A SERP-k összehasonlító helyszíneivel való versengés elveszítheti a játékot, de nem kell. A napi Whiteboard pénteken Rand elmagyarázza a kihívásokat, és körvonalazza azokat az öt megoldást, amelyek segítenek abban, hogy elkezdje rangsorolni ezeket a magas értékű összehasonlító feltételeket.
Kattints a fenti táblára a nagy felbontású változat új lap megnyitásához! Videó átírás Howdy, Moz rajongók, és üdvözöljük ezt a lehetetlen kiadást a Whiteboard pénteken. Ezen a héten beszélgetünk az egyik legnehezebb dologról, amellyel sok SEO szembesül, és megpróbál rangsorolni azokat a konkrét lekérdezéseketípusokat, amelyek mögött többféle összehasonlító szándék áll. Néhány példa: Így adok neked egy csomó példát, csak azért, hogy megteremtse a színpadat. Tegyük fel, hogy Edinburgh szállodai üzemeltető vagyok, és egy egyedi szállodát, esetleg egy butikhotelet üzemeltetek, és szeretnék rangsorolni “Edinburgh legjobb szállodáit”. De ez szinte lehetetlen, mert ha megnézed az eredmények első oldalát, akkor minden ember összehasonlító jellegű webhelyeket tartalmaz. Ezek a média tulajdonságai. Ők összehasonlító vásárlási helyszínek. Tehát ez a TripAdvisor és a Telegraph, valamint az US News & World Report, és ez az Edinburgh, amely média magazin. Ha szeretne rangsorolni a “fejhallgatók összehasonlítását”, és én vagyok a fejhallgató egyfajta készítője, rendkívül nehéz túlszárnyalni egy PC Magazint, a Forbes, a HeadphonesCompare.com, a CNET, a Reevoo. Ez hihetetlen kihívás, igaz? “A legjobb Broadway show-k”, ha új Broadway show-t mutatok be, és erre szeretnék jönni, ami valóban jelentőségteljes lenne a Broadway show-nál, amely mellesleg többségük pénzt veszít. Hihetetlenül nehéz üzlet. NYC Színház, Time Out, Broadway.com, hogyan jutok oda? Vagy mondjuk, hogy a szoftver területén vagyok. FullContact vagyok, és a “FullContact versus Clearbit” -re szeretnék rangsorolni. Az ilyen típusú keresések összehasonlításának sokféle típusa van. Ha márkanevét vagy termékének márkanevét keresi, és “versus”, szinte biztosan egy csomó javaslatot fog találni. Nos, ez a fajta lekérdezés nem jelenik meg sem FullContact né Clearbit rangban. Inbound.org és StackShare, valamint Quora és Analyzo. Az “Android szójátékok” esetében, ha új szójátékkal jöttem ki, hatalmas lehetett számomra, hogy rangsoroljak erre a kifejezésre. De tudod mit? Ez lesz az Android Central és a Google Play, a Tom’s Guide, az Android címsorok, ugye? Ha van egy új TV-vígjátékom, fantasztikus lenne, mert sokan keresik a “TV-vígjátékokat” vagy a “TV-vígjátékokat a Netflixen”, vagy mi van. Ha Netflix volnék, vagy ha ilyenek lennének, akkor szívesen jönnék ide. De inkább UPROXX és Ranker és IMDB. Ez az összehasonlító média oldalak szinte mindig. A problémák Szóval mit csináljunk? Az első lépés, hogy azonosítsuk a problémát, mint ami alapvetően megy végbe. Miért következetes az ilyen típusú webhelyek felülmúlása? Ez nem univerzális, de elég közel van, különösen versenyképes fejfogalmakhoz hasonlóan, mint ezek közül néhány, ahol a lehetetlenné vagy érezhetővé válik. I. Nagyon nehéz ragaszkodni a megfelelő szavak és kifejezések használata nélkül.
Ha Edinburgh butikhotel vagy, akkor nem feltétlenül kényelmes lesz olyan szavakkal, mint a Hilton vagy a Marriott vagy ezeknek a szavaknak a neve, amelyek a versenynek tulajdonított márkájú kifejezések. Lehet, hogy jogi kérdések merülnek fel, de lehet, hogy csak egy márka iránymutatás típusú dolog. Tehát ez a nehéz probléma egy része. II. Nagyon nehéz rangsorolni anélkül, hogy szolgálná a kereső valódi szándékát.
Ezekben az esetekben a kereső szándéka: “Összehasonlítom ezeket a dolgokat.” Tehát ha van egy egyedi szállodai weboldal vagy egy egyedi fejhallgató weboldal, egy egyedi Android szójáték, amely valójában nem felel meg a kereső szándékának. Régebben könnyebb volt, még a RankBrain előtt, és mielőtt a Google a Hummingbirdhez igazán okos lett volna a lekérdezésük szándékával. De ezekben a napokban nagyon, nagyon nehéz. Tehát ez a második. III. Nagyon nehéz kapcsolatokat elérni, nehéz kapcsolatokat elérni, ha pusztán promóciós vagy önérdekeltek vagy, Csak egy márka próbálsz felülkerekedni ezekkel az emberekkel, mert ezek a fajta tartalmak kevésbé önzőnek tűnnek. Az összehasonlítás kevésbé érdekli önmagát, ezért könnyebb hozzájutni ahhoz, hogy szerves linkeket kapjanak. Olyan kemény kihívás itt. Három nagy kérdés, amivel foglalkoznunk kell. 5 elsődleges megoldás Valójában vannak megoldások. Vannak olyan módok, hogy néhány nagyon kreatív és okos ember dolgozott ezen a múltban, és használhatja őket is. 1. Megpróbálhatja elválasztani a médiát vagy a blogját vagy szerkesztői tartalmát. Külön-külön, kétféleképpen értelmezem. Teljesen egy különálló domainnel lehetett menni. Ez elég kemény. Nem fogja örökli a tartományi jogosultságot. Valószínűleg új tartomány lesz, így kihívás lesz. Vagy egyszerűen szétválasztja szerkesztőségi szempontból, hogy szegmentálva legyen a promóciós tartalomtól. Moz ténylegesen ezt teszi, és ennek eredményeképpen számos ilyen típusú lekérdezést sorolunk be. Mi is rangsorolunk sok olyan SEO típusú szoftver lekérdezéshez, amelyek egyértelműen összehasonlító jellegűek, mert szerkesztői függetlenségünk van szerkesztői tartalmunkon. Tehát ez az egyik módja annak, amit tehetsz. 2. Kipróbálhatja a vendégmegjelenítési stratégiát vagy vendégmegosztást. Tehát ha el tudsz menni az itt felsorolt ​​weboldalakhoz vagy azokhoz hasonló, független, szerkesztőségi, médiavezérelt tulajdonokhoz, és azt mondja: “Hé, én is hozzájárulok ehhez független szerzőként vagy íróként. Ez a márka, de azt hiszem, amikor meglátod a tartalmamat, látni fogod, hogy elvégeztem a kutatást, és nem vagyok elfogult. ” Ha be tudod bizonyítani, hogy a kiadók szerkesztői számára gyakran bizonyítani tudják a közönségnek is, akkor kereshet ilyen típusú rangsorokat. Láthatja ezt a példát. Azt hiszem, igen, azt hiszem, a Forbes munkatársa itt, gyanítom, hogy egy vagy egy márka mellett vagy legalábbis együtt dolgoztak, mert úgy tűnt, mintha mögöttük volt a preferencia, és a szerzőnek ott volt a kapcsolata. 3. Ön független kutatást végezhet. Ez olyan dolog, amit sok nagy cég fog tenni. Kimentek, és azt fogják mondani: “Hé, Ön egy független, megbízható cég, tudsz kutatást tenni a saját térünkön?” Remélhetőleg ez valami, amit a sajtó felveszi. Ezek a sajtó weboldalak, hogy valóban abban a reményben fogsz keresni a ranglistákat. Azt fogom mondani, hogy míg a legtöbb ember ezt csinálja most nagyon nagy vállalatok nagy kutatási költségvetéssel és nagy hirdetési és promóciós költségvetés, akkor nem kell. Tudsz menni és szerződést kötsz egy szakemberrel a mezőn, valakire, akiben megbízolsz, hogy jó munkát végezhess, és azt mondhatod: “Hey, te már résztsz a CNET-ben, már hozzá jársz a Time Out-hoz, Tom’s Guide vagy Android Headlines, vagy bármi más is.Végül teheted ezt a független kutatást? Megfizetünk, bármilyen eredményt találsz, függetlenül fizetünk. ” Ez nagyon sikeres lehet. 4. Ha önnek kell csinálnia magának, de nem szeretné megtartani saját webhelyén, használhatna egy microsite-t. Tehát létrehozni egy olyan oldalt, mintha itt lennék Q, és XvsYvsQ.com vagyok, nem vagyok biztos benne, hogy a pontos egyezési domain pontosan az az út, amelyet vállalnék, de elképzelhető, hogy a mikroszkóp ezeken a kereséseken jól teljesíthet, és Vannak olyan példák, amelyek közül keveset és messze van, még ha ezek a stratégiák is működnek.
5. Nyerjen minden listát. Tehát, ha a “legjobb Broadway show-ban” akarok rangsorolni, akkor talán csak “Hamilton” lennék. Ha nyerni szeretnék a “fejhallgatók összehasonlításában”, akkor talán feltalálhatom ezt a szabadalmat a Bose-nak a zajcsökkentő fejhallgatókon, amelyek egyébként három ilyen közül háromból nyernek. Ha szeretnék megnyerni a FullContact versus Clearbit, akkor szükségem van a funkciókra és a funkciókra és a dolgokra, amelyeket ezek az ellenzők használnak a nyeréshez. Szinte mindig van egy csomó objektív kritérium, amelyet meg lehet azonosítani, ha átnézi ezeket a SERP-eket és a kapcsolódó SERP-ket, hogy kitalálják, mit kell tennie. A kihívás az, hogy nem csak marketing vagy SEO vagy tartalom probléma. Most termék és pozícionálás lesz, és gyakran mérnöki probléma is annak érdekében, hogy ez a győzelem. De most már megvan a stratégiák, bár nehéz is lehet. Ez nem lehetetlen. Ez csak nehéz. Rendben. Várom az észrevételeit, és jövő héten újra találkozunk a Whiteboard péntek másik kiadásával. Vigyázz magadra. Videó átírás által Speechpad.com

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!