Nem minden nap írok tartalmat. Hogy őszinte legyek, valószínűleg egy évig tartó dolog. Elfogadom, hogy “a kapcsolatok királyok” vagyok, és azóta már több mint egy évtizeddel ezelőtt kezdődött ez az iparág. Azonban időről időre átnézek a kerítésen, hogy lássam, a zöldség zöldebb-e, és alkalmanként tényleg szeretem a látást. Mielőtt csatlakoztam Moz-hoz, tanácsadó voltam egy ügynökségnél, ahogy sokan olvastátok ezt a blogbejegyzést. Többnyire az ügyfelek egyik legfontosabb problémája volt, hogy mit írjak. Úgy tűnik, hogy a webmesterek és az üzleti tulajdonosok egyaránt könnyedén megszerezhetik az író blokkját, miután elhúzódtak a kulcsszavak listájának a weboldalon történő másolásával kapcsolatos nem inspiráló feladatok elvégzésére. Szóval, ha látod, amikor elfogy a szavak Számokat. Rendben, itt maradj velem. Néhányan közülem azt gondolom, hogy az író blokkjának orvoslása érdekében több számot is át kellene vinni, olyan lenne, mintha egy fejfájást próbálna megállítani egy téglával. Sérelmet okoz a sérüléseknek. Amit a következő néhány bekezdésben meg szeretnék mutatni, az az, hogy az adatok hihetetlen forrása lehet az írásnak, különösen akkor, ha néhány kulcsfontosságú alapelvet találhat ki: felfedezni, kapcsolódni, meglepni és megosztani. tegye Lehetséges, hogy az Ön vállalkozása vagy webhelye olyan mennyiségű egyedi, első féltől származó adatokat hoz létre, amelyeket a világnak ki lehet tüntetni. Lehet, hogy az analitika, a rangkövetője, mint a Moz vagy a nyers felhasználói adatok, ha fórumot üzemeltet. Adok példákat arra, hogyan érheted el ezeket az erőforrásokat (különösen akkor, ha ezek nem tűnnek nyilvánvalónak vagy plenteousnek), de kezdjünk egy kanonikus példával az elsődleges adatok nagyszerű használatára egy olyan iparágban, amely egyenesen aránytalannak tűnik – társkeresővel. Szerelmi életünk számszerűsítésének és elemzésének gondolata úgy tűnik, mintha valamiféle oksimoron lenne. Azonban az egyik legeredményesebb tartalmat tartalmazó adatokat a csapat az OK Cupid csapatában állította elő “Adat” -taggált blogbejegyzések Több ezer szilárd visszafordulást és irigylésre méltó forgalmat szereztek. A csapat a OK Ámor Ezt úgy érjük el, hogy hatalmas erőforrásaikat megérinti a felhasználói bázis által létrehozott egyedi adatokhoz. Nézzünk egy gyors példát: Gratulálok a diplomásokhoz: Senki sem ad Sh * -t . A blogbejegyzés meglehetősen egyszerű (és nem túl hosszú), de használják egyedi Olyan adatok, amelyek az átlagos személy számára valójában nem állnak rendelkezésre. Mivel az OK Cupid kiváltságos helyzetben van, ilyen széles körű betekintést nyújthatnak a közönségüknek. De talán nem rendelkezik több millió ügyféllel profiljaival a webhelyén; Hol kereshet első féladatokat? Nos, itt van néhány elképzelés az olyan típusú adatokról, amelyeket a vállalat vagy szervezet lehet, ami könnyen érdekes tartalomká válhat: A Google Analytics, a Search Console adatok és az Adwords adatok: Látod a trendeket az érdekes nyaralások körül? Talán észreveszed, hogy több ember keres bizonyos kulcsszavakat bizonyos időkben. Ez még érdekesebb lehet, ha van egy helyi ünnep (például egy fesztivál vagy rendezvény), amely az Ön adatait egyedülállóvá teszi az ország többi részéből.
Értékesítési adatok: Mikor jönnek fel vagy le eladásai? Egyeznek-e az eseményekkel? Vagy megegyeznek teljesen más típusú kulcsszavakkal? Próbálja meg használni A Google Kapcsolódás , Amely azonosítja azokat a kulcsszavakat, amelyek ugyanazokat a mintákat követik, mint az Ön adatai.
Felmérési adatok: Használja az értékesítést vagy az ólomtörténetet a felmérések elvégzéséhez és az átlátható tartalom létrehozásához. A ruházati üzlet összehasonlíthatja a személyiséggel kapcsolatos kérdéseket az emberek által vásárolt ruházat színeivel (Potenciális cím: Igaz, mit mondanak a vörösnek?)
Egy autóalkatrész-áruház összehasonlíthatja bizonyos tartozékok méretét a kedvenc sportágakkal (Potenciális cím: Big Trucks és Big Hits)
A biztosítási szolgáltató összehasonlíthatta a kért biztosítási típust az iskolázottság szintjével (Potenciális cím: Milyen intelligens emberek különbséget tesznek a biztosítással)

Valószínűleg tonna több forrás az egyedi, elsődleges adatokra, amelyeket Ön vagy vállalkozása az évek során generált, amelyek nagyszerű tartalmakká válhatnak. Ha elég hosszú időn keresztül átmásolod az adatokat, akkor fizetni fogsz. Viszonyul Az adatok külföldiek. Ez egy olyan nyelv, amely szinte senki sem beszél a napi beszélgetésekben, egy gépi jelölés. Ez a megfontolás megkívánja, hogy az adatok közvetlenül az olvasóinkhoz viszonyuljanak. Nem szabad csak megkérdezni, hogy “Mit mondanak az adatok?”, Hanem “Mit mondanak nekem az adatok?” Az adatátvitel módja egyszerű – az adatok rendszerezését azáltal, hogy az emberek azonosítják magukat. Ez földrajzi, gazdasági, biológiai, társadalmi vagy kulturális különbségek lehet, amelyekkel rendszeresen osztályozzuk magunkat. Sok ilyen példa a földrajzra (talán azért, mert valaki valahol valaki él, és eléggé vitathatatlan, hogy egy helyre vagy másra általános állításokat tegyen). Vessen egy pillantást az országának térképére, és próbáljon meg nem az első helyet keresni, ahol lakik. Észak-karoliniai vagyok, és szinte azonnal megtalálom magam, ami érdeklődik bármiért, ami összehasonlítja az államomat másokkal. Tehát talán nem vagy rossz Cupid millió felhasználóval és nem találsz egyedi adatokat megosztani – ne aggódj, még mindig remény van. Az alábbi példa meglehetősen ötletes módszer a használatára Google Adwords Adatokat hoz létre egy földrajzi történet, amely kapcsolatban áll bármely potenciális ügyfél az Egyesült Államokban. A webmesterek a Fényűző Használta az állami szintű kulcsszótervezőt, hogy a népszerűséget az egész országban megjelenítse egy olyan darabban, amelyet ” Stile állapota. ” Amikor megtaláltam ezt Redditnél DataIsBeautiful (Ahol a legtöbb ilyen példa származik), rögtön ellenőriztem, hogy mi a legjobban Észak-Karolinában. Őszintén szólva nem érdekeltem inkább a népszerű divat- vagy ékszerboltokról, de az érdeklődésem Észak-Karolinában elhanyagolták az érdeklődés hiányát. A földrajzi alapú adatok vizualizációja sikeres tartalmat hozott létre sport- , politika , sör , sőt még kötés . Ha elhagyja a gyakorlati ötleteket, azt hiszem, ez a példa kell. Tűzezz be egy AdWords kampányt, és fedezze fel, hogyan szünteti meg az iparágban a fogyasztói kereslet államonként. Ön egy marketingszakértő, és szeretné vonzani az ügyfeleket egy adott ágazatban? Itt van az esélyed, hogy írj egy fehérkönyvet a nemzeti igényekről. Ha helyi vállalkozásról van szó, a Google Kulcsszótervezőt célozhatja meg a városban, és összehasonlíthatja az ország más városaival. Meglepetés Talán az adatközpontú tartalom legnagyobb lehetősége az a lehetőség, hogy valóban meglepődjön az olvasó. Van valami izgalmas dolog egy érdekes tényt megtanulni ( Aki nem látta, hogy ezek közül egyikük feküdt, és nem vette fel? ). Szóval, hogyan hozza meg az adataidat “pop”? Hogyan lenyűgözte a számokat? Perspektíva. Kezdjük egy egyszerű statisztikával: A polio 2013 és 2018 közötti befejezésének költsége $ 5.5 milliárd dollárt . Milyen érzés ez a szám? Nagyon vagy kicsit érzi magát? Érdekes ez önmagában? Talán nem, próbáljuk meg egy kicsit fűszerezni. 5,5 milliárd dollár dollár nem tűnik olyan sokat, amikor rájössz, hogy az emberek ezt az összeget az iPhone-okra 2 hetente töltik. Annyira meg tudnánk szabadítani a polio világát! Vagy, mi van, ha bemutatjuk ilyet … Ebben a fényben szinte őrültnek tűnik, hogy olyan sok pénzt költenek, ami megakadályozza, hogy még csak pár polio esetet kapjunk a malária által elért hatalmas nyereséghez képest. Természetesen a statisztikák nem mondják el a teljes történetet. A polio a felszámolás végső szakaszában van, ahol az eseti költség sokkal magasabb, és mivel a maláriát megtámadják, az esetenkénti költségnövekedés is megjelenik. De a lényeg ugyanaz marad: a polio számok valamilyen kontextust adnak, valamiféle kényszerített perspektívát, sokkal érdekesebb és vonzóbbá teszik az adatokat. Tehát hogyan működne ez a tartalom a saját webhelyén? Nézzünk egy példát BestPlay.co , Amely egy darabot írt Az asztali játékok egyre rosszabbak . A társasjátékok nem adatközpontúak, de nem akadályozzák meg őket abban, hogy félelmetes tartalmakat készítsenek az adatokkal. Itt van egy generikus grafikon, amelyet a játékban nyújtanak, ami az átlagos játéktábla-pontszámokat mutatja. Tényleg nem sok mindent látni itt. Semmi sem zavarja az adatokat, ahogy megnézzük. Szóval hogyan adnak hozzá perspektívát, hogy a pont és a felhasználó intrika? Egyszerű – történelmi perspektívát alkalmaz. Ezzel a történelmi perspektívával a 2012-es esztendőben, amikor merülni kezdtek – az első többéves merülésüket a feltöltött történelemben – még jobbá és jobbá tehetjük. Ahhoz, hogy felhívja a felhasználókat, összehasonlításokat használva meglepő perspektívákat biztosít. Ossza meg Ez a végső módszer az, amelyet szerintem a leginkább figyelmen kívül hagy. Miután létrehozta fantáziadús tartalmát, hagyja, hogy a közönség az adatkészlet felszabadításával végezzen néhány munkát. Van egy egész internetes közösség Csak keres nagy adatkészleteket Amelyek kihasználhatják az Ön adatait, és saját kiadványaikban idézhetik tartalmukat. Mindent megtalál Minden Donald Trump Tweets-je nak nek Minden elveszett a TSA-n nak nek Kézi képek Ananászok . Bár jó esély van arra, hogy az adataidat soha nem használjuk fel, akkor felvehet néhány extra linket abban az esetben, ha igen. Összeszereljük Mi történik, ha egy webmester ötvözi az ilyen típusú módszereket – az egyedi adatok feltárása, ami relatíve és meglepő, még olyan témákban is, amelyek az adatokkal ellentétesnek tűnnek? Van valami ilyesmi: Jeans vs Leggings.
Ez a darab játszotta a földrajzi kártyát a relatabilitáshoz: Összehasonlították a felhasználói érdeklődést a farmert illetően, hogy perspektívát nyújtsanak a bokázási igény növekedéséhez: Slice.com Felfedezi az elsődleges adataikat, hogy érdekes, adatvezérelt tartalmat készítsen, amely végső soron az In Style Magazine, a Shape.com és a NY Post webhelyekről származó linkeket eredményez. A divat az adatok lencse révén nagy forgalmat és nagy részvényeket jelentett. Hogyan kezdjem el? Szállj le és piszkos az adatokkal. Ne várjon addig, amíg egy szép beszámolóba nem kerül a kezedbe, de elkezd szeletelni és kockára vágni azokat a dolgokat, amelyek érdekes mintákat vagy eredményeket keresnek. Kezdheti a már meglévő adatokkal: A Google Analytics , Google Search Console , Google Adwords , És ha Ön egy Moz-ügyfél, akkor még te is Rangsorolási adatok vagy Kulcsszó kutatási adatok . Ha egyik út sem működik, akkor fedezze fel a csodálatos adatforrásokat Reddit vagy WebHose . Keressen egy történetet a számokban azáltal, hogy összekapcsolja az adatokat a közönségével, és összehasonlításokat tesz lehetővé perspektívával. Nem bolondbiztos képlet, de nagyon közel van. A megfelelő adatcsík egyenesen átmegy az író blokkján.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!