Ahogy egyre többen keresnek pénzügyi tanácsadást az interneten, a tõzsde-ügynökök és a pénzügyi tanácsadók nehezebbek, mint valaha a keresési ügyfelek számára. Több mint A millenniumi évek 70% -a Kutatási célú keresőmotorok használata, és A 18-34 évesek 15% -a Közvetlenül a keresőmotorok felé fordulnak pénzügyi tanácsadás céljából. Mivel a 20-as és 30-as évek fogyasztói egyre gazdagabbá válnak, családjuk van, és megkezdi a jövőre vonatkozó tervezést, ki a legjobb helyzetben van ahhoz, hogy online figyelmet szenteljenek? Ez nehezebb kérdés, mint gondolná. A Google-ra összpontosítva három fő terület található, ahol a pénzügyi szolgáltatók versenyezhetnek: szerves eredmények, helyi eredmények és fizetett eredmények (hirdetések). Még a szerves eredmények is egyre inkább lokalizáltak, ahol a legmagasabb rangsorok vadon eltérnek a várostól a városig, és a hagyományos szerves eredmények gyakran a hirdetések és a helyi 3-csomag alá esnek. A helyi csomagok nagy mennyiségű képernyőn lévő ingatlanot kezelnek – itt egy helyi csomag a “pénzügyi tervező” számára a saját külvárosi Chicago környékén: Partnerségben Hearsay rendszerek , Amely tanácsadói felhő megoldásokat kínál a pénzügyi szolgáltatási iparág számára, 2017-ben elhatároztuk, hogy ki vezette a csomagot (nem tervezett) 2017-ben a vagyonkezelés és a pénzügyi tanácsadói keresések során szerves, helyi és fizetett eredmények alapján. Szerezd meg a teljes jelentést Kutatásmódszertan Ennek a tanulmánynak a céljaként úgy döntöttünk, hogy a vagyonkezeléssel és a pénzügyi tanácsadási szolgáltatásokkal kapcsolatos öt kulcsfontosságú kifejezést célozzuk meg: pénzügyi tanácsadó
pénzügyi tervezés
pénzügyi tervező
pénzügyi tanácsadó
vagyonkezelés
Minden egyes kulcsszó esetében a Google-eredmények egyik oldalán 5 000 nagyvárosban (az Egyesült Államok népszámlálási adatai szerint) a legelterjedtebb 48 ország 5K legnagyobb városa volt. Ezután elfoglaltuk az URL-eket és a pozíciókat az ökológiai, a helyi és a fizetett eredmények között. Az adatok összesítéséhez minden egyes eredményt a megfelelő város lakossága és a rangsor becsült átkattintási aránya (CTR) alapján súlyoztunk. Régóta konzervatív CTR görbét alkalmaztunk, és a legfontosabb eredményeket egy kicsit nehezebbé tettük, de nem túl drámai módon: Az összes öt kulcsszó végső elemzésénél az egyes kulcsszavakat az Egyesült Államok becsült keresési mennyiségével (a Google Adwords szerint) súlyoztuk. A “pénzügyi tanácsadó” messze a legnépszerűbb kulcsszó, amely a keresési megosztás mintegy 55% -át fedte fel a kulcsszavak között. Mivel egyes nagy márkák több webhelyet (domaineket) használnak, összevontuk a számukat ezeken a domaineken. Így például, morganstanley.com és morganstanleybranch.com Végső soron csoportosították őket. Néhány márka különálló domain-eket tartalmaz vállalati webhelye és helyi / fiókhelyei számára. Érdeklik maguk a márkák ereje, nem pedig a weboldalak felosztásának részletei. Top 5 szervező vezetők A Top 5-öt az ökológiai eredményekre informatikai és hírportálok uralták. Az alábbi grafikon összehasonlítja a teljes “Click Share” értéket az összes webhelyen elérhető összes kattintás alapján: Az Investopedia vezette az utat, és összesített modellünk összes kattintásának csak egyötödét értékelte több mint 4 000 rangsorban. A pénzügyi szolgáltatások főbb szereplői közül csak Edward Jones vette be a Top 5-öt. Ez összhangban van azzal a gondolattal, hogy az emberek általános pénzügyi tanácsadást keresnek, és nem mindig keresnek szerves eredményeket a helyi szolgáltatók megtalálása érdekében. A Google eredményei gyakran mondanak sokat arról, hogyan értelmezik a keresési szándékot. Furcsa eset a # 4 kulcsszó Az öt kulcsszó felett általában hasonló mintákat láttunk. Vannak rangsorváltozatok, persze, de az egyik kulcsszó legfontosabb webhelyei nagyrészt jól teljesítettek a többi kulcsszó között az ökológiai eredményekben. A kivételes kivétel a # 4 kulcsszó volt, “pénzügyi tanácsadó”. A “pénzügyi tanácsadó” 10 legfontosabb szervezője a Monster.com (# 1), az Indeed.com (# 4), az Glassdoor (# 5) és a Robert Half (# 7) volt. Úgy tűnik, hogy a Google úgy értelmezi ezt a keresést, mint munkakeresési keresést, és nem keres egy szolgáltatót. Ez megmutatja, mennyire fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő feltételeket célozza meg. Top 5 helyi vezető Ha ugyanazt az elemzést alkalmazta a helyi csomagra, akkor a következő 5 legfontosabb … A hagyományos gazdagazdálkodási szereplők sokkal jobban teljesítettek a helyi csomagok eredményeiben. Adatainkban azonban Edward Jones dominálta a versenytársakat a helyi rangsorokban, és a teljes Click Share közel 40% -át fogyasztotta. Érdekes, hogy a helyi csomag eredményeiben még több általános diverzitás mutatkozott, még egy domináns játékos esetében is, és csak három ranghelyzetet találtak oldalanként. Míg több mint 4000 különböző domain található az organikus eredmények között, az adatkészletünkben található helyi csomagok közel 7000 különböző domainből vettek fel minket. Top 5 fizetett / hirdetésvezető Morgan Stanley vezette az utat a fizetős pozícionálásban, és csak a Share Share részarányának kevesebb mint 20% -át rögzítette. A Top 5 fizetős játékosok egy kicsit jobban lekerekítettek, és nagyjából azonos részvényeket fogyasztottak … Érdekes megjegyezni, hogy a relatív újonc, a SoFi úgy tűnik, elég nagy teret tölt a térben. A SoFi (“Szociális Pénzügyek”) egy online pénzügyi közösség, amely egyértelműen a digitális generációt célozta meg. Tekintettel arra, hogy ez egy viszonylag magas kattintásonkénti költséggel (CPC) rendelkező versenyhely, mindössze 366 domain került megjelenítésre a fizetett listákban. Ez nem a hirdetések hiánya miatt történt – a keresési eredmények több mint 99% -ánál megvizsgáltuk a megjelenített hirdetéseket, és szinte minden kereséshez hét hirdetés volt teljes. Nem hagyományos játékosok A SoFi mellett egy-két újonnan érkező személy elég jól ment az adatainkban a méretükhöz és költésükhöz képest. A Betterment.com 25. helyen szerepelt a szerves és a 16. helyen fizetett. A NerdWallet szerves eredményekben 46. helyezést ért el, a 22. pedig fizetett. A Credio.com 20. helyezést ért el a szerves összességében, de nem volt fizetett jelenléte. Az egyik előnye a hagyományos játékosoknak, hogy egyértelműen még mindig vannak a helyi eredmények, ahol ezek közül az újonnan érkezők nem rangsorolták. A többszörös téglából és habarcsból álló nagy márkák továbbra is dominálnak a helyi csomagok eredményeiben, nyilvánvaló okokból, és az online csak a játékosok nem tudnak versenyezni a helyi / térképeredményekben. Ez a helyi eredményeket jobban teljesíti a nagy márkák számára, amelyek erős, országos fizikai jelenléttel rendelkeznek. Nagy győztes: Edward Jones Egy csomó adat egy diagramba való kicsinyítése egy kicsit veszélyes lehet, de vessünk egy pillantást arra, mi történik, ha összegyűjtjük mindhárom listát (szerves, helyi és fizetett). Itt van a Top 5 a tanulmányunk összes adatában … A domináns # 1-es helyzete helyi adataikban, az # 5-ös szervesben és a fizetős 25-ös helyezettje teszi az Edward Jones-ot világos nyertesnek, és a teljes Click Share-t több mint 14% -kal megragadja a tanulmányunkban. Az ipari erőmű Morgan Stanley a # 2-höz érkezik, köszönhetően elsősorban a # 1 fizetős rangsorának és a # 5-ös helyi pozíciójának köszönhetően. Mi a titka Edward Jones sikerének? Annak ellenére, hogy az internet azt akarja, hogy higgye, szinte soha nem csak egy furcsa trükk a 2017-es marketing sikerre. Az egyik legfontosabb tényező lehet, hogy Edward Jones all-int ment hiper-helyi oldalakon. Az uralkodó helyi jelenlétük több mint 7000 egyedi URL-t tartalmaz, amelyek egyéni tanácsadóikat képviselik. Minden tanácsadónak egyértelmű, következetes neve, címe és telefonszáma (vagy “NAP”, a helyi keresési nyelv használata), az irodai órák és egyéb lényeges információk. Bár az oldalak nem különösebben egyedülállóak, Edward Jones jó munkát végzett annak biztosításával, hogy a helyi irodák jól képviseltetik magukat és egy egységes, strukturált oldaluk van. Érdemes megjegyezni, hogy még a helyi rangsor is nagyon kulcsszó-specifikus. Míg Edward Jones az első helyet foglalta el a helyi csomagokban, mind a négy “kulcsfontosságú” pénzügyi kifejezéssel kezdődő “pénzügyi” kezdetektől fogva, a “vagyonkezelés” 23-ra esett. Edward Jones egyértelműen kivágta a fülkét. A Wall Street Journal ugyanakkor egyetlen oldallal fenntartja domináns szerves pozícióját: a Útmutató a pénzügyi tervező kiválasztásához . Ez az oldal egyértelműen kihasználja a WSJ átfogó felügyeletét, és megmutatja, hogy az ökológiai és helyi keresések rangsorolása ma is ezekben a napokban vált. Néhány taktikai elvitelre E kutatás alapján milyen tanácsot adnánk a nagy és kicsi pénzügyi szereplőknek, akik remélik, hogy versenyképesek lesznek a Google keresőben? A téglagyárnak helyinek kell lennie A fizikai irodákkal foglalkozó nagy pénzügyi szereplőknek kihasználniuk kell ezt a tényt, mert az online játékosok nem lesznek képesek versenyezni a helyi eredményekben (legalábbis mostanáig). Miközben egy hiper-helyi megközelítés (több ezer oldal) nagyvállalat és nem kockázat nélkül, nagyon ajánlom tesztelni, ha nagy játékos vagy a térben. Edward Jones sikere ebben a megközelítésben nem hagyható figyelmen kívül. A helyi, a hangsúly a kulcsfontosságú piacokon Nem kell minden piacon versenyben lenni (valószínűleg nem is fizikailag minden piacon). Még öt kulcsszó és 5000 város között körülbelül 7000 domain került besorolásra a helyi 3 csomagban. Ez azt jelenti, hogy a nyertesek bármely adott piacon vadul változtak. Hiper-helyi erőforrásokat fektess be a legmagasabb potenciális ROI-hoz vezető kulcsfontosságú piacokra. Az interneten csak a tartalomra kell befektetni Persze, a Wall Street Journal hatalmas játékos, de az a tény, hogy több ezer városra rangsoroltak és rendkívül versenyképes kulcsszavakat egyetlen tartalomkal, még mindig nagyon elképesztő. A Google úgy tűnik, hogy ezeket a kulcsszavakat tájékoztató jellegűnek tekinti, így az online csak a vásárlók körének kutatási fázisában lévő tartalmakba kell befektetnie. Ha a nagy pénzügyi szereplők remélik, hogy versenyeznek az ökológiai termelésben, akkor ugyanazt kell tenniük. Előfordulhat, hogy fizetnie kell az elhelyezésért Korábban keresett keresésben dolgoztam egy korábbi életben, és úgy vélem, hogy a keresési marketing kiegyensúlyozott megközelítése szemmel láthatóan nyitott megközelítés. Jelenleg a hirdetések kiemelkedő elhelyezést mutatnak ezeken a kereséseken, gyakran egy teljes hét hirdetés oldalanként (négyet a tetején is). Ha van pénzed, és versenyezni akarsz a szerves és a helyi csomagok eredményeivel, akkor legalább a hirdetések számát kell futtatnod. Szerezd meg a teljes jelentést
Külön köszönet a partnereinknek a Hearsay Systems-nél az iparági szakértelmükért és hozzájárulásukért a projekt tervezéséért és az adatok elemzéséért. A Hearsay tanácsadói felhő megoldásokat nyújt a pénzügyi és biztosítási ágazatok számára.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!