A Google a “többet” linkek mögött tárolt szövegeket ugyanolyan fontossággal kezeli, mint a nem rejtett szöveg? A rövid válasz “nem”, de ennél több árnyalat van. A napi tábla pénteken Rand elmagyarázza, hogy a keresőmotor óriása a CSS és a JavaScript használatával elrejtett szöveget szemlélteti.
Kattintson a fenti táblára a nagy felbontású verzió megnyitásához egy új lapon! Videó átírás Howdy, Moz rajongók, és üdvözöljük a Whiteboard péntek egy másik kiadását. Ezen a héten egy kicsit beszélgetünk a rejtett szövegről, többféle rejtett szövegről. Nem igazán értem a fekete-fehér fekete háttéren fehér, fekete-fehér háttér-szerű, rejtett szöveges kulcsszavakat a 90-es és 2000-es évek elején. Beszélek arról, hogy mit csinálunk a CSS-sel és a JavaScript-szel, a fedvényekkel és az oldalakon található mappákkal, az ilyen rejtett szöveggel. Nagyon népszerűvé vált a modern webes tervezésben, hogy alapvetően használja a CSS-t, vagy használja a JavaScriptet a szöveg betöltésére, miután egy felhasználó valamilyen műveletet hajtott végre egy oldalon. Tehát talán már rákattintottak az e-kereskedelmi oldal egy külön részére a termékéről, hogy más információkat láthassanak, vagy esetleg egy cikket olvashatnak egy cikkben, hogy elolvassák a cikk többi részét. Ez ténylegesen problémákat okoz a Google-on és a SEO-nál, és ezek nem nyilvánvaló problémák, hiszen amikor valamilyen olyan dolgot használ, mint a Google előhívó és rendező eszköze, vagy amikor megnézzük a Google gyorsítótárát, úgy tűnik, hogy a Google képes feltérképezni és elemezni az összes szöveget . De nem kezelik mindezt egyenlően. Tehát itt van egy példa. Nekem van ez a szöveg a kókuszos márvány bútorokról, ami csak egy nevetséges tesztszöveg, amelyet használni fogok erre a célra. De mondjuk, hogy van az A oldal, amely lényegében megmutatja ennek a szövegnek az első bekezdését, majd B oldalam van, amely csak az első mondat egy részét mutatja, majd egy “olvasható” linket, ami nagyon gyakori a tételekben Cikkeket. Sok ember ezt csinálja, egyébként, mert el akarják szerezni az elkötelezettségi adatokat arról, hogy hány ember ténylegesen olvassa a darab többi részét. Mások hirdetésmegjelenítésre használják, vagy valamilyen módon nyomon követik, és néhányan csak az általa nyújtott felhasználói élmény miatt használják. Talán az oldal tele van más típusú tartalmakkal. Meg akarják győződni arról, hogy ha valaki meg akarja mutatni az adott darabot vagy az adott darabot, akkor elérhető a lehető legmegfelelőbb formátumban a tervezési célokra vagy arra, hogy mi van. Ezekben az esetekben igaz az, hogy a Google nem fog kezelni, mi történik, miután ezt a “többet” linket rákattintottuk, vagyis a szöveg többi része láthatóvá válik itt, nem fogják ugyanazt a súlyt kezelni Hogy egyébként. Minden más dolog egyenlő Tehát hasonló tartományokban vannak, hasonló linkprofilokkal rendelkeznek, minden másféle dologgal. A a “kókuszos márványbútorok” Annak ellenére, hogy itt van a cím. Mivel ez a szöveg releváns a kulcsszó szempontjából, és nagyobb relevanciát kíván létrehozni, a Google ezt a súlyt fogja súlyozni.
Az is igaz, hogy a mögött rejtőzött tartalom “többet olvashat” itt, ez nem számít. Ha CSS-alapú, JavaScript-alapú, utóterhelés vagy betöltődik a HTML-ben, akkor ez nem számít, a Google kevésbé lesz súlyozva. Úgy kell kezelni, mintha ez a szöveg nem lenne olyan fontos.
Érdekes módon, lenyűgözően, talán, Úgy tűnik, hogy a Bing és a Yahoo nem ismerik fel ezeket . Így ezeket egyenlőbben fogják kezelni. A Google az egyetlen, aki legalább egy pillanat alatt valamilyen tesztadatból – egy pillanatra fogok beszélni -, aki ezeket másképp kezeli, aki alapvetően kevésbé súlyozza ezt a rejtett tartalmat.
A legjobb gyakorlatok a SEO és a “rejtett” szöveg Tehát mit tudunk felismerni? Mit kell tennie a SEO-k, amikor webes tervezői csapatainkkal és a tartalomcsoportokkal foglalkozunk ilyen típusú problémákkal kapcsolatban? Meg kell várnunk, hogy bármikor elrejtsük a szöveget a CSS-sel, a JavaScript-rel, mi van, hogy kevésbé rangos befolyással bír . Nem arról van szó, hogy egyáltalán nem számítanak bele. Ha keményfa-szerű anyagot keresek, akkor gyönyörű ragyogást keresek, mint az a pontos mondat a Google-ban idézőjelekkel, mindkét oldal megjelenik, ez majdnem minden bizonnyal először, de mindkét oldal kiderülne. Tehát a Google tudja, hogy a szöveg ott van. Egyszerűen nem számít rá. Olyan, mint a tartalom, amely nem hordozza ugyanazt a súlyt, mint ha az alapértelmezés szerint látható lenne. Tehát, mivel tudjuk ezt, a kereskedési helyzetben kell eldönteni, vajon érdemes-e elveszteni a rangsor értékét és a potenciális látogatókat, cserébe mindazért, amit ezen elem megszerzésével szereztünk. II. Meg kell fontolnunk néhány kreatív alternatívát . Lehetőség van arra, hogy a szöveget alapértelmezés szerint láthatóvá tegye, és inkább valamilyen átfedő elemet tartalmazzon. Itt egy rövid átfedés van, amely könnyen közeli üzenetben. Lehet, hogy ez ugyanazokat az elkötelezettségi statisztikákat biztosítja számunkra, mivel az emberek 95% -a bezárja azt, mielőtt lefelé gördülne, vagy egy popover üzenetet vagy ilyen típusú dolgokat fog kapni. Nyilvánvaló, hogy amint azt a pénteki Whiteboard pénteken már tárgyaltuk, az átfedéseknek vannak olyan saját problémái, amelyekről tudnunk kell, de ezek lehetségesek. A görgetési mélységet a JavaScript-követés végrehajtásával is mérhetjük. Sok szoftver létezik alapértelmezés szerint, és sok GitHub tárhely, azaz nyílt forráskód, melyet nyomon követhetünk. Tehát létezhetnek más módok is, hogy ugyanazokat a célokat érjék el. III. Ha a “többet” vagy más szövegböngésző elemeket használja, akkor arra kérem Önt, hogy folytassa és helyezze el a kulcsfontosságú információkat, beleértve a kulcsszó kifejezéseket és a leginkább kapcsolódó kifejezéseket és kifejezéseket, amelyekről tudjátok Nagyon fontos lesz a rangsorban, felfelé az oldal legnyilvánvalóbb felső részén Így maximalizálhatja a legfontosabb darabok rangsorolását, nem pedig azok elvesztését, amelyek az utólagos betöltési helyzet alatt vagy mögött vannak. Tegye azokat az alapértelmezett látható részeket a szöveg. Külön köszönetet szeretnék mondani. Az egyik oka annak, hogy ezt tudjuk, biztosan a Google alkalmanként említette, de az utóbbi évek során sok a szkepticizmus, különösen a web design közösségben élő emberek közül, akik azt mondták: “Nézd, Úgy tűnik, hogy a Google ezt látja, és nem tűnik problémának. “Amikor ezt a szöveget idézőjelekbe keressem, a Google visszahozza.” Ez helyes volt. De köszönet Shai-nak – Sajnálom, ha helytelenül kiejtem a nevét – Aharony a Reboot Online-ból, RebootOnline.com , És csatlakozom Az általuk elvégzett konkrét tesztet , De a CSS, a szöveges terület, a látható szöveg és a JavaScript búvóhely hosszú időn keresztül csodálatos, nagyméretű, hosszú távú tesztjeit végezték el, és alapvetően bizonyították nekünk, hogy amit a Google mond, valójában igaz , Hogy ezt a szöveget mögötte kisebb súlyokkal kezelik. Ezért nagyra értékeljük az ilyen emberek erőfeszítéseit, akik erőteljes erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy igazat adjanak a Google munkájának. Ez azt mondta, remélhetőleg jövő héten újra találkozunk a Whiteboard pénteki kiadásával. Vigyázz magadra. Videó átírás által Speechpad.com

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!