Ha gondolja a SEO javítását, mi az első dolog, ami eszébe jut?
Lehet, hogy átgondolja a webes másolatot, hogy jobban rangsorolja bizonyos kulcsszavakat, és kavarja Új hozzászólások a bloghoz , Vagy győződjön meg arról, hogy a webhely logikusan van felépítve.
Mindez fontos szempont a rangsorban a keresőmotorokban, de ezek nem az egyetlen módja annak, hogy optimalizálja webes jelenlétét. Ha jobb rangot szeretne és nagyobb forgalmat szeretne kapni, javítania kell a külső oldaladat is. Ez az útmutató segít az indulásban.
Tehát pontosan az off-page SEO?
A legegyszerűbb feltételek mellett az off-page SEO magában foglalja a SEO minden olyan aspektusát, amelyek a webhelyén kívül fordulnak elő (igen, ez igaz). Ezt a hírnévre gondolhatja. Az off-page SEO magában foglalja azokat a dolgokat, amiket csinál, valamint azokat a dolgokat, amelyeket a többiek magukról mondanak. A közösségi média tevékenysége, az ügyfélszolgálati gyakorlatok és a Online felülvizsgálatok Az ügyfelek, akik más oldalakon tartózkodnak, minden példa az off-page SEO-re. Az alábbiakban egy példa a vélemények a Realtors a Redfin:

Sokan azt gondolják, hogy az off-page SEO csak a kapcsolatépítésről szól. Igaz, hogy a jó off-page SEO célja a forgalom irányítása a webhelyére, rengeteg jó minőségű linket keresve.
De ha csak úgy gondolod a stratégiádra, mint egy módja annak, hogy több linket lé, akkor hiányzik a sok lehetséges árnyalat ebben a témában.
Első lépések az off-page SEO
Ahelyett, hogy kizárólag a linkekre koncentrálna, jobb, ha javítani szeretné off-page SEO-jét, a hírnevét, a hatóságot és a népszerűségét. Dióhéjban az Ön célja, hogy kiváló értéket nyújtson és összekapcsolódjon a lehető legtöbb emberrel.
Ez egy hosszú távú stratégia, de a türelmed lecsillapodik az úttól – az üzleted fel fog kerülni elismerésre, megalapozza a szakterületedet, és végül elkezdi keresni a tisztelt webhelyekről származó linkeket.
Ezzel elmondható, hogy két fő módja van annak, hogy elkezdheti javítani az offline oldalad SEO-jét: kapcsolódni a célközönségeddel és a hálózatépítéssel véleményvezérek .
# 1: Csatlakozás a célközönséghez
Az emberekkel való kapcsolattartás olyan emberek számára, akiknek szükségük van rá, vagy szeretnék, hogy a termék vagy szolgáltatás intelligens legyen, mind az értékesítés növelése, mind pedig a SEO javítása miatt a forgalom miatt jön. Fontos azonban az emberekkel való kapcsolódás a megfelelő módon.
A fogyasztók hozzáértőek, és nem szeretik nyomást gyakorolni a dolgok megvásárlására. Ahelyett, hogy összpontosítanál arra, amit eladsz, ami spamként találkozik, növelje az alábbiakat, ha megtalálja a módját, hogy segítsen másoknak anélkül, hogy bármiért cserébe megkérdezné. Néhány ötlet:
Maradjon aktív a közösségi médiában ight út
Magától értetődik, de a közösségi média az egyik legjobb módja annak, hogy személyesen kapcsolódjon olyan emberekkel, akiknek szüksége lehet vagy szeretne a szolgáltatása. Megtudhatja, hogy a célközönség mennyi időt tölt az interneten ( Ez a cikk részletezi, hogyan kell ezt megtenni ), És győződjön meg róla, hogy fiókja van ezen a platformokon.
Általában minél több fiók van, annál jobb, de Tartsa szem előtt a ROI-t – nyilvánvalóan nincs értelme, hogy időt takarítsunk meg egy homályos platformon, amelyet a legtöbb ember nem használ.
Továbbá, ha nem rendelkezel olyan erőforrásokkal, amelyekkel sok közösségi oldal kezelhető, ami végső soron sérti a hírnevét, akkor kezdheti el a legfontosabbakat, rendszeres frissítéseket tegyen közzé a vállalkozásodról, termékedről vagy szolgáltatásodról, és vegyen részt a Ügyfeleinek minden esélyt kap.
Mindig emlékezz, az emberek szeretik tudni, hogy van egy ember a kedvenc üzletük mögött.
Ossza meg ismereteit fórumokon és üzenőfalakon
Ha a célközönség a Quora vagy a Reddit webhelyeken tölt el időt, hozzon létre fiókokat és indítsa el a közzétételt. Csatlakozzon érdekes beszélgetésekhez és válaszoljon más emberek kérdéseire. Célja, hogy értéket adjon ahelyett, hogy növelné post számát.
Jól van megemlíteni a vállalkozásodat, ha releváns egy kérdés – például elmondhatsz egy történetet arról, hogyan oldotta meg a problémát az ügyféllel. Csak ne nyomja be a terméket vagy a szolgáltatást.
A fórumokra vonatkozó stratégiája csak az, hogy felépítse hírnevét, mint hatóságot az Ön területén. Idővel az emberek elkezdenek felismerni Önt, és tanácsot kapnak.
Számos ember csinál online nagyszerű munkát. Az alábbi példa egy személyi edzőről csak egy példa arra, hogy valaki sok kérdést megválaszol, mert követte a követőket, mégsem az önmegtartóztatásra összpontosít, hanem csak a kapcsolatok létrehozására:

Légy keresve a hasznos off-site tartalmak létrehozásának lehetőségeit
Lehet, hogy már a tartalom-marketinget a helyszíni blogjával is elvégezheti, de miért áll meg ott? Vegye fontolóra, hogy a különböző tartalomtípusokat, például videókat, képeket és infografikákat vegyék fel a közösségi médiamegjelenítésbe és a fórumbejegyzésekbe.
Napjainkban ritka, hogy egy infúziót láthat egy fórumon (kivéve talán valami olyat, mint a Reddit vagy a Tumblr), de ha igen, akkor kiemelkedik. A vendégkiadás természetesen egy másik jó módja a helyszíni tartalom-marketingnek, de később.

# 2: Kapcsolatépítés
A célközönséghez való kapcsolódás elengedhetetlen a jó off-page SEO-hez, de csak eddig tart. Ahhoz, hogy elismert hatóságsá váljon, és kezdjen értékes linkeket keresni a szakterület szakértőitől, hálózatra is szüksége lesz. Íme néhány tipp az erős kapcsolatok kiépítéséhez.
Vendég bejegyzés más emberek blogjain
A vendégek közzététele egy kipróbált és valódi stratégia a linkek visszaszolgáltatásához. De bár hasznos módja annak, hogy létrehozza a linkprofilt, ez nem a fő oka annak, hogy felajánlj egy vendég bejegyzést.
Ehelyett, gondoljon a vendégek kiküldetésére, mint olyan módon, hogy új kapcsolatokat alakítson ki és segítsen azoknak, akik nem a rendszeres blogolvasók körében vannak.
A vendégeknek a linkekhez való kiküldésével kapcsolatos probléma az, hogy kísértetiesek lehetnek a minőséget meghaladó mennyiségben. De sok rossz minőségű hozzászólás írása olyan blogokon, amelyek nem kapnak sok forgalmat, valójában nem fog segíteni annyit, és attól függően, hogy hol van közzétéve, ez akár károsíthatja a hírnevét.
Ehelyett csak a beszédhelyi bejegyzést írja fel, ha úgy gondolja, hogy valami hasznos mondanivalója van. Válasszon olyan blogokat, amelyekről büszkék lehetnek, és győződjön meg róla, hogy az ötlete jól illeszkedik a blogok stílusának és tartalmának tanulmányozásához.
Természetesen nem minden blog, amelyről írsz, háztartásnévnek kell lennie. Valójában, ha csak a vendég bejegyzést kezdesz, akkor szinte biztosan nem leszek. Mégis, jobb eredményeket kapsz (és hamarabb közzéteszheted a nagynevű blogokat), ha valódi kapcsolatokat próbálsz létrehozni más bloggerekkel és valami értékes értéket adsz minden egyes vendég bejegyzésének.
Hagyja meg észrevételeit a rendszeresen olvasott blogokról
Ha találsz bizonyos bloggereket hasznosnak vagy inspirálónak, meséld el őket! A bloggerek szeretik, ha az olvasók elgondolkodó megjegyzéseket hagynak, és Kommentálva egy blogbejegyzést Az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy kapcsolatba lépjen valakivel, akit csodál.
Ne feledje, hogy van egy helyes és rossz út a blogok megjegyzésére. Ugyanazt a megközelítést alkalmazzuk itt, mint egy vendégfotó – a kapcsolódásra összpontosítva, nem csak a saját érdekében. Ne hagyjon általános észrevételeket, ne kapcsolódjon webhelyéhez vagy blogjához, és ne tegyen hozzászólást egy bejegyzésre, ha nem olvastad el.
Ehelyett mondj valamit, ami releváns a bejegyzéshez. Üdvözli a blogger nevét, és mondja meg nekik, miért tetszett ez a bejegyzés. Hasznos volt? Gondolatébresztő? Mondja meg nekik, hogyan hajtotta végre ötleteit, vagy kérdezze meg a bejegyzés által inspirált kérdést.
Ha rendszeresen kommunikál a bloggerekkel, akkor észreveszik és emlékeznek rád. Úgy tűnik, hogy a Wired.com közösség ezt tette jól:

Keressen olyan utakat, amelyek kapcsolódhatnak a gondolkodó vezetõkhöz az Ön területén
A blogok megjegyzéseinek elhagyása remek módja a kapcsolatok kiépítésének, de ez messze az egyetlen módja. Emlékszel azokra a közösségi médiatársakra? Használd őket, hogy kövessétek a gondolkodó vezetőket és szakembereit.
A Twitter, különösen, nagyszerű módja annak, hogy másokkal is elérhessük – egyszerű, professzionális és elég rövid, hogy ne kelljen aggódnia, hogy bárkit is zavarja.
Ne felejtse el kihasználni az offline hálózati lehetőségeket is. Ez így van – az off-page SEO erőfeszítéseinek nem kell az internetet bevonni. A kibertér könnyű elérni az embereket, de a személyes hálózati események sokkal hasznosabbak lehetnek, mivel nagyobb valószínűséggel emlékeznek rá, ha valakihez kapcsolódnak a való életben.
Tedd magad oda, érdekes konferenciák és találkozók keresésével. Indítsa el a lógást, ahol az Ön A célközönség lóg És nézd meg, milyen messzire vezethet.
Az elvihető
Az on-line SEO fontos, de csak a fele a csata, ha maximalizálni szeretné a sikert. Az off-page SEO fontos szerepet játszik a hírneved megteremtésében, a forgalom forgalomba hozásában és a célközönség bátorításában, hogy válasszon a versenytársak fölött.
Az off-page SEO fejlesztése folyamatos feladat. Függetlenül attól, hogy már évek óta dolgozik a hírnevén vagy éppen csak elkezdődött, rengeteg dolgot tehet ahhoz, hogy több emberhez kapcsolódjon, és bővítse a márka elérését.
Középpontban segíteni az embereket, hasznos információkat szolgáltatni, és erős párhuzamos és mentoráló hálózatot ápol. A nagyszerű hírnév mellett kiváló minőségű linkeket is létrehozhat, amelyek nagyobb forgalmat hoznak a webhelyén, mint valaha.
Melyek a kedvenc oldalain kívüli stratégiák? Tudassa velünk az alábbi megjegyzést.

Amanda DiSilvestro írója NoRiskSEO , A teljes körű szolgáltatást nyújtó SEO-ügynökség, és az SEW egyik munkatársa. Csatlakozhat az Amandához Twitter és LinkedIn .

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

A Google legutóbbi algoritmusának frissítései – Possum és Fred – különböző okokból jelentős hatást gyakoroltak a helyi keresésre. Hogyan tudják optimalizálni a vállalkozásokat a helyi kereséshez a frissítések nyomán?

2017 májusában a Google bemutatta a Project Owl-t, mint megoldást a hamis hírek problémájára. Tervezi ezt a keresési javaslatok és a válasz mező új visszajelzési formáihoz, valamint a válaszadó mezőben a hiteles tartalmak rangsorolásához. De hogyan befolyásolja ez a keresési felhasználói élményt?

Az internet példátlan módon kínál márkákat a határokon átnyúló ügyfeleik eléréséhez, de a különböző populációk eléréséhez meg kell érteni, hogy mit akarnak az emberek, majd tartalmakat állítanak fel ezeknek az igényeknek a kielégítésére. Ahogy elkezded a nemzetközi SEO stratégiával, itt van ötféle módja annak, hogy a lehetőségeidet maximalizáld.

A közelmúltban a Google SERP egy újabb evolúciót ért el, kiegészítve egy gazdag, kiemelt részletet, amely a Google Válaszdoboz néven ismert. A jelzés az, hogy itt maradni, ami azt jelenti, hogy érdemes egy olyan stratégiát kidolgozni, amely maximalizálja az esélyeit arra, hogy elérje a “nulla pozíciót”.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!