Miután ezt az elképzelést meglehetősen sokáig tartották a molyirtókban, végül úgy döntöttem, hogy olyan analitikus tanulmányt készítek, amely az USA-ban a legnépszerűbb iparágakat bontaná a havi látogatók számával. Külön köszönet a SimilarWeb Csapat, aki segített az összeomlott folyamatban, hogy adatokat gyűjtsön az iparág forgalmi eloszlásáról az 1000 leglátogatottabb amerikai domainen keresztül. A kutatás célja nem csak megosztani néhány olyan általános tendenciát és észrevételt, amelyek elgondolkodnak veled, ” Érdekesnek tűnik, de mi a következő? ” Számos cselekvésre ösztönző ötletet is magában foglaltam az adatok alapján, amelyeket magam is átmentem. Azok számára, akik arra gondolnak, vajon érdemes-e ezt a cikket teljes egészében elolvasni, az alábbiakban a legfontosabb megállapítások: A Google, a Facebook, a YouTube, a Yahoo és az Amazon a teljes amerikai forgalmi piac 32,34% -át adja. Ez az öt online óriás eldönti, mely webhelyeket fogjuk meglátogatni, és milyen hirdetéseket látunk.
Az USA öt legfontosabb iparága az internet és a távközlés, a művészet és a szórakoztatás, a hírek és a média, a vásárlás és a felnőtteknek szóló szórakoztatás. Összességében ezek a vállalkozások irányítják az amerikai piaci részesedés 82,55% -át.
Az Internet és Telekommunikációs kategóriában a keresőmotorok és a közösségi oldalak a forgalmi részesedés 95% -át teszik ki.
A Google, a Yahoo és a Bing a leglátogatottabb keresőmotorok az USA-ban Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy az emberek Yahoo-t keresőként használják.
A Wikipedia.org több mint 4,7 milliárd havi felhasználóval rendelkezik, akiknek 86% -a organikus keresésből származik. A Wikipedia ismert, hogy egy forgalmat generáló webhely.
A Shopping kategóriában a piaci forgalom 74% -a az Amazon (51,24%) és az eBay (22,01%) között oszlik meg.
A YouTube minden másnál jobban elősegíti a szerencsejáték-ágazatot.
Az üzleti szektorban az olyan iparágak, mint a marketing, a reklám és az e-kereskedelem a legkisebb mértékben részesednek más alkategóriákhoz képest.
A turizmus rendkívül versenyképes; Azonban a kis- és közepes méretű játékosok változatos köre van, hiszen a legmagasabb tartományok a teljes piaci részesedésnek csupán 17% -át foglalják el. Az összes amerikai online forgalom 82,55% -a öt iparág között oszlik meg Az összes amerikai online szörf közül több mint 80% -ot öt iparágra osztanak fel, míg a többi forgalom (15%) több mint 15 másik résen van elosztva. Az öt legfontosabb vezető közül az Internet Telecom (45,9%), a Művészet és Szórakozás (12,35%), a Hírek és a Média (9,35%), a Vásárlás és a Felnőtt ipar. Arra számítottam, hogy a bevásárlási ágazat a lista tetején jóval nagyobb forgalmat képvisel, de nem tette meg az első háromnak, mert a SimilarWeb meghatározza a YouTube-ot a Művészetek és Szórakozás ipar részeként, amely több mint 36% Az ebbe a kategóriába tartozó forgalmat. A Referencia kategóriát leginkább a Wikipédia képviseli, az összes amerikai forgalom 1,32% -ával. Láthatom, hogy egy nap a Google vagy a Facebook megszerzi a Wikipédiát, növelve forgalmukat és értékesítését. Jelenleg a Wikipedia még mindig egy nonprofit szervezet, és remélhetőleg a dolgok úgy maradnak, ahogy vannak. Az összes amerikai online forgalom több mint 30% -át (32,34%) öt webhely ellenőrzi A legtöbb esetben ezek az öt webhely ellenőrzi, hogy naponta milyen adatokat fogyasztunk. Még ennél is fontosabb, hogy meghatározzák, hogy mely webhelyeket látogatjuk meg, és milyen hirdetéseket látunk. Íme egy lista az első öt webhelyről, amelyek forgalmi részesedéseik: Google – 16,41%
Facebook – 6.56%
YouTube – 4,91%
Yahoo – 2,55%
Amazon – 1,91%
És igen, a fent felsorolt ​​webhelyek hirdetési lehetőségeket kínálnak. Ha webhelyén nincs látható a Google és a Facebook, akkor hiányolja a közönség többségét, mert az összes amerikai felhasználó 67,4% -a keres a Google-on, és A Facebook az aktív webes felhasználók 68% -át kapja . Kétségtelen, hogy a Facebook nem feltétlenül illik minden üzleti típushoz, de ez egy átengedhetetlen SMM-csatorna a B2C termékek számára. Olvassa el az olvasást, hogy megtudja, mit fedeztek fel a 10 legfontosabb kategóriában, valamint milyen alkategóriákba soroltak be. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az egyik kategóriát azért hagyta félre, mert nincs alkategóriája. Valami azt mondja, hogy jól tudjátok, hogy a Pornhub a legnagyobb szórakoztatópiaci részesedéssel rendelkezik. Internet és Telecom Az Egyesült Államok Kereskedelmi Minisztériuma és a Gazdasági Elemző Iroda szerint 2015-ben az Információs Ipar volt az USA gazdaságának legnagyobb hozzájárulása 1,4 százalékos növekedés , Hozzávetőleg 900 milliárd dollár értéket adtak hozzá. Az alábbi grafikonon látható, hogy az Egyesült Államok forgalmának több mint 41 százaléka megoszlik a keresőmotorok és a közösségi oldalak között, amelyek a legtöbb gyümölcslé után kapják meg magukat. Amit igazán érdekesnek találok, hogy a SimilarWeb nem ismeri fel a Yahoo-t mint keresőmotort, és helyette a Hírek és a Média kategóriába helyezi. Ezért, ha az Egyesült Államok legmagasabb keresőmotorjait ellenőrzi, nem fogja megtalálni a Yahoo listáját, de meglepődne, hogy megtalálja a Baidoo.com rangsorát. Ez elég kincs volt számomra, még akkor is, ha a kínai nyelvű lakosság az Egyesült Államokban rendkívül magas. Ez lehet valami, amit a digitális marketingszakemberek különös figyelmet fordítanak, különösen akkor, ha nagy nemzetközi vállalatoknál dolgoznak. Egy másik megállapítás, amely tényleg meggondolta magát, az az, hogy a legkevésbé ismert orosz e-mail ügynök, a Mail.ru, a legjobb iparági szereplők közé tartozik – és a Yahoo e-mail ügynöke még mindig nem volt ott. A Google, a Yahoo és a Bing az Egyesült Államok leglátogatottabb keresőmotorjai Mielőtt elkezdtem átfésülni az összegyűjtött adatokat, magabiztosan feltételeztem, hogy megtalálom Bingt a második helyen. Kiderült, a második leglátogatottabb keresőmotor a Yahoo.com. Tehát ez azt jelenti, hogy a Yahoo-t aktívan használják az online szörfösök, mint Bing? Ha a válaszát kizárólag az összegyűjtött adatokra alapozza, akkor a kérdésre adott válasz igen. De ez nem olyan egyszerű. Igen, igaz, hogy a felhasználók gyakrabban látogatják el a Yahoo-t, mint Bing, de nem azért, mert valamit keresnek a Yahoo-on. Először is, nagyszámú ember még mindig a YahooMail-t használja (még akkor is, ha 2017 óta van), és néhányan egyszerűen csak a Yahoo-ról szóló időjárás-frissítések és hírportálok ellenőrzését preferálják. Ezzel azt mondják, hogy megnézzük a ComScore legújabb keresőmotor népszerűségét jelentés , Azt találjuk, hogy a Yahoo keresőmotorként az összes online amerikai forgalom 12,2% -a, a Microsoft pedig 21,4% körüli. De reálisan, a Yahoo részesedése a keresési piacon még kisebb, hiszen a keresési eredmények nagy részét a Bing hajtja. Tehát ha a Yahoo-t a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésének platformjaként tekintjük, ellenőrizzük a demográfiai adatok körét, hogy milyen típusú vállalkozások jellemzően hirdetnek a Yahoo-on. A demográfiai megfontolásokkal kapcsolatosan küzdöttem, hogy új ComScore jelentéseket találjak (az elmúlt három évvel ezelőtt megjelent), ezért Alexa.com-ot kellett használnom. Ez nem a legjobb és legpontosabb eszköz, mert a vállalat összegyűjti az adatokat a saját SEO eszköztárából, de jobb, mint a semmi. Itt van Alexa.com jelentések A Yahoo felhasználói demográfiájáról: Több női felhasználó van, mint a férfi
A legtöbb felhasználó főiskolás
A korábban említett tendencia után a felső böngésző helye egy iskola vagy egy főiskola
Annak megállapítása érdekében, hogy mely iparágak hirdetnek a Yahoo-on, használtam a Yahoo-t Hirdetésstatisztikák “Iparági jelentés, amely magában foglalja az olyan vállalkozásokat, mint: Autóipari
Fogyasztói csomagolt áruk (CPG)
Szórakozás
Pénzügy
Kiskereskedelem
Tech és TELCO
Utazás
És itt találtam egy másik ellentmondásos tényt. Az Alexa.com adatai azt mutatják, hogy az uralkodó korosztály olyan diákokból áll, akik véleményem szerint és a saját tapasztalataimból ítélve alig tudnak olyan termékeket felvenni, amelyek olyan iparágakba tartoznak, mint a pénzügy vagy a kiskereskedelem. Ha tapasztalatai vannak a Yahoo-nál a reklámozáshoz, szeretném hallani a gondolataidat. A Bing az összes forgalom 0,48% -át és az amerikai keresőmotor piacának 30% -át birtokolja Ha összehasonlítjuk a Bing-et a Yahoo-val, az előbbi 3,35-szer kevesebb forgalmat bonyolít le, mint a Yahoo. De ahogy korábban felfedeztük, a Bing kétszer több keresési piackutatást kap a Yahoo-hoz képest. Ez azt jelenti, hogy sokkal több hirdetési lehetőséget kínál a vállalkozások számára. A Yahoo keresések többségét a Bing táplálja, ami azt jelenti, hogy ha egyszer jól szerepel a Bingben, automatikusan megjelenik a Yahoo-on. Összességében a Bing 30% -kal növelheti a vállalkozás forgalmát, és nem kell új piacra fektetni, vagy új terméket vagy szolgáltatást indítani. Nem kétséges, hogy bizonyos erőfeszítéseket kell tennie ebbe a folyamatba, de ha a Google folyamatos forgalmat bonyolít le, akkor már látogatókat is kap Bingből. Csak meg kell elemezned, hogy mi történik a Bing-forgalommal, és megtalálja a megfelelő módokat annak kihasználására. Itt van egy nagyszerű olvas Amelyet John Lincoln, a Bing SEO-ről beszél. Ha még mindig nem tudja biztosan, hogy érdekli-e a webhelyéről a Bingről érkező forgalom, itt egy nagyszerű példa. A Searchengineland.com havonta több mint 10% Bing.com egy millió szervesforgalmi látogatóját kapja meg: Művészet és szórakozás Mint korábban említettem, ez a kategória a második helyet foglalja el és az Egyesült Államok forgalmának több mint 12% -át birtokolja, mindezt a YouTube-nak köszönhetően. Ha megnézzük a legmagasabb iparági tartományokat, azt is megtudhatjuk, hogy a Netflix 5,67% -ot kap ebben a kategóriában. Érdekesnek tartom, hogy a szerves forgalom nem a Netflix legfontosabb ajánlott forgalmi forrása. Ezek lennének közvetlen (58,54%) és átirányítások (23,59%). Nyilvánvaló, hogy megmondja, melyik média streaming platform – a YouTube vagy a Netflix – a Google a királyi preferenciát adja. Ez a fajta értelme, mert a Netflix összes tartalma igény szerinti. Az alábbi grafikon azt mutatja, hogy a YouTube háromszor nagyobb szerves forgalmat kap, mint a Netflix: A mélyebb megolvasztás során megtudjuk, hogy a Google nem listázhatja a Netflix tartalmát egy videós kiemelt részletben, mivel a Netflix csak fizetett előfizetéssel érhető el. Bizonyos értelemben a Netflix maga is kanyarodik. Az alábbi képernyőkép azt mutatja, hogy a Netflix a tudásgrafikonon keresztül láthatóvá válik a SERP-kben, de nem kap semmilyen forgalmat ebből a rangsorból, mert a tudásgrafikonon nincs link egy domainre. A Zene és audió alkategóriának saját számai vannak. Meglepődtem, hogy Pandora vezetőnek tekintem, kétszer annyi forgalmat bonyolítottam, és a Spotify-t csak 3,68 százalékkal hagytam el. Az alábbi kördiagram a következő alkategóriák forgalmi eloszlását mutatja: A YouTube a forgalom nagy részét a Szerencsejáték webhelyekre küldi HasonlóWeb azt mutatja, hogy valahol az összes YouTube-hirdetés körülbelül 5% -a kerül a Bet365.com oldalra, az egyik legnagyobb szerencsejáték-webhelyre. A SEMrush használatával ellenőriztem azoknak a webhelyeknek a listáját is, amelyek a legtöbb YouTube-ot látogatják meg, és kiderült, hogy az első három webhely között van egy másik játékoldal: a Freelotto.com: Biztonságos azt mondani, hogy ha üzleti vállalkozásod van a szórakoztatóiparban, feltétlenül tekintse úgy YouTube-ot, mint az egyik forgalmi forrását. Hírek és média Az összegyűjtött adatokból kiderül, hogy az emberek továbbra is olvasták az újságokat, és ellenőrizték őket az időjárás-frissítések helyett a telefonalkalmazások ellenőrzésére. A férjem a reggeli során olvassa a laptopról szóló híreket. De még mindig meghajtja őt, amikor megkérném, hogy ellenőrizze az időjárás frissítéseket nekem, annak ellenére, hogy mindenféle szerkentyűvel rendelkezem. Jól van, gondolom, a régi szokások keményen halnak meg. De úgy tűnik, nem vagyok egyedül ebben a világban, mert a felhasználók többsége ugyanaz a szokás: Abban az esetben, ha már azon tűnődött, hogy mi az “Egyéb” kategória ebben a grafikonban, itt van mit jelent. Jelenleg a SimilarWeb nem jött létre a webhelyek kategorizálásának módja miatt – ezért van a legmagasabb százalék. De a legnépszerűbb webhelyek közül két kiemelkedő újságot találtam: Dailymail.co.uk és Theguardian.com. Vessen egy pillantást a fenti képernyőre. Mind a New York Times, mind a Washington Post az újságok alkategóriájának első 5 helyén szerepel. Az alábbi képernyőkép bemutatja azokat a top 5 országokat, amelyek forgalmat hoznak a Dailymail.co.uk-be. Amint látja, az USA-ból több forgalmat ér el, mint bárhol máshol a világon: Van valami, amit szem előtt kell tartani, ha a legnépszerűbb amerikai újságokat keresed. Bevásárlás Az online vásárlás szerves része az elektronikus kereskedelemnek, ami valójában az, Az egyik leggyorsabban növekvő piac az Egyesült Államokban . Az elmúlt néhány évben az e-kereskedelem részesedése a teljes amerikai kiskereskedelmi piacon megnőtt A 2014-es 6,6% -ról a 2017-es év első negyedévében elérte a 8,5% -ot. Bár a legtöbb kiskereskedelmi vásárlás online történik, nagyszámú ember van, akiket inspiráltak a termék megvásárlására, miután meglátogatták a webhelyet. Statista jelentések Hogy a webalapú offline kiskereskedelmi forgalom 20% -kal magasabb, mint a nem internetes értékesítés. Ez azt jelenti, hogy olyan fizikai áruházak esetében, amelyek nem rendelkeznek online reprezentációval, a webes jelenlét megalapozása azért szükséges, mert a konverziós folyamat legtöbbször online elindul. Van egy 74% -os esélye, hogy akár az Amazon vagy az eBay A “Általános árucikk” nevű bevásárlás alkategóriája a webforgalom több mint 60% -át teszi ki, és az Amazon (51,24%) és az eBay (22,01%) tulajdonában van. A többi alkategóriák az alábbi kördiagramban találhatók: Az Otthoni és Kert kategóriába tartozó áruk vásárlásakor az észak-amerikai felhasználók valószínűleg ellenőrzik a Homedepot.com-ot, amely az ebben az alkategóriába tartozó összes forgalom 20,29% -át, vagy a Lowes.com-ot kapja meg, ami 10,55% . Érdekes tény: a forgalmi forrás, amely a legtöbb látogatót meghirdeti mindkét webhelyen, szerves keresési eredmények, amelyek a havi látogatók 40% -át adják. Számítógép és elektronika Az adatok megerősítik, hogy a Microsoft több havi online látogatóval rendelkezik, mint az Apple. A Microsoft forgalma aránya kissé meghaladja a 15% -ot, az Apple pedig csak 3,28% -kal marad vissza. Azonban ez nem befolyásolja az Apple értékesítését egyáltalán, és bizonyítékul szolgál arra, hogy a márkafelügyeletbe fektetve, és a termék minőségére összpontosítva kiemelkedik. Alapján R & P kutatás , Az Apple nettó nyeresége meghaladta a Microsoft 2011-es eredményét. Az Apple 2011-ben 25,9 milliárd dolláros nettó nyereséget ért el, és a Microsoft 23,2 milliárd dollárt látott. Azóta az Apple megvásárolta a Microsoftot a megszerzett nettó nyereségért: Ha mélyebbre merülne, és többet szeretne megtudni arról, hogyan oszlik el a forgalom a Shopping alkategóriák között, akkor nézze meg az alábbi grafikont: Referencia kategória Biztos vagyok benne, hogy nem hír, ha elmondom, hogy a Wikipédia forgalmi részesedése a Referencia kategóriában 44,55%. Az alkategóriák esetében a könyvtárak, például a Yelp, a Yellowpages és a Whitepages az internetforgalom több mint 85% -át kapják. Vicces, hogy egy oroszországi felnõtt tizenéves koromban átkereszteltem a Sárga Oldalakat – az egyik legnépszerûbb nyomtatási könyvtárat találtam különbözõ cégek számára. Bármikor, amikor boltot kellett találnom, kinyitom ezt a könyvet, és finom nyomtatott szövegsorok segítségével navigálhatok az ujjamon. Most csak a sárga lapok kemény nyomtatott példányait találhatja meg, ahol a por valamilyen kisvárosban található. Az alábbi kördiagram részletesebb áttekintést nyújt arról, hogy a forgalom az összes alkategóriában hogyan oszlik meg: A Wikipédia megkaphatja a releváns felhasználókat a keresésből A Wikipedia.org-nak több mint 4,7 milliárd havi látogatója van, és 86 százaléka látogatókból szerves keresésből származik. A Wikipédiát nemcsak hiteles forrást kell feltétlenül tekinteni a jó minőségű linkekkel, hanem forgalmi generációs csatornaként is. Például, szerint SEMrush Traffic Analytics eszköz , A SEJ havonta több mint 300 látogatót kap Wikipédiából: A Wikipédia a legjobb megoldás azoknak a jól bevált vállalkozásoknak, amelyek valóban növelni szeretnék online forgalmukat, de szenvednek a Google-nál fellépő, meglepően magas szintű verseny miatt. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, a vállalkozásnak elegendő jogosultsággal kell rendelkeznie az interneten; Különben örökké fog tartani. Mielőtt azt javasolná, hogy a szakértők kapcsolódjanak a tartalmához, meg kell győződnie arról, hogy a márkáját felismerték. A Wikipédia “Referenciák” részében a végső tartalomnak a tartalom típusának pontosan ugyanolyan minőségűnek kell lennie, mint amit a webhelyen olvasta. Ügyeljen arra, hogy a keresési kulcsszavakhoz a Wikipedia oldalai láthatóak legyenek Ennek ellenőrzéséhez nyissa meg a SEMrush elemet, és ellenőrizze a kulcsszavak tartományát: A következő lekérdezést is beírhatja a Google-nak : site: wikipedia.org A kulcsszó + “Halott link” Ez megmutatja az összes internetes cikket halott linkekkel. Ha arra törekszik, hogy többet megtudjon arról, hogyan segíthet a Wikipédia a SEO-erőfeszítésekkel kapcsolatban, itt van a posta Hogy a közelmúltban találkoztam, ez tonna hasznos tanácsokkal szolgál. Üzleti Ipar Ebben a kategóriában a forgalom legnagyobb része a Zillow.com (3,65%), a USPS.com (2,50%) és a UPS.com (1,69%) között oszlik meg. A marketing, a reklám és az e-kereskedelem a legkisebb arányban részesül más alkategóriákhoz képest: Továbbra is, miközben a Marketing és Reklám vezető webhelyeit néztem meg, azt tapasztaltam, hogy a hirdetési hálózatok egyre több látogatót érnek el. Ezek közül a Dotomi.com (2,45%), a Traffichaus (2,60%) és az Innovid (2,63%). Ezenkívül a VigLink nemrég közzétette a tanulmány Amelyben megerősíti, hogy a hirdetési hálózat iránti igény folyamatosan növekszik, és a hirdetők a kiadókkal való kapcsolatot szeretnék elérni, és kihasználják az affiliate marketing forgalmát. Karrier és oktatás Ebben a fülkeben az Indeed.com és az Instructure.com vonzza a látogatók többségét. Az utóbbi Ed Tech cég, amely oktatási szoftvert fejleszt ki; Közlekedésének többsége a hivatkozásokból származik (61,7%). Az egyetemek és főiskolák alkategóriája, valamint az Ivy League egyetemek felsorolása említi a Purdue Egyetemet, amely valamilyen oknál fogva csak 92-et QS World Egyetem ranglistája 2016-2017-re , De a 13-as szám a forgalom szempontjából. Azt akartuk látni, hogy melyik csatorna hozza a legforgalmasabbat a világhírű egyetemekhez (a QS Világegyetemek rangsorolása), összehasonlítva a Purdue Egyetemmel, és megtudja, milyen okok adódnak a sikeres online forgalomért a Purdue és más világhírű egyetemek számára. A fenti képernyőn minden egyetem rangsorolja a legmagasabbat, bár a Purdue Egyetem csak a 13-as szám, amikor az online forgalom. Mégis, a screenshot sokat tisztáz; A Purdue Egyetem nagy részét az ökológiai keresésből kapja, ami jelentősen hozzájárul az online láthatóságához. Ez az első olyan iparág, amelyben észrevettem, hogy a forgalom egyenlő arányban oszlik meg az összes alkategóriában: Utazás Az utazási üzlet rendkívül versenyképes; Azonban a kis- és közepes méretű játékosok sokféleségéből áll, mivel a legmagasabb iparági területek csak a teljes piaci részesedésnek valamivel több mint 17% -át teszik ki. Az olyan alkategóriák, mint például a Légitársaságok és a Repülőterek, néhány főbb szereplővel rendelkeznek, amelyek a látogatók többségét megkapják – A közlekedés 45% -a (az utazási iparágban) a következő vállalkozások között oszlik meg: Southwest.com – 14,74%
American Airlines – 10,68%
Delta – 10,78%
United Airlines – 9,12%
JetBlue – 4,5%
Ha megnézzük az alábbi grafikont, amely a különböző alkategóriák forgalmi eloszlását mutatja, általánosságban elmondható, hogy a szállodai és szállásszektoron belüli forgalom magasabb, mint a légitársaságok és repülőterek számára fenntartott webhelyek esetében. Ennek oka lehet, mert az egyik Az USA-ban való utazás legáltalánosabb módja autóval.
Az általános gazdasági trendekről szólva az utazási iparágban az egyik legfontosabb forrás, amely a forgalmat elősegíti, az affiliate marketing. Például a Kayak.com a Southwest.com egyik legnagyobb leányvállalata, amely havonta több mint 15 000 látogatót hoz: Ha többet szeretne megtudni az affiliate marketing jelenlegi helyzetéről az utazási iparágban, akkor nemrég hajtottuk végre a Átfogó tanulmány . Elemeztük a legfontosabb partnerprogramokat és webhelyeket a SEMrush Traffic Analytics jelentéssel. Azt is megkérdeztük 50 jól ismert affiliate marketing szakértőt általánosan Affiliate marketing trendek És beillesztette a válaszokat a kutatásunkba. Végső gondolatok Mint mindig, elárasztja, hogy időt fordított arra, hogy megismerkedjen a kemény munka eredményeivel, és remélem, hogy most már jól ismerik a forgalom elterjedésének jelenlegi helyzetét a legnépszerűbb amerikai iparágakban. Mielőtt elkezdtem a kutatást, úgy gondoltam, hogy az internetes forgalom jó részét a Google, a Facebook, a YouTube stb. Irányította. De kiderült, hogy az öt leglátogatottabb webhely csak az amerikai forgalomnak csaknem 30% -át teszi ki. Másrészről, az ezen adatokból származó eredmények arra utalnak, hogy a vállalkozás, a Facebookon, a YouTube-on és a Google-n alapuló vállalkozás létfontosságú hosszú távú sikeréhez. Ami az iparági forgalmi eloszlást illeti a leggyakrabban látogatott területeken, az a legfontosabb Maslow igényeinek hierarchiája . Kategóriák, mint a felnőtteknek szóló szórakoztatás, az internet és a távközlés, a vásárlás, valamint a hírek és a média elsősorban alapvető pszichológiai szükségleteinket szolgálják. És az iparágak listáján lefelé haladva megállapíthatja, hogy a vállalkozások és az ipar, a referencia, a karrier és az oktatás, valamint az utazás kevésbé keresnek, mert nyilvánvalóan nem sok embernek van ideje, hogy gondoskodjon önmegvalósítási igényeikről. Mint mindig, szeretnék hallani a gondolataimat a kutatásomról, valamint bármilyen elképzelést arról, hogy mit tudtam fedezni, de nem. Hadd tudjam meg, hogy a fent említett következtetések bármelyikét végrehajthatta-e a gyakorlatba.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!