Get more customers to your restaurant
1995-ben a világ népességének kevesebb mint 1% -a rendelkezett internetkapcsolattal. Ma több mint 3,6 milliárd ember használja az internetet. Ez a világ népességének több mint 40% -a.

Az online népesség nagy darabja keres és keressen éttermeket online. Menüket nézik, összehasonlítják az árakat, átmennek a véleményekre, mielőtt egy étterembe mennek, vagy elrendelnék az ételt.

Mint egy a 2016 Adweek felmérés , Az emberek 25% -a rendelkezik legalább egy éttermi alkalmazással a telefonjukon. Szerint Egy másik felmérés , 85% -a azoknak, akik élelmiszert keresnek mobiltelefonjukon, megvásárolják a vásárlást.

De nem hagyják abba, hogy felfedezzék az éttermet, amit szeretnek, vagy vásárlás után.

A modern, technikai felhatalmazású fogyasztók az étlapon lévő képeket kattogtatják, az interneten eljuttatják véleményüket, és megoszthatják tapasztalataikat a közösségi médiákon – ami viszont növelheti az éttermekben lévő lépéseket, vagy megakadályozhatja az embereket, hogy tovább látogassanak az Ön létesítményéhez.

A lényeg az, hogy online vagy sem, az ügyfelek. A beszélgetések az étterem körül, a hangulata, az étkezés, az általad kínált szolgáltatás, stb.

Nézd meg az alábbi infografikát, ezeket a statisztikákat összeállítottuk Toast ipari jelentése és Restaurant.org adatai :

restaurant marketing stats
Amint az a fenti ábrából is megfigyelhető, mivel sok vásárló úgy döntött, hogy valamilyen technológiát használ az étkezés során, az online jelenlét megteremtése és a digitális marketing terén való részvétel már nem a választás; Most szükségszerű.

A mai éttermi piac fennmaradása és virágzása érdekében átfogó online marketingstratégiára van szüksége, amely lehetővé teszi, hogy felépítse a márka identitását, növelje elérésedet, hozzon létre figyelmet, vezesse az ügyfelek elkötelezettségét és vonzza a globálisan elterjedt közönséget.

Tehát itt néhány stratégiát és ötletet vázolunk fel egy éttermi marketingtervvel, amely nagyobb sikert eredményez.

Ügyfélszerzés és megőrzés

Az éttermi marketing terv az ügyfelek megszerzésére és az ügyfelek megtartására irányul. Az alábbi táblázatban bemutatottak azok a közös tényezők, amelyek révén az éttermek új és ismétlődő vásárlókat vonzanak.

Mi kap új ügyfeleket Mit ismétel az ügyfelek
Nagyszerű elhelyezkedés Nagyszerű élelmiszerek következetesen
Szeress egy bizonyos ételet
Szájimádat
– A barátok ajánlásai
– Társadalmi ajánlások
Ambience & Service
Webhelyek megtekintése Kényelmes találkozni
Kereső motorok Gyors és megfizethető
A hirdetések
– Közösségi média
– PPC hirdetések
– Újságok
– Magazinok
– Rádió
– Levelezők
Boldog órák
kedvezmények
Különleges ajánlatok
Külön téma / fesztivál / rendezvény Külön téma / fesztivál / rendezvény

A marketing terv

# 1 – Az éttermi felfedező platformokon szerepel

Éttermi keresési és felfedezési oldalak és áttekintő portálok, mint például Ugat és Zomato Széles körben használják az éttermek keresését és megtalálását – beleértve a finom étkezőket is.

Tény, hogy az elmúlt évek során azok az online felhasználók váltottak helyet, akik éttermeket keresnek.

Tény: Minden nagy országban 30-50 ilyen étterem felfedező platform létezik. A legtöbbet ingyenesen jegyezzük fel! Az expozíció hatalmas lehet, és mindenképpen érdemes megemlíteni az egyszeri erőfeszítéseket a felsorolásra. Néhány nagy ország számára összeállítottunk egy listát az ilyen éttermi felfedezési platformokról. Itt letöltheti a listát .

Tól től Gary Danko San Franciscóban L’Epicure , Párizs El Club Allard, Madrid – az éttermek felfedezésének és keresési portáljainak és alkalmazásainak egyikén szerepelnek az éttermek minden típusát.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 16

Yelp, átlagosan kap 26 millió Havi mobilalkalmazás egyedi felhasználók, 73 millió Havi mobil web egyedi látogatók, és 84 millió Havi asztali egyedi látogatók.

Az ilyen jellegű statisztikákkal nem nehéz figyelmen kívül hagyni ezeket az éttermi keresési és felfedezési portálokat?

Az ötlet az, hogy megjelenjen a célközönség előtt, ahol keresnek. Ha az Ön étterme nem szerepel az egyik portálon vagy alkalmazáson, valaki más lesz.

# 2 – A SEO Essentials

A ” Éttermek mellettem “7,480,000 havi keresést tartalmaz a Google-on. Ez a tény önmagában meggyőzni fogja Önt, hogy az éttermi tevékenységét felsorolja a nagy keresőmotorok, például a Google és a Bing között.

Próbálja meg keresni a “éttermek mellettem” kulcsszót, és nézze meg, mit kap.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 15

Most már el kell ismerned, hogy a SEO nehéz lehet az éttermek miatt, mert sok olyan gyűjtőhely, mint a Yelp, a TripAdvisor és a Zomato, amelyek uralják a keresési eredményeket.

Azonban továbbra is képesnek kell lennie arra, hogy uralja a márkanévvel végzett kereséseket és az Ön helyén végzett kereséseket.

Fontos, hogy reális legyen az Ön SEO elvárásainak egy étteremben. Az elsődleges forgalmi illesztőprogramok továbbra is aggregátorok, szóbeszédek és közvetlen márkakeresések. A kulcsot láthatóvá kell tenni a márka és a hely szerinti keresések számára. Lehet, hogy nincs értelme olyan kifejezést követni, mint a “new york étterem”. Az ilyen erőfeszítés megtérülése nem térhet vissza.

6 nagyon egyszerű dolog van, amit meg kellene tennie az éttermi webhelyének SEO-jéhez.

  1. Győződjön meg róla, hogy a kezdőlap címe már a márkanévvel + a helyed és a postai kódodat, pl. “Smoke House Grill – Metairie, LA 70005”
  2. Lépjen be a listára A Google Cégem .
  3. Győződjön meg róla, hogy a webhelyén szereplő cím pontosan megegyezik a Google és az összesítő webhelyén megadott adatokkal. A címnek láthatónak kell lennie a webhelyén. Talán a láblécben lehet. A címadatok jelenléte segíthet a helyi keresésekben.
  4. Tegye fel a menüpontokat egy erre a célra kijelölt oldalon. Ne csak a PDF-t vegye fel. Bár az esélyed arra, hogy az ételedet kereső személy ritka legyen, ha az ételének neve elég egyedi, vagy egy aláírótál, esély van arra, hogy megjelenjen, ha van egy dedikált menüoldala.
  5. Érdemes megfontolni, hogy a menüben bizonyos, ha nem az összes élelmiszer-tétel külön oldalakkal rendelkezzen. Leírhatná az elemet, az összetevőket, a tipikus felhasználói élményeket stb. Ezek az oldalak a hosszú farok ritka keresésekre irányulhatnak. Érdekes lehet olvasni is.
  6. Ha tudsz olyan webhelyeket, amelyek a helyed és a közösségedet szolgálják, próbálj meg linket találni ezekről a webhelyekről. A kontextus szerint releváns webhelyekről származó linkek hosszú utat tehetnek a helyi keresések rangsorolásában.

Bár sokkal többet tehetsz egy SEO perspektívából, mint egy blog, és rendszeresen közzéteszem az érdekes tartalmat, de ezek az erőfeszítések nem igazolhatják az erőfeszítés megtérülését. Ezért a legtöbb étteremben csak a 6 pont szem előtt tartásával lehetne elég jó.

# 3 – Az ügyfelek véleménye, nem pedig az elkerülése

Ha a fogyasztók 92% -a olvassa az online véleményeket, és a 18-34 éves korosztályban élő népesség több mint fele, az online véleményeket a barátok és a család véleménye fölé helyezve, az online véleményezés fontosságát nem lehet túlbecsülni.

Emellett az emberek többnyire az éttermekben élvezik a rossz tapasztalataikat, mint jó termékeiket.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 17További okok miatt, miért kell proaktívnak lenni, és felkérni az ügyfeleket, hogy értékeljék az éttermet, és hagyják el őszinte véleményüket.

Népszerű felmérések azt állítják, hogy amikor megkérdezed, A fogyasztók 70% -a felülvizsgálatot hagy Az Ön vállalkozása számára.

Ne kockáztasd, hogy éttermed online hírnevét rossz hírlevelekkel hígítsa.

Ráadásul a magasabb pozitív online értékelések segítenek az étteremnek a platformok, például a Yelp, a Zomato, a Google és a Bing között.

A visszajelzések összegyűjtése mellett mindegyiküknek részt kell vennie. Különösen a negatív válaszokra válaszoljon. Ez növeli hitelességét és szándékát a hiányosságok megoldására.

A vevői áttekintések betekintést nyújtanak ügyfelei fájdalompontjaiból, amelyek alapvetően az Ön éttermének növekedését gátló tényezők.

Nézz rájuk olyan helyiségként, ahol még mindig javíthatsz.

Vegyünk egy jegyet a Chicago-alapú finom étteremből, a Maple & Ash-ról, amely mind pozitív, mind negatív visszajelzésekkel foglalkozik:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 26

Ha szeretné átvenni az irányítást és kezelni az online hírnevét, nézze meg ezeket Felülvizsgálja a válaszsablonokat . Ezek a sablonok segítenek Önnek abban, hogy válaszoljon az online visszajelzésekre – pozitív és negatív is. Használhatja őket saját belátása szerint.

download review template

# 4 – Hozzon létre egy webhelyet, hogy tükrözze a márkát, a kultúrát

Míg az olyan helyek listázása és áttekintése, mint például a Yelp, a GrubHub és a Zomato egyszerűen lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy online éttermeket találjanak, nagyon kevés lehetőséget nyújtanak arra, hogy tükrözzék és ábrázolják az éttermi márka személyiségét.

Emellett díjakat és jutalékokat is igénybe vehetnek azokért a szolgáltatásokért, amelyeket ezek a platformok nyújtanak, és a hangsúly nem kizárólag a márkára korlátozódik. Ráadásul a nem érdemelt egycsillagos minősítésekről van szó, amelyekkel az ügyfelek kételkedtek.

A weboldalak viszont megadják a szabadságot, hogy a személyazonosságát a kívánt módon készítsük el. Ők többet tudnak irányítani arra vonatkozóan, hogy hogyan szeretne kapcsolatba lépni az ügyféllel. A weboldalnak köszönhetően professzionálisabbnak tűnik, és ez olyasmi, amit a közönséged elvár tőletek.

De ne csak rendelkezzünk egy weboldalt annak érdekében, hogy az egyik. Ne feledje, hogy webhelye célt szolgál.

Nemcsak ízlésesen kell megtervezni, hanem segíteni kell ügyfeleinek abban, hogy megtalálják az általuk keresett információkat. Megfelelő tervezési funkcióval kell rendelkeznie, azaz automatikusan be kell állnia a különböző képernyőméretekhez.

Az inspirációhoz nézze meg Quay honlapján .

quay - fine dining - restaurant marketing

A Sydney Harbour étterme finom és csiszolt weboldala a luxust és a kiváló élményt ötvözi, miközben a kifinomult hangulatot sugározza.

Gyakorlatibb megjegyzésként a webhely könnyűvé teszi az információ felfedezését. Van külön oldal, amely az étterem csapata, a menü, a foglalás, a funkciók, stb. Különlegessége. Még fontosabb, hogy a webhelyet különböző képernyőméretekhez optimalizálják.

Zöld címke Egy másik példa egy olyan étteremre, amely csodálatosan jól teljesített a honlapján.

green label - fine dining - restaurant marketing

Miért tetszett ez? Éles képek, éles üzenetküldés, nagyszerű megjelenés és érzés.

A felhasználóbarát webhely mellett fontos, hogy nyomon kövesse a webhelyén a felhasználók viselkedését – az oldalak látogatói által meglátogatott oldalakat, az általuk eltöltött időt, az általuk használt kifejezéseket, hogy megtalálják az éttermet, honnan származnak Demográfia stb. Ezeknek a statisztikáknak a követése segít a webhely jobb jövőbeni optimalizálásában.

A felhasználói viselkedés nyomon követéséhez olyan eszközöket használhat, mint például A Google Analytics és Mondovo .

# 5 – Rock Social Media-on

Nem, hogy fel kell tennem, de a közösségi média kiváló alkalmat kínál arra, hogy csatlakozzon a potenciális ügyfeleihez, és észrevehesse. Amint a fenti infografikában is megfigyelhető, az ügyfelek 61% -a különböző közösségi csatornákból álló éttermeket talál.

A társadalmi média marketing az évek során elidegeníthetetlen részévé vált az éttermek – nagy és kicsi – marketingtevékenységének.

Tény, hogy azt feltételezem, hogy már közösségi médiamegjelölést folytat az étterembe – ha semmi sem teljes, akkor legalább egy Facebook oldal, egy Instagram kezelő és egy Twitter-fiók.

Határozza meg a közösségi média csatornáit a célközönség gyakran

A szociális média csatornák mindegyike saját módján különbözik.

Különböző közönségkészletekkel rendelkeznek, akikkel másképp kell működnie.

Ezért elengedhetetlen, hogy először tudd meg, hogy ki a célközönséged, majd azonosítani azokat a közösségi médiacsatornákat, amelyek a leggyakrabban a leggyakoribbak.

Ez lehetővé teszi, hogy erőfeszítéseit összpontosítsa, és jobban kihasználja erőforrásait.

Az Instagram például több mint 225 millió nyilvános bejegyzéssel rendelkezik, és több mint 1.4 millió közcélú televíziós pókereset “finedining” -tel, ami miatt a közösségi média csatornáját nehezen lehet figyelmen kívül hagyni.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 27

Hasonlóképpen, a Facebookon, a Twitteren és a Pinteresten minden percben, több száz, “élelmiszer” megjelöléssel ellátott hozzászólás jelenik meg.

Annak érdekében, hogy a közösségi média marketing hatásos, felmérje az ügyfelek – tudják, mely társadalmi média csatornák szeretik, és hogyan képes felvenni az online információkat.

Kutassák online viselkedését. Szintén tartsa szem előtt, hogy ki a versenytársak célzanak.

Legyen valódi, legyen az ember-Ossza meg történeteket, amelyek érintik az idegeket

Függetlenül attól, hogy a közösségi média csatornáit célozza meg, elengedhetetlen, hogy valódi maradjon és kihozza az emberi oldalát.

Mert a technológia lehet az enabler, de a másik oldalon a veled kölcsönhatásban álló személyek valódi emberi lények.

Ossza meg azokat a történeteket, amelyek összekapcsolják a közönséget. Hagyja el a szenvedélyed. Tegyük őket az utazás részévé.

Nézze meg, hogy a Royal Ascot hogyan mesélte el a finom étkezőt a River Test tavaszi kréta patakjain Hampshire-ben:

Tájékoztasson a szociális profiljairól; Kereszt hirdetni a további nyereségért

Az online marketing mindössze annyit jelent, hogy a lehető legtöbb információt elérhetővé teszik a közönség számára, és segítenek nekik könnyű döntéseket hozni.

Ezért fontos, hogy a ” Rólunk A közösségi média csatornáinak egy részét.

Könnyűvé tegye a célzott ügyfelek számára, hogy olyan hasznos információkat kapjanak, mint az üzemidő, a kapcsolattartási adatok, az árkategóriák stb.

A Hotel Le Bristol Párizs Facebook oldalának About Us részéről remek példa:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 24

A releváns információk rendelkezésre bocsátása mellett keresztezik a különböző közösségi média csatornáit.

Például felveheted a Twitter linkedet a Facebook bio oldaladra, vagy az Instagram kezelődd meg említve a Twitteredben.

Az ügyfelek több közösségi médiaközponton vannak, és szeretné, ha minél több csatornán keresztül kapcsolódna veled.

Ideje a hozzászólásai tökéletesen vezetni az elkötelezettséget

Mi a célja az intelligens gondolkodású hozzászólások létrehozása, a HD képek megosztása, a képzeletbeli infographics készítése és a vicces GIF-ek, ha láthatatlanok és észrevétlenek lesznek?

Elemezze forgalmát, és készítsen ütemtervet, amely garantálja a maximális láthatóságot.

Fontos, hogy megértsd a közönségedet, és tudd meg, mikor vannak a legvalószínűbbek az interneten.

És ha friss tartalmat hoz létre, mindenképpen fejfájást jelent az Ön számára, újratárgyalja a tartalmat, vagy ugyanazt a tartalmat többször is elküldi egyetlen napra, egy hétre, egy hónapra vagy egy év után (ha különösen jól fogadták, amikor Először írták ki).

Mindenekelőtt ne legyenek I-I-I, Me-Me-Me, Buy-Buy-Buy

Más szóval, ne legyen túl promóciós.

A túl sok promóciós hozzászólás közzététele bosszantja ügyfeleit.

Emellett a promóciós bejegyzéseknek nem mindig unalmasnak kell lenniük.

A legjobb módja a közösségi médiamegoldásnak, hogy a vásárlói szívében helyet foglaljon a márkának a bevonásával.

Ha bevonnák őket, talán felteszhet nekik egy kérdést, javaslatokat tehet, véleményeket kereshet, kölcsönhatásba léphet velük, és megoszthatja véleményét és véleményét másokkal.

Ez magában foglalhatja a hozzászólások tetszését, a válaszok és képek megválaszolását, megosztását és átruházását stb.

Vegyük át ezeket a példákat:

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 30

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 31

Az ügyfelek által létrehozott tartalom nem csak hűvös tartalmat biztosít Önnek, de lehetővé teszi számukra, hogy szociális bizonyítékot teremtsen az étterembe – ez viszont bizalmat és bizalmat kelt.

# 6 – Használja ki a vizuális tartalmak teljesítményét a kép alapú oldalakon, mint az Instagram és a Pinterest

Annak ellenére, hogy az Instagram és a Pinterest a szociális média marketing része, még mindig úgy érzem, hogy külön ponton meg kell említeni őket, mert amikor az élelmiszeriparról van szó, sokat függ attól, amit a szem csábít.

Az emberi lények elhallgathatják a legtöbb érzést, de nem a saját szemeik bizonyítékai. Ez a valami, amit a mágusok és a marketingesek egyaránt már évek óta támaszkodtak.

Annak érdekében, hogy az ügyfeleket az étterembe csábítsa, elengedhetetlen, hogy a szájban öntő ételek látványosan megragadhassák képeit olyan helyeken, mint az Instagram és a Pinterest.

Vigyél egy cue-ot Ava Gene Instagram fiókja . Nemcsak az Instagram képeket csábítóan rögzítik, hanem olyan melegséget sugároznak, amely segít a finom éttermek kapcsolatában a célközönséggel.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 4

Az ízesítő finomságok képeinek közzététele mellett egy csomó mindent megtesz az Instagramban és a Pinterest-ben, mint a személyzet ünneplése.

Tegye őket a marketing kalandjába. A márka emberi érzékenységet kölcsönöz, és segíti a pártfogókat az arcokkal, amelyek lehetővé teszik a menüedet.

Szabad desszerteket kínál az Instagram Hashtags segítségével

Mint valaki, aki mindkét étterembe marketingen és egy POS-indításon ment keresztül, elmondhatom tapasztalatból, hogy az Instagram minden étterem-tulajdonos legjobb barátja.

Jegyezze fel az éttermet, amely így szól: “Tegyen egy képet az ételét az Instagramról a #myrestaurantmal, és kapunk egy szabad sivatagot az Instagram menüjünkből!” Jelentős zümmögést tehet fel Ily módon.

Forrás: https://buildfire.com/restaurant-marketing-ideas/

# 7 – Fuss Promóciók és Versenyek

Az értékesítés növelése a vezetéshez való kötődés és a vezetők létrehozása érdekében sok olyan verseny létezik, amelyet az Ön éttermében tehetünk. A versenyek a márka tudatosságát és a közönség részvételét jövedelmező jutalmak révén erősítik.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 34

Hónap / hét rajongóját ünnepelheti, dekoratív ötleteket és javaslatokat kereshet, exkluzív és keresett jegyeket kínálhat a közelgő thrillernek, szerettei és részvényei cseréjeként stb.

Amikor a verseny ötleteket generál, annyira tudsz játszani – a világ szó szerint az osztrád.

A kitűnő versenyvizsga ötlete csak egy része a munkának. A második és a legfontosabb elem a verseny támogatása.

Ugrás a közösségi médiában. Hozzon létre saját hashtagot, és ösztönözze a résztvevőket arra, hogy használják a hozzászólásaikkal, megváltoztassák a fedőképeket, testreszabják profilképeit, osztozzanak jutalomadatokon, és folyamatosan vegyenek részt a résztvevők között a versenyidőszak alatt.

A közösségi médián való népszerűsítés mellett ne felejtse el eljuttatni a listáját, küldje el a versenyt olyan könyvtárakban, mint a Rediff, hozzon létre egy blogbejegyzést a versenyhez kapcsolódó információkkal és sajtóközleményt tegyen közzé.

# 8 – Get influenza-oldalak vagy egyének – beszélni az étteremből

Vannak olyan helyszínek és egyének, akik az élelmiszerekkel, étteremmel és vendégszeretetükkel kapcsolatos minden területen szerzett tapasztalataiknak köszönhetően elegendö befolyást gyakorolnak a saját célcsoportjaira.

Határozza meg ezeket a webhelyeket és az egyéneket, és vegye fel velük a kapcsolatot, hogy az étterme blogjába és közösségi médiában szerepeljen.

Második gondolatmenet szerint az influenzának nem kell még gasztronómia, és bárki lehet egy nagy társadalmi médiummal.

Tipp: Kezdje a helyi befolyással rendelkezőket. Keresés a helyén az instagramban olyan hashtagokkal, mint a #foodie, #food stb., És lépjen kapcsolatba azokkal az emberekkel, akiknek ésszerű számú követőjük van.

Hívja meg a befolyásolóit, és gyönyörködhesse őket az Ön ételeivel, szolgáltatásaival és hangulataival, olyan mértékben, amennyit a blogjaikban és a közösségi médiában megemlít.

Számtalan más ötletes módja van arra, hogy együttműködjünk a befolyásolóinkkal, hogy gondolkodjunk és kísérletezhessünk.

# 9 – Dobd el a babadat a YouTube-on … Vagy menj a konyhádból

A YouTube egy nagyszerű közeg, amely nemcsak a célközönség eléréséhez és a márka megjelenítéséhez, hanem a domain-szakértelem érzésének megteremtéséhez is.

Mindössze annyit kell tennie, hogy osztozik olyan csodálatos receptekkel, amelyek csiklandozhatják és megkönnyítik a vevői ízlelőbimbóit.

Számos sikeres szakács többek között Jamie Oliver , Laura Vitale , Alton Brown és Gordon Ramsey Csinálják.

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 7

És miközben még mindig a YouTube-on jársz, talán megmutathatod a személyzeted csodálatos és bizarr készségeit.

Képes-e a személyzet többet, mint csak főzni és szolgálni?

Tudják forgatni a pizza tésztát, mint ez a srác?

Vagy fel tudják sütni egy áfonyás süteményt rekordidőben?

Rendben! Nem minden étteremben lesz ilyen példány a konyhában.

De ha van valaki, aki megfelel a törvényjavaslatnak, készítsen egy Youtube videót, és hagyja, hogy a világ ünnepelje a rejtett tehetségét és a szuper munkatársa titkos képességeit.

A YouTube-csatornán lévő videók megosztása mellett is Menj tovább Facebook vagy Periszkóp .

Beszélhet különleges eseményekről, új promóciókról, kérdések megválaszolásáról, vélemények megfogalmazásáról, vagy egyszerűen az embereknek a háttérben való bemutatására.

# 10 – földrajzi célú Facebook és Google hirdetések

Igen! Facebook és Google hirdetések .

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 36

Megengedte, hogy töltsön el egy tésztát, de a visszatérés kiváló lehet.

Látja, az online hirdetések lehetővé teszik egy nagyon specifikus közönség célzását A fókuszos közönséget az életkor, a nem és a hely szerint szűrheti.

Csak kérdezd meg a közönséged demográfiai helyzetét, és szó szerint megtarthatod a készpénzes számládat.

Tipp: Lehet, hogy többet szeretne összpontosítani a mobileszközökre irányuló hirdetésekre. Az éttermek felkeresése során az ügyfelek gyakran keresnek ilyen kereséseket telefonjukról.

Ön is rugalmas lehet a költségvetéseivel és a hirdetés megjelenítési időzítésével.

Mi több, a Google hirdetésekkel akár rangsorolhat olyan kulcsszavakhoz is, amelyek tartalmazzák a versenytárs nevét.

Segítségre van szüksége a Google és Facebook hirdetések beállításához? Felveszi a kapcsolatot !

# 11 – Érintse meg a harmadik fél foglalási helyeit

Online Marketing Guide for Fine Dining Restaurants 21

Miután minden erőfeszítést megtett, hogy megszerezze az éttermet, nem engedheti meg magának, hogy ne legyenek a látogatók. Itt érheted el a harmadik féltől származó foglalási helyeket, mint például az Open Table, a BookaTable stb.

A névleges díjért ezek a harmadik féltől származó foglalási helyek irányíthatják a vendégeket az étterembe, és így biztosítják, hogy az üres foltok ne maradjanak üresen sokáig.

Ezek a harmadik fél helyfoglalási oldalai nemcsak segítik Önt tölteni az éttermein, hanem segítenek olyan információkon is, amelyek segítségével jobban kezelheti ügyfeleit.

# 12 – Partner más vállalkozásokkal

Jól tehetnénk, ha összekapcsolnánk a területen tevékenykedő vállalkozásokat, és esetleg kedvezményeket kínálnánk egymás ügyfeleinek. Például volt egy étterem, amely számos vendéget vonzott az étterembe. Az étterem ezután összekapcsolódott a kerékpár üzletekkel, így a kerékpárbolt minden vásárlója kedvezményt kap az éttermében. Az ügyfelek megkönnyítése, és mindkettő számára nyertes volt.

Vannak olyan vállalatok is, akik szeretnék exkluzív kedvezményeket adni a munkavállalóknak, mint egy perk, érdemes megjegyezni, hogy kapcsolatba lépnek velük és csatlakoznak hozzájuk.

# 13 – E-mailek gyűjtése és hírlevelek küldése

A rendszeres éttermi rutin részeként nagyszerű lenne, ha úgy gondolja, hogy megszerezheti ügyfelei e-mail címét. Ez lehet az általuk tett fenntartásokon vagy az utáni étkezési visszajelzéseken. Ezeknek az e-maileknek a gyűjtése hasznos lehet. Jó, ha képes egyszerre emlékeztetni ügyfeleit a jelenlétére érdekes hírlevelek segítségével.

# 14 – Partner a szállítási szolgáltatásokkal

Napjainkban számos kézbesítési alkalmazás létezik. Sok étterem túlélte a tisztán alapuló beszedési bevételeket. Tehát érdemes megfontolni, hogy összekapcsolódjatok ezekkel a szolgáltatásokkal.

Az ilyen kötésekből származó bevételek jelentősek lehetnek, és mindenképpen érdemes megfontolni. Itt van a Néhány szállító cég listája .

# 15 – Esemény rendezése

Az emberek szeretik, hogy okuk van kimenni. Lehet, hogy egy népszerű együttes jön át és teljesít. Meghívhat egy népszerű komikusot. Vagy egy speciális témájú étkezési fesztivált tarthat.

Számos eseményt érintő tevékenységet tehet meg. Mindenképpen támogassátok őket a Facebookon és az Instagramon, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki.

# 16 – Figyeljük a levelezõket, a papírhirdetéseket és a rádiót

Érdemes megfontolni a helyi hirdetések bizonyos mennyiségét. Ez attól függ, hogy hol tartózkodik és a demográfiai. Néha a hirdetés régi taktikája még mindig csodákat tehet!


Tehát ott van – egy 16 stratégiát és ötletet tartalmazó listát, amelyet figyelembe kell vennie az éttermi marketingért.

Azonban még nem készültünk meg!

Van még néhány érdekes adat, amiről azt gondoltam, tudnia kell arról, hogy az ügyfelek elvárják tőled az éttermében.

Ezek a következtetések Toast étterem technológiai útmutatója .

5 Érdekes éttermi technológiák, amelyeket a Diners akar

  1. Előrelépési sáv az ételek számára – Az előrehaladási sáv, amely megmutatja, hogy az ételeinek becsült ideje készen álljon az étteremben, különösen a forgalmas éjszakákon.
  2. Menü információ – A vendégek könnyebben tájékozódhatnak az általuk rendelni kívánt menüelemekről, beleértve a kalóriákat, a beszerzést, az ízprofilokat, és hogy a lehetőségek vegánok, gluténmentesek vagy tejmentesek.
  3. A szerver “hívás” gomb – A Diners egy “hívás” gombot szeretne, hasonlóan a légiutas-kísérő repülőgéptöltő gombjához, hogy kiszállítsa a szervert, hogy újratöltéseket, oldalakat vagy csekket kérjen.
  4. A számla felosztása – A vendégek megkönnyítik a számla felosztását, ha mindenki más kártyával kíván fizetni.
  5. Jobb adatok a vendégekről – A vendégek azt a technológiát szeretnék, amely azt mondja az éttermeknek, hogy “rendszeres”, és aztán rendszeresnek kell lenniük, ismerniük a legfinomabb rendezett ételeket, és lehetővé kell tenni számukra, hogy ugyanazt a feladatot rendezzék.

Bár a fenti javaslatok egy kicsit “odakinnek” lehetnek, de ha bármi mást tehetne az ügyfelek kedvéért, akkor gondolj rá.

Miután rámutatott néhány ötletre, még mindig úgy gondolom, hogy erre fel kell hívni a figyelmet Éttermi marketing tevékenységének megtervezését csak másodpercenként kell elvégeznie, miután az alapjait rendezte .

Íme egy egyszerű infografika, amely felvázolja, hogy mit gondolok az alapvető fontosságúak, amelyeket már az étteremmel is foglalkoznék, mielőtt az éttermi marketing tevékenységeit terveznék.

Az 5 kulcsfontosságú tényező a sikeres éttermi üzletág számára

restaurant success factors

Ha más ötletekkel vagy tapasztalatokkal rendelkezik, hogy megoszthassa az étterem marketingjét, kérjük, említse meg őket az alábbi megjegyzésekben!

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!