A legtöbb internetes oldal egy bizonyos szakaszban bővíteni fog, és ennek egyik leggyakoribb módja az, hogy termékeket kínál egy nemzetközi piacon.
Ez azonban nem könnyű vagy egyszerű feladat bármilyen eszközzel. Ez a bejegyzés segít megérteni a kockázatokat, a kutatásokat és a vállalkozás nemzetközi piacra terjesztésének lépéseit.
Megfontolások és kutatás
Helyén van a nemzetközi utazás ideje? Szükség van nemzetközi beutazásra? Ez nagymértékben függ attól, hogy Ön a jövőre koncentrál-e és a vállalkozás jelenlegi igényeit.
Ha egyre gyakrabban látogat el webhelyedet a nemzetközi helyszínekről, most már lehet az idő, hogy elkezdheted a Nemzetközi SEO stratégia.
Természetesen vannak olyan dolgok, amelyeket figyelembe kell venni – például:
Tud-e minden technikai javítást végrehajtani?
Van-e erőforrásai a munka elvégzéséhez és a jövőbeli változatok kezeléséhez?
Ha egy másik nyelvet céloz, van valaki lefordítani?
Az üzlet készen áll a nemzetközi megrendelések elvégzésére és a tranzakciók feldolgozására?
Miután ellenőrizte a fentieket, elengedhetetlen további kutatások elvégzése. Mint bármely új weboldal ötlet vagy építés, mindössze annyit tesz, hogy ez egy érdemes vállalkozás.
Az egyik legnagyobb kutatási terület körül fog kerülni Kulcsszókutatás Hogy kiderüljön, van-e olyan kereslet a helyszíneken, amelyeken az üzlet bővül. Fontos megjegyezni, hogy a kulcsszókutatást a célzási nyelven és a helyszínen kell elvégezni.
Ha mindez meg van erősítve, és készen áll arra, hogy menjen, a következő lépés a megvalósítás megtervezése.
Webhelyszerkezet
Lehet, hogy számos különböző nemzetközi megvalósítást látott, amelyek mindegyike különböző előnyökkel és hátrányokkal rendelkezik. Hajlamosak az alkönyvtárak használatára; Ez azonban nagyban függ attól, hogy milyen típusú célzást használ.
Ezek a fő szerkezeti típusok:
CcTLD – Domain variációk, mint például example.fr, example.au
Aldomain – fr.example.com, au.example.com
Alkategória – example.com/au/, example.com/fr/
Megadottunk egy példát a weboldal létrehozására az Egyesült Királyság és Franciaország URL-struktúrájának alkategóriája alapján. Fontos megjegyezni, hogy a fő weboldalunk egy .com-en ül, mivel ez most a norma. Ez ugyanúgy működne a .co.uk esetében.
Mindezt olyan változatokkal végeztük, amelyek magukban foglalják mind a nyelvet, mind a helyszínt, de ez csak nyelvvel vagy helyszínnel végezhető el.

Ez azt jelentené, hogy a következő kódot adjuk hozzá honlapunknak:

Ezenkívül egy X-alapértelmezett címkét is hozzáadhatunk ehhez a kódhoz. Ez megmondja a keresőmotoroknak, hogy ha van olyan URL, amely nem használja ezt a struktúrát, akkor az alapértelmezettnek kell lennie a megadott URL-nek. Ez megváltoztatná kódrészletünket a következőre:

Fontos megjegyezni, hogy ez csak a példánk honlapján található. A belső hivatkozásoknak ezt a kódot is használniuk kell, de a megváltoztatott URL-ekkel nem a kezdőlapra hivatkoznak.
Továbbá elhagyta a kezdőlapot, mert a múltban láttunk cseppeket, amikor egy webhely a honlap új URL-struktúráját is használja. Ha például example.com-ra szeretnénk változtatni a pelda.com/en-gb/re, ez azt jelentené, hogy az example.com-nak átadnia kell egy átirányítást.
Sokkal könnyebb ezt a CMS-ben használni; Szükség esetén azonban ömlesztett Href lang eszköz .
Webhelytérkép megvalósítása
Amikor az emberek beszélnek a webhelytérképek használatáról és a nemzetközi SEO-ről, általában utalnak a lokalizáció megvalósítására a sitemaps . Ez egy másik módszer a különböző nyelvek és országok számlálására, ha hreflang Nem lehetséges megoldás.
A megoldás nagyon hasonlóan működik a hreflanghoz képest, de a webhely forráskódja helyett inkább egy webhelytérképen helyezkedik el. Általában azt javasoljuk, hogy használja ezt a módszert, ha a hreflang teljesen ki van téve.
Metaadatok és tartalom
Már elvégeztük kulcsszó-kutatásunkat, hogy megtudjuk, hol állnak a kereslet különböző nyelveken, ezért minden egyes nyelvváltozathoz új metaadatokat kell használni. Az is fontos, hogy a szó helyes változatát használják, például amikor az Egyesült Királyságot célozzák meg egy olyan webhelyről, amely az Egyesült Királyságot vagy a kanadai angol nyelvet használja.
Az oldalon tárolt tartalomnak meg kell felelnie a felhasználó nyelvének. Ha a hreflang fel van jelölve, hogy az oldal francia nyelven legyen, akkor franciául kell írni. Egyszerűnek tűnik, de meglepődne, hogy hány ember hibázik.
Nagyon fontos, hogy győződjön meg róla, hogy rendelkezik a házon belüli erőforrással vagy a külső segítségnyújtással ahhoz, hogy ezt el tudja indítani. Igen, fokozatosan lehet módosítani a tartalmat, de a felhasználók számára ez nagyon idegesítő lehet – képzelje el, hogy frusztrálják a leszállást olyan nyelven, amelyet nem értenek.
Amellett, hogy átírja a tartalmat, tükröznie kell a célközönséget és viselkedését. A felhasználói magatartás országonként változik, és valamit, amelyet figyelembe kell venni az oldal tartalmán.
Sok különbség lehet, hogy nem lehet azonnal nyilvánvaló. Azonban a legjobb tipp, amit tudok adni, hogy nem fordít le közvetlenül az angol, mint amit mondani lehet, hogy nincs értelme egy másik nyelven.
Az is nagyon fontos, hogy figyelembe vegyék a kulturális különbségeket, amikor új tartalmat írnak, vagy megpróbálják eladni egy terméket egy másik piacon. A különböző országokból származó emberek különböző módon fogják megnézni a webhely területét, például: biztonság, fizetési átjárók, használt nyelvtípus, bevásárlókosár-struktúra és még sok más.
Éppen ezért érdemes beszélgetni azokkal az emberekkel, ahonnan megpróbálsz célozni, és valaki helyinek írja a tartalmat, és visszajelzést ad. Minden visszajön, hogy előzetesen elvégezze a kutatást.

Nemzetközi Google Local
Ez a rész nagyon függ a futtatott vállalkozás típusától. Azonban ha olyan fizikai helyed van az új országokban, amelyekre célozni fog, nagyon fontos.
A Google Cégem lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hozzanak létre egy listát, amely teljes körűen részletezi cégüket a helyszín mellett. Ez fontos lesz egy szerves keresési jelenlét új helyszínen történő létrehozásában. Rengeteg hozzászólás van Helyi SEO Így nem fogok túl sokat belemenni, de ezek a legfontosabb lépések:
Itt hozza létre a helyet https://www.google.co.uk/business/
Adja hozzá a lehető legtöbb részletet
Adja hozzá a címet a webhely legrelevánsabb oldalához
Jelölje ki a címet a címmel Helyi séma
Vásároljon linkeket a megfelelő területekről vagy területekről származó releváns webhelyekről
A fenti lépések végrehajtása segíteni fog az új helyszínen, hogy stabil, a tetejére építhető linkeket építsen fel. Azt is javasolnám, hogy releváns társadalmi profilokat és helyi listákat hozzon létre.
összefoglalás
Annak biztosítása, hogy teljesen felkészült, messze a legnagyobb lépés az üzleti méretezésben, hogy nemzetközi piacot célozhasson meg. A helyes előkészítés nélkül nagyon nagy a valószínűsége annak, hogy nem fogjátok elérni, amit eredetileg elkezdtél.
A nemzetközi SEO nem egyszerű folyamat, és könnyen bajba kerülhet. Ha azonban abban a helyzetben van, hogy üzleti tevékenységét nemzetközi konstrukcióvá bővítse, könnyen nyerhet.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

A mai asszisztensek közelebb vannak, mint valaha a mindentudó számítógép sci-fi ideáljához, amelyet évtizedek óta álmodtunk. De az a mód, ahogyan a felhasználók kölcsönöznek velük, nem csak a hangalapú kereséssel foglalkozik – hangutasításokkal. Milyenek ezek a különbségek, és mit tehettek, hogy optimalizálják őket?

A Google legutóbbi algoritmusának frissítései – Possum és Fred – különböző okokból jelentős hatást gyakoroltak a helyi keresésre. Hogyan tudják optimalizálni a vállalkozásokat a helyi kereséshez a frissítések nyomán?

2017 májusában a Google bemutatta a Project Owl-t, mint megoldást a hamis hírek problémájára. Tervezi ezt a keresési javaslatok és a válasz mező új visszajelzési formáihoz, valamint a válaszadó mezőben a hiteles tartalmak rangsorolásához. De hogyan befolyásolja ez a keresési felhasználói élményt?

Az internet példátlan módon kínál márkákat a határokon átnyúló ügyfeleik eléréséért, de a különböző populációk elérése megkívánja, hogy megértsék, mit akarnak az emberek, majd tartalmat teremtenek az ilyen igények kielégítésére. Ahogy elkezded a nemzetközi SEO stratégiával, itt van ötféle módja annak, hogy a lehetőségeidet maximalizáld.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!