Jelenleg 105 fok van az irodámon kívül, és az egyetlen dolog, ami 2017 nyarán még melegebbé válik, az a helyi SEO iparág, amely a felülvizsgálati spamről szól. Egyre világosabbá válik, hogy a főbb ellenőrző oldalak ellenállhatatlan kísértést jelentenek a spamelők számára, kiemelve a rendszeres platformhiányokat és a kritikus felülvizsgálati ellenőrzés szükségességét.

Ahogyan minden helyi, nagy és kicsi márkának be kellett igazítania a felülvizsgálatok valóságos hatását a modern fogyasztói magatartásra, a versenyképes vállalkozásoknak most készen kell állniuk a tények kezelésére csaló érzés. Felkészítse a csapatot és az ügyfeleket ezzel a cikkel, amely lefedi a felülvizsgálati spam minden aspektusát, és tartalmaz egy praktikus listát a hamisítások jelentéseire a nagyobb platformokon.

Mi az ellenőrzési spam?

A hamis felülvizsgálat olyan, amely félreértelmezi a beszámoló viszonyát az üzleti vállalkozáshoz, félreértelmezi a közreműködést a vállalkozóval folytatott interakció természetét, vagy megtöri az iránymutatást. Példák:

  • A bíráló valójában egy olyan versenytárs, aki felülvizsgálja; Ő írja a felülvizsgálatot, hogy ártson egy versenytársnak, és segítsen neki
  • A felülvizsgáló tulajdonképpen a felülvizsgálat alatt álló vállalkozás tulajdonosa, alkalmazottja vagy forgalmazója; Hamisítja a felülvizsgálatot, hogy manipulálja a közvéleményt fiktív pozitív hangulattal
  • A felülvizsgálatnak soha nem volt tranzakciója az általa vizsgált üzleti tevékenységgel; Úgy tesz, mintha ügyféllel járna, hogy segítsen / sértse az üzletet
  • A bíráló tranzakciót kötött, de a részletek részleteiről szól; Megpróbálja ártani a céget, ha tévesen ábrázolja a tényeket a saját nyeresége miatt
  • A bíráló ösztönzést kapott a felülvizsgálat megírására, monetáris vagy egyéb módon; Az ő érzése egyfajta jutalomból ered, és ezért elfogult
  • A bíráló sérti az iránymutatások bármelyikét, amelyen a véleményét írja; Ez magában foglalhat személyes támadást, gyűlöletbeszédet vagy reklámot

A fenti gyakorlatok mindegyikét tiltja a legfontosabb felülvizsgálati platformok és kellene A jelentés jelentése és eltávolítása.

Mi nem ellenőrzi a spameket?

A felülvizsgálat nem spam, ha:

  • Ezt a tranzakciót átélő valódi ügyfél közvetlenül hagyja
  • A tranzakció tényeit ésszerű, bár szubjektív, pontossággal mutatja be
  • Tartja be annak a platformnak a politikáit, amelyen közzétették

A negatív (de pontos) fogyasztói érzéseket tartalmazó véleményeket nem szabad spamnek tekinteni. Például kínos lehet egy márka, hogy a fogyasztó panaszkodik, hogy a rendelés helytelenül van kitöltve, hogy egy elem hideg volt, egy lap rosszul számolt, vagy egy asztal piszkos, de ha az ügyfél helyesen katalogizálta negatív élményét , Akkor felülvizsgálata nem félrevezető.

Van itt valami bonyolult összetettség, mivel a márka és a fogyasztó nagymértékben különbözik a hiteikben arról, hogy a tranzakció kielégítő volt-e. Egy éttermi franchise úgy gondolja, hogy ételei meglehetősen árúak, de a fogyasztó túl drága címkézést jelenthet. A negatív érzelem szubjektív lehet Hacsak a bíráló szándékosan tévesen állítja elő a tényeket, és az üzleti tevékenység bizonyítani tudja , Nem célszerű jelentése ilyen típusú ellenőrzésnek, mivel nem valószínű, hogy eltávolításra kerülne.

Miért írnak az egyének és a vállalkozások spam-értékelést?

Sajnos a motívumok annyira kellemetlenek lehetnek, mint sokan:

Zsarolás / zsarolás

Itt van a vacsora, akit filmeztek Saját haját az ételében Azzal a reménnyel, hogy az ingyenes étkezést a negatív vélemények fenyegetetté tette, mint zsarolás egyik formáját. És akkor zsarolás, mint üzleti modell, mint Ez a szerencsétlen üzlet jelentette a GMB fórumot Miután ömlesztve spammed az 1-csillagos véleményeket, majd felvette a kapcsolatot a spammer a kereslet a pénz, hogy növelje a minősítések 5-csillagos.

Bosszú

A klasszikus eset a Volt vállalkozás egy alkalmazottja Szétválasztja a frusztrációit azzal, hogy vevőként magas negatív véleményt hagy. Számos eset is létezik Boldogtalan személyes kapcsolatok Ami a vállalatok hamis negatív véleményezéséhez vezet.

Tiltakozás vagy büntetés

A fogyasztói érzelmek néha nagymértékben megjelennek Mint tiltakozás Egy magánszemély vagy intézmény ellen, amint az Egyesült Államok a közelmúltban tanúskodott Trump elnök megválasztását követően, és az azt követő levélszemét lavina bírálta a különböző vállalkozásokat.

Meg kell jegyeznünk, hogy a hamis negatív visszajelzésekkel való üzleti vállalkozás szégyentlenségének valószínűleg nemcsak a magas rangú helyi rangsorokra való jutalmazása lehet, hanem az általa kapott értékelések alapján. Ezt a kimenetelt láttuk a Hírhedt esetben a fogorvos Aki országos híreket kapott, és áldozati véleményeket kapott az oroszlán megölése miatt.

Végül ott van a Mérgező recenzens , Az internetes troll egy olyan formája, aki tényleges ügyfél lehet, de személyisége arra készteti őket, hogy leírják a visszaélő vagy becsületsértő véleményeket. Míg ezeket a felülvizsgálatokat feltétlenül jelenteni kell és el kell távolítani, ha nem felelnek meg az irányelveknek, A beszélgetés nyitott és folyamatban van a helyi SEO iparban Hogy hogyan kell kezelni az ilyen típusú fogyasztók valóságát.

Rangsor manipuláció

A vállalkozás teljes visszajelzései (függetlenül attól, hogy milyen véleményt tartalmaznak a felülvizsgálatok) pozitívan befolyásolhatják a Google helyi csomagok rangsorolását vagy bizonyos felülvizsgálati platformok belső rangsorolását. A rangsorolás növelése érdekében egyes vállalkozások tulajdonosai felülvizsgálják magukat, Mondja meg munkatársainak, hogy vizsgálják felül a munkáltatójukat , Ösztönzőket kínálnak másoknak az értékelésért cserébe , vagy akár Vegye fel a marketingeket, hogy összekapcsolják őket a felülvizsgálati spammerek hálózatával .

Nyilvános érzékelés manipuláció

Ez egy kétoldalas érme. Az üzlet pozitívan felülvizsgálhatja magát, vagy negatívan felülvizsgálhatja versenytársait annak érdekében, hogy befolyásolja a fogyasztók észlelését. Ez utóbbi különösen a felmérés nélküli levélszemét elterjedt formája A GMB fórum tele van legalább 10 000 vitával a témában . Tekintettel erre Tiszteletben tartott felméréseket Hogy a fogyasztók 91% -a mostantól olvas online véleményeket, 84% -uk bízik bennük a személyes ajánlásokban, 86% pedig bizonytalanul pártfogolni egy üzletet negatív véleményekkel, pozitívan vagy negatívan pozitívan vagy negatívan befolyásolják a játék online hangulatát.

munkabér

Szakértő helyi SEO, Mike Blumenthal, jelenleg dolgozik Úttörő munka a globális felmérési spam hálózat felderítéséhez Ez felelős tíz vagy több százezer hamis felülvizsgálatért. Ebben a forgatókönyvben a levélszemétszolgáltatók nyilvánvalóan olyan üzleti véleményekre íródnak, amelyek világszerte olyan ügyleteket ábrázolnak, amelyek még a legtöbb jet-alapú globetrotter esetében sem találkoztak. Mint Mike Egy ilyen felülvizsgálót ír le :

– Természetesen az Illinois-i halottatárban tanult, és meglátogatta Austinban egy fogorvost, miután négy további fogorvost vizsgáltak meg … Ó, aztán elveszi az eljegyzési gyűrűt Izraelbe, majd megkeresi Egy nyolc hónap múlva Kuru, Fülöp-szigetek magánnyomozója, hogy megtalálja a hiányzó férjét. És mindez egy év alatt történt, ugye?

A hálózat mértéke világossá teszi, hogy a spamszűrés nagy ügyletgé vált.

A tudat hiánya

Nem minden ellenőrző levélszemét félelmetes karakter. Néhány kisebb időzítő csak bűnösnek tudatosság hiánya iránymutatások vagy az előrelátás hiányának a lehetséges negatív következmények hamis vélemény, hogy a márka. Már néha hallottam a kis helyi üzlettulajdonosok állapotban voltak a családi beszámolót az újonnan megnyílt üzlet „hogy a lökést, hogy” nem veszik észre, hogy ők törtek iránymutatás, és nem veszi figyelembe, hogy kínos és költséges lehetett bizonyítani, ha a fogyasztók vagy a Platform befogás. Ebben a forgatókönyvben megpróbálom azt tanítják, hogy szimulál a siker nem életképes üzleti modell – meg kell keresni azt.

Következmények hiánya

Sajnálatos módon a leglátványosabb és legerősebb felülvizsgálati platformok közül az iránymutatások hiánya miatt a felülvizsgálati spam-iparág életre keltette hatását. Ha egy platform nem azonosítja és eltávolítja a hamis véleményeket, vagy algoritmikus gyengeségek vagy elégtelen támogató személyzet miatt, akkor a spammereket arra ösztönzik, hogy egy olyan környezetben fussanak, amelyben nincs következmény. Az etikátlan felek számára nincs szükség további indoklásra az online hangulat manipulálására, mint hogy “megszabadulhassanak.” Ironikus módon ott vannak A megfelelõ rendõrzés hiányának következményei, és mindaddig, amíg a spammerre nem esnek, minden olyan platformra esnek, amelynek tartalmát a fogyasztók szemében nem megbízhatónak találják.

Mi a felülvizsgálat hatóköre?

Senki sem tudja biztosan, de amint láttuk, a játéktér a családi vállalkozás egyetlen vállalkozójától kezdve ír néhány véleményeket a Yelp-ről a globális hálózathoz, alkalmazva a személyzetet a Google-nak a több százezer hamis értékelés miatt. És láttunk két oldalt a spam spam környezetben:

  1. Azok, akik véleményeket írnak Hogy segítsenek maguknak (Pozitív rangsorolás, észlelés és bevétel szempontjából, akár közvetlenül a megnövekedett láthatóságból, akár közvetett módon zsarolással és / vagy a versenytársak negatív kimenetelével).
  2. Azok, akik véleményeket írnak Mások bántani (A bosszú kedvéért kevés vagy semmilyen következménnyel).

A spam-spam minden formájának egységesítő motívuma a manipuláció, amely tisztességtelen és megbízhatatlan játékteret teremt a fogyasztók, a vállalkozások és a platformok számára egyaránt. Egy Harvard-tanulmány azt javasolja A Yelp értékelésének 20% -a hamis , De a legfontosabb ellenőrzési platformok felett az átlátható nyilvánosságra hozatalra kerülnek a kapott összes levélszemét értékelésekor. Csak a szegmens, amit egyéni helyi SEO-ként láttam, meggyőzött arról, hogy a spam-felmérés most iparággá vált, mint ahogy a “fekete kalap” SEO is.

A spam-ellenőrzések megfigyelése

Íme néhány alapvető tipp:

Furcsa minták:

A véleményező profilja azt jelzi, hogy egyszerre több földrajzi helyszínen tartózkodtak. Vagy egy szokás szerint 1 csillagos véleményt adnak egy vállalkozásnak és 5 csillagos véleményt a közvetlen versenytársa számára. Bár egyik sem bizonyítja a levélszemétnek a pozitív bizonyítékokat, gondoljon ezekre a lehetséges vörös zászlókra.

Furcsa nyelv:

Számos ötcsillagos értékelés, amely a tulajdonos neve szerint (például “Bill a legnagyobb ember, aki valaha is jár a földön”) halak lehetnek. Ha úgy tűnik, hogy a hűvösség túlzásba kerül, figyeljen.

Furcsa időzítés:

Néhány hét alatt egy üzleti zászlóshajó nulláról a 30-ra, 50-re vagy 100-ra. Hacsak az érzelem támadása a nemzeti hírekben valami nagy dologról nem derül ki, valószínű, hogy a vállalat valamilyen programot indított. Ha spamre gyanakszik, akkor meg kell vizsgálnia, hogy a felülvizsgálatok természetesnek tűnnek-e, vagy valamilyen kompenzációból eredhetnek.

Furcsa számok:

Az üzletágak puszta számának megítélése úgy tűnik, hogy összeegyeztethetetlen a földrajzával vagy az iparral. Bizonyos üzleti modellek (éttermek) jogosan keresnek több száz felülvizsgálatot évente egy adott platformon, de mások (mortuaries) nem valószínű, hogy ugyanazt a mintát. Ha egy versenytársának 5x annyi véleménye van, mint ami a geotechnikához szokásosnak tűnik, ez lehet a spam első indikátora.

Furcsa “tények”:

Egyik személyzete sem emlékezhet arra, hogy valaha egy negatív visszajelzéssel egyező ügyletre került sor, vagy a tranzakció emlékezhető, de az ellenőrző által bemutatott módon bizonyíthatóan hamis. Példa: egy vendég azt állítja, hogy szelíden megtagadta őt elhelyezését, de a boltjában ez bizonyítja Egyszerűen úgy döntött, hogy nem várja a vonalat, mint a többi vendég .

Nyilvánvaló fenyegetések:

Ha bármelyik személy vagy szervezet azzal fenyegeti a vállalatot, hogy negatív véleményt bocsátott ki az Öntől származó freebies vagy pénzzel kapcsolatban, vegye komolyan, és dokumentáljon mindent, amennyit csak tud.

Nyilvánvaló iránymutatások megsértése:

Gyakorlatilag minden nagyobb felülvizsgálati platform tiltja a profán, obszcén és gyűlölködő tartalmat. Ha a márkád áldozata az ilyen típusú támadásoknak, határozottan jelentse azt.

Dióhéjban , Az első lépés a spamek észlelésére az ellenőrzés ellenőrzése. Szükséged lesz kézzel ellenőrizni a közvetlen versenytársakat sajátos mintákhoz, és ami még fontosabb, minden helyi vállalkozásnak rendelkeznie kell egy ütemtervvel a saját beérkező hangulatának rendszeres ellenőrzéséhez. A nagyobb vállalkozások és a több helyszíni üzleti modellek esetében ezt a folyamatot át kell méretezni, hogy minimalizálja a kézi munkaterhelést és lefedje az összes alapot.

Méretezés felülvizsgálat menedzsment

Egy átlagos napon egy Moz helyi Az Egyesült Államok 100 kiskereskedelmi helyszínű vásárlója 20 véleményt kap az általunk követett különböző platformokon. Néhányan csak értékelések, de sok szöveges szöveg. Sokan nagyon pozitívak. Néhány aggodalmakat vagy panaszokat tartalmaz, amelyeket gyorsan meg kell oldani a jó hírnév / költségvetés védelme érdekében, a meglévő ügyfelek kielégítéséhez és megőrzéséhez, valamint az általános fogyasztói nyilvánosságra való reagálást bizonyítva. Egyesek spamnek minősülhetnek.

Az országos márka átlagos heti heti 100-120 ilyen felülvizsgálata érkezik, összesen több mint 400 ügyfél visszajelzést eredményez egy hónap alatt, amelyet meg kell vizsgálni bizonyos helyszíneken elért sikertörténetek vagy felmerülő minőségellenőrzési problémák miatt Máskor. Ismertesse ezt egy év múlva, és ennek a vállalatnak készen kell állnia arra, hogy megközelítőleg 5000 fogyasztói bevételt fogadjon el és kezeljen véleményeket és minősítéseket, nem csak a pozitív és a negatív érzelmeket, De a spam észlelése céljából .

A spamfelismerés a tudatossággal kezdődik, amely csak a nagy mennyiségű ellenőrzés nyomon követését és ellenőrzését eredményezi, hogy azonosítsa azokat a gyanús jeleket, amelyeket fent tárgyaltunk. A több helyre vagy a vállalati szintre a megoldás a felülvizsgálat-felügyeleti szoftver beszerzése, és egy kijelölt osztály vagy szakember kezébe kerül. Olyan termék használatával, mint például a Moz Locális, a megkérdőjelezhető felülvizsgálatok nyomon követése és felderítése méretezhető akár a legnagyobb márkák igényei szerint is.

Mit kell tenni a vállalkozásod, ha a spam-spam miatt áldozattá válik?

Miután alaposan megbizonyosodott arról, hogy egy áttekintés vagy egy véleménycsomag megsérti egy adott platform irányelveit, itt az ideje fellépni. Az alábbi lista az összes iparágra érvényes 7 legfontosabb ellenőrzési platformra vonatkozó irányelveket tartalmaz, valamint a jelentéskészítési lehetőségekre vonatkozó tippeket és linkeket is tartalmaz:

Google

Irányelv: https://support.google.com/business/answer/2622994?hl=en

Felülvizsgálati tippek áttekintése

Jelölje meg a felülvizsgálatot az egérrel, rákattintva a megjelenő zászlóra, majd írja be az e-mail címét, és válasszon egy rádiógombot. Ha tulajdonosa vagy, használja a tulajdonosi válaszfunkciót, hogy megemlítse, hogy az iránymutatás megsértéséről jelentést küldött a Google-nak. Ezután lépjen kapcsolatba a GMB támogatásával Twitter fiók És / vagy tegye be az ügyet a GMB fórum További segítséget kérni. Szoríts!

Ugat

Irányelv: https://www.yelp.com/guidelines

Felülvizsgálati tippek áttekintése

Yelp kínál Ezek az iránymutatások a jelentések jelentéseihez És javasolja a tulajdonosoknak, hogy válaszoljanak az iránymutatásokat sértő véleményre. Yelp komolyan veszi a felülvizsgálat minőségét, és olyan magas követelményeket támasztott, amelyeket egyéb platformok is jól követhetnek a spammerek fogása és a nyilvános szereplők figyelmeztetése a rossz szereplők ellen.

Facebook

Irányelv: https://www.facebook.com/communitystandards

Felülvizsgálati tippek áttekintése

Itt vannak A Facebook utasításai a beszámolókról Amelyek nem felelnek meg a közösségi normáknak. Felhívjuk figyelmét, hogy csak szöveges beszámolókat jeleníthet meg szöveggel – önálló értékelést nem tud jelenteni. Érdekes, hogy kikapcsolhatja a Facebook-ról szóló véleményeket, de ez a félelem miatt lemond a számottevő előnyökről.

Sárga oldalak

Irányelv: https://www.yellowpages.com/about/legal/terms-conditions#user-generated-content

Felülvizsgálati tippek áttekintése

2016-ban az YP.com elkezdte mutatni a TripAdvisor-véleményeket a belső visszajelzések mellett. Ha az ellenőrző levélszemét az YP felülvizsgálatából származik, kattintson a “Jegyzék” linkre a felülvizsgálat jobb alsó sarkában, és töltse ki az űrlapot a megjelölés okainak megjelöléséhez. Ha az ellenőrző levélszemét az Ön TripAdvisor-ből származik, akkor közvetlenül kezelnie kell őket, és el kell olvasnia őket Kiterjedt iránymutatások A TripAdvisor kijelenti, hogy minőségi célokból átnézik a véleményeket, de a hamis vélemények átcsúszhatnak. Ha Ön a tulajdonosa, csalárd véleményeket jelenthet a TripAdvisor irányítópultjának Irányító központjából. Kattintson az “Érdeklődés egy áttekintés” linkre, és töltse ki az űrlapot. Ha egyszerűen csak a nyilvánosság tagja, be kell jelentkeznie a TripAdvisor-ba, és kattints a felülvizsgálat melletti zászló linkre aggodalom jelzéséhez.

szuperlapok

Irányelv: https://my.dexmedia.com/spportal/jsp/popups/businessprofile/reviewGuidelines.jsp

Felülvizsgálati tippek áttekintése

Az a politika, amellyel kapcsolatban álltam (a SuperPages tulajdonát képező Dex Media-tól) a legjobb, amit találok. Rendkívül alapos, de kissé törött. A hamis felülvizsgálat bejelentéséhez a SuperPagesre szükséged van egy SuperPages vagy egy Facebook-fiókra. Ezután kattints a felülvizsgálathoz kapcsolódó “flag abuse” linkre, és tölts ki egy rövid űrlapot.

Citysearch

Irányelv: http://www.citysearch.com/aboutcitysearch/about_us

Felülvizsgálati tippek áttekintése

Ha hamis véleményt kap a CitySearch-ről, küldjön e-mailt customerservice@citygrid.com . Az e-mail címedben kapcsolódj a levélszemét-ellenőrzést megkapó vállalkozáshoz, írd be a felülvizsgálat dátumát és a felülvizsgálat nevét, majd idézz fel az iránymutatásokat, amelyek szerint a vélemény sérti.

Négyszögben

Irányelv: https://foursquare.com/legal/terms

Felülvizsgálati tippek áttekintése

A Foursquare TOS-ban található “Szabályzat és magatartás” című rész körvonalazza a tartalompolitikát. A Foursquare egy kicsit más, mint a tippeket / véleményeket. Ajánlanak Ezeket a javaslatokat Visszaélésszerű tippek bejelentésére.

* Ha olyan iránymutatásokat és jelentési lehetőségeket szeretne találni egy olyan iparág-specifikus felülvizsgálati platformhoz, mint a FindLaw vagy az HealthGrades, Phil Rozek végleges listája Jó kiindulópont lesz a további kutatásokhoz.

A spam ellenőrzése úgy érezheti magát, mint egy szikla és egy kemény hely között

Ebben a tekintetben sok empátia van. A Google, a Facebook, a Yelp és más fontosabb ellenőrző platformok láthatóvá teszik a nagy forgalmat és bevételt a vállalkozás számára. Ez az egyenlet pozitív oldala. De van egy másik oldal – az a nyugtalanító oldal, amelyről úgy vélem, hogy gyökerei olyan entitásban vannak, mint a Google, amely helyi üzleti indexükből származik, harmadik fél forrásokból származó aggregációval, nem pedig nyomtatott YellowPages-stílusú opt-in programként, majd nem megfelelően támogatta A márkák milliói, amelyek az internetes nyilvánosság számára képviselték magukat.

A mai napig vannak olyan társaságok, amelyek megdöbbentőek, hogy felfedezzék, hogy üzleti tevékenységüket 35 különböző webhelyen jegyzik, és aktívan felülvizsgálják őket 5 vagy 10-en, amikor a vállalat nem tett semmilyen intézkedést ennek kezdeményezésére. Az irányítás elveszettségének érthető érzése van, ami különösen nagy nehézségekkel küzdő nagy márkák számára, gondosan tervezett minőségi struktúráikhoz igazodva.

A tehetetlenség ezen érzése tovább súlyosbodik, amikor az üzleti tevékenységet nem csak felsorolni és megvitatni olyan platformokon, amelyeket nem ellenőriz, hanem spammelt. Láttam A tulajdonosok a Facebookon kijelentették, hogy úgy döntöttek, hogy letiltják a véleményeket Mert úgy érzik, hogy áldozatul esnek és nem támogatják, miután elárasztják azokat a gyanús 1 csillagos minősítéseket, amelyeket a Facebook nem fog megvizsgálni vagy eltávolítani. Ezzel a vállalatok úgy döntenek, hogy lemondanak róla tekintélyes Az előnyöket a vezetők úgy vélik, mert az üzleti tevékenység védelmének fontos eszközei még nem állnak rendelkezésre.

A vélemények áttekinthető világának e zavaró aspektusai miatt a tulajdonosok úgy érzik, mintha egy szikla és egy kemény hely között ragadtak volna. A cégek akarat Felsorolni kell, akarat Felül kell vizsgálni, és lehet Hogy a márka aktívan részt vesz-e vagy sem, és lehet, hogy nem vagy képes eltávolítani a levélszemetet.

Ez nem olyan valóság, amelyből minden versenytárs vállalkozás elutasíthatja, így a legjobb tanácsom az, hogy felismerjem, hogy jobb, ha teljesen be akarsz választani, azzal a megértéssel, hogy bizonyos kontroll jobb, mint egyik. Vannak utak a sok levélszemét-visszajelzés megszerzéséhez, a megfelelő információkhoz és az egészséges dózisú kitartáshoz. Tudja azt is, hogy minden versenytárs ugyanabban a csónakban van, emelkedő hullámban, amely remélhetőleg növekedni fog azon a ponton, hogy valódi támogatást nyújtson a fogyasztói érzelmek kezelésében, amely az alsóbb szintű bevételeket ilyen nagyon valós módon befolyásolja.

Ott kell lennie egy törvénynek

Míg jogos negatív vélemények A 2016-os Consumer Review Fairness Act alapján jogi védelemben részesülnek , A csalárd felülvizsgálatok egy másik kérdés.

5. szakasz a) A szövetségi kereskedelmi kommunikációs törvény szerint:

A kereskedelem tisztességtelen módjait a kereskedelemben, illetve a kereskedelemben és a tisztességtelen vagy megtévesztő cselekményeket vagy gyakorlatokat a kereskedelemben, illetve befolyásolja, jogellenesnek minősülnek. ”

Az ilyen rendelkezések lehetővé teszik az FTC számára a Sage Automotive Group elleni támadást 3,6 millió dollárért Megtévesztő hirdetési gyakorlatok és megtévesztő online visszajelzések , De fontos megjegyezni, hogy ez úgy tűnik, hogy ez az első olyan eset, amikor az FTC csalárd felülvizsgálatok alapján bevetette magát. Ezen a ponton egyszerűen nem ésszerű elvárni, hogy az FTC lépjen be, ha vállalkozása gyanús véleményeket kap, hacsak a kutatás nem talál egy valóban jelentős esetet.

Azonban a platformok, a márkák és a fogyasztók közötti jogviták egyre szaporodnak. Yelp beperelte ügynökségek és Helyi vállalkozások A hamis felülvizsgálatok közzétételével. A vállalatok rendelkeznek Beperelte versenytársaikat A rosszindulatú, hamis hangulat és a Beperelte ügyfeleit Azzal a vádakkal, amelyek ugyanazok.

Ha vállalkozását spam-ellenőrzésekre célozza meg, egyes esetek eléggé eléggé magasak lehetnek ahhoz, hogy jogi lépéseket tegyenek. Ilyen esetekben feltétlenül ne próbáld meg eltávolítani a levélszemét-értékelést a fogadó platformon, mivel fontos bizonyítékot szolgáltattak. Vegyél fel egy ügyvédet, mielőtt bármilyen lépést megtenne, és ne használja a tulajdonosi válaszfunkciót, hogy verbális bosszút szerezzen azon a személyen, akit úgy hiszed, hogy spamet adott, mivel már van precedensünk Dietz kontra Perez Az ilyen eseteket felhívták.

Sok esetben azonban az üzlet nem kíván részt venni egy zajos bírósági csatában, és a kikeresés kérdése csendesebb módja lehet a probléma megoldására.

A helyi vállalkozásoknak, a fogyasztóknak és a marketingeseknek maguknak kell támogatniuk magukat

Egy felmérés szerint, A fogyasztók 90% -a kevesebb mint 10 véleményt olvas le, mielőtt véleményt formálna egy vállalkozásról . Ha a 10 értékelés közül néhány negatív levélszemét eredménye, a vállalkozás költsége egyszerűen túl magas ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja, és elengedhetetlen, hogy a tulajdonosok ne csak spammereket, hanem felülvizsgálati platformokat is felelősségre vonjanak.

A helyi vállalkozások, a fogyasztók és a marketingesek nem rendelkeznek felülvizsgálati oldalakkal, de ők csinál Van hatalma a szószólásra. Egyetlen üzlet folyamatosan blogozhat a spamről, amit dokumentált. Több vállalkozás partnerré tehet egy találkozót egy adott platformmal, hogy fájdalompontokat mutasson be. A jogos fogyasztók e-mailben vagy kedvenc platformjaikban felhívhatják, hogy elmagyarázzák, hogy nem akarják, hogy önkéntes órájukat írják le olyan weboldalon, amely nem tartja rendbe a tartalmát. A marketingszakemberek átgondoltan felvethetik ezeket a kérdéseket több alkalommal a felülvizsgálati platformon részt vevő konferenciákon. Nincs ok arra, hogy ebben az ellentmondásos hangot vegyen, de minden igényt kielégítő kerekekre van szükség, hogy kiemelje a spamek költségeit minden fél számára, és támogatja a platformokat, hogy minden lehetséges forrást szenteljenek:

  • Az algoritmikus spam észlelés kifinomultságának növelése
  • A személyi állomány növelése kézi felismeréshez
  • Valós idejű támogatás nyújtása a vállalkozások számára, hogy a spam a lehető leggyorsabban jelentkezhessen, értékelhető és távolítható el

A fentiek mindegyike elkezdheti jobban foglalkozni a felülvizsgálati spam realitásával. Eközben, Ha az Ön vállalkozása most célzott , Javaslom minden lehetséges sugár használatát, hogy nyilvánosságra hozzák a problémát. Blog, használja a közösségi médiát, jelentse a problémát a fórum fórumán, ha van ilyen. Mindent megtesz, hogy maximális figyelmet fordítson a márka elleni támadásra. Nem ígérhetem meg a perzisztencia és a nyilvánosság eredményeit, de láttam ezt a módszert elég időre, hogy ajánlom.

Miért kell a platformok felülvizsgálatának agresszív módon fellépni a levélszemét minimalizálása érdekében?

Említettem az empátiát a tulajdonosok számára, amikor a platformok felülvizsgálatára gondolok, és empatikusnak érzem a platformokat is. Éreztem az érzést, néha, hogy különböző entitások ugrott a felülvizsgálati játék, és küzdeni kezelni a feltörekvő bonyolultsága, ahogy kijutott a valós időben. Mi a tisztességes és igazságos politika? Hogyan lehet a legmegfelelőbben automatizálni a spam felderítését? Milyen mélyen kell elvárni egy platformot az ügyfelek és a márkák közötti vitákban?

Őszinte tiszteletben tartva a nagy munkát áttekintő helyszíneket a kezükben, azt hiszem fontos megjegyezni:

  • Ha a márkák és a fogyasztók nem léteztek, akkor sem vizsgálnák a platformokat. A vállalkozásokat és az ellenőröket MVP-ként kell tekinteni és kezelni.
  • Azok a platformok, amelyek nem nyújtanak megfelelő támogatási lehetőségeket a vállalkozások tulajdonosai számára, nem keresnek goodwillt vagy jó hírnevet.
  • A helyi vállalkozások és a felülvizsgálati platformok közötti kapcsolat nem teljesen kényelmes. A növekvő kényelem az óvatos márkákat előnyös szószólókká alakíthatja.
  • Az olyan platformok, amelyek megengedik magukat, hogy elárasztják a levélszemetet, elveszítik a fogyasztók bizalmát, majd a hirdetők bizalmát. Nem fognak túlélni.

Minden felülvizsgálati platformnak van jelentős szerepe ebben a játékban, de teljesen őszinte, néhányan nem viselkednek így.

A Google Céges Fórum legfontosabb szakértője és szakértője A helyi SEO, Joy Hawkins, a közelmúltban írt Egy nyitott levelet a Google-nak És négyféle hasznos tippet kínál számukra, hogy javítsák tömeges spam problémájuk kezelését. Ez egy nagyszerű példa egy olyan marketingszakértőnek, aki az ő iparágát támogatja, és érdekes módon néhány Joy legjobb tanácsát a Google-nak a Yelp saját játékkönyvéből vették. A Yelp lehet, hogy a platformok leghatékonyabb módja a spam elleni küzdelemben, mivel nagyon erős szűrők vannak és nyilvános figyelmeztetéseket helyeznek el a gyanús véleményezők és márkák profiljairól.

Úgy tűnik, hogy Joy Hawkins, Mike Blumenthal, más iparági szakértők és a helyi vállalkozások tulajdonosai azt mondják, hogy áttekintik a platformokat, így összefoglalva:

“Felismertük a felülvizsgálatok erejét, és értékeljük az általuk nyújtott előnyöket, de felelősség jön létre azzal a céllal, hogy felállítsa a platformot a több millió vállalkozás jó hírnevének. A spamelt reputákat nem fogadják el elfogadható veszteségként – a valódi emberek megélhetését képviselik. Ha felelősségteljesen fog kereskedni minket, akkor megfelelő minőségellenőrzéssel és megfelelő támogatással kell támogatnia a terméket. A tisztességes és megbízható környezet jobb számunkra, jobb a fogyasztók számára és jobb neked. ”

Kulcsfontosságú elvihetőség a spam ellenőrzésének ellenőrzéséhez

  • Valamennyi helyi vállalkozásnak tudnia kell, hogy a spam-felmérés valóságos probléma
  • Hatálya az egyéni spammerektől a globális hálózatokig terjed
  • A vállalatoknak ellenőrizniük kell az összes bejövő felülvizsgálatot, és szükség esetén szűkíteni kell ezt a szoftverrel
  • A kijelölt személyzetnek gyanús mintákra kell törekednie
  • Az összes fontos ellenőrzési platformnak van valamilyen támogatási formája a spam-visszajelzésekről, de nem mindig megfelelő, és nem vezethet eltávolításhoz
  • Emiatt a márkáknak támogatniuk kell a felülvizsgálati platformok jobb támogatását
  • A felülvizsgálati platformoknak hallgatniuk kell és cselekszenek, mert a játékban való részesedésük valóságos

A felülvizsgálati spam-támadás tárgya lehet egy stresszes esemény, amelyet nem kívánok a márkának szembesülni, de remélem, hogy ez a cikk felhatalmazta Önt arra, hogy teljes információkkal és intelligens cselekvési tervvel találkozzon egy lehetséges kihívással.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!