Ha egyetértünk abban, hogy a marketing végső célja a figyelem felkeltése és az érdeklődés megteremtése Kombinálva a SEO és a tartalom marketing Az intelligens márkák és a marketingesek számára nem elegendő.
A SEO a márka láthatóságának megteremtésével foglalkozik – ez biztosítja, hogy az ügyfelek megtalálják a webhelyet. A tartalom bevonása az, ami megkönnyíti a kattintást és a webhelyen való tartózkodást.
A SEO és a tartalommarketing, ha hatékonyan és intelligens módon kombinálják, verhetetlen, egy-két ütéssé válik, amely meghatározza a márka élményét és sikerét.
A mai digitális világ őrülten versenyképes; Ez mindig eltolódik és fejlődik. Több mint egymilliárd webhely versenyez a mai fogyasztók figyelmébe. Naponta több millió új tartalom jelenik meg – blogbejegyzések, nyomdai dokumentumok, infografika, videók, GIF-k, közösségi médiafrissítések és még sok minden más.
Mindez azért történik, mert abban a reményben, hogy az embereket befolyásolja, amikor a piacon vásárolnak egy terméket vagy szolgáltatást. Az ügyfelek saját igényeik szerint keresnek megoldásokat. Számos különböző eszközt, csatornát és platformot használnak. Valójában, 66 százalék Az ügyfelek több csatornát használnak az egész vásárlási döntés útján.
Az ügyfelek keresletének kielégítése és átalakítása érdekében a márkák láthatóvá, meggyőzőek és fogyasztóknak tekinthetők minden lehetséges mikro-pillanatban, csodálatos élményekkel. A tartalom a kapcsolatok kiépítésének kulcsa. Az olvasóknak ösztönözniük kell a mély gondolkodást, és érzelmekre kell utalniuk.
Amennyire az emberek úgy gondolják, hogy döntéseik logikai vagy konkrét tényeken alapulnak, az érzelmek és a pszichológia fontos részei a döntések meghozatalának. Az emberek emlékeznek a tapasztalatokra, nem pedig a szövegre. Ezért változnak a történetek. A tartalmi szerepvállalás kulcsfontosságú a tartalmak és a közönséggel rezonáló történetek létrehozása.
Tartalom és SEO: Egyben?
Mivel a vevő útja nagy része digitálisan történik, a márkáknak olyan tartalomra van szükségük, amely optimalizált, vonzó és elérhetővé válik, bárhol is legyen. És ehhez a marketingeseknek kell Optimalizálja a szándékot .
A keresések típusai a felhasználók magatartása segítségével a marketingesek sokat tanulhatnak szándékukról. A keresések jellemzően a következő három típus egyikébe tartoznak:
navigációs: A felhasználó ismeri a márkát, és használja a Google-t vagy egy másik keresőmotort, hogy megtalálja az adott webhelyet (például “Microsoft”).
információs: A felhasználó szeretne megtudni valamit egy vállalatról, termékről vagy szolgáltatásról (például “mennyibe kerül a Microsoft Word”).
Tranzakciós: A felhasználó nagyon kereskedelmi lekérdezést tesz közzé, jelezve, hogy készen áll (vagy majdnem készen áll) egy termék vagy szolgáltatás megvásárlására (például “Microsoft Office 2016 vásárlása”).
A SEO és a tartalommarketing-erőfeszítések egyetlen funkcióba történő kombinálásával a marketingesek befolyásolhatják a fogyasztókat, függetlenül attól, hogy a felfedezési fázisban vagy a vásárlási szakaszban vannak-e.
A BrightEdge (a cégem által) végzett új kutatások szerint a digitális kereskedők több mint 97% -a úgy gondolja, hogy a SEO és a Content Marketing egy és ugyanazt jelentik.

A SEO elengedhetetlen a tartalom felfedezéséhez. A felfedezés általában a szerves keresési csatornán keresztül kezdődik. Tudta, hogy a szerves keresés:
meghajtók 51 százalék A B2B és B2C weboldalak látogatásaiból
Nincs közvetlen médiaköltsége és rendkívül magas hozama
Érinti az összes digitális marketing csatornát és az offline értékesítést
A márkaismertséget épít
Segíti a bevétel növelését?
Ezért kulcsfontosságú azon kulcsszavak azonosítása, amelyek bizonyítják Kereskedelmi szándék . Ezekkel az adatokkal a marketingesek jobban megismerhetik az ügyfelek szándékát, és létrehozhatják és optimalizálhatják azokat az intelligens tartalmakat, amelyek nagyobb valószínűséggel alakulnak át.
A SEO és a tartalom kombinálása nem csak elméletileg jó. A kereszt-csatornás marketing segít a marketingesek számára magasabb megtérülést elérni. Az integráció magasabb konverziós arányokat, elköteleződést, ügyfélmegtartást és márkajelzést eredményez.
Elengedhetetlen, hogy megértsük, mi fog megjelenni az ügyfelekkel és segít a döntéshozatalban. De az intelligens tartalom létrehozása és feldolgozása érdekében a marketingszakembereknek intelligens adatokra van szükségük. Meg kell tudnod, hogy ki a célközönség – életkor, demográfia, helyek, érdekek, szokások és preferenciák.
Hogyan szándékozik a piac a SEO és a tartalommarketing egyesítéseként?
Az erőteljes tartalomoptimalizáló program kidolgozása időt és gondos tervezést igényel, de öt dolog van a marketingesek számára, hogy erős alapot hozzon létre.
Ismerd meg a közönséget
Minden, amit egy márka kell, az ügyfél köré kell fordulnia – a termékekre, a tapasztalatra és a marketingstratégiára. A közönség meghatározása lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy olyan érdekes és releváns témák tartalmát hozzanak létre, amelyek hűséges közönséget fognak teremteni és üzleti célokat elérni.
Mégis meglepő számú márka – 80 százalék – mondják, hogy nem ismerik ügyfeleiket,
Azok a márkák, amelyek alaposan megértik a közönség motivációit, fájdalmakat és folyamatait, a legjobban azért hozták létre, hogy jobb és hatásosabb tartalmat biztosítsanak, ami segít a bevétel, a növekedés és a hosszú távú fenntarthatóság ösztönzésében.
Itt három kulcsa van a marketingnek a közönség szándékával:
Lássuk, hogyan lépnek fel az emberek. Vizsgálja meg, hogyan fogyasztanak az ügyfelek a tartalom és a tartalom. Határozza meg, mi hozza létre az érdeklődést és eredményeket eredményez az emberek számára. Szükség szerint állítsa be és optimalizálja a tartalmat.
Gondolj az ügyfél utazásra. Vegye fontolóra, hogy az ügyfelek különböző csatornákon és eszközökön keresztül vegyenek részt különböző tartalommal, különböző szakaszokban és különböző lelkiállapotokban. Értsd meg a konverziót és a vásárlási viselkedést, amikor az ügyfelek az eszközök között (okostelefonok, táblagépek és asztali gépek) mozognak.
Folyamatos ügyfélelemzés. Az ügyfelek érdeklődése vagy vágya ma gyorsan megváltozhat. Az ügyfél-márkakapcsolatok rendszeres elemzése. Hallgassa meg és gyűjtsön be betekintést, hogy lépést tartson a trendekkel és folytassa a megfelelő tapasztalatok átadását.
2. Van cél
Ahogyan egy márkának szüksége van egy missziós nyilatkozatra – a meglévő – törekvő vagy inspiráló cél a meglévő – tartalomnak is célnak kell lennie. Minden létrehozott tartalomnak létezőnek kell lennie. Általában a tartalom célja tájékoztatni, oktatni, meggyőzni, szórakoztatni vagy inspirálni.

A tartalomstratégia kidolgozása során tartsa szem előtt tartva a célt a következők bevonásával:
A tartalom létrehozásának és közzétételének célja értékes erőforrássá válás és emlékezetes történetek feltárása. Az ügyfelek fájdalmas pontjai és érdeklődései beillesztése a tartalomstratégiába és a létrehozási folyamatba. Emlékezzetek ezekre a három Es: Kísérlet: Próbálkozzon más tartalomtípusokkal.
Tapasztalat: Készítsd el közönségedet.
Engage: Tartsa őket vissza többet.

Összhang: A márka hangja utánozni kell az ügyfelek beszédét, legyen szó társalgási, éles vagy professzionális. Ennek a hangnak következetesnek kell lennie minden tartalomban, függetlenül attól, hogy ki hozza létre, vagy hol jelenik meg.
Célok: Állítson be reális és konkrét célokat az Ön tartalmához, függetlenül attól, hogy felhívja-e a figyelmet, a szerves keresési forgalomra és rangsorokra, a társadalmi elkötelezettségre, a konverziókra vagy a bevételre.
3. Hozzon létre és optimalizálja a tartalmat
A célközönség és a cél elérése után a következő lépés a tartalom létrehozása és optimalizálása a maximális láthatóság érdekében. A tartalom optimalizálásának elmulasztása öngyilkos küldetés. Azok az emberek, akik nem találnak tartalmat, bármennyire is lehetnek nagyok, nem tudnak az adott tartalomkal – vagy a létrehozott márkával.
Minden tartalom optimalizálása révén mindig javítható, függetlenül attól, hogy az adott tartalom a webhelyére, a közösségi médiára vagy az e-mail kampányokra vonatkozik-e. Néhány tipp:
Válasszon releváns témákat: A tartalomnak ügyfélközpontúnak kell lennie, nem pedig márkás vagy üzletközpontúnak. A témáknak a demográfia, a viselkedés és az érdekek alapján kell fellebbezniük.
Használja a megfelelő kulcsszavakat: Ditch a vállalati zsargon. Olyan szavakat használjon, amelyeket az emberek a termékek vagy szolgáltatások keresésekor használnak.
A térkép tartalmát bizonyos személyekre és vásárlási csatornákra korlátozza: Az ügyfelek utazás feltérképezése segít a tartalom létrehozásában a kezdetektől.
Mobil optimalizálás: Ez különösen fontos a mobilnál. Márkák, amelyek nem optimalizálódnak a mobilhoz 68 százalék Kevesebb forgalom.
4. Kombinálja a minőséget és a mennyiséget
Sok marketinges úgy véli, hogy a fogyasztókat egyszerűen elárasztják az általunk létrehozott tartalom. Végtére is, az amerikai felnőttek elkápráztatnak 10 óra és 39 perc A média minden egyes napján. Alapján Smart Insights , Minden percenként 500 órányi videó kerül feltöltésre a YouTube-ra; Közel 150 000 e-mailt küldenek; Közel 1500 új WordPress bejegyzést tesz közzé; 3.3 millió új Facebook hozzászólás kerül közzétételre; És 448 000 új tweet jelenik meg a Twitteren.
Ez számos marketinges számára egy következtetést vonzott: a minőségre, nem pedig a mennyiségre összpontosítva. Elméletileg van értelme. Végül is több tartalom nem általában jobb tartalmat jelent.
Igen, az interneten óriási mennyiségű tartalom található. A globális internetforgalom előrejelzése szerint az előre nem látható 2,3 zettabajt elérheti 2020 – ra Cisco.
Az átlagos személynek azonban nincs vágya arra, hogy minden internetes tartalomban elfogyjon. Olyan intelligens tartalmat akarnak fogyasztani, amely személyre szabott, releváns és hasznos számukra.
Fontos a minőség? Teljesen! A rosszul megtervezett tartalmak hatástalanok, nem segítenek elérni céljait, és kikapcsolhatja a potenciális ügyfeleket.
A mennyiség mennyisége? Igen! A történetek történeteinek története és az ügyfelekkel való beszélgetés az emlékezetes és lenyűgöző tartalmak révén megőrzi a márkákat.
5. Mérje meg az eredményeket és iterálja
Ami nem mérhető, nem javítható. Szerencsére a marketingesek hozzáférést kapnak a valós idejű adatok gazdagításához, hogy elnyerjék a tartalom teljesítményét és nyomon követhessék a mutatókat a ROI meghatározásához.
A márkák minden tartalmi kampányból megtudhatják, hogy nem sikerült-e, vagy elérte-e célját.
Tartalomhibák: Az alulteljesítő tartalom összehasonlítása a korábban sikeres tartalmakkal (mind a saját, mind a harmadik felek). Nézze meg, hol fekszik. Különös figyelmet szenteljen a forgalomnak, a konverzióknak és a tartalomnak tulajdonított vagy befolyásolt bevételnek.
Tartalom nyer: Megtudhatja, mi tette ki a legjobb tartalmat. Próbálja meg ismétli a sikert, és fordítsa az anomáliákat rendszeresebb eseményekké.
Alul van egy nagyszerű keretrendszer Hogyan lehet a lehető legjobban megközelíteni a SEO-t és a tartalmat a szervezetben:

Következtetés
Az optimalizálás kritikus fontosságú a tartalom értékének maximalizálása érdekében. A megfelelő közönségnek képesnek kell lennie arra, hogy megtalálja a tartalmat. És a tartalomnak üzleti eredményeket kell eredményeznie. Annak biztosítása, hogy tartalma keresőmotorbarát és a vevő útja során optimalizált, kulcsfontosságú a kombinált tartalom és a SEO csapat sikeréhez.

Jim Yu a BrightEdge alapítója és vezérigazgatója.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

Ha jobban szeretne rangsorolni és több forgalmat szerezni, akkor többet kell gondolnia, mint hogy optimalizálja webhelyét. Számos lehetőség létezik ott az “off-page SEO” -on – a SEO máshol az interneten, és még offline módon is. Itt van az indítás.

A Google kiemelt kivonatok csodálatos lehetőséget jelentenek a marketingesek számára, hogy az első oldalon a versenytársak fölé emelkedjenek, növeljék az oldalnézeteket és növeljék a konverziókat. … Olvass tovább

A mobiltelefon célja a rangsor meghatározásának gerincévé válni a webhely mobil- és asztali változatánál – ezért elengedhetetlen, hogy a technikai SEO-ről nézzünk mobilra.

Lehet, hogy elegendő volt ahhoz, hogy tíz évvel ezelőtt elindítson egy olyan blogot, amely felhatalmazta a hatóságot. Ezekben a napokban meg kell menned az extra mérföldre. Itt van 6 módja annak, hogy webhelyét egy niche tudásközpontba fordítsuk, hogy erősebb, felismerhetőbb márkajelzést hozzon létre.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!