Hogyan tud hatékonyan alkalmazni a linkmutatókat, például a tartományi hatóságot és az oldal hatóságokat a többi SEO-mutató mellett? Hol és mikor érdemes figyelembe venni őket, és mi pontosan Értik? A napi tábla pénteken Rand válaszokat ad ezekre a kérdésekre és még sok másra, és olyan tudással élesíti Önt, amire szüksége van a SEO munkájának jobb megértéséhez és végrehajtásához.
Kattintson a fenti táblára a nagy felbontású verzió megnyitásához egy új lapon! Videó átírás Howdy, Moz rajongók, és üdvözöljük a Whiteboard péntek egy másik kiadását. Ezen a héten megbeszéljük mikor és hogyan kell használni Domainhivatal és Oldal hatóság És hivatkozásszámláló mutatókat. Oly sokan írtak nekünk Moz-ot az évek során, és minden bizonnyal sok konferenciára és eseményre járok, és olyan emberekkel beszélgetek, akik olyanok, mint: “Nos, mérnöm a kapcsolatépítő tevékenységemet a DA-val”, vagy ” Hé, van egy nagy DA linkem “, és meg akarom erősíteni, hogy mikor van megfelelő idő a DA vagy PA használatára, vagy egy nyers link számlázási mutatóra, például a gyökértartományok összekapcsolására vagy valami hasonlóra Spam pontszám Vagy forgalmi becslést, ezeket a mutatókat. Így hát végighallgatom Önöket ezeknek a három – Page Authority, Domain Authority-nek, és a gyökérdomainok összekapcsolására – csak azért, hogy frissítő tanfolyamot szerezzenek arról, hogy ők. Page Authority és Domain Authority valójában egy kicsit bonyolult. Úgy gondolom, hogy érdemes. Majd beszélgetünk arról, hogy mikor kell használni a mutatókat. Tehát van egyfajta három elsődleges dolog, amit az emberek használnak a linkmintákban a SEO-világban, és átmegyünk ezeken. Oldal hatóság Így kezdhetjük el a Page Authority-t – látjuk, hogy itt egy csomó különböző apró mutatót írtunk fel – az URL-ek összekapcsolása, a gyökértartományok összekapcsolása, MozRank , MozTrust , Az aldomainek összekapcsolása, a horgony szövege, az oldalak összekapcsolása, a követett linkek, a követett linkek, a 301-es, a 302-es, az új és a régi linkek, a TLD, a domain név, a márkázott domainmegjegyzések, a Spam pontszám és sok más mérőszám. Alapvetően, mi A PA, ez minden olyan metrika, amit esetleg fel tudtunk adni a linkindexünkből, amit összevetettünk, majd egy modellbe dobva, néhány edzésadattal. Tehát a képzési adatok ebben az esetben – nyilvánvalóan – a Google keresési eredményei, hiszen az oldalhordozó-pontszám végső soron azt szeretnénk megbecsülni, hogy egy adott oldal mennyire rangsorolható a Google keresési eredményeiben, feltételezve, hogy semmit sem tudunk Kivéve a linkek adatait. Tehát ez nem használja az oldalon tárolt adatokat, tartalomadatokat, elköteleződési és látogatási adatokat, mintákat vagy márkát vagy entitást nem egyezik meg, csak az adatok összekapcsolását. Tehát ez minden, amit tudunk egy oldalról a linkprofilról és a domainről, amelyen az oldal be van kapcsolva, majd beillesztjük ezt a bevitelt a képzési adatok mellett. Van egy gépi tanulási modellünk, amely lényegében megtanulja a Google keresési eredményeit, és a lehető legjobb modellt hozza létre. Ez a modell, az úton, eldobja néhány ilyen cuccot, mert ez nem hasznos, és egy csomó ilyen anyagot, például vektorokat vagy különböző attribútumokat tartalmaz. Így azt mondhatja: “Ó, horgony szöveges eloszlás, ez valójában nem hasznos, de a Domain Authority által rendelt a gyökér tartományok több mint 500 linket velük.” Én csinálok cuccokat, ugye? De ilyen típusú szűrőket is megtehetsz ezeken az adatokon, így nagyon összetett modellekkel jönnek létre, ami a gépi tanulás célja. Csak annyit kell aggódnunk, hogy ez lényegében a legjobb prediktív pontszám, amit a linkeken alapulhatunk. Tehát hasznos egy csomó dolgot. Ha megpróbáljuk elmondani, hogy mennyire jól gondoljuk, hogy ez az oldal független lehet minden nem-link tényezőtől, a PA-tól, nagyszerű modelltől. Jó adat erre. Domainhivatal A tartományi hatóság akkor, amikor a PA modelled van a fejedben, és olyanok vagyunk, mint “Rendben, értsd meg, tanulj a Google eredményei ellen, hogy a legjobb rangsort mutassam be a rangsorban a Google-ban”. A DA csak a PA modell a gyökér szintű tartományban. Tehát nem aldomainek, csak root domainek, ami azt jelenti, hogy van némi furcsaság. Nem mondhatjuk például, hogy a randfishkin.blogspot.com eltér www.blogspot.com . De nyilvánvalóan egy link www.blogspot.com Sokkal értékesebb, mint az én személyes aldomainem a Blogspot vagy a Tumblr vagy a WordPress vagy ezek közül bármelyik hostozott aldomainek. Így hát ez egy olyan szélsőséges eset, amely sajnos a DA nem nagyszerű támogatást nyújt. Mire jó ez, viszonylag jól alkalmazható előrejelezni, hogy a domain oldalai rangsorolják majd a Google-t. Tehát eltávolítja az összes oldal szintű információt, de még mindig működik a domain szintjén. Nagyon hasznos lehet erre. A gyökérdomain összekapcsolása Ezután a gyökérdomainok összekapcsolása a legegyszerűbb. Ez Alapvetően az összes egyedi root tartomány legalább egy linkje, amely egy adott oldalra vagy webhelyre mutat. Tehát ha azt mondom, hogy az A URL-nek 410 kapcsolata van a gyökértartományoknak, ez alapvetően azt jelenti, hogy 410 domain van, legalább egy URL-hez mutató hivatkozással. Amit nem mondtam el, hogy követtek-e vagy sem. Általában ez a kettő kombinációja, hacsak nincs megadva. Tehát még egy nem követett link is bejuthat a kapcsoló gyökérdomainbe, ezért mindig ellenőriznie kell. Ha az Ahrefs vagy a Majestic vagy a Moz-ot használod, és bármit is felmutatsz, az adott mutató melletti kis kérdésjelző ikon, megmondja, hogy mit tartalmaz és mit nem tartalmaz. Mikor kell használni melyik mutató (k) Rendben. Szóval hogyan használjuk ezeket? Nos, a hónapok havi kapcsolatépítési teljesítménye, amit sok ember követi, valójában nem javasolnám, hogy a DA az elsődleges. Ez néhány okból. Tehát a Moz indexe, amely az egyetlen olyan dolog, amely a DA-t vagy a gépi tanulási módszert kiszámítja a linkadatok fő eszköztárai között, csak havonta egyszer frissít. Tehát ha a jelentésedet a DA frissítette az utolsó link indexből, akkor eléggé frusztráló lehet. Most azt mondom, hogy csak néhány hónap múlva van egy olyan új indexből, amely a Mozscape helyére fogja váltani, ami sokkal és gyorsabban számítja ki a DA-t és a PA-t, valamint mindezeket a dolgokat. Tudom, hogy valami sok ember kérte. Most úton van. Időközben azonban azt javaslom használni: 1. Gyökérdomainok összekapcsolása , A gyökérdomainok összekapcsolásának számát és azt, hogy ez hogyan nőtt az idő múlásával. 2. Szervezeti rangsor a célzott kulcsszavakhoz . Tudom, hogy ez nem egy közvetlen metrikás metrika, de ez valóban segít megmondani Önt arról, hogy milyen hatással vannak ezek a kapcsolatok. Tehát ha hónapról hónapra mérjük, akkor azt kell mondanunk, hogy bármely hónapban, amelyet 20 vagy 30 napos időszakban kaptál, a Google valószínűleg számolt be és ismerte el néhány nap múlva, miután megtalálta őket, és a Google elég jó Egy teljes héten vagy két héten belül szinte az egész webes feltérképezésére. Tehát ez egy ésszerű meghatalmazás lesz arra vonatkozóan, hogy a kapcsolatépítő kampány hogyan segített a szerves keresési kampányban. 3. A tartományi hatóság elosztása . Tehát úgy gondolom, ebben az esetben a tartományi hatóság hasznos lehet. Nem lenne az első vagy a második választásom, de azt hiszem, minden bizonnyal tartozhat egy linképítési teljesítményre. Hasznos látni a magas DA kapcsolatokat, amelyeket kapsz. Ez egy jó válogató mechanizmus, hogy azt mondják: “Ezek általában, fontosabb, hitelesebb oldalak.” 4. Spam pontszám Szeretem is, mert ha sok kapcsolódási pontot csinálsz, az a helyzet, hogy a tartományi hatóság nem bünteti, vagy nem csökkenti a pontszámát a magas Spam pontszám esetén. Megmutatja neked: “Hé, ez egy hiteles oldal, sok DA-val és jó megjelenésű linkekkel, de eléggé rohanónak tűnik számunkra.” Így például láthatja, hogy valami 60-as DA-val rendelkezik, de egy 7-es vagy 8-as Spam pontszám, amely enyhén érintheti. Nagyon aggódom, amikor a 9., a 10. vagy a 11.-eshez szeretsz. A második kérdés: Azt hiszem, ez az, amit az emberek kérnek. Így nézik meg a saját kapcsolataikat, és azt mondják: “Rendben van, ezek a kapcsolatok vagy a versenytársunk rendelkezik ezekkel a kapcsolatokkal, melyek azok a legértékesebbek számomra?” Ebben az esetben, ha például megkapod, ha ez egy link, amely rámutat rád, a legjobb az, természetesen … 1. Valódi forgalom küldött . Ha egy webhely vagy egy oldal, egy link küldi a forgalmat Önnek, akkor ez egyértelműen értékes, és ezt valószínűleg a keresőmotorok is pozitívan értelmezik. Használhatja … 2. PA 3. DA . Szerintem nagyon jó. Ezek a mutatók elég jóak és eléggé korreláltak, viszonylag értelemszerűen, különösen akkor, ha nem érhetsz el metrikus méretet, mint a valós forgalom, mert valaki más webhelyéről származik. 4. Gyökérdomainok összekapcsolása , Ezek számát egy oldalra vagy egy domainre. 5. A rangsor emelkedik , Abban az esetben, ha egy oldal a negyedik pozícióban van, az új dolog, ami megváltozott, vagy az egyetlen dolog, amire tudjátok, megváltozott az elmúlt napokban, néhány hét alatt, és látsz a rangsorban . Néhány pozíciót mozog. Ez elég jó proxy: “Rendben, ez egy értékes link.” De ez egy ritka eset, ahol valóban képesek irányítani más változókat annyiban, amennyire azt hiszed, hogy el tudsz hinni. 6. szeretem Spam Scor Ehhez azért is, mert akkor elkezdheted látni: “Nos, ezek a vázlatos kapcsolatok, vagy ezek a kapcsolatok, amelyekre valószínűleg többé bíznak?” Utolsó, Szóval úgy gondolom, ez az, amit sok, sok SEO csinál. Van egy nagy lista a linkekről. Van 50 linkünk, amiről gondolkodunk: “Meg kell-e adnom ezeket vagy sem, és melyiket kell először megyek, és melyiket nem szabad megtennie?” Ebben az esetben… 1. DA Valóban elég jó metrika, és ez azért van, mert viszonylag előre jelzi a domain oldalainak Google-teljesítményét, ami proxy, de egy tisztességes proxy, hogy hogyan segíthet a webhely jobb rangsorolásában. Ez az a helyzet, hogy az emberek beszélni fognak: “Hé, ez az a helyzet, hogy amikor kimentem, és sok DA 70, DA 80, DA 90+ linket építek, gyakran kapok hitelt. Rand? Hát, abban az esetben, ha kapcsolatba lépsz, nagyon gyakran az új oldalakról érkeznek a weboldalon, amelyek még nincsenek hozzárendelve a PA-hoz, vagy nem örököltek az összes link-tulajdonjog az összes belső oldalról. Idővel, mivel ezek az oldalak maguk is több kapcsolatot kapnak, PA-juk is emelkedni fog. Azonban az ok, amiért általában egy DA-t ajánlok fel a kapcsolatfelvételhez, mind az adott PA / DA időzítéssel kapcsolatos probléma miatt, másrészt azért, mert gyakran nem tudod, hogy melyik oldal ad hozzá egy domaint tartalmazó linket. Ez lehet egy új oldal, amelyet még nem hoztak létre. Lehetséges, hogy soha nem gondolta volna, hogy hozzá fog járulni. Lehet, hogy pontosan az az oldal, amelyet reménykedtél, de nehéz megmondani. 2. gondolom A gyökérdomainok összekapcsolása Ez nagyon ésszerű, és a gyökérdomainok összekapcsolása minden bizonnyal szorosan összefügg, nem elég korrelált, de szorosan összefügg a DA-val és a rangsorokkal. 3. Spam pontszám , Ahogyan beszéltünk. 4. Találhatok valamit SimilarWeb Forgalmi becslései, Különösen, ha a valós forgalmat küldött valami, amit nagyon érdekel. Ha nem követem nyomon követett linkeket vagy affiliate linkeket, vagy inkább a forgalmat jobban érdekelném, mint a rangnövelő képességet, a SimilarWeb-nek megvan a véleménye A legjobb forgalmi előrejelző rendszer, és ez lenne a metrikus, amit néznék. Tehát, remélhetőleg most jobban megérted a DA-t és a PA-t, valamint az összekapcsolási számokat, és mikor és hol alkalmazhatod azokat a többi mutató mellett. Várom a kérdésedet. Örülök, hogy bekerülhetek a megjegyzésekbe és a válaszba. És legközelebb látni fogjuk Önt a Whiteboard péntekének egy másik kiadásánál. Vigyázz magadra. Videó átírás által Speechpad.com

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!