Vector graphic with lead generation icons pouring into a funnel.

Két elsődleges formája van: online és offline. Ez a cikk arról szól, hogyan lehet kombinálni az online és az offline marketingt a hatékonyabb leadtermelés érdekében.

A mai világban többnyire szűkültek az online vezetők, köszönhetően az internetnek, hogy lényegében megnyitotta az egész világot, hogy elmondhassuk. De az offline kapcsolatoknak továbbra is olyan tényezőnek kell lenniük, amelyet továbbhaladunk.

A kettőt nézve könnyű látni, hogy az online vezetők lesznek a legfontosabb generációs források. Végül is a legtöbbet termeli.

Ez nem lehet ürügy arra, hogy figyelmen kívül hagyja a keményebb munkát az offline ólomkezelésben, mivel ez ugrásszerűen növeli marketing előnyeit. Különösen a B2B interakció szempontjából – amit mindannyiunknak meg kell próbálnunk a lehető legjobban kihasználni.

Az offline és az online vezető generáció együttvéve

Az offline és az online vezetékek kombinálásának módja nem olyan nehéz, mint amilyennek hangzik. Valójában a két valóban segít a másiknak a sikerhez.

Íme néhány módja annak, hogy elkezdheted minden munkát a másik számára, így hatékonyabbá teheti marketingstratégiáját, mint valaha.

Az online lead generation segít a tájékozottabb offline marketing döntések meghozatalában

A hideg hívás túl öreg. Az online marketing megfordította a dolgokat: Manapság meggyőződhet arról, hogy az Ön vezetése készen áll (és még vár) az Ön értékesítési felhívására. Íme néhány példa arra, hogy az Ön online lead generation erőfeszítései több “offline” foglalkozást eredményezhetnek.

Leadfeeder Lehetővé teszi, hogy azonosítsa a cégeket a webhely naplóinak mögött, és részletes kapcsolattartási információkat nyújt Önnek, hogy továbbfejthesse ezt a kapcsolatot. Általában az online és az offline kapcsolatépítés kombinációja a legjobb. Például felveheti a kapcsolatot a közösségi média vezetőjével, majd hívás útján hozza kapcsolatba.

Leadfeeder

Az ingyenes letöltéshez vagy ingyenes termékhez a kapcsolat megérkezése előtt még erősebb lehet. Például az Internet Marketing Ninjáknál ingyenes esettanulmányokat és nyomozati anyagokat adunk, és egy kedves privát műszerfalunk van, ahol láthatjuk, hogy pontosan mennyit letöltött egy adott ólom. Ez segíti az értékesítési csapatunkat egy célzottabb javaslat összeállítása előtt, mielőtt meghívást kapna.

A szabadonfüzetek (ingyenes szolgáltatások vagy termékek) elidegenítése itt is egy másik hatékony lehetőség, és kevesebb lehet, mint gondolná. Mint például, SE rangsorolás Lehetővé teszi a marketingvállalatok számára, hogy telepítsenek egy lead generation widgetet a látogatók számára, hogy kérjenek egy ingyenes jelentést. Az ingyenes jelentés generálódik, fehér címkével ellátva és automatikusan eljuttatja a prospektust az SE rangsorolásáért, és ennek eredményeképpen Önnek minősített leadje nincs munkája (azon kívül, hogy a látogatót a tartalmával vonzza).

Innentől kezdve telefonon keresztül kapcsolatba léphet az ügyféllel, és remélhetőleg üzletet köt:

Seranking lead generation

Értékesítési erő Több lehetőséget kínál a leadek minősítésére, mielőtt offline állapotba lépne. Miután a vezetők elkezdtek reagálni a tápláló erőfeszítésekre és a pontszámok növekedése, automatikusan felveheti őket az értékesítésre nyomon követés céljából.

Salesforce

A közösségi médiát jobban hallgathatja az ügyfelek megértése érdekében

A közösségi média sok lehetőséget kínál a vállalkozások számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, és így építsenek ki offline vezető generációs stratégiát. Milyen kérdéseket tesznek fel ügyfelei a közösségi médiában? Mit gondolnak Önről vagy versenytársairól? Hogyan tudod megtervezni offline tapasztalataidat, hogy jobban szolgáljatok?

Brand24 Az egyik legerősebb közösségi média-figyelő platform, amely lehetővé teszi, hogy megtalálja az online vezetőket, azonosítsa, hol reklámozza termékeit és megtalálja az ügyfeleket, mielőtt megtalálja őket. Ez a piacon az egyik legerősebb hangulatelemzést nyújtja – és lehetővé teszi, hogy a versenytársaktól elvegye a vezetőket, mivel az első, aki boldogtalan ügyfelekkel foglalkozik.

Az is integrálja Szépen a Slack segítségével, amely lehetővé teszi, hogy az egész csapat jobban együttműködjön a közösségi médiával, hatékonyabbá teheti őket (és többet tudhat meg ügyfeleiről is!).

Brand24

Hozzon létre offline marketinganyagokat az online erőforrásokhoz

Tegyük fel, hogy létrehoz egy köteg fizikai prospektusokat, amelyeket egy kiállításon ad ki. Nem akarod, hogy az emberek dolgozhassanak, hogy megtalálják az interneten … könnyebbé tegyük őket! Vagy talán van névjegykártya, hogy adjon ki. A webhelynek ott kell lennie, jól látható, az URL egyértelmű.

A vállalkozások már évek óta használják ezt a marketingtikát. Mégis, sokan közülük még mindig emlékeztetőre van szükségük. Íme Egy régi Mashable post Arra ösztönözve a vállalkozásokat, hogy tervezzenek például a szociális médiabarát névjegykártyákat.

Canva Egy egyszerű módja annak, hogy olyan online marketinganyagokat tervezzen, amelyeket offline módon is újra felhasználhat:

Canva

A közösségi médiaoldalak is nagyszerű befogadást jelentenek, mivel jól illeszkedik a vezetői forrásokba. Ha más promóciós tételeket, például tollakat, mágneseket, kulcstartókat stb. Ad ki, győződjön meg arról, hogy az online jelenlétét is tükrözi.

Indítsa el a közösségi tájékoztatás lehetőségét

Nemrégiben egy helyi művészeti vásár került a belvárosba a városomban. A fülkék többnyire helyi vállalatok és művészek voltak, de közülük néhány nagy név volt a távközlési, pénzügyi és orvosi üzletekben. Ingyenes tárgyakat adtak el, versenyt tartottak és válaszoltak a fülkéjüket látogató emberek kérdéseire.

Láttam ezeket a márkákat más közösségi eseményeken, például könyvtári összejöveteleken, bemutatókon és jótékonysági aukciókon. Mindannyian előrelátó módon előmozdították ezeket a megjelenéseket az interneten, és használta az esélyt, hogy szemtől szembe kerüljenek fotók készítéséhez és közösségi média-versenyek futtatásához. Nagyszerű PR.

Hogy inspiráljon, itt egy példa nélküli “offline” esemény, amely Twitter marketinget használ: 2015-ben a Pubcon szervezett “Pregame Twitter Tailgate Party” versenyek, elosztva díjakat a legjobb tweets előmozdítása a konferencia.

Az online eszközök kiváló módot nyújtanak arra, hogy megszervezzék és lecsatolják ezeket a leadeket, mielőtt elérnék, hogy meghívják őket arra, hogy váljanak a versenytárs részévé. használom Salesmate Olyan vezetékeket szervez, amelyek jól illeszkednek a kedvenc online alkalmazásaihoz:

Salesmate apps

Lépj be ezekre az egyezményekre a szociális élő feedekről

Ez a kedvenc tippem ezen a listán. A közösségi média oldalak, mint a Youtube, a Twitter és a Facebook lehetővé teszik az élő közvetítést. Tehát a következő alkalommal, amikor egy nagy konvenció vagy egy pavilon bemutató, győződjön meg róla, hogy bemutatja a követőiteket.

Hype up egy hashtag, hogy kövesse néhány héttel előre, kérdéseket, vagy futtatni interjúkat, és mutassa meg a követőit, mi folyik. Nagyszerű módja annak, hogy figyelmet érdemel, ha egyébként figyelmen kívül hagynánk. Ezenkívül az egyezményben szereplő embereket is megmutatja, akik te vagy.

Van egy nagyszerű útmutató a Convince-on és a Convert segítségével a márkák használatával kapcsolatban Streaming video konferencia marketing . Példaként a Nissan a New York-i auto show és a Dunkin Donuts nyári zenei erőfeszítéseit hét platformon, többek között a Periscope és a Spotify segítségével indította el.

Gyönyörű együtt

Az online és az offline lead-generáció nem áll arányban. Esélyt kínálnak arra, hogy nagyobb erőfeszítéseket hozzanak össze! Indítsa el mind a marketingkampányaiban, mind pedig azon, hogy mennyire produktívabbak lesznek ezek az erőfeszítések.

Van tippje az online és az offline vezetékek összekapcsolására? Tudassa velünk a megjegyzéseket!

Kapcsolódó olvasmány

Stock image of a smashed piggy bank with Euros strewn around it and a hammer off to one side.
Vector thumb down icon

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!