Mary Meeker internetes trendjelentése 2017, amely a digitális világ egyik leginkább várt éves eseménye, néhány héttel ezelőtt jelent meg.
A 355-diát jelent Lefedi az interneten és a digitális gazdaságban jelenleg tapasztalható jelentős változásokat, és a világ digitális állapotának barometrikusnak számít, valamint előrejelzést nyújt arra vonatkozóan, hogy mi várható.
Néhány figyelemre méltó szakasz foglalkozott Az interaktív játéktermelés minden formája És mit jelent a digitális, az ügyfélszolgálat társadalmi médiában, és az internet állapotát Kínában és Indiában.
Meeker 69 oldalas szakaszt is összpontosított az online hirdetések és a kereskedelem fejlődéséről, megvizsgálva az áttörő trendeket és az iparág számára. Íme néhány kulcsfontosságú kiemelkedés.
A mobil reklám növekedése

Az online hirdetések növekedése egyre növekszik a mobil reklámok növekedésében. A 22% -os növekedés évről évre azt mutatja, hogy a hirdetések jövője mobil.
Ez egy jó emlékeztető a marketingesek és a hirdetők számára a mobilbarát tartalom, például a cikkek vagy hirdetések igénye miatt, mivel a mobil közönség emelkedése és a mobilhirdetésekre fordított növekvő ráfordítás új lehetőségeket teremt a sikerhez.
Ezenkívül kiemeli a létrehozás fontosságát is Mobilbarát oldalak , Figyelembe véve az összes olyan tényezőt, amely befolyásolhatja a A webhely sebessége Vagy teljesítményt.
A Google és a Facebook dominálnak a hirdetési növekedésben

A hirdetési év változásainak közelebbi megismerése monopóliumot mutat a Google és a Facebook közötti hirdetési növekedés terén. A Google 2015-től 2016-ig 20% ​​-kal nőtt, míg a Facebook még nagyobb sikert aratott, 62% -kal az előző évhez képest.
Ez a két kombináció a hirdetési növekedés 85% -áért felelős, és ez a százalék várhatóan tovább fog növekedni a következő években.
Ezek hasznos adatok a marketingesek számára, akik feltérképezik azokat a legjobb platformokat, amelyekbe beruházniuk kell a hirdetési költségkeretüket, és jó emlékeztető arra, hogy a Google és a Google Facebook hirdetések Sikeres eredményekhez vezethet.
A Facebook az elmúlt évben nagymértékben befektetett hirdetési platformjának fejlesztésében, hogy vonzóbbá tegye, és számos hirdetési lehetősége sok marketinget nyert. Sőt, a hangsúly a növekvő tendenciát Vizuális tartalom (Képek és videók), a testreszabott hirdetési lehetőségek mellett új kreatív utakat kínáltak a hirdetésekhez.
Ami a Google-t illeti A mobil növekedésre összpontosít És a hirdetés fejlődésének megértése új lehetőségeket teremtett a marketingesek számára, akik a legmegfelelőbb keresési eredményeken keresztül a legjobb módokat keresik termékeik népszerűsítésére.
A ROI mérésének kihívása

A A társadalmi ROI mérése Úgy tűnik, továbbra is nagy kihívás a marketingesek számára. A társadalmi marketing és reklám fejlődésének ellenére továbbra is nagy kihívást jelent a marketingesek számára Hatékonyan mérje sikerének erőfeszítéseit .
A társadalmi ROI meghatározásakor a hirdetők 56% -át a legfontosabb mérésként vették fel, míg 21% az átalakítást és a bevételt választotta, valamint 15% -ot választott az erősítés és a márkaismertség terén. (Forrás: SimplyMeasured State of Social Marketing éves jelentés)
A sokoldalú célokért felelős marketingszakemberek a szociális média számára különböző mutatókra támaszkodnak, ezért még mindig nehéz dönteni a legjobb ROI-ról. Annak ellenére, hogy az elkötelezettség továbbra is a marketingszakemberek sikeres nyomon követésének eszköze, a konverzió vagy a márkaismeret nem hagyható figyelmen kívül.
A hirdetések új célzási és mérési módjai

Az online hirdetések növekedése és folyamatos fejlődése annak a kreatív és hatékony módnak köszönhető, amelyet az online platformok segítenek a hirdetőknek a célok elérésében.
Érdekes javulás történt a célzás és a mérés terén az összes népszerű platformon az elmúlt évben, ami bizonyítékul szolgálhat arra, hogy a platformok közötti hirdetési verseny több lehetőséget kínál a marketingesek számára.
Termékinformáció-hirdetések (Google) : A Google ötlete, hogy kiemelje a termékinformáció-hirdetéseket, sikeres volt, és az elmúlt években stabilan nőtt a kattintások száma. Ez lehetővé tette a vállalat számára, hogy kihasználja új koncepcióját, míg az e-kereskedelmi cégek célzott tőzsdei bevezetés révén növelt bevételi forrást találtak.
Célzott csapok (Pinterest) : A Pinterest úgy döntött, komolyan veszi a reklámot, és hivatalosan is az e-kereskedelmi cégek kedvenc platformjaivá vált, hogy reklámozza termékeit. A Pinterest jól ismert volt a termék felfedezésének népszerű platformjaként, mivel a felhasználók a kívánt termékeket próbálták megszerelni. Ez megváltoztatta az elmúlt évben, hiszen vált vásárlási platformként is, megduplázva azoknak az embereknek a számát, akik a beszerzési döntéseiket az általuk kínált csapokra alapozzák.
Célalapú ajánlattételi hirdetések (Snapchat) : A Snapchat létrehozott egy új típusú hirdetést, amelynek egyedi mobil platformja az elkötelezettségre összpontosított. A célalapú ajánlattételi hirdetések arra törekedtek, hogy a felhasználók több időt töltsenek a kreatív hirdetésekre, és a leginkább vonzó módon megragadják figyelmüket. Például a felhasználók átugorhatják a hirdetést játék közben, ami okos módja annak, hogy fellebbezzenek, anélkül, hogy hagyományos hirdetési módszerekre támaszkodnának.
Jobb hirdetés a helyes helyen a megfelelő időben
A Google és más platformok egyik legeredményesebb módja a bevétel növelésére volt a hangsúly a felhasználókra és azok bevitelére az egyes platformokon.
A Google most 679 milliárd dolláros piaci kapitalizációt számít, a felhasználó által bevitt inputra összpontosítva, olyan szavakkal, amelyek segítenek a hirdetések célzottabbá tételében.

A Snapchat már csak két éven belül 25B-os piaci kapitalizációt számít, és ennek tulajdonítható a felhasználó által feltöltött bemenetre való összpontosítás, olyan képek, amelyek a hirdetéseket relevánsabbá teszik a közönség számára.
Az adatok elemzése és az a gondolat, hogy a felhasználók legyenek a platform középpontjában a célzottabb hirdetések létrehozása, várhatóan tovább növeli a hirdetési lehetőségeket. Felhasználó szemszögéből ez növeli annak lehetőségét, hogy a hirdetések relevánsabbak és kevésbé bosszantóak legyenek, ami még mindig fontos az irreleváns zajjal teli online világban.
A hangkeresés jövője
A hangalapú keresés egyik fő jellemzője volt A tavalyi internetes trendjelentés , És a 2017-es jelentés erre épít. 2016 óta a hang egyre inkább a keresési szakértők és a marketingszakemberek tudatába lépett, de még csak most kezdtük megragadni a felszínét, mit tehet.
A mobil emelkedés viszont egyre népszerűbbé teszi a hangkereséseket, és érdekes megjegyezni, hogy a mobil lekérdezések 20% -a hangon történik. Ez azt jelzi, hogy a hangkeresés egyre inkább mindennapi szokásaink részévé válik.
Ráadásul megfigyelték, hogy a Google Asszisztens kéréseinek közel 70% -a kerül végrehajtásra Természetes nyelv , Amely jó emlékeztető arra vonatkozóan, hogy a hang többször is helyettesítheti a gépelést.

Ráadásul a hangfelismerés az utóbbi években nagy javulásokat mutatott, a Google gépi tanulása 95% -os pontosságot ért el.
Nagy kihívást jelent a hangalapú keresők számára ahhoz, hogy megegyezzenek a szövegalapú keresések pontosságával annak érdekében, hogy meggyőzzék az embereket a hangfunkciók még nagyobb megbízatására.

Az intelligens otthoni csomópontok beépített hangszedőkkel szintén jelentős növekedést mutattak az elmúlt évben. Az elmúlt két év közelebbi pillantása az Amazon Echo telepített alapjáról az elmúlt két évben azt mutatja, hogy a fogyasztók feltárják, hogyan válhat a hang a mindennapi életük szerves részévé.
Várható, hogy a hang alkalmazásai Bővülni fog még az elkövetkező években , A kommunikáció, a vásárlás és a szórakozás a növekedés kulcsfontosságú területei.

Áttekintés
Mivel a hirdetési óriások keresik a növekedés fenntartásának új módjait, a marketingesek továbbra is keressék a legjobb módszereket a célközönség elérésére.
A hirdetési platformok sokfélesége manapság lehetőséget teremt a kreatívabb reklámozásra, és fontos megfontolni, hogy az adatok felhasználása, a mobil és az új típusú hirdetések dominanciája a leghatékonyabb eredményeket eredményezhesse.
A hirdetések ezen új formáinak megtérülése továbbra is kihívás, de az a tény, hogy a legtöbb iparág tisztában van ezzel a kérdéssel, közelebb visz minket ahhoz az időhöz, amikor ezt a problémát megoldani fogjuk.

Tereza Litsa író a Search Engine Watchban.

Szeretne maradni a legújabb keresési trendek tetején? A legfrissebb információkat és híreket a keresési szakértőktől kaphat.

Kapcsolódó olvasmány

Sokan azt feltételezik, hogy a B2B marketing a Facebookon nincs értelme, vagy nem lenne hatékony. Ezek a feltevések azonban nagyon pontatlanok – és a helyes stratégiákkal és célzással a Facebook valóban hatékony B2B platform.

Ha elmondanám neked, hogy a marketingesek az asztrológiai jeleket használják arra, hogy megértsék / megcélozzák az emberek meghatározott csoportjait … Olvass tovább

A Pinterest lassan felépül, mint a Google és a Facebook hirdetési alternatívája az elmúlt 12 hónapban. Mint ilyen, időszerűnek tűnik, hogy lépést tartsunk, és értékeljük, hogy milyen lehetőségek nyílnak a marketingesek számára, és mit kell tudniuk a Pinterest hirdetés megkezdése előtt.

A jelenlegi trendek azt mutatják, hogy a Google Shopping bevétele csak az elkövetkező években fog nőni, így sokkal fontosabb, mint valaha, hogy kicsi legyen a Google Shopping-stratégia.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!