A Google Plus felemelkedett a halálból! Nem csak viccelünk, ez nagyon valószínűtlen.

A Google most kinyitotta a sajátját Üzenetek funkciója Minden olyan kisvállalkozás számára, amelyhez tartozik egy Google Cégem-fiók.

Fogalmam sincs, milyen posztok? Bizonytalan lesz, hogy zavarodott, és kezeli üzleti információit a Google-hívásokban, hogy megmagyarázza a különbséget a Google Cégem és a Google+ között, ami súlyos karcolásokhoz vezethet.

Ezért vesszük az időt arra, hogy feltárjuk, milyenek a Google Hozzászólások, és mit jelentenek a kisvállalkozások (és a hírességek, a nagyvállalatok és a Twitter) számára.

A Google szintén tartózkodott abban, hogy nagy dalokat és táncokat tegyen a hozzászólásoknak – így az információ mennyisége különösen korlátozott ebben az alkalomban. A zavartság hozzáadásához a “Google Hozzászólások” vagy a “Google-bejegyzések” kifejezés nem a hivatalos név, amely a Google keresési algoritmusának frissítései miatt a szélesebb közösség által megnevezett.

A “Google Post” kifejezés feltehetően a Google által használt funkcióból származik, amikor leírja a funkciót, például a “Google Post” funkciót.

Kezdjük az elejétől: Mik azok a Google-bejegyzések?

Eredetileg Tesztelt a 2016-os amerikai választásokon , A felajánlott jelentkezőknek lehetőségük van olyan frissítések benyújtására, amelyek közvetlenül megjelenhetnek a keresőmotor találati oldalain (SERP) és a Google Térképen.

Ezeket a bejegyzéseket a legördülő listákkal is kategorizálta, ezáltal segítve a felhasználókat a kritikus információk elérésében. 2016-ban kiválasztott vállalatok és magánszemélyek, köztük zenészek is használtak tárgyalásokra. Nyilvánvalóan ezek a teszt eredmények elégtelenek voltak ahhoz, hogy 2017-ben szélesebb körűek legyenek.

A hozzászólások kártyákként jelennek meg a SERP-kben, különféle cselekvésre ösztönzéssel, beleértve a “több” és a közösségi megosztást a Facebookon, a Twitteren és a Google-on.

A nagy G ezt állítja :

“A Google-on történő közzététel új módja annak, hogy megosszuk a releváns, friss tartalmat azokkal az emberekkel, akik keresnek Önt. Képeket, videókat és animált GIF-eket használhat a közönség elkötelezéséhez, valamint hirdetéseket hozhat létre az egyes tartalmak forgalmának irányításához. Ez a továbbfejlesztett formátum lehetővé teszi a keresők számára, hogy közvetlenül az elsődleges forrásból hallgassanak – ön – és kiegészítik a meglévő eredményeket az egész internetről. ”

A Google-bejegyzések használata

Először is, ha Londonban vagyunk, mint mi, akkor a Google még mindig nem jelentette meg a bejegyzéseket mindenkinek, így csatlakoznia kell a várólistához. Véleményünk szerint feltétlenül érdemes regisztrálni.

Miután jóvá lett hagyva, a formátum meglehetősen egyszerűnek tűnik. Egyszerűen jelentkezzen be a GMB-fiókjába, válassza ki a “Post létrehozása” lehetőséget, és kövesse az opciókat.


Képhitel: Google. (Nagyon azt mondják, hogy a Google mobil képernyőképeket használ, megerősítve őket Mobil első megközelítés )

Különféle formátumokban használhatja a Google Hozzászólásokat, beleértve az eseményeket (dátumokkal és időpontokkal), a képalapú, a videókat, az animált GIF-eket és a szövegalapú bejegyzéseket.

A Google azt állítja, hogy minden egyes bejegyzést 7 nap elteltével, az esemény lejártát követően el kell távolítani “annak biztosítása érdekében, hogy a bejegyzés időszerű legyen”

A SEO-re gyakorolt ​​hatás

Átkattintási arány

A Esettanulmány tavaly a Search Engine Watchban , A Rebecca Sentance észrevette, hogy a Google Hozzászólások olyan keresési kifejezéseknél jelentek meg, mint az “elkötelezettségi gyűrűk Buffalo”, vagyis a nem-márkás keresési kifejezések. Ez különösen izgalmas volt, azonban a vizsgálat során úgy tűnik, hogy a Google most visszalépett a döntések meghozatalára.

Valószínűleg jó dolog – biztonságos lenne, ha a SEO világ aluljárása olyan spameknek nézne ki, amelyek megjelenhetnek a tranzakciós feltételek mellett. Függetlenül attól, hogy egy korábbi blogbejegyzésben tárgyaltuk, a SEO nem csak helyszíni, tartalom és linkek.

A nagyszerű SEO figyelembe veszi a teljes felhasználói áramlást is, beleértve a kattintási arányok javítását az eredményoldalakból, amelyeknek a hozzászólásoknak hozzá kell járulniuk.

Meg kell várnunk egy szélesebb körű bevezetést, hogy láthassuk azt a valódi hatást, amelyet a Google Hozzászólások a CTR-en találnak. Azonban nem vesz egy hatalmas ugrás a hit, hogy tét, hogy ha megfelelően használják, hozzászólások fogják a szemet, és növeli a hitelességét, és ezután javítja CTR.

Az a tény, hogy bele tudsz foglalni Autoplay GIF-eket a hozzászólásokba Amelyek a keresésben megjelennek, egy másik dimenziót adnak a megjelenéshez a SERP-kben. Úgy véljük, hogy a korai alkalmazottak kritikus élményt szerezhetnek a SERP-k versenytársaival szemben, különösen azok számára, akik a második, harmadik vagy negyedik helyen voltak, akik megkülönböztethetik listájukat a fentiek közül.

Végül, nézzünk szembe, hogy a Google a leginkább az internethasználók számára feltételezett szintű jogosultsággal rendelkezik. Ezért teszi őket jövedelmezővé – az emberek a Google keresési eredményeiben bízik. Nem bízhatnak bennük mint márka , De kissé más.

A Google-bejegyzéseidet kísérő kék kék szimbólum a neveddel együtt, így a márkád lendületet kap a társadalmi ellenőrzés szempontjából. A Google jóváhagyta Önt. Ha ez nincs hatással, akkor mindannyian elfelejthetjük a státusz befolyását az élet minden területén.

Mobile vs asztali

Itt van nagy különbség a hozzászólások számára. A hosszú és rövidebb, hogy az alkalmazások szinte azonnal megtekinthetők, ha gördülnek a mobilon (csak a térképek eredményei között), míg a márkás keresések az asztalon vannak a jobb oldalon a Tudásgrafikon, az összes többi GMB információ alatt.

Desktop:

Mobil:

A Google a mobil első indexeléssel és az AMP-vel szembeni fellendülésének köszönhetően a posztok kiemelkedő pozíciót töltenek be a mobileszközökön. Ez diktálja, hogy rangsoroló tényezők lesznek? Nem feltétlenül. Ugyanakkor arra számítanak, hogy a vállalkozások magasabb szintű elkötelezettséget és CTR-értéket kapnak a mobiltól az asztalhoz képest, különösen a márkás kereséseknél.

Ez az előny azonban semlegesített keresések esetén semlegesíthető, ha a Post körhinta megjelenik közvetlenül a keresési eredmények alatt, nem pedig az üzleti GMB-profil alatt.

Hogyan befolyásolja a Google Hozzászólások a rangsorolását?

Figyelembe véve a postaládák majdnem lopakodó bevezetését, nem számítunk arra, hogy a Google megjegyzést fűzhet ahhoz, hogy a bejegyzéseket a keresési rangsorban figyelembe veszik-e. Jelenleg azt javasoljuk, hogy koncentráljunk arra, hogy felhasználjuk őket, mint a CTR és ezáltal a forgalmat, a tartalomra.

A hozzászólások természetesen nem a hagyományos értelemben vett közösségi hálózatok, mint a Facebook, az Instagram, a Twitter és a Snapchat. Ráadásul csak annyit kell megvizsgálnunk a kétértelmű információt, hogy a közösségi médiumok befolyásolják vagy befolyásolhatják a rangsorolási képességet, hogy kitalálják, hogy a Google nem fog komolyan kommentálni a hozzászólásokat a SERP-ekre egy ideig – ha még soha.

A Google-szerzők kikapcsolják a bejegyzéseket?

A hozzászólások jelennek meg valamivel a spin off a Most már megszűnt a Google-szerzői kísérlet , De több funkcióval rendelkezik, azaz képes hirdetéseket reklámozni a Postban. A Google-szerződésekhez hasonlóan a Postálások majdnem indexelhető tartalmat és egy másik dimenziót nyújtanak a keresési eredményekhez.

A vállalkozások képesek a forgalmat a keresési eredményeken keresztül a konkrét tartalmi elemek vagy kulcspozíciókból a Műveletekbe irányítani, további lehetőségeket adva a felhasználóknak a szabványosabb fő keresési hivatkozással vagy a kapcsolódó belső linkekkel összehasonlítva.

Top történetek és Twitter körhinta

Újból meg kell látnunk ezt az egészet, hogy megnézzük a keresési eredményekre gyakorolt ​​hatást, de ez érdekes rejtély a Google számára. Jelenleg a nagy márkák általában a Google “Top Stories” és a Twitter körhinta megjelenik a keresési eredmények között. Add hozzá a hozzászólásokat ehhez az egyenlethez, és érdekes kérdéseket vet fel. Mi elsőbbséget élvez? A tartalmak közvetlenül a GMB oldalukra, vagy a Twitter / hírcsatornákra?

Elképzelhető, hogy a Google saját érdekeit, de a közelmúltban gondoskodik Rekord 2,4 milliárd euró bírságot szab ki az EU számára Mert lényegében előterjesztett Google bevásárlási eredmények befolyásolhatják döntéseiket ebben a kérdésben.

A hozzászólások jobban kapcsolódnak a Twitter körhintahoz időérzékeny természete miatt, ami nem feltétlenül nagyszerű hír a már feltehetően nagyon izzadt és alvás nélküli Twitter-csapat számára. Különös tekintettel a Google oldalán használt nyelvre, amely a következőket írja le: “A jelenléted a Google-on, mint korábban”.

Haladni előre

Nagyon elégedettek vagyunk a hozzászólások potenciáljával. Hozzáad egy újabb dimenziót SEO szerepünknek, és a korai alkalmazókat is használhatjuk, hogy jelentősen növeljék a tartalommarketing-erőfeszítéseket.

Érdekes – és egy olyan témát, amelyet a Search Engine Watch röviden megérintett – a út Amelyben a vállalatok a Post-ot használja Jelentős hatással lehet a hatékonyságukra. A vállalkozásoknak tisztában kell lenniük azzal, hogy használják-e az új termékeket, eseményeket, kulcsfontosságú információkat (például útmutatókat) vagy tartalom keverékét.

Az első megjelenítések száma még akkor is, ha a felhasználó rákattintott a keresési eredményre. Ezt követően a korai alkalmazóknak arra kell törekedniük, hogy gyorsabban határozzák meg az álláshelyek stratégiáját, nem pedig korai alkalmazottainak.

Kapcsolódó olvasmány

Vector graphic of a laptop displaying a search result for 'your website'. A magnifying glass hovers in front of the laptop screen, enlarging the search result.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!