Hogyan tud hatékonyan alkalmazni a linkmutatókat, például a tartományi hatóságot és az oldal hatóságokat a többi SEO-mutató mellett? Hol és mikor érdemes figyelembe venni őket, és mi pontosan Értik? A napi táblán pénteken Rand válaszol ezekre a kérdésekre és még sok másra, élesítve Önt azzal a tudással, hogy jobban meg kell értenie és végre kell hajtania a SEO munkáját.
Kattints a fenti táblára a nagy felbontású változat új lap megnyitásához! Videó átírás Howdy, Moz rajongók, és üdvözöljük a Whiteboard péntek egy másik kiadását. Ezen a héten megbeszéljük mikor és hogyan kell használni Domainhivatal és Oldal hatóság És a linkszám-mutatók. Oly sokan írtak nekünk Moz-ot az évek során, és minden bizonnyal sok konferenciára és eseményre járok, és olyan emberekkel beszélgetek, akik olyanok, mint: “Nos, mérnöm a kapcsolatépítő tevékenységemet a DA-val”, vagy ” Hé, van egy nagy DA linkem “, és meg akarom erősíteni, hogy mikor van megfelelő idő a DA vagy PA használatára, vagy egy nyers link számlázási mutatóra, például a gyökértartományok összekapcsolására vagy valami hasonlóra Spam pontszám Vagy forgalmi becslést, ezeket a mutatókat. Tehát át fogom végigvezetni a három ilyen típusú – Page Authority, Domain Authority és a root domainek összekapcsolására – csak azért, hogy egy frissítő tanfolyamot szerezzen arról, hogy ők. Page Authority és Domain Authority valójában egy kicsit bonyolult. Úgy gondolom ezért érdemes. Ezután megbeszéljük, mikor kell használni a mutatókat. Tehát van egyfajta három elsődleges dolog, amit az emberek a linkelési mutatókat használnak a SEO világban, és átmegyünk ezeken. Oldal hatóság Így hát elindulhat az oldal hatósági feladata – látja, hogy itt egy csomó különböző apró mutatót írtam be – az URL-ek összekapcsolása, a gyökértartományok összekapcsolása, MozRank , MozTrust , Az aldomainek összekapcsolása, a horgony szövege, az oldalak összekapcsolása, a követett linkek, a következő linkek, a 301-es, a 302-es, az új és a régi linkek, a TLD, a domain név, a márkázott domainmegjegyzések, a Spam pontszám és számos más mutató. Alapvetően, mi A PA, minden metrikánk, amelyről minden linkünket össze tudunk hozni, majd valamilyen képzési adatokkal modellbe dobva. Tehát a képzési adatok ebben az esetben – nyilvánvalóan – a Google keresési eredményei, mivel az oldalhordozó-pontszám végső soron azt szeretnénk megbecsülni, hogy egy adott oldal mennyire rangsorolható a Google keresési eredményeiben, feltételezve, hogy semmit sem tudunk Kivéve a link adatokat. Tehát ez nem használja az oldalon tárolt adatokat, nincsenek tartalomadatok, elköteleződési és látogatási adatok, sem a minták, sem a márkázás vagy az entitás nem egyeznek meg, csak az adatok összekapcsolását. Tehát ez minden, amit tudunk egy oldalról a linkprofilról és a domainről, amelyen az oldal be van kapcsolva, majd beillesztjük ezt a bevitelt a képzési adatok mellett. Van egy gépi tanulási modellünk, amely lényegében megtanulja a Google keresési eredményeit, és a lehető legjobb modellt hozza létre. Ez a modell, mellesleg, eldobja néhány ilyen cuccot, mert ez nem hasznos, és hozzáad egy csomó ilyen cuccot, például vektorokat vagy mindegyik különböző attribútumát. Így azt mondhatja: “Ó, horgony szöveges eloszlás, ez valójában nem hasznos, de a Domain Authority által rendelt a gyökérdomainek több mint 500 linket velük.” Én csinálok cuccokat, ugye? De ilyen típusú szűrőket kaphatsz ezeken az adatokon, és így nagyon összetett modellekkel jönnek létre, ami a gépi tanulás célja. Mindössze annyit kell aggódnunk, hogy ez lényegében a legjobb prediktív pontszám, amit a linkek alapján tudunk kialakítani. Tehát hasznos egy csomó dolgot. Ha megpróbáljuk elmondani, hogy mennyire jól gondoljuk, hogy ez az oldal független lehet minden nem-link tényezőtől, PA-től, nagyszerű modelltől. Jó adat erre. Domainhivatal A tartományi hatóság akkor, amikor a PA modelled van a fejedben, és olyanok vagyunk, mint “Rendben, értsd meg, tanulj a Google eredményei ellen, hogy a legjobb rangsort mutassam be a rangsorban a Google-ban”. A DA csak a PA modell a gyökérdomén szinten. Tehát nem aldomainek, csak root domainek, ami azt jelenti, hogy van némi furcsaság. Nem mondhatjuk például, hogy a randfishkin.blogspot.com eltér www.blogspot.com . De nyilvánvalóan egy link www.blogspot.com Sokkal értékesebb, mint az én személyes aldomainem a Blogspot vagy a Tumblr vagy a WordPress vagy ezek bármelyikét hosted aldomainek. Így hát ez egy olyan szélsőséges eset, amely sajnos a DA nem nagyszerű támogatást nyújt. Mire jó ez, viszonylag jól alkalmazható előrejelzésre, hogy a domain oldalai rangsorolják majd a Google-t. Tehát eltávolítja az összes oldal szintű információt, de még mindig működik tartományi szinten. Nagyon hasznos lehet erre. A gyökérdomain összekapcsolása Ezután a gyökérdomainok összekapcsolása a legegyszerűbb. Ez Alapvetően az összes egyedi root tartomány legalább egy linkje, amely egy adott oldalra vagy webhelyre mutat. Tehát ha elmondom, hogy ez az URL A 410-gyel összekapcsolja a gyökértartományokat, ez alapvetően azt jelenti, hogy létezik 410 domain, legalább egy URL-címre mutató hivatkozással. Amit nem mondtam el, hogy követtek-e vagy sem. Általában ez a kettő kombinációja, hacsak nincs megadva. Tehát még egy nem követett kapcsolat is bejuthat a kapcsolódó gyökérdomainbe, ezért mindig ellenőriznie kell. Ha az Ahrefs vagy a Majestic vagy a Moz parancsot használod, és bármit is felmutatsz, az adott mutató melletti kis kérdésjelző ikon megmondja, hogy mit tartalmaz és mit nem tartalmaz. Mikor kell használni melyik mutató (k) Rendben. Szóval hogyan használjuk ezeket? Nos, hónapról hónapra kapcsolódás építési teljesítmény, ami sok ember követ, valójában nem azt javasolom, hogy a DA az elsődleges. Ez néhány okból. Tehát a Moz indexe, ami az egyetlen olyan dolog, amely a DA-t vagy a gépi tanuláshoz hasonló modellt számítja ki a link adatainak legfontosabb eszköztárai között, csak havonta egyszer frissít. Tehát ha a jelentését a DA frissítette az utolsó link indexből, akkor eléggé frusztráló lehet. Most azt mondom, hogy csak néhány hónap múlva van egy olyan új index, amely a Mozscape helyébe lép majd, ami sokkal és gyorsabban számítja ki a DA-t és a PA-t, és mindezeket a dolgokat. Tudom, hogy valami sok ember kérte. Most úton van. Időközben azonban azt javaslom használni: 1. Gyökérdomainok összekapcsolása , A gyökérdomainok összekapcsolásának számát és azt, hogy ez hogyan nőtt az idő múlásával. 2. Szervezeti rangsor a célzott kulcsszavakhoz . Tudom, hogy ez nem egy közvetlen metrikás metrika, de ez valóban segít megmondani Önt arról, hogy milyen hatással vannak ezek a kapcsolatok. Tehát, ha hónapról hónapra mérjük, akkor azt kell mondanunk, hogy bármely hónapban, amelyet 20 vagy 30 napos időszakban kaptál, a Google valószínűleg számolt be és ismerte el néhány nap múlva, miután megtalálta őket, és a Google nagyon jó Egy teljes héten vagy két héten belül szinte az egész webes feltérképezésére. Tehát ez egy elfogadható proxy lesz arra vonatkozóan, hogy a kapcsolatépítő kampány hogyan segített a szerves keresési kampányban. 3. A tartományi hatóság elosztása . Tehát úgy gondolom, ebben az esetben a tartományi hatóság hasznos lehet. Nem lenne az első vagy a második választásom, de azt hiszem, minden bizonnyal tartozhat egy linképítési teljesítményre. Hasznos látni a magas DA linkeket, amelyeket kapsz. Ez egy jó válogató mechanizmus, hogy azt mondják: “Ezek általában, fontosabb, hitelesebb oldalak.” 4. Spam pontszám Szeretem is, mert ha sok kapcsolatot építettél, akkor a Domainhivatal nem büntetheti, vagy nem csökkenti a pontszámát a magas Spam pontszámra. Megmutatja neked: “Hé, ez egy hiteles oldal, sok DA-val és jó megjelenésű linkekkel, de eléggé rohanónak tűnik számunkra.” Így például láthatja, hogy valami 60-as DA-val rendelkezik, de 7-es vagy 8-as Spam-pontszám, amely enyhén érintheti. Nagyon aggódom, amikor a 9., a 10. vagy a 11-eshez szeretsz. A második kérdés: Azt hiszem, ez az, amit az emberek kérnek. Így nézik meg a saját kapcsolataikat, és azt mondják: “Rendben van, ezek a kapcsolatok vagy a versenytársunk rendelkezik ezekkel a kapcsolatokkal, melyek azok a legértékesebbek számomra?” Ebben az esetben, ha például megkapja, ha ez egy link, amely rámutat rád, akkor a legjobb lesz, természetesen … 1. Valódi forgalom küldött . Ha egy webhely vagy egy oldal, egy link küldi a forgalmat Önnek, akkor ez egyértelműen értékes, és ezt valószínűleg a keresőmotorok is pozitívan értelmezik. Használhatja … 2. PA 3. DA . Szerintem nagyon jó. Ezek a mutatók elég jóak és eléggé korreláltak, viszonylag értelemszerűen, különösen akkor, ha nem érhetsz el metrikus méretet, mint a valós forgalom, mert valaki más webhelyéről származik. 4. Gyökérdomainok összekapcsolása , Azok számát egy oldalra vagy egy domainre. 5. A rangsor emelkedik , Abban az esetben, ha egy oldal a negyedik pozícióban van, az új dolog, ami megváltozott, vagy az egyetlen dolog, amire tudjátok, megváltozott az elmúlt napokban, néhány hét alatt, és látsz a rangsorban . Néhány pozíciót mozog. Ez elég jó proxy: “Rendben, ez egy értékes kapcsolat.” De ez egy ritka eset, ahol valóban képesek irányítani más változókat annyiban, amennyire azt hiszed, hogy el tudsz hinni. 6. szeretem Spam Scor Ehhez azért is, mert akkor elkezdheted látni: “Nos, ezek a vázlatos kapcsolatok, vagy ezek a kapcsolatok, amelyekre valószínűleg többet is bíznak?” Utolsó, Úgy vélem, ez az, amit sok, sok SEO tesz. Van egy nagy listánk a linkekről. Van 50 linkünk, amiről gondolkodunk: “Meg kell-e adnom ezeket vagy sem, és melyiket kell először megtenni, és melyiket nem szabad megtenni?” Ebben az esetben… 1. DA Valóban elég jó metrika, és ez azért van, mert viszonylag előre jelzi a domain oldalainak Google-teljesítményét, ami proxy, de egy tisztességes proxy, hogy hogyan segíthet a webhely jobb rangsorolásában. Ez az a helyzet, hogy az emberek beszélni fognak: “Hé, az a helyzet, hogy amikor kimentem és sok DA 70, DA 80, DA 90+ linket építek, gyakran kapok hitelt. Rand? Nos, abban az esetben, ha linkeket kapsz, gyakran egy új oldalról érkezik a weboldalon, amely még nincs hozzárendelve a PA-hoz, vagy nem örökölte az összes link-tulajdont az összes belső oldalról. Idővel, mivel ezek az oldalak maguk is több kapcsolatot kapnak, PA-juk is emelkedni fog. Azonban az ok, amiért általában egy DA-t ajánlok fel a kapcsolatfelvételhez, mind az adott PA / DA időzítéssel kapcsolatos probléma miatt, másrészt azért, mert gyakran nem tudod, melyik oldalt kapsz egy linket egy domaintől. Ez lehet egy új oldal, amelyet még nem hoztak létre. Lehetséges, hogy soha nem gondolta volna, hogy hozzá fog járulni. Lehet, hogy pontosan az az oldal, amelyet reménykedtél, de nehéz megmondani. 2. gondolom A gyökérdomainok összekapcsolása Ez nagyon ésszerű, és a gyökérdomainok összekapcsolása minden bizonnyal szorosan korrelált, nem elég korrelált, de szorosan összefügg a DA-vel és a rangsorokkal. 3. Spam pontszám , Ahogy beszéltünk. 4. Találhatok valamit SimilarWeb Forgalmi becslései, Különösen, ha a tényleges forgalmat küldött valami, amit nagyon érdekel. Ha nem követem nyomon követett linkeket vagy affiliate linkeket, vagy inkább a forgalmat jobban érdekelném, mint a rangnövelő képességet, a SimilarWeb-nek megvan az a véleménye, A legjobb forgalmi előrejelző rendszer, és ez lenne a metrikus, amit néznék. Tehát, remélhetőleg most jobban megérted a DA-t és a PA-t, valamint a linkek számát, és mikor és hol alkalmazhatod azokat a többi mutató mellett. Várom a kérdésedet. Örülök, hogy bekerülhetek a megjegyzésekbe és a válaszba. És legközelebb látni fogjuk Önt a Whiteboard péntekének egy másik kiadásánál. Vigyázz magadra. Videó átírás által Speechpad.com

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!