Üdvözlöm a nyolc részből álló sorozatot, amely növekedési hackeket kínál a marketingesek kereséséhez. Elkezdtem megosztani a növekedési csapásokat Védi az értékes márkázott kulcsszavakat A PPC-ben, beleértve a társvállalatokkal való együttműködést és a nemkívánatos versenytársakat a keresőmotorral kapcsolatos panaszokkal.
Ezt követően megtárgyaltuk, hogyan kell Versenyképes adatokat használ fel a fizetett piaci részesedés növelése érdekében . Ez magában foglalja a legfontosabb kulcsszavak azonosítását a monitorozáshoz, kvantitatív és kvalitatív eredmények gyűjtését a versenytársak számára, valamint makrószintű témák, például földrajzi célzás és leányvállalatok elemzése.
Most koncentráljunk a szervesekre. Feltételezem, hogy már tapasztaltad a legjobb SEO gyakorlatokat. De talán nem tudja, hogyan kell finomítani a SEO erőfeszítéseit a versenyképes betekintés és a kulcsszóellenőrzés segítségével. A kulcsszavak figyelemmel kísérésével nagy nyereséget érhet el webhelye webhelyének piaci részesedésében.
Az alábbi öt piaci részesedésbôl fakadó növekedés származik abból, amit tanultam A Search Monitor (Közzététel: a munkáltatóm), amely a helyi és nemzetközi szinten milliók szervezeti adatait figyelemmel kíséri.
Búcsúzzunk be!
Hack # 1: Az oldal megosztásának javítása
Az oldal megoszlása ​​azoknak a listáknak a számát jelenti, amelyeken az URL-t indexelik a megjelenő teljes listákból. Ha például a legmagasabb 10 találatban három keresési eredményt indexel, akkor 30 százalékos oldal megosztása van.
Az oldal megosztásának javításához hajtsa végre az alábbi lépéseket:
Mérje meg a saját oldaladat.
Mérje meg a versenytárs oldal megosztását három-öt versenytárs által végzett versenyvizsgával, egy eszköz segítségével, amely figyeli a rangját és a szerves kulcsszavak listáját.
Határozza meg azokat a kulcsszavakat, amelyeknél a versenytársak magasabb oldalakkal rendelkeznek, mint te, mivel ez azt jelzi, hogy a versenytársak nagyobb láthatósággal és több kattintással rendelkeznek.
Ez létrehozza a kulcsszavak listáját a prioritásokhoz.
Ebből a listából vegyük le a kulcsszavak csoportját, ahol a megjelenítési volumen a legmagasabb, és értékelje a szokásos SEO-gyakorlatok használatával, hogyan javíthatja a kulcsszavak listáját és számát. Gyors eredmény elérése érdekében győződjön meg róla, hogy ezek a kulcsszavak a fizetett kampányok részét képezik, hogy azonnal növeljék a rangsorát. Ez időt vesz igénybe, amíg dolgozik a SEO-en.
Hack # 2: Optimalizálás a SERP szakaszokhoz
A szerves SERP (keresőmotor-eredményoldal) a különböző kulcsszavak alapján dinamikusan megjelenő szakaszok kollázsa lett (gyakran a “kevert eredmények” vagy a ” Univerzális keresés „). Ha a cél az oldal tetején jelenik meg, de egy adott kulcsszóhoz tartozó szakasz alatt optimalizál, akkor a cél nem érhető el.
Célja, hogy optimalizálja a részvényeket az üzletág szempontjából leginkább releváns és a legmagasabb rangsort tartalmazó részekre. Például a térkép az első rész néhány keresésre, míg a fő szerves az első rész mások számára.
Íme egy rövid áttekintés néhány fontos szerves részről :
Szerves listák
képek
Videók
Helyi (térkép)
hírek
Könyvek
Szállodák
Tudásgrafikai profilok
Először azonosítsa a cél-kulcsszavakhoz tartozó oldalelrendezéseket. Ezt manuálisan teheti meg, vagy olyan megfigyelő eszköz használatával, amely lebontja az Ön számára az elrendezési stílusokat.
Másodszor, nézze át a rangját és a pozícióját az oldalszekcióknál, amelyek a leginkább a csúcshoz közelednek.
Például, ha a videóderedmények fontosak a te dolgodban, jelenik meg ott? Vagy ha a helyi / térképszakasz először megjelenik a célcikkeknél, akkor ott tartózkodik? A helyi listák különösen fontosak a téglagyártó vállalkozások számára .
Miután Önt diagnosztizálta, rangsorolja azt a kulcsszólistát, amelyről hiányzik a kívánt rész, vagy a legfontosabb versenytársak alatt jelenik meg. Ossza meg ezt a listát a SEO csapatával, hogy növelje a webhely relevanciáját e szakaszokhoz.
Hack # 3: indexelt tartalom
Egy másik megoldás a szerves jelenlét javítása érdekében, hogy megvizsgálja a tartalom típusát, amely növeli a verseny rangsorát.
Itt van az ehhez szükséges adatok:
A Google által indexelt tartalomjegyzékek.
Kulcsszavak, ahol minden tartalom van rangsorolva (a megjelenítések kiszámításához).
Az egyes tartalmakra vonatkozó megjelenítések (megjelenítések = azoknak a kulcsszavaknak a teljes megjelenítése vagy keresési mennyisége, ahol a tartalom egy része rangsorolva).
Rendezze az adatait a megjelenítések számával. Ezután nézze meg a versenytárs tartalmát a legnagyobb benyomásokkal vagy keresési kötetekkel annak meghatározásához, hogy mit tud alkalmazkodni magának.
Most összpontosítsunk a konkrét példányra ezeken a versenyképes listákon. A cél az, hogy ezt az intel-ot használva saját listás másolatát versenyképesebbé teheti. A képlet itt nagyon egyszerű:
Nézze meg a főcímeket és a leírást, amelyeket a motorok a listára húztak.
Összefoglalja a különböző üzenetküldést és ajánlatokat.
Állítsa be az oldalán megjelenő SEO-t, hogy megjelenítse a versenytárs példányt.
Hack # 4: Szerves hírnév
Ez a hack a számos szervezeti egység szerves listájának kulcsfontosságú elemére összpontosít: értékelés és értékelés. Ezek a csillagok (5-ből) és a Google-értékelések száma a helyi / térképrészen vagy a jobb oldali információs panelen jelennek meg.
Ha ezek a vállalkozásokra vonatkoznak, akkor fontos megérteni, hogy a véleményeid és minősítéseid hogyan jelennek meg, valamint hogyan hasonlítanak össze versenytársaival. Azt is meg kell tanulnod, hogyan változik idővel a versenytársakhoz képest.
Gyűjtsd össze a motorok megjelenítési és minősítési adatait a szervezeti listákon, majd dolgozz a pontszámok javításával, ösztönözve az elégedett felhasználókat, hogy nyújtsanak be minősítéseket és véleményeket. Ha több helyre van szüksége, és fontossági sorrendbe kell állítania, a kevésbé kritikus és alacsonyabb pontszámmal rendelkező hirdetésekre kell összpontosítania, mint a versenytársai, mivel a pozitív visszajelzések nagyobb hatást gyakorolnak a kevesebb értékelésre történő bevezetésre.
Hack # 5: helyi
Fontos megjegyezni, hogy az ökológiai piaci részesedése – és gyakran – különbözhet a kereső helyétől.
Az utolsó részem a szerves részesedés javítására irányul a helyi érdeklődésre épülő vállalkozások számára, legyen szó akár téglagyártó üzletekről, akár csak azokról a vállalkozásokról, akiknek a földrajzi kínálata eltérő. Példaként említhetők az autókereskedések, a biztosítási irodák, a bankok, a szállítóvállalatok és természetesen a kiskereskedelmi láncok.
Kezdje azzal, hogy felépít egy listát az Ön kiemelt földrajzi területeiről, és megtanulja az egyes helyszíneken megjelenő benyomások, rangsorok és általános piaci részesedést a versenytársaival összehasonlítva. Azonosítsd az olyan helyeket, amelyek a legfontosabbak a vállalkozásod számára, és ahol a leggyengébb versenytársaid vannak. A javítás itt olyan egyszerű, mint ha intelligensen hozzáadja ezeket a helyneveket a weboldalakhoz és az off-site tartalmakhoz.
Végső gondolatok
Az itt bemutatott öt növekedési támadás segít Önnek abban, hogy gyakrabban és magasabbra forduljon a szerves SERP kívánt részeiben. Mindannyian elkezdenek tudni, hogy mely versenytársak jelennek meg felettetek, hol, milyen gyakran és hogyan csinálják. Csak akkor teheti meg az oldalra és az oldalra vonatkozó SEO taktikákat, és újraeloszthatja az erőforrásokat, hogy növelje az ökológiai piaci részesedését.
Nézd meg a következő cikkemet, mivel kombinálom a fizetett és szerves növekedési ütemeket olyan összetett stratégiává, amely a teljes oldal eredményeinek dominálását célozza.

Néhány vélemény ebben a cikkben kifejezve lehet a vendég szerzője, és nem feltétlenül a Search Engine Land. A személyzet szerzői szerepelnek itt .

A szerzőről

Lori Weiman vezérigazgatója és társ-alapítója A Search Monitor , Amely marketing intelligenciát biztosít a SEM, a SEO és az affiliate marketingesek számára. A TSM előtt a Lori valós idejű ajánlattételi és nyomonkövetési termékeket fejlesztett ki a fizetett keresésért és az affiliate marketingért. Lori gyakori beszélő olyan konferenciákon, mint a SES, az SMX, a Search Insider Summit és az Affiliate Summit.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!