MozCon 2013 (balról jobbra): Greg Gifford, Nathan Bylof , Steve Hammer, Susan Wenograd, És én
Emlékszem az elsőre MozCon Mint tegnap. Ez az a hely, ahol meghallgatom az idézetemet, amely örökre megváltoztatná karrierem ívét. “A világ bonyolult bonyolult, ezért kezdjem mindent, amit nem tudok” – mondta a Google Avinash Kaushik , A Q & A alatt, miután a MozCon 2013-ban beszélt. “Kilencszáz év múlva meg fogom oldani, mi van elromlott ma. … Jó neked, amit csinálsz. Bár abban az időben nem tudtam, azok voltak a szavak, amelyeket hallottam, és ez vezetett volna ahhoz, hogy elvégezhessem a karrier döntéseit, amire kétségbeesetten szükségem van. Soha nem tettem volna meg döntéseket, ha nem választottam volna a MozCont, a marketingesemények Super Bowlját (véleményem szerint). A nagy (gigantikus) helyiségbe lépve először úgy érezték magukat, mintha a Disneyland űrsiklóján volnának. Sietve rohantam az első felé, hogy megtaláljak egy helyet, hogy megtehessem az összes akciót. Miután letelepedett, hátradőltem és élveztem a zenét, ahogy a falak mentén táncoltak. Ki nem akart itt lenni? Azt gondoltam. Miután a bemutató elkezdődött, és Rand elindult, azonnal eladták: a MozConhoz való eljá- rás helyes volt. A kiállítás végén azt mondanám, hogy ez volt az egyik legjobb karrier-döntés, amit tettem volna. De majdnem kihagytam. Hogyan és miért MozCon? Rájöttem a MozConra, ahogyan a legtöbben azt olvasták: miközben elolvastam a Moz blogot, amelyet 2010 óta fejlesztettem, amikor elkezdtem egy online, csak tagoknak szóló hírlevelet létrehozni. Az egyik barátom, egy nagyvállalat vezetősége nemrég közölte velem, hogy az online marketing forró volt. – Ha máshol fekteted az energiádat, Ronell, akkor hibát követsz – mondta. “Egy digitális marketing menedzsert béreltünk, és több mint 90 ezer dollárt fizetünk.” Ezek a szavak ígéretesnek bizonyultak nekem, hogy lelkesen tanulmányozhassam és olvassam a SEO blogokat, és hozzanak létre Twitter listákat a kiemelkedő SEO szerzők követésére. A tanulás a SEO-en sokkal kevésbé volt szórakoztató, mint a weboldalra történő alkalmazásával, amivel az építéshez folyamatban voltam. Az ezt követő években tovább folytattam a blog olvasását, miközben lépéseket tettem a közösség tagjainak, helyi és online is. Az egyik első ember, akivel találkoztam a Moz SEO közösségben Greg Gifford Aki beleegyezett, hogy ebédelni fog velem, miután a DM-en keresztül küldtem neki a Twitteren. Megemlítette a MozCon-ot, amely akkoriban nem volt a radaromon. (Bónuszként azt mondta, ha részt vettem, bemutatta Ruth Burr-nak, akit követett a Twitteren, és hyooge rajongója.) Elkezdtem vizsgálatokat folytatni, azon tűnődve, hogy ez egy olyan esemény, melybe be kellene fektetnem. Ugyanebben az időszakban is beszerezem a tartalommal kapcsolatos stratégiámat, és megnyugodtam Jon Colman Aki elég kedves volt ahhoz, hogy mentoráljon. Azt is javasolta, hogy vegyen részt a MozCon-on, nem utolsósorban azért, mert a tartalomstratégia és az UX szupersztár Karen McGrane Beszélt. Hivatalosan eladtam. Aznap este cselekvésre tettem egy tervet: Feliratkozott Moz Pro számára, hogy megkapja a MozCon kedvezményt
Vettem jegyet a műsorra
Vásárolt légitársaságokat és szállodai jegyeket a Priceline-en keresztül
Aztán követtem a heteket, hogy tervet dolgozzak ki, hogy segítsen nekem mindent elvinni a műsorból. Az összes konferencia konferenciája Őszintén szólva, nem számítottam, hogy a MozCon el fog fújni. A megelőző 10 év közül héten szerkesztettem egy magazint, amely segített egy olyan szakkiállítás finanszírozásában, amely több tízezer embert szervezett a világ minden tájáról. Semmi nem tudna felüldönteni, Azt gondoltam. Tévedtem. A show, a fények, az emberek – és az egypályás fókusz – elhúztak. Azonnal. emlékszem Richard Baxter Az első beszélő volt az első reggel. Mire sikerült megosztani a hatékony stratégiákkal kapcsolatos stratégiákat, azt gondoltam: “Már megtérítettem a költségemet. Nem tervezem soha többé hiányozni ezt a műsort. ” És én nem. Annyira fontos volt, hogy a MozCon hozzám jött az első bemutató után, hogy kezdtem meg tervezni a nyári utazást. Hogyan lehetne egy esemény olyan fontosnak lenni? Három fő ok: Tartalom
Emberek és kapcsolatok
Személyes és karrierfejlesztés
Mindegyiket részletesen megvizsgálom, mivel úgy gondolom, mindegyik segíteni fog a MozCon értékével kapcsolatban. (Ha még nem olvastad, nézd meg Rand postját, Az ügy a marketingkonferenciákon való részvételért és ellen , Amely szintén megérinti az események értékét.) # 1 – Tartalom Arra számítasz, hogy azt mondhatom, hogy a MozCon-ban a titkolt tartalom a legjobb, amit bárhol hallani fog. Igen, de … A show kézzel csak a legjobb hangszórókat választja ki. De ugyanezek az előadók máshol is jelen vannak, ugye? A “tartalom” alatt azt értem, hogy a holisztikusan összegyűjtött információk segítenek abban, hogy az üzlet minden területéről érkező marketingesek jobb munkát végezzenek. Például, amikor eljöttem az első MozConhoz, volt egy maroknyi ügyfelem, aki a PR, a médiakapcsolatok, a márkázás és a tartalom munkája felé fordult. De elkezdtem hívásokat és e-maileket kapni a “tartalommarketing” nevű dolognak, amelyről csak homályosan ismerkedtem. A felszólalóktól megtudott információk (és a beszélők közötti informális beszélgetések és a műsor után) lehetővé tették számomra, hogy a tartalom marketing ügyfeleit vegyék át, és hat hónappal később tartsanak vezető tartalom marketinget az egyik legsikeresebb digitális stratégiai ügynökség számára. Dallas / Fort Worth. Valóban van valami mindenki számára a MozCon-ban. # 2 – Emberek és kapcsolatok A napi, heti és havi rendszerességgel beszélő emberek többsége olyan emberek, akiket az elmúlt négy MozCon egyikében találkoztam. Például találkoztam Susan E. Wenograd A MozCon 2013-ban, ahol egymás mellé osztottunk egy helyet az egész rendezvényen. Azóta az egyik legközelibb barátom. MozCon 2015: Damon Gochneaurot kárhoztatom, hogy megpróbáljak eladni néhány kapcsolatot – viccelek, a Google. Azok az emberek, akik mellé ülnek, vagy a csarnokok barangolása az esemény alatt vannak, a legélesebbek és legelismertebbek, ahol bárhol találkozhat. Ők is a leghasznosabbak és valódiak. Éreztem ezt az első eseményem során; Megismertem ezt az érzést az elkövetett hetekben, hónapokban és években. Függetlenül attól, hogy olyan zöld vagy, vagy egy fejlett T-alakú marketingszakértő, akinek több évtizedes tapasztalata van mögöttetek, az esemény szórakoztató, izgalmas és tele van új tippekkel, taktikákkal és stratégiákkal, amelyeket azonnal felhasználhat. # 3 – Személyes és karrierfejlesztés Tudom, hogy a legtöbb ember a költségeken és az ismert értéken – vagyis korábbi hasonló eseményeken alapuló – eseményeken való részvétellel dönt, mennyit valószínűsíthetően keresnek, akár egy új munkahelyen, új munkában vagy további feladatokban. Ez rossz módszer a MozConra, vagy bármilyen eseményre. Tartsuk igazán egy pillanatig: függetlenül attól, hogy ki vagy, hol dolgozik, mit csinál, vagy mennyire élvezi a munkáját, mindig CSAK folyamatban van a munkába állítás vagy (remélhetőleg) változó munka. Meg kell (kell) részt venni az eseményeken, hogy tartsa magát releváns, látható és a tetején a játék, függetlenül attól, hogy fizetett média, tartalom, szociális média, SEO, e-mail marketing, stb Ezért érti meg a “Megéri?” Az érvelés egyáltalán nem előnyös. Nem tudom megmondani, hányszor, az elmúlt négy évben, amikor egy tartalmi stratégiára, SEO-re vagy internetes tervezési kérdésre ragaszkodtam, és képes volt elérni valakit, akit soha nem találkoztam volna, ha nem a MozConra. Például, minden alkalommal, amikor a Paid Social előnyeit megosztom egy helyi vállalkozóval, úgy érzem, hogy vágnék Kane Jamison (Találkozott a MozCon 2014-ben) egy csekket. Tehát menj a MozConhoz, ne azért, mert láthatod a kézzelfogható előnyöket (nem tudod ezeket); Menj a MozCon-hoz, mert karriered és személyes fejlődésed táplálja a pénzügyi jutalmat. Most már tudod, hogy érzem magam, és mit gyűjtöttem a MozCon-ból, akkor valószínűleg azt mondod: “Igen, de hogyan lehetek biztos abban, hogy a legtöbbet hozza ki az eseményből?” Örülök, hogy megkérdezte. Hogyan lehet a legtöbbet kihozni a MozConból? Először is, kezdje meg a követést és az interakciót Twitter és Facebook Csoportokat, hogy megtalálják a MozCon résztvevő embereket. Merüljön el és tegyen fel kérdéseket, válaszoljon kérdésekre, vagy összeálljon az esemény során. Ezután az esemény során kövesse a #mozcon Twitter hashtag, megjegyezve az embereket, akik tweeting info az eseményről. Ügyeljen arra, hogy ne csak az információra, hanem arról is, hogy mit gyűjtenek és hogyan tervezik használni az eseményt a munkájukért. Ha találsz néhány embert, akik megosztják az információkat a munkájukkal vagy a tapasztalataikkal, akkor nem sértheti meg a retweeteket, és talán később a bemutató alatt, küldjön egy csoportos szöveget, amely a kocsmás közben vagy a reggeli alkalmával összejön. Ezután a show befejezése után továbbra is kövesse a közösségi médiumokat, és olvassa el (és megjegyzéseket hagyva) a blogjaikat, és elküldi őket “Nagyszerű találkozás. Lássuk az érintkezésben “e-maileket, és keressünk más lehetőségeket arra, hogy a pályán maradjanak, beleértve a jövőbeni események találkozását. Sok ember, akikkel kezdetben találkoztam a MozCon-ban, barátságokká váltak, amelyeket egész évben más eseményeken látok. De várj! Nem említettem semmit arról, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni az eseményből. Nos, más filozófiával rendelkezem, mint a legtöbb ember: ahelyett, hogy bőséges megjegyzéseket írnék, és megpróbálnék elragadni minden szót minden hangszóróról, mindegyik beszélgetésről gondolkodom és jegyzetek le, miközben a beszélő még mindig bemutatja. Ezzel a témával párhuzamosan olyan jegyzeteket is beillesztek, amelyek magukba foglalják a beszélgetés legfontosabb elemeit, és ez segít nekem később emlékezni. Például Dr. Pete 2016-os beszélgetése, Nem adhat meg egy koncepciót: Miért fontos a kulcsszavak? , Arra ösztönöztek, hogy fokozzam a hangsúlyomat (és a tartalomra és a SEO-ra vonatkozó tanulást) a keresési szándékkal, az oldalra optimalizált SEO-szel, valamint a közönség szükségleteinek ismeretében. Aztán, miután a műsor véget ért, olyan témát hozok létre, amely az egész eseményt magába foglalja, három kérdéssel: Mit tanultam, hogy azonnal alkalmazhatom?
Mit lehet létrehozni és megosztani, ami értékesebbé teheti a csapattársakat, az ügyfeleket vagy a leendő ügyfeleket?
Hogyan javít ez az információ a [X] -ben?
A 2013-as kiállításon a válaszom … Nem kell mindent tudnom a SEO-ről, hogy elkezdjem foglalkozni a SEO-szel kapcsolatos munkákkal, amit kezdetben nem voltam hajlandó.
Olyan tartalom, amely rámutat a mélyreható ismeretekre azokról a tartalomtípusokról, amelyek rezonálnak a közönséggel, amelyet kutattam / ismerkedtem meg.
Ezzel jobban tudatában vagyok annak, hogy a keresés, a társadalom és a tartalom hogyan illeszkednek egymáshoz.
Az Avinash idézetének meghallgatása után a témám a fejemben volt, számomra és a maroknyi márkáknál, amelyekkel abban az időben konzultáltam: “Nem fogsz megnyerni a verseny versenyének megnyerésével; Hogy üldözzenek. ” MozCon 2013: Avinash Kaushik a Google-tól
Ez azt jelentette, hogy segítettek nekik a tartalomon, a közösségi médián és a SEO-on kívül gondolkodni, és inkább arra koncentráltak, hogy a lehető legjobb tartalomélményt hozzák létre, ami segítene nekik könnyebben elérni céljaikat. Azóta megismétlem a folyamatot, hiszen 2016-ban is, amikor megduplázódtam Kiemelt Snippets Miután látta Figyelembe a Top Spot: Hogyan szerezz több Kiemelt Snippets , Által Rob Bucci . Ugyanígy teheted. Mindez azzal kezdődik, hogy részt vesz a show-ban, és készen áll arra, hogy lépjen ki a komfort zónáján. Mit mondasz? Ön MozCon kötött? Velem is számoljatok!

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!