Áthelyezés, linkek, tartalom, és RankBrain – van egy új rangsorolási tényező a városban, és ez egy doozy. Minden viccet félretéve, a kereső feladatok megvalósításának elgondolása lenyűgöző érv azzal kapcsolatban, hogy miként optimalizálhatjuk oldalainkat. Valóban megoldják azokat a problémákat, amelyekre a keresők válaszokat keresnek? A napi Whiteboard pénteken Rand elmagyarázza, hogy a Google keresőinek teljesítménye hogyan végzi a Google-t, és hogyan tud lépést tartani.

Searcher Task Accomplishment

Kattintson a fenti táblára a nagy felbontású verzió megnyitásához egy új lapon!

Videó átírás

Howdy, Moz rajongók, és üdvözöljük a Whiteboard péntek egy másik kiadását. Ezen a héten beszélgetünk egy új Google rangsorolási tényezőről.

Most tisztán akarok lenni. Ez nem valami, ami biztosan a Google algoritmusában van. Csak azért, mert mérik a sok dolgot, ami ezt a következtetést vonja le. Ez lényegében az, amit a Google az összes rangsorjelzéssel optimalizálja, ezért a SEO-k napjainkban a tartalomhoz optimalizálniuk kell. És ez kereső feladat.

Tehát mit értek ezzel? Nos, nézzük, ha valaki olyan keresést végez, mint a “vágás fertőtlenítése”, próbálnak valamit elérni. Valójában, bármit is keres valaki, nem csak arról van szó, hogy egy sor eredményt akarnak. Valójában próbálnak megoldani egy problémát. A Google számára az eredményeket, amelyek a leggyorsabban és a legjobban és a legmagasabb minõséggel oldják meg a problémát, azok, amelyeket rangsorolni akarnak.

A múltban mindenféle algoritmust kellett csinálniuk, hogy megpróbálják megérteni ezt a tompult szögből. De most, sok olyan munkával, amit a mérés elvégzésével és a Chrome-on keresztül és az Androidon keresztül érkező adatokkal kapcsolatban csinálnak, sokkal többet tudnak kapni, sokkal közelebb azokhoz a tényekhez, amelyek valóban megvalósítják a kereső feladat. Ez azért van, mert tényleg olyan eredményeket szeretnének elérni, amelyek megfelelnek a lekérdezésnek és teljesítik a kereső feladatát.

Így elég sok mindent – a navigációs kereséseket kivéve – de minden információs és tranzakciós keresési módot – értem, navigációs, csak meg akarnak menni ezen a weboldalon – de információs és tranzakciós keresési lekérdezés alapvetően ez. Van egy Szükségesség kifejezés . Ezt mondom a Google-nak. De mögötte van egy csomó Alapul szolgáló célokat , A dolgok, amiket szeretnék. Tudni akarom az információkat. Valamit akarok elérni. Szeretnék befejezni egy tevékenységet.

Amikor ezt teszem, amikor elvégeztem a keresést, akkor ilyen Az eredmények értékelése . Ez segíteni fog nekem, amit akarok? Aztán én válasszon , és aztán én Kitaláljuk, hogy ez az eredmény ténylegesen segíti-e a feladatomat . Ha ez megtörténik, előfordulhat, hogy felfedezem a további igényeket, például amikor egyszer válaszolsz egy fertőtlenítésre, most már rendben van, most szeretnék tudni, hogyan lehet megakadályozni a fertőzést, mert leírtad a fertőtlenítőszert, majd Azt mondtad, hogy a fertőzések valóban ijesztőek. Engedjék meg, hogy nézzem meg, hogyan akadályozhatom meg ezt. Tehát ott van További igények feltárása . Vagy úgy döntesz, hé, ez nem segített abban, hogy teljesítsem a feladatot. Visszamegyek az eredmények értékeléséhez, vagy egy másik keresési lekérdezés formájában visszatérhetek a szükségletem kifejezéséhez.

Ez adta meg a Google számára azt az információt, amely azt mondja: “Igen, ez az eredmény segített a keresőnek a feladatuk elérésében”, vagy “Nem, ez az eredmény nem segített nekik.”

Néhány példa a kereső feladatok elvégzésére

Ez egy csomó dologra igaz. Néhány példán keresztül meglátogatom.

Ha keresem, hogyan szerezzek be egy könyvet, ez a szükségesség kifejezés. De az alapul, hogy ez egy csomó különböző cél, mint például, akkor fogsz kérdezni, mint a hagyományos versus önálló kiadói, majd tudni akarod tudni az ügynökök és a kiadók, valamint a kiadói folyamat és a pitch folyamat , Ami nagyon érintett. Ezután olyan dolgokra fog átjutni, mint a borítók és a könyvek marketingje és az értékesítés nyomon követése, és mindezek a különböző dolgok, mert ha egyszer eléred az értékelésedet, és megtalálod a további szükségleteket, találsz mindezeket a más dolgokat, amelyekre szükséged van. tud.

Ha keresem a “befektetés az Ethereumba”, talán talán tudom, hogy azonnal elkezdeni befektetni, de valószínűleg, különösen a közelmúltban, mert rengeteg keresési tevékenységet találtam körülötte, valószínűleg meg kell értenem: mi a fene a blokkcsomó és Mi a cryptocurrency, ez a blockchain-powered pénznem-rendszer, és mi a piaca annak, mint, és mit csinált mostanában, és mi a vásárlási folyamat, és hol tudok tényleg megy vásárolni, és mit kell tennem Befejezni ezt a tranzakciót?

Ha keresek valami olyanat, mint az “FHA hitelek”, akkor ez azt is jelentheti, hogy az ingatlanokról gondolkodó gondolkodásmódban vagyok. Általában az első házat vásárolom FHA-kölcsönhöz, és ez azt jelenti, hogy a régiókra és a pályázati folyamatra vonatkozóan meg kell tudnom a dolgokat, és mi a szolgáltatók az én területemben, és hogyan tudok alkalmazni, mindezen különféle dolgokat .

Ha keresem a “Seattle-i rendezvényhelyszíneket”, akkor ez azt jelenti, hogy valószínűleg több rendezvényhelyszín listáját keresem, majd szűkítem a kiválasztást az általam érdekelt kritériumokkal, mint például a régió, a kapacitás, a Ár, a kényelem. Aztán egyszer már mindennek van szüksége, kapcsolatfelvételi információra van szükségem ahhoz, hogy elmehessek.

Mindezen forgatókönyvek szerint a Google meg fogja jutalmazni az eredményeket, amelyek segítenek nekem megvalósítani a feladatot, felfedezni a további igényeket, és megoldani azokat a további igényeket is, nem pedig azokat, amelyek talán egy szeletet adnak nekem, amire szükségem van. Térjen vissza a keresési eredményekhez, és válasszon valami mást, vagy módosítsa a lekérdezésemet, hogy többet tudjon meg.

A Google is meg fog jutalmazni, és mindezen eredményekben láthatja ezt, akkor azok jutalmazzák azokat, amelyek megadják az összes szükséges információt, amelyek segítenek nekem elvégezni a feladatot, mielőtt cserébe megkérnek valamit. Azok, amelyek alapvetően csak egy nyitóoldalt jelentenek, hogy “Ó, igen, Seattle események, írd be az e-mail címed és minden más információnkat, és kapcsolatba kerülünk az Ön számára megfelelő helyszínek listájával”. Igen, hiszem, mi? Nem számít, hány link van, nem vagy rangsorolva, barátaim.

Ez annyira különbözik attól, hogy milyen volt. Korábban volt az, hogy megvan az a kapcsolatfelvételi űrlap. Ott lehetett ott. Nem tudta megoldani a kereső lekérdezését. Alapvetően nagyon konverziós arányt érhetsz el az oldaladon, és mindaddig, amíg meg tudod szerezni a megfelelő linkeket és a megfelelő horgonyszöveget, és használhatod a megfelelő kulcsszavakat az oldalon, akkor mi a véleményed? Rangsorolhat. Azok a napok véget érnek. Nem fogom azt mondani, hogy elmentek, de véget érnek, és itt van a kereső feladat megvalósításának új korszaka.

Kihívás: A konfliktus a SEO és a CRO között

Van egy kihívás. Teljesen el akarok állni, hogy valódi kihívás és probléma van a keresők feladatának optimalizálása és a konverziók klasszikus világa között. Tehát a szervezetedben lévő CRO, ami lehet a marketing igazgatója, vagy esetleg az Ön vezérigazgatója lehet, vagy talán ha a csapatod elég nagy, lehet, hogy van egy CRO szakértője, beszélgetéssebesség-optimalizáló szakembere. Gondolkodnak: “Hé, szükségem van a formaváltozások legmagasabb százalékára.”

Tehát amikor valaki ezen az oldalon jár, két százalékról négy százalékra igyekszem. Hogyan szerezzük meg az oldal látogatóinak négy százalékát az űrlap kitöltéséhez? Ez azt jelenti, hogy eltávolítja a zavarokat. Ez azt jelenti, hogy nem nyújt tájékoztatást előre. Ez azt jelenti, hogy egy nagy teaser, hogy a következőket mondja: “Hé, ezt adhatjuk neked, és itt vannak olyan beszámolók, amelyek azt mondják, hogy megadhatjuk ezt az információt, de ne adjuk fel az elejét, ne adjuk el az aranyat, Barátom, azt akarjuk, hogy ezek a konverziók, a kvalifikált vezetőinket be kell vezetni a tölcsérbe, “szemben a SEO-val, akinek ma el kell gondolkodnia” Hogyan kaphatom meg a keresőket, hogy súrlódás nélkül teljesítsék feladataikat? ” Ez az ólomfogó forma, ez a súrlódás.

Úgy gondolom tehát minden szervezetnek el kell döntenie, hogy mire fognak menni. Alapvetően hosszú távú SEO-re fognak menni, és megpróbálom megoldani a kereső feladatát, majd meg fogom találni, hogyan lehet később pénzt keresni és értéket szerezni? Vagy alapjában véve elveszítem a keresési eredményeket az emberek számára, akik hajlandóak erre, és inkább ezt az utat választják, és más forrásokból forgalmat forgatnak? Talán rangsorolok különböző oldalakkal, és itt küldök néhány embert, vagy talán fizetni fogok az én forgalmamért, vagy megpróbálok egy csomó SEO-t csinálni, és olyan linkeket kapok azoktól az emberektől, akik a legmagasabb rangúak. Nem fogom közvetlenül magam csinálni. Ez mindannyiunk választása.

Hogyan keressük a kereső feladatot?

Rendben. Hogyan csinálod ezt? Tegyük fel, hogy elment a SEO út. Úgy döntöttél, hogy “Igen, Rand, bejövök.” Szeretném segíteni a keresőnek a feladat elvégzésében, és elismerem, hogy hajlandó vagyok feláldozni egy bizonyos konverziós arány optimalizálását. ” Nos, két dolog van itt.

1. Jobb megérteni, mi ösztönzi a keresőket a keresésre .

2. Mi okozza egyes keresők elégedetlen eljövetelét.

Miután végrehajtotta ezt a lekérdezést, miért kattintanak a vissza gombra? Miért választanak más eredményt? Miért változtatják meg lekérdezésüket valami másra? Vannak módok, amelyekre mindkettőjüket kitalálhatjuk.

Az 1-es számú segítséghez próbálkozzon:

Néhány a legjobb dolog, amit tehetsz Beszéljenek azokkal az emberekkel, akiknek ténylegesen vannak ilyen problémái, és akik ténylegesen végrehajtják ezeket a kereséseket, vagy elvégezték azokat keresztül…

Adok neked egy link Egy olyan dokumentumhoz, amelyet én tettem kifejezetten arról, hogy miként szerezzek be egy könyvet. Felmérésemet végeztem, amely a kereső feladatok elvégzését vizsgálta, és azt, amit az emberek reméltek a tartalomnak, és látni fogja, hogy az eredmények meglehetősen figyelemre méltóak. Én ténylegesen beágyazom a prezentációmat a kereső feladatok elvégzésébe ebben a táblára pénteken, és győződjek meg róla link Erre is.

  • Személyes beszélgetések , És olyan erőteljes dolgok jöhetnek létre, amelyek nem kerülnek távoli vagy e-mailen keresztül.
  • Biztosan Nézze meg a versenytársakat . Szóval nézd meg, mit mondanak a versenytársaid, és mit csinálnak, amit még nem vettél figyelembe.
  • Megpróbálhatod A kereső cipőjébe helyezve .

Mi van, ha keresek egy vágás fertőtlenítését? Mit szeretnék tudni? Mi van, ha keresem az FHA hiteleket? Először vásárolok házat, mit gondolok? Nos, egy csomó dolgot gondolok. Az árra és a szomszédságra gondolok, és mindezt. Oké, hogyan érhetem el mindazt, amit a tartalmaim tartalmaz, vagy legalábbis hogyan tudom navigálni, hogy az emberek mindent elérhessenek anélkül, hogy vissza kellene térnünk a keresési eredményekre?

Segítség a 2. számmal próbálkozzon:

Megérteni, hogy mi teszi őket elégedetlenül.

  • Az automatikus javaslatok és a kapcsolódó keresések nagyszerűek . Valójában a kapcsolódó keresések, amelyek a keresési eredmények egy csoportjában az oldal alján találhatók, általában az első keresést végrehajtó személyeket keresik. Általában azt mondom, mert ott lehetnek más dolgok. De általában azok, akik keresik az FHA hiteleket, akkor keresnek jumbo hiteleket vagy 30 éves fix hiteleket vagy jelzálogkamatokat vagy ilyen jellegű dolgokat. Ez a következő lépés. Így azt mondhatod: “Tudod mit? Tudom, hogy mit akarsz legközelebb, hadd segítsek.” Auto-sugalld a kapcsolódó kereséseket, ezek nagyszerűek ehhez.
  • Belső keresési elemzés Azok számára, akik egy oldalra érkeztek, és webhelykeresést végeztek, vagy a webhelyen található Következő linkre kattintottak. Mit akartak csinálni? Hol akartak menni? Ez segít megmondani, hogy mit kell ezek az emberek.
  • Beszélgetés azokkal, akik csak a csatornádon keresztül jártak . Tehát ha valamilyen ponton ólommegjelölést kapsz, vagy egy-egy e-mailt gyűjtesz, akkor eljuthatsz azokhoz az emberekhez, akik eredetileg megoldásra találták Önt, de nem jutottak el végig e folyamaton és beszélgettek velük.
  • A SERP-k nyomon követése és figyelemmel kísérése, hogy ki emelkedik vs vs a rangsorban . Végül, ha nyomon követi a keresési eredményeket, és általánosságban elmondható, hogy mit látunk itt a Mozon, akkor szinte az összes követett eredményt látom, hogy egyre többen keresik a munkát, Növekszik a rangsorban, és az emberek, akik nem esnek.

Így idővel, ha figyeled azokat a helyedre, és versenyképes rangsorolást végeznél, láthatod, hogy milyen típusú tartalmak segítenek az embereknek elérni ezeket a feladatokat, és mit nyernek a Google.

Ez azt mondta, várom az észrevételeit. A jövő héten újra találkozunk a Whiteboard pénteki kiadásával. Vigyázz magadra.

Miért nem tudunk SEO-t a CRO nélkül? tól től Rand Fishkin

Videó átírás által Speechpad.com

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!