Üdvözöljük legújabb oktatói Next Level sorozatunk legújabb verziójában! A legutóbbi epizódunkban Jo Cameron megtanította, hogyan kell felcsípni Intelligens SEO jelentések Ügyfeleinek, hogy lenyűgöző, működőképes betekintést nyújtsanak. A barátságos környékképzési programmenedzserünk, Brian Childs ma bemutatja Önnek egy egyszerű munkafolyamatot több kulcsszó célzására egyetlen oldalon. Olvasson és szinttel feljebb! Azok számára, akik bármelyiküket bevették Moz edzőcipő , Akkor tudni fogod, hogy a kulcsszókutatáshoz közelítünk azzal a céllal, hogy az egyes kulcsszavak helyett inkább fogalmakat határozzunk meg. Egy közös kifejezés erre a SEO-ben a “niche kulcsszavak”. Azt hiszem, a “niche”, mint egy sor kapcsolódó szavak vagy fogalmak, amelyek lényegében változatai ugyanabból a lekérdezésből. Példa: Tegyük fel, hogy a tág témám: Miért csúnyák a macskák?
Néhány témakör ezen témában: Miért kopog a macskám a dolgokat a pultról?
Miért pusztítja a macskám a bútoromat?
Miért fogadtam el ezt a macskát?
Ezután megtalálhatom ezeket a niche témák változatait Kulcsszó Explorer Vagy más eszközt keresve a legjobb tulajdonságokkal rendelkező kulcsszavakat (nehézség, keresési mennyiség, lehetőség, stb.). A kulcsszavak kutatása ilyen módon történő megszervezésével koncepcionálisan igazodik a Google Hummingbird keresési logikájához Algoritmus frissítése . Miután a tárgyunkhoz tartozó résszel kapcsolatos témákkal rendelkezünk, akkor konkrét kulcsszóváltozatokba merülünk, hogy megtaláljuk azokat a lehetőségeket, ahol rangsorolhatunk. Ezt a folyamatot a Kulcsszó kutatás Bootcamp osztály. Optimalizálnom kell az oldalamat több kulcsszóhoz? A legtöbb webhelyre adott válasz hangos Igen.
Ha olyan stratégiát dolgoz ki, amely az oldalak optimalizálására szolgál egyetlen kulcsszó esetében, akkor ez néhány problémához vezethet. Ha például egy tartalomíró egy adott kulcsszóra korlátozódik, előfordulhat, hogy nagyon vékony tartalmat fejlesztenek ki, amely sok hasznos részletességgel nem foglalkozik a szélesebb koncepcióval. A marketing menedzser viszont végül értékes információkat terjeszthet több oldalra, ami csökkenti az egyes oldalak potenciális jogosultságát. A webhelye architektúrája ezután a szükségesnél nagyobb lesz, így kevésbé valószínű, hogy a keresőmotor megkülönbözteti az egyedi értéket, és SERP-be szállítja. Mint a közelmúltban készített tanulmányok Azt mutatják, hogy egyetlen magas rangú oldal jelenik meg több tucat – ha nem száz – SERP-ben. Jó gyakorlat az adott témához kapcsolódó releváns keresési lekérdezések azonosítása, majd a lekérdezések használata a H2-címsorokként. Tehát hogyan találsz niche kulcsszó témákat? Ez az a folyamat, amelyet viszonylag új viszonylatban használok SERP funkció : Az “Emberek is megkérdezik” dobozokat. Hogyan találjuk meg a niche kulcsszavakat 1. lépés: Adjon meg egy releváns kérdést a keresőmotorba A kérdőíves keresési lekérdezések nagyszerűek, mivel gyakran tartalmaznak kiemelt részleteket. Kiemelt kivonatok Azok a kis dobozok, amelyek a keresési eredmények tetején jelennek meg, általában egy-két mondat válaszokat vagy egy listát mutatnak. A közelmúltban, amikor megjelenítettek a kiemelt kódrészletek, általában egy másik doboz van a közelben, amelyen az “Emberek azt is kérdezik”. Ez a második mező lehetővé teszi a keresési algoritmus logikájának megismerését, és megmutatja, hogy mi a keresőmotor “gondolkodik” szorosan kapcsolódó témák. 2. lépés: Válassza ki a legrelevánsabb “Emberek kérdése” lekérdezést Vessen egy pillantást a kezdeti “Emberek is kérdezzenek” javaslatokat. Gyakran különböznek a lekérdezésektől, amelyek kissé eltérő keresési szándékot képviselnek. Válassza ki azt, amelyik leginkább összhangban van a célfelhasználó keresési szándékával. Mi történik? Egy új, három “Emberek is kérdeznek” javaslatot tesz A lista alján feltöltődnek Amelyek a választott első opcióhoz kapcsolódnak. Ezért nevezem ezeket az úgynevezett “saját kalanddobozoknak”. Minden egyes kiválasztásnál mélyebben belevetik a témát a keresőmotor által meghatározott módon. 3. lépés: Javaslatok keresése alacsony értékű kiemelt részletekkel Minden “Az emberek azt is kérdezik” javaslatot egy kiemelt részlet. Ahogy mélyebben átmássz a témába azáltal, hogy kiválasztod az egyiket “Emberek is kérdeznek” a másik után, tartsa szemmel a kiemelt részleteket, amelyek nem különösebben hasznosak. Ez a keresőmotor próbál egy egyszerű választ adni egy kérdésre, és nem éri el a jelet. Ezek lehetőséget nyújtanak. Figyeljetek azokról, amelyekről úgy gondolja, hogy javíthatók. A következő példában azt látjuk, hogy a Kiemelt Snippet egy olyan cikk hoz létre, amely nem felel meg teljesen az átlagos felhasználó kérdésére. 4. lépés: Készítsen egy listát az “Emberek kérdése” kérdésekről is Ha az algoritmus kontextusával kapcsolatos eredményeit mélyebben feltérképezted a “Emberek kérdése” mező használatával, készítsen listát az összes olyan kérdésről, amelyet a kívánt témához nagyon kapcsolódóan talál. Általában csak ezeket töltöm Excel-lapra, amikor megtalálom őket. 5. lépés: Elemezze a szavak listáját kulcsszó-kutatóeszköz használatával A kulcsszavak olyan szép listájával, amelyről tudod, hogy kiemelt részleteket generálsz, csatlakoztasd a szavakat Kulcsszó Explorer Vagy a kívánt kulcsszó-kutatóeszköz. Most csak a kulcsszóra vonatkozó normál értékelési kritériumokat használja (általában a keresési mennyiség és a versenyképesség kombinációja). 6. lépés: Alkalmazza a kulcsszavakat az oldal címéhez és címsorcímkéihez Miután szűkítette a listát olyan kulcsszavakra, amelyeket meg szeretne célozni az oldalon, tartsa meg a tartalomcsapat munkáját, amely releváns, értékes válaszokat ad a kérdésekre. Helyezze a cél kulcsszavakat címsorcímkékként (H2, H3) és egy tömör, értékes leírást közvetlenül az említett címsorok után. Mérje meg a kampányban lévő niche kulcsszavakat Míg a tartalomszerkesztők létrehozzák a tartalmat, frissítheti Moz Pro kampány És kezdje el rangsorolását a címkék címkéin használt kulcsszavakhoz. Adja hozzá a kulcsszavakat a kampányához, majd Megfelelő módon címkézze . Azt javaslom, hogy használja a címkével kapcsolatos témakört. Például tegyünk úgy, mintha olyan üzlet lenne, amely segít az embereknek az elveszett háziállatok megtalálásában. Az egyik közös niche témája azoknak az embereknek, akik megpróbálják megtalálni a kennelek telefonszámát. Ebben a témakörben több tucat változat létezik. Tegyük fel, hogy egy hasznos cikket írok arról, hogyan lehet gyorsan megtalálni a közeli állatállományok és kennelek telefonszámát. Ebben az esetben minden olyan kulcsszót címkézni fogok a cikkben, amelyet a cikkben említett “kennel telefonszámok” -nak neveztek a Moz Pro kampány rangsoroló eszközemben. Ezután a bejegyzés megírása után beszámolhatok az összes használt keresési kifejezés átlagos keresési láthatóságáról, egyszerűen a “kennel telefonszámok” címkéjének kiválasztásával. Ha a cikk sikeres, akkor látnám kell, hogy a rangsorok felfelé haladnak Átlag, ami azt mutatja, hogy több kulcsszóhoz rendeltem. Szeretne többet megtudni SEO hivatkozásokkal? Ha hasznosnak találta ezt a cikket, fontolja meg a regisztrációt Hogyan hozhatunk be SEO-t szeminárium. Az osztály olyan dolgokat fedi le, mint például a csapat létrehozása sikere érdekében, tippek a kutatások gyors elvégzéséhez, valamint a SEO jelentésének jelentése az ügyfelek számára. Lásd a közelgő osztályokat itt
A következő szint az oktatási sorozat, amely ötvözi az alkalmazható SEO tippeket olyan eszközökkel, amelyeket elérhet. Nézze meg a korábbi kiadásaim egyikét:

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!