciója stb.), Valamint a szervezet márkaneve és hálózata kiterjesztése. A személyes növekedési részlegben olyan előnyöket látunk, mint például: Új képességek, Gyakran az eseményeken való expozíció révén szerezte meg, majd az egyéni kutatásokon és erőfeszítéseken keresztül valósult meg. Teljesen igaz, hogy néhány résztvevő elég tanulni fog egy 30 perces beszélgetésen, hogy kitűnjön valami új taktikán. De amit ők akarat Megtanulják, hogy a taktika létezése, és a lehetséges befektetési mód.
Egyedi ötletek, Felfedezhetetlen az önálló munkában vagy a meglévő csapatstruktúrákban. Sokszor tapasztaltam ezt a haszonnal, és számtalanszor láttam a Moz csapatán.
A Bátorság, elkötelezettség, inspiráció, Vagy egyszerűen a kísérletezéshez vagy beruházáshoz szükséges katalizátor. Néha ez nem is valami új, vagy olyasmi, amit soha nem beszéltél csapatokról. Lehet, hogy még frusztrált is, ha kiderül, hogy a munkatársa visszatér egy eseményből, egy hétig lecsukja a fejét, és megmutatja neked egy ragyogó új folyamatot vagy értelmes eredményt, amelyet hónapokig megpróbáltak meggyőzni őket. Hónapok! Az akarat, hogy új dolgokat sztrájk, amikor és miközben sztrájk. Az események gyakran szállítják a sztrájkot. Olyan mérnökök mellé ültem, akiket évek óta megpróbáltak meggyőzni, hogy valami történjen valamit a szerszámainkban, de amikor látják a MozConban egy előadót, hogy mutasson ki egy másik eszközt, amely megcsinálja vagy megkérdőjelezi a jelenleg szükséges manuális folyamatot, Az elméjüket és szállítják. Ez az inspiráció és a motiváció felbecsülhetetlen.
Új kapcsolatok Hogy felszabadítsa a képességfejlesztést, az erősítési lehetőségeket, az üzleti fejlődést vagy a partnerségi lehetőségeket, referenciákat, beszámolókat, szociális hálózatokat, peer validációt és az emberi kapcsolatokat kísérő egyéb számtalan előrelépést.
A tanulási képesség fejlesztése, Feldolgozni az adatokat és történeteket, és hasznos haszontává változtatni.
Ezzel együtt, Továbbfejlesztett képességekkel, hogy kölcsönhatásba lépjenek másokkal, formázzanak kapcsolatokat, tanuljanak az emberektől, És a kollégákkal kötvényeket hoznak létre vagy erősítenek. Tanulunk még felnőttkorban megfigyelés és utánzás révén is, és az események olyan módon teszik az embereket, hogy emlékezetesebbek, nyomósabbak és valószínűbbek legyenek rezonálásra és másolásra, mint napi irodai interakcióink.
Egy úriember a SearchLove London 2016-ban kiváló (bár enyhén elmosódott) füllel
Az alkalmazandó taktikában és stratégiákban előnyökhöz jutunk: Új eszközök vagy folyamatok Ami felgyorsíthatja a munkát, vagy lehetetlenné teszi a lehetetlent.
A készségek előmozdításához szükséges erőforrások És olyan témával kapcsolatos információk, amelyek fontosak a munkájukhoz vagy egy projekthez.
Megvalósítható ötletek Hogy egy meglévő feladatot, folyamatot vagy eredményt könnyebb elérni vagy nagyobb valószínűséggel eredményezzen jobb eredményeket.
Nagyobb kép fogalmak Amelyek a meglévő iránymutatást vizsgálják, és javíthatják a széleskörű, stratégiai megközelítéseket.
Emberek és szervezetek, akik segíthetnek Mindezt fent, hivatalosan vagy informálisan, tanácsadóként fizetnek, vagy csak boldogan válaszolnak néhány kérdésre e-mailen vagy Twitteren keresztül.
Purna Virji A SMX München 2017-ben
A szervezeti márka / hálózat kiterjesztésében előnyökhöz jutunk: Márka expozíció Az embereknek, akikkel találkozol és együttműködsz konferenciákon. Mivel tudjuk, hogy az értékesítés és a marketing világa többérintéses, ez nagy hatással lehet, különösen akkor, ha az ügyfelek vagy az erősítési célok közé tartozik bárkinek a szakterületen.
Kapcsolatok más cégeknél Amelyek segítenek elérni az embereket vagy szervezeteket (ez az előnyök nagymértékben nőttek a professzionális közösségi hálózatok, például a LinkedIn és a Twitter között)
Lehetséges médiakapcsolatok, Ideértve a hagyományosabbakat (újságírók, hírkiadványok) és az újonnan megjelenő (bloggerek, online kiadók, erős társadalmi erősítők stb.),
A Közvetlen bevezető pont A hangszóróknak és a szervezőknek (például ha valaki e-mailben azt mondja nekem, hogy “láttam, hogy beszélsz XYZ-en és nyomon akarsz tartani …”, a beérkezett válasz valószínűsége megegyezik a pusztán online hozzáféréssel)
De azt mondtam, hogy ezek a három “csaknem minden” előnyöket tartalmaztak, nemde én? :-) Daisy Quaker A MozCon Ignite-ben
Ez igaz. Az értékesemények immateriálisabb formái biztosítanak. Úgy gondolom, hogy az egyik legnagyobb a menedzser és csapata, munkáltatója és alkalmazottai közötti bizalom. Amikor a szervezetek események költségvetését kínálják, különösen akkor, amikor viszonylagos szabadságot kínálnak a csapat tagjának, hogy kiválassza, hogyan és hol töltheti el, egyértelmű üzenetet küld. A szervezet hisz az emberekben. Bízik népében. Hajlandó feláldozni a rövid távú munkát a nép hosszú távú javára. A szervezet elfogadja, hogy valaki fel lehet venni az eseményen nyert hálózaton keresztül, de hajlandó a megbecsülni egy bízóbb, értékesebb csapatért. Amint a mém megy: CFO: Mi van, ha befektetünk a népünkbe, és elindulnak? Vezérigazgató: Mi van, ha nem és maradunk? Teljes: $ Lot? Hogyan értékeli a visszatéréseket? A kihívás azért jön be, mert ezek a nehézségek a ROI számításához szükségesek. Valójában minden olyan számot, amelyet ki akarok dobni a fent említettek közül, teljesen rossz a saját helyzeted és szervezkedésed miatt. Az érték becslésének egyetlen valódi módja az utólag, és ez azt jelenti, hogy hinni fognak, hogy a jövő úgy fog kinézni, mint a múlt (vagy szigorú, statisztikailag megbízható, nagy mintaméretű, éveken át ellenőrzött összehasonlítással validált modellek … amelyek csak egy maroknyi A világ legnagyobb és leggazdagabb cégei). Könnyű olyan történeteket látni, mint a ” A legnagyobb üzlet, amit valaha csináltam, többnyire (80%) érkezett az emberek konferenciákon való találkozásából “És” Lehetőségem nyílt arra, hogy kinyithassam a korábban zárt gondolkodási beszélgetések ajtaját “És” Amikor küldök az embereket a csapatomra, szinte mindig azt találom, hogy újra ihlettebb, megfiatalodott és tele van “És elutasítja őket, mint outlierek, vagy kitalálja, hogy miért nem vonatkozik rád, és könnyen el lehet magyarázni az eseményeken elért sikereket, mivel nem feltétlenül szükséges a személyi komponens. Úgy látom, ez sokat történhet. Zavarban vagyok, hogy azt mondtam, hogy láttam a Moz-ot. Ne feledd, Amikor elbocsátottunk ? Az egyik előnye a csapattagok konferenciájának és rendezvényeinek költségvetése volt. Bár úgy gondolom, hogy ez volt a helyes döntés, reménykedem is, és arra törekszem, hogy ez legyen az egyik első előny, amelyet most visszaállítunk Ismét nyereséges . Lexi Mills A turingi fesztiválon Edinburghban
A rendezvényen való részvételem során először résztvevőként, majd később hangszóróként mérhetem személyes és Moz szakmai előnyeit, és kitalálhatok néhány labdajátékot. Nehéz a csapattagokkal foglalkozni, mert nem tudom betartani minden előnyét, de mindenféle költséget line-item formában tudok látni. Az emberi lények nagyon szörnyűek ilyen helyzetekben. A veszteséggel szemben a potenciális nyereség fölött állunk. Mi racionalizáljuk, hogy mások miért élvezik, ha nem. Nem tudjuk, mi hiányzik, ezért logikát használunk, hogy meggyőzzük magunkról, hogy ROI negatív, hogy igazolja a döntést. Ugyanaz az elv, amit gyakran tesz Nehezen mérhető marketing csatornák a legjobb ROI-k . Néhány szélesebb vita a marketingesemények körül A hozzászólás megírása előtt megkérdeztem a Twitter-en a marketingkonferenciák előnyeiről és hátrányairól, hogy az emberek kevésbé fedezték magukat. Számos válasz volt éleslátó és méltó a megbeszélések nyomon követése, ezért akartam bevonni őket, néhány gondolattal. Ha konferenciaszervező vagy, tudod, milyen nehéz egy beszélgetés. Szeretne bevonni az élelmiszer-értékesítőktől (amelyek sokkal olcsóbbak és érdekesebbek, mint amennyit maguk általában kínálnak)? A helyszínek 90% -ában korlátozások vannak ezzel szemben. Szeretne jó ételt kóstolni a résztvevők számára? Ugyanez a 90% -uk több száz dollárra számol fel résztvevőként. A MozCon élelmiszerköltségei szó szerint 25% -át teszik ki a teljes költségvetésünknek, és figyelembe véve, hogy általában szünetelünk vagy elveszítünk egy kis pénzt, ez hatalmas. Ha médiavállalat vagy, és olyan eseményeket szervez, amelyek profitálnak, vagy egy olyan kisebb vállalkozás vagy, amely nem engedheti meg magának, hogy az események pénzt veszítsenek, akkor egy kő és egy kemény hely között vagy. Olyan helyeken, mint a MozCon és a CTAConf, az élelmiszer elég gyilkos, de a flip oldalán nincs semmilyen margó. Sok konferencia egyszerűen nem engedheti meg magának, hogy ezt lendítse. Teljesen egyetértek Ross-szel – érdekes, és mindegyiknek előnye / hátránya. Kisebb kiállításokon szeretem a hangulatosabb kapcsolatokat, de én is tisztában vagyok azzal, hogy a legtöbb előadó számára kemény javaslat, hogy új bemutatót kérjenek, vagy a legjobb dolgokat. Nehéz sok nagy névadó hangszórót is felvenni. És ahogy Ross rámutat, a hálózatépítés mélyebb lehet, de kisebb csoporttal. Ha abban a reményben szeretne találkozni valakivel, aki X-től származik, vagy a múltbeli munkatársakkal találkozik, a kis méret gátolhatja. A MozCon előtti évekig csak olyan események alkalmával jártam, amelyeknek pár kulcsszavával, majd 3-6 főből álló paneljei vannak a többi napszakban. Nacionálisan azt hittem, hogy valami ragyogó új rendszert kitaláltunk az egész keynote-stílusú konferencián (nyilvánvalóan évtizedek óta létezik, én csak nem voltam kitéve). Az idő múlásával is világossá vált, hogy sok más marketingkonferencia ugyanazt az elképzelést képviseli, és ma már egyenletes elosztás azok között, akik mindegyik keynotes-et és a pattanások, panelek és kulcsszavak hibridjeit használják. Személy szerint az én preferenciám még mindig mindenki szól. Egyetértek Greg-szel, hogy alkalmanként a hangszóró nem fog nagyszerű munkát végezni, és a 20-40 perc alatt átgondolva lehet bosszantó. De egyetlen kezemmel számolhatok azokon a panel-üléseken, amelyeket valaha értékeltem, és nem szívesen választok a munkamenetek között, és nem osztom meg ugyanazt a tapasztalatot a többi résztvevővel. Még akkor is, ha a jó választásom szerint kiválasztott FOMO-t (“mi van akkor, ha az a másik sarokban lévő találkozás még jobb ?!”), és ez a tapasztalat minőségét vezeti le. Ez azonban személyes preferencia. Ha tetszik a panelek, a megszakítások és a többlépcsős opciók, az SMX, a Content Marketing World, az INBOUND és más hasonlók teszik őket. Ha olyan vagy, mint én, és inkább a kulcsszavakat, az egypályát, a CTAConf-ot, a Searchlove-et, a Beboundert, a MozCon-ot és az ilyet. Egyetértek azzal, hogy ez egy igazi probléma. A konferencia szervezőjeként rengeteg visszajelzést és kérést kapok, és azt hiszem, ez a probléma ered. Például néhány évvel ezelőtt Brittan Bright, aki most értékesíti a Google-t New York-ban, egy a Ragyogó beszéd Az értékesítés és az ügyfélkapcsolatok lágy készségeiről. A felállásban jó eredményt ért el, de sok olyan visszajelzést kaptak az évek során, akik több “taktikai tippet” és “technikai trükköt” és kevesebb “soft skills” tartalmat akartak. Minden konferenciának foglalkoznia kell ezzel a kereslet- és kínálati kérdéssel. Lehet, hogy válaszol (ahogy barátom, Wil Reynolds gyakran tesz), hogy “ki érdekli, amit az emberek azt mondanak, hogy akarnak ?! Adj nekik, amit nem tudnak, amire szükségük van!” Így születtek a konferenciák, barátaim. :-) Minden évben megpróbálunk legalább néhány munkamenetet összpontosítani, amelyek ezekre a lágyabb készségekre összpontosítanak (sokféleképpen), és minden évben olyan emberekről van szó, akik azt szeretnék, hogy csak megmutassuk nekik, hogyan lehet könnyebb kapcsolatokat teremteni, Vagy mutasson be valamilyen új eszközt, amiről eddig még nem hallott. Ez egy kemény adni és venni, de mindkét fél számára empatikus vagyok ebben a kérdésben. Az alkalmazható taktika lényeges, és nagy, azonnali győzelmet aratnak. A lágy készségek is fontosak, de a közönségnek jelentős része van, aki csalódottan látja ezt a témát. Hrm … Azt hiszem, inkább egyetértek Frejával, mint Hermanrel, de ez teljesen személyes preferencia. Ha elég jól ismeri önt ahhoz, hogy tudja, hogy többet (vagy kevesebbet) élvez, ha részt vesz a csapata másokkal, hívja fel. Ez az egyik oka, hogy szeretem az ötletet a választók szabadságát kínáló vállalkozások eszményi költségvetésének felhasználására. Számos ilyen ellentétes álláspontot válaszoltam az én tweetemre, és úgy gondolom, hogy a résztvevők és a szervezők számára kihívást jelentenek. Vélemények változnak attól, hogy mi teszi a nagyszerű konferenciát, nagy hangszórót vagy munkamenetet, vagy a legjobb módja annak, hogy értéket szerezzen tőlük. Milyen marketingkonferenciákat ajánlok? Nagyon megkapom ezt a kérdést (ami igazságos, az események * sokaságához megyek). Igazán attól függ, hogy mit szeretsz, ezért megpróbálom lebontani ajánlásaimat ebben a formátumban. Nagy, iparági események sok ezer résztvevővel, nagy névjegyekkel, híres zenés cselekedetekkel és több száz szüneteltetési lehetőséggel: INBOUND Hubspot (Boston, MA 9 / 25-9 / 28) Itt egyértelmű választás. Ha jól végzi a tapasztalatait, akkor hatalmas értéket kaphat.
Tartalom Marketing Világ (Cleveland, OH 9 / 5-9 / 8) Mindig jó mutatvány, és nemrég összpontosítottak egyre többet nemek szerint eltérő .
Dreamforce Salesforce (San Francisco, CA 11 / 6-11 / 9) Hasonlóan érzi magát az INBOUND méretéhez és formátumához képest, bár általában sokkal klasszikusabb értékesítési és marketingközpontú, kevésbé programozható, amely átfedi a SEO, a közösségi média, a tartalom marketing stb. Világát.
Web Summit (Lisszabon, Portugália 11 / 6-11 / 9) Még szélesebb körű, a technológia, az induló vállalkozások, a vállalkozói szellem és az értékesítés + marketing területén. Ha arra törekszik, hogy kitörjön a marketing buborékból, és alkalmassá válik arra, hogy lásson néhányat “ahol megyünk” és “mi ösztönözte az innovációt”, ez jó.
SMX München (München, Németország 3 / 20-3 / 21 2018) Az egyik legjobb előadott és legjobb fellépett európai show. Ez az esemény következetesen nagyszerű bemutatókat nyújt. A naptárban való elhelyezkedésének köszönhetően sok olyan előadó, aki évente debütál a téziseivel és a taktikájával, és mivel Németországban van (vagy valószínűleg azért, mert a csodálatos Sandra és Matthew Finlay működik), mindent tökéletességre hajtanak végre.
Középszintű események 1000-1 500 résztvevővel: MozCon Moz (Seattle, WA 7 / 17-7 / 19) Nyilvánvalóan elfogult vagyok, de látom a résztvevők felmérési adatait is. A “kiváló” vagy a “kiemelkedő” és a nagyszámú embernek, akik a következő évtől a távozás napjától számtalan napon jegyet vásárolnak, bizalmat adok nekem, hogy ez még mindig az egyik legjobb esemény a webes marketing világban.
CTAConf Az Unbounce (Vancouver, BC 6 / 25-6 / 27) Oli Gardner, aki maga is rendkívüli hangszóróvá vált, közvetlenül minden előadóval (minden meghívóhoz hasonlóan, mint a MozCon) dolgozik, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a fedélzetek csúcsminőségűek. Ráadásul a Vancouver-i beállítás, az élelmiszer-teherautók, a színpad, a hálózatépítés és a kanadai kedvesség mind csodálatosak.
Inbounder (Valencia, Spanyolország 5/2018) Ez az esemény csak minden második évben megy végbe, de ha 2016-ban bármit megítélni, ez Európa egyik legjobbja. Természetesen nem találsz még hihetetlen városot vagy jobb helyet. A konferencia terem egy olyan űrhajóban van, amely egy ősi falú város körül fekvő füves parkra szállt. Még Seattle-féle gleccser-gyűrűs szépség sem tudja felülírni.
ConversionXL Live (Austin, TX 3 / 28-3 / 30) Peep Laja és a személyzet egy fantasztikus rendezvényt készítettek egy gyönyörű helyszínnel, és egyértelmű figyelmet fordítottak az elvihető, taktikai értékre. Visszajöttem a néhány alkalomról, ahol mindenféle javaslatot tettem a mozik számára, hogy megpróbáljanak (ha csak a webdev források nem voltak olyan nehézek, hogy vitatkozni tudjanak).
SMX Advanced (Seattle, WA TBD 2018) Nem töltöttem pár évet, de sok keresőmarketing a rajtuk lévő helyszínről, gyártási minőségről, panelekről és hangszórókról szól. Ez egyike azoknak a kevés helyeknek, amelyek még mindig a Google & Bing nagynevű képviselőit vonzzák, így ha közvetlenül a ló szájából szeretné hallani néhány másodpercet, mielőtt közvetítené és elemeznék egymillió módon a Twitteren, ez a hely.
A bejövő konferencián kívül Valenciában, Spanyolországban Kisebb, helyi és niche események néhány száz résztvevővel és intim környezetben: SearchLove (San Diego, Boston, & London 10 / 16-10 / 17) Igazán rendkívüli, hogy ez az esemény kicsi marad, mint egy rejtett titok a webes marketing világban. A tartalmak és a prezentációk minősége a MozConnal párhuzamosan áll (mint a minősítések, és más eseményekről is tudom, milyen ritkák ezek), de a beállítások sokkal intimabbak, csak 2-300 résztvevő van San Diego és Bostonban, és egy nagyobb , De még mindig buja, 4-600 ember Londonban. Személy szerint többet megtudok a Searchlove-ről, mint bármely más show.
Engage (Korábban Searchfest) A SEMPDX legénysége mindig is egyedülálló, csodálatos esemény volt, és Portland, OR az egyik kedvenc városom, ahová látogatni.
MNSearch (Minneapolis 6/23) Az egyik izgalmas, feltörekvő helyi esemény a térünkben. Az MNSearch emberek nagy szórakoztatókat hoztak össze szórakoztató helyszíneken, meglepően kedvező áron, és néhány gyilkos óra utáni eseményen is. Kétszer is voltam, és nagyon lenyűgözött mindkét idő.
Ez a lista semmiképpen sem kimerítő, és biztos vagyok abban, hogy sok más esemény is nagy értéket képvisel. Csak a saját tapasztalataimból tudok beszélni, amelyek a látásom és az én szeretek elfogultságát hordozzák. Segítsen nekünk abban, hogy jobban megértsük a konferenciák értékét Két évvel ezelőtt a marketingkonferenciákról készítettem felmérést, majd beszámoltam és elemeztem Közzétette az eredményeket . Szeretném újra megismételni, és látni, hogy mi változott. Kérjük, járuljon hozzá hozzánk és mondja el nekünk, mi számít: Vedd fel a felmérést
Alig várom a hozzászólásokat a megjegyzésekben. Ha a Twitter téma bármilyen utalás, sok a szenvedély és érdeklődés ezen a témán, amit megosztok. És persze, ha személyesen szeretnél beszélgetni erről és látni, hogyan csinálunk dolgokat a Moz-ban, remélem, hogy a MozCon-ot néhány héten belül Seattle-ben vizsgáljuk meg. Roger megjegyzése: * Csipogjon * Rogerbot itt! Rand elfelejtette egy konferencia fontos előnyeit: a MozCon-ban megölhet egy robotot. Ha Ön júliusban szeretne csatlakozni Seattle-be, több mint 75% -ban elkeltünk! Ügyeljen arra, hogy Megragadja a jegyét Miközben lehet.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!