Az olvasók a fedélzeten az Ön elképzeléseivel nem az egyetlen módja a tartalom sikerének elérésében. Néha egy kis ellentmondás felkavarása és néhány rivális keresése hihetetlenül jól működik – de minden bizonnyal helyes és rossz módja annak. Rand részletezi, hogyan használhatja fel az ellenségek ellátásának erejét az Ön előnyére a mai Fehérasztalon pénteken.
Kattints a fenti táblára a nagy felbontású változat új lap megnyitásához! Videó átírás Howdy, Moz rajongók, és üdvözöljük a Whiteboard péntek másik kiadását. Ma egy kicsit érdekes dolgokról fogunk beszélgetni -, hogy a tartalom mennyire sikeres lesz ellenségeik készítésével. Tudom, hogy magára gondolsz, “Várj egy percet, azt hittem, az én munkám az volt, hogy barátaim legyenek a tartalmamhoz.” Igen, és az egyik legjobb módja annak, hogy közeli barátok legyenek, hogy ellenségek is. Véleményem szerint úgy gondolom, hogy a vállalatok és a vállalkozások, programok, szervezetek minden formája, mindenféle erőfeszítések hajlamosak nagyon jól megtenni, amikor az emberek az oldalukon vannak. Tehát ha megpróbálok létrehozni egy mozgalmat vagy megpróbálom az embereket hinni abban, amit csinálok, olyan pozíciókat, adatokat, történeteket és tartalmakat kell elhelyeznem, amelyek az embereket behozhatják a webhelyembe. Az egyik legjobb módja annak, hogy valóban gondolkodjunk ellene valami mással szemben, alapvetően megpróbáljuk kitalálni, hogyan tudsz ellenségeket keresni. Néhány példa a tartalomra, ami ellenségek és szövetségesek Adok neked néhány példát, mert szerintem ez segíteni fog néhány kontextust. Kicsit kutattam. A megosztott adatok a BuzzSumo-ból származnak, és a linkjeim itt az Ahrefs-ből származnak. De például ez a darab, amit “Az USA-ban kétszer annyi napi munkát végeznek, mint a széntevékenység”, ez lényegében csak adatvezérelt tartalom, de egyértelműen barátokat és ellenséget jelent. Ez a klasszikus, öregkori amerikai hiedelem ellenségei körvonalazódnak azon, hogy mennyire fontosak a szénmunkák, és az ellenségen keresztül épít, hogy egyszerűen az adatok megosztásával hozza létre a szövetségeseket, az embereket, akik a Ennek a történetnek az oldalán, aki meg szeretné osztani és megnövelni azt, és elérni annak lehetőségeit, és több embert elérni. Ugyanaz igaz itt. Tehát ez a történet “Jóga jó alternatíva a fizikai terápiához”. Nyilvánvalóan rendkívül jól sikerült, több tízezer részvény és több ezer link, sok rangsoroló kulcsszó. De néhány ellenséget hoz létre. A fizikus terapeuták nem fogják elhinni, hogy ez a helyzet. Annak ellenére, hogy a kutatás mögött van, ez sokakat frusztrál. Szóval, barátiakat, szövetségeseiteket, jóga szakembereket és jóga oktatókat hoztál létre. Ön is ellenségeket hozott létre, esetleg azokat az embereket, akik nem hiszik el, hogy ez a helyzet annak ellenére, hogy a kutatás azt mutatja. A harmadik, “Az 50 leghatékonyabb közönségszolgáltató vállalat Amerikában”, azt hiszem, ez valójában a The Observer-től származott. Így írnak az Egyesült Királyságban, de sikerült rangsorolni sok és sok kulcsszót a “legjobb PR cégek” köré és minden ilyen dologról. Több ezer részvényük van, több ezer link. Úgy értem 11 000 linket, ez dübörgő egy ilyen történethez. És ellenséget hoztak létre. Olyan emberek ellenségét hozták létre, akik nem az 50 legerősebbek, akik úgy érzik, hogy ők kellenek, és szövetségeseket hoztak létre az ott tartózkodók előtt. Ők is teremtettek néhány szövetséget és ellenséget a történet mélyebb részében, amit megnézhet. “Cserélje el a gyepedet ezekkel a felsőbb alternatívákkal”, hát, mit gondol? Most hoztál létre néhány ellenséget a gyepgondozás világában és a gyepfeltöltött világban és a szenvedélyes közösségekben, nagyon szenvedélyes közösségekben, különösen itt az Egyesült Államokban, olyan emberek körében, akik úgy gondolják, hogy az otthonoknak gyepek kellenek, és semmi más. Pázsitok ebben az esetben. Ez a darab nem tette meg jól a részvények tekintetében, de fenomenálisan jó volt a kapcsolatok szempontjából. Ez a Lifehacker-en volt, és mindenféle dolgot sorol fel, 11 000 linket. Mielőtt hozzákezdene, kérdezd meg magadtól: Ki segíti majd ezt, és miért? Tehát láthatjuk, hogy ezek nem lehetnek olyan dolgok, amelyeket természetesen ellenségként keres. De ha tartalmat készítesz, ha ezt a gyakorlatot meg tudod csinálni, akkor ezt a szabályt, hogy sokszor beszéltem az évek során, a tartalom sikerére, különösen a tartalomerősítés sikerére. Ez még mielőtt valaha létrehozna valamit, mielőtt elgondolná az ötletet, jöjjön fel a címhez, forduljon elő a tartalomhoz, mielőtt ezt megtenné, kérdezd meg magadtól: Ki segíti majd ezt és miért? Miért segítenek? Az egyik nagyszerű dolog a dolgok megfogalmazásában, hogy kik az én szövetségeseim, az én oldalamon lévő emberek és ki az ellenségek, akiket meg akarok teremteni, az, hogy a “ki” sokkal egyértelműbbé válik. Azok az emberek, akik támogatják az elképzeléseit, az etikáját, a pozícióját, a logikáját, az adataidat, és segíteni szeretnék annak megerősítésében, hogy azok potenciális erősítők. Az emberek, a becsapók, az ellenségek, amiket építesz, gyakran segítenek azon csoport azonosításában. A “miért” sokkal egyértelműbbé válik. Az a közös ellenség létezése, az esély arra, hogy megmutassuk, hogy az emberekben támogatást és hiedelmeket biztosítanak, ez egy erős katalizátor az erősítéshez, a viselkedéshez, amelyet a közösségében és a tartalom fogyasztóiban próbál meg vezetni. Úgy találtam, hogy így gondolkodik így gyakran a tartalomkészítők és a SEO-k a megfelelő elméjében, hogy olyan dolgokat készítsen, amelyek nagyon jól működhetnek. Néhány adag és nem Tegye … tartalék tartalmat az adatokkal Néhány dolog és nem, ha folytatod ezt a tartalmat és a gondolkodást. A tényekkel és az adatokkal csak annyit tudjunk vissza, nem csak véleményt. Ennek viszonylag nyilvánvalónak kell lennie, de veszélyes lehet ebben a fajta világban, ahogy ezt az utat választod, hogy ne tedd. Mondja … világnézetet közvetít Azt javaslom, hogy próbálj meg közvetíteni egy világnézetet, nem feltétlenül, ha a hasonlóság politikai spektrumára gondolsz egészen egészen a helyes vagy az ilyen dolgokig. Úgy gondolom, hogy világos képet kell mutatnia körülötte, de arra kérem Önt, hogy nyújtson több fellebbezési szöget. Tehát, ha azt mondja: “Hé, cserélje ki a gyepet ezekkel a kiváló alternatívákkal”, ne tegyétek meg tisztán, hogy ez a természetvédelemről és az ökológiai egészségről szól. A pénzügyi felelősségvállalásról is gondoskodhat. Azt is meg tudod csinálni arról a könnyűségről, amellyel gondoskodhatsz ezekről a pázsitokról a többiekkel szemben. Tehát most válik olyan dolognak, amely a spektrum szélesebb spektrumán nyugszik. Ugyanaz a helyzet, mint a nappali munkák és a szénmunka. Ha tudod, hogy gazdaságilag összpontosul és kapitalista hajlamot adhatsz, akkor potenciálisan az ideológiai spektrumnak több vége felé vonzhatod ezt a világnézetet. A … figyelemre méltó pártokból gyűjtötek be Harmadszor, arra kérem Önt, hogy a tartalom megalkotása és közzététele előtt érdemes beszereznie a figyelemre méltó embereket, különösen, ha a kérdés, amiről beszél, kulturálisan, társadalmilag vagy politikailag felmerül. Ezek egy része beleillik ehhez. A jóga valószínűleg nem annyira, de potenciálisan a szoláris munkahelyeket és a szénüzleteket jelenti, ami lehet valami olyasmi, amivel az általuk létrehozott, az energiatérben lévő emberek által létrehozott tartalmat el lehet végezni, hogy segítsenek ezeken a vonalakon, potenciálisan Az energia és a politikai tér, ha tudsz. Ne … legyen provokatív, csak hogy provokatív legyen Néhányan nem. Nem sürgetem, és nem arra utalok, hogy provokatív tartalmat csak pusztán provokatívnak kell alkotnia. Ehelyett sürgetem, hogy gondolkodjon el az általad létrehozott tartalmakról, és azt, hogy ezt az elgondolkodást használjátok, és nem ezt mondjátok: “Oké, mit mondhatnánk, hogy valóban az embereket pisilnák?” Nem ezt kérdezem. Sürgetem, hogy mondja: “Hogyan tudjuk megfogalmazni azokat a dolgokat, amelyekre már rendelkezünk, hiedelmek és pozíciók, adatok, történetek, bármilyen tartalmak és hogyan szögeljük meg őket úgy, hogy gondolkodjunk az ellenségekről? A szövetségesek, hogy szerezzük be azt a buy-in-t, hogyan szerezzük meg az erősítést? Ne … válasszon elutasíthatatlan pozíciókat Másodszor, nem akarok olyan ellenséget vagy pozíciót választani, amelyet nem tudsz megvédeni. Így például, ha olyan utakat fontolgatsz, amelyeket szerinted esetleg veszélyes veszélybe sodorhatsz, akkor valószínűleg távol tartasz tőle. Hasonlóképpen, ha álláspontjaid viszonylag megvédhetetlenek, és beszélgetsz néhány emberrel a mezőn, és megtetted a díjakat, és olyanok, mint “nem tudok róla”, akkor nem akarja folytatni. Ne … adja fel az első próbálkozást Harmadszor, ne add fel, ha az ilyenfajta keretezés első kísérletei nem működnek. Meg kell várnia, hogy ugyanúgy, mint bármely más tartalmi formában, gyakorolni, iterálni, és ezt többször is meg kell tennie, mielőtt sikeres lesz. Ne … legyen szakszerűtlen Ne legyen szakszerűtlen, ha ilyen típusú tartalmat csinálsz. Kicsit csábító lehet, ha a dolgokat a következőképpen fogalmazod meg: “Hogyan szabadíthatok ki ellenségeimet ebből?” Hogy támadjon. Ez nem feltétlenül szükséges. Úgy gondolom, hogy az ellenséget létrehozó tartalmak még akkor is jobbak, ha nem támadó vektor módból csinálják. Ne … izzadjon a Haterade Ne felejtsük el, hogy ha egy Haterade-t kapsz a létrehozott tartalomhoz, akkor sok ember, amikor elkezdenek inni a Haterade-ot online, futnak. Azt gondolják: “Oké, valami rosszat tettünk.” Ez valójában nem így van. Tapasztalatom szerint ez azt jelenti, hogy valamit jól csinálsz. Épít valami különlegeset. Az emberek semmilyen ok nélkül nem harcolnak és vitatkoznak az ötletek és az emberek és szervezetek ellen. Ők azért, mert veszélyesek. Ha fenyegetést hoztál az ellenségeidre, akkor általában valami különlegeset teremtett szövetségeseid és az Ön oldalán lévő emberek számára. Ez azt jelenti, hogy valamit jól csinálsz. Moz korai napjaiban elmondhatom neked, amikor már évekig, évekig és évekig mindenféle gyűlöletet hívtunk, és nagyon jó jel volt, hogy valami jó dolgot csináltunk, hogy valamit csinálunk különleges. Szóval várom a megjegyzéseit. Szeretnék látni olyan példákat is a dolgokról, amelyekre Ön is rendelkezik, és jövő héten újra találkozunk a Whiteboard péntek másik kiadásával. Vigyázz magadra. Videó átírás által Speechpad.com

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!