Mi a Szemantikai keresés ? Általánosságban elmondható, hogy ez egy kifejezés, amely a pontosabb keresési eredmények felé történő elmozdulást jelenti különböző módszerek segítségével, hogy jobban megértse a keresés mögötti szándékot és kontextust.

Vagy ahogy Alexis Sanders nagyon ékesszólóan elmagyarázta Moz blog ,

“A” szemantikai “szó valamiféle jelentésre vagy lényegre utal. A kereséshez alkalmazott “szemantika” lényegében a szavak és a logika tanulmányozására vonatkozik. A szemantikai keresés a keresési pontosság javítására törekszik, ha a kereső szándékát kontextuális jelentéssel értelmezi. […] A szemantikai keresés a kereső szándékának jobb megértését, a válaszok kivonásának képességét és a személyre szabottabb eredményeket nyújtja. ”

A Google folyamatosan csíp és módosításokat végez a dokumentációban és a szemantikus kereséshez kapcsolódó funkciókkal. Ezek közül sok olyan dolgokat foglal magában, mint a strukturált adatok és Schema.org , A gazdag eredmények, a tudásgrafika stb., És a túlnyomó többség előre be nem jelentett és észrevétlenül megy – még akkor is, ha jelentős különbséget tudnak tenni a kereséssel való interakciónkkal.

De vannak olyan kutyás szemű szemű tagjai, akik a szemantikus keresés megváltoztatásával foglalkoznak, és hagyják, hogy a többiek tudják, mi a helyzet. Az ilyen erőfeszítések támogatása érdekében öt legutóbbi fontos változást kerestem a Google szemantikus keresésében, amelyeket nem vett észre.

Az ilyen észrevételek hitelének 100% -a a Szemantikus keresési marketing Google+ csoport (És különösen Aaron Bradley alapítója), amely a legfrissebb hírekkel és frissítésekkel foglalkozik. Ha meg akarsz maradni a hurokban, nagyon ajánlom a csatlakozáshoz.

A videók és a receptek most már elérhetők a képkereséssel

A hét elején a Google a videofájlok dokumentációjához hozzátette, hogy a videók gazdag eredményei mostantól megjelenik a mobileszközök képkeresésében, “hogy a felhasználók hasznos információkat kapjanak a videójáról”.

Egy mobil kép keres olyan kifejezésre, mint a “Daily Show Youtube” (rendben, ez valószínűleg nem fog megtörténni szervesen, de szerettem volna készíteni a funkciót), majd elhozza a video bélyegképeket a rendszeres képeredmények rácsából, , Bontsanak fel valami ilyesmihez:

Ezután ki kell választania a “Watch” -t, vagy a videónak a videóra való felvételét. (A kép kiválasztása csak a teljes képernyős képet jeleníti meg, és nem irányítja át a videót). Eddig a YouTube és a Wistia gazdag multimédiás eredményei megfigyelhetők a képkeresésben.

A Google receptjeihez hasonló dokumentumok is tartalmaznak hasonló hozzáadásokat: “Gazdag eredmények is megjelenhetnek a képkeresőben a mobileszközökön, így a felhasználók hasznos információkkal szolgálnak a receptjeiről.” Így most többet tehetsz, mint egy lasagne Képkeresésben – lehet, hogy megtudja, hogyan készült.

A Google dokumentációja útmutatást ad a videóinak és a receptjeinek helyes megjelöléséhez annak érdekében, hogy meggyőződhessen róla, hogy tartalma átkerül a képkeresésbe.

A gazdag kártyák nem többek

RIP, gazdag kártyák. A Google által 2016 májusában bevezetett kifejezés, amely leírja, hogy a konkrét kereséseknél megjelenő, kártyás stílusú, gazdag találatokat most eltávolították a Google fejlesztői.

Mint Amelyet Aaron Bradley azonosít A Google módosította a “Kiemelt tartalomelemek” megjelölést a Google fejlesztőknél, hogy eltávolítsa a “gazdag kártyák” hivatkozását. A legtöbb helyen ezek a “gazdag eredmények”, az eredménycsalád, például a gazdag kártyák, a gazdag kódrészletek és a kiemelt részletekre vonatkoznak.

Nincs információ arról, hogy a Google miért döntött a nyugdíjba vonulásról; Úgy gondolom, hogy hasznos leíró, de talán a Google úgy döntött, hogy nincs értelme különbséget tenni a “kártya” és a “nem kártyás” gazdag eredmény között.

Lehet, hogy csökkentette a hasonló kereső kifejezések számát, amellyel a keresési eredményeket a “dúsított keresési eredmények” hozzáadásával írja le, a későbbiekben pedig tovább.

A Google elindítja a strukturált adat-alapú hirdetéseket a keresési eredmények között

A Google hozzáadott egy másik elemet azon dolgok listájához, amelyek gazdag eredményt eredményeznek a keresésben: álláshirdetések.

Ezt a módosítást a Google “Korai hozzáférés és partnerek csak szolgáltatások” oldalán a Jobs lapon keresztül adta hozzá, ami egy másik jó hely, ahol figyelemmel kísérhetjük a keresések következő fejleményeit.

A Google arra is utalott, hogy az idei Google I / O kiegészítéseként jelentkezett, amikor bejelentette, hogy elindít egy új, “Google for Jobs” nevű kezdeményezést. Hosszú blog bejegyzés A konferencia első napján megjelent, a Google vezérigazgatója, Sundar Pichai kifejtette, hogy a Google a Jobsek számára a Google általános erőfeszítései közé tartozik, amelyek “az információhoz való hozzáférés demokratizálását és az új lehetőségek kiaknázását célozzák”, összekapcsolva ezzel az AI-val és a gépi tanulással .

“Például az amerikai munkáltatók majdnem fele azt mondja, hogy továbbra is vannak nyitott pozíciókat töltő kérdések. Eközben az álláskeresők gyakran nem tudják, hogy a munkahelyük csak egy saroknyira nyílik, mert a munkahelyek jellege – magas forgalma, alacsony forgalom, ellentmondás a munkakörökben – megnehezítette a keresőmotorok osztályozását. Egy új kezdeményezés, a Google a munkahelyekért reményeink szerint összekapcsoljuk a cégeket a potenciális munkavállalókkal, és segítünk az álláskeresőknek abban, hogy új lehetőségeket találjanak. ”

Az új funkció, amely jelenleg csak USA-ban jelenik meg, “gazdag keresési élményként” jelenik meg, ami egyike a Google érdekes, új szemantikai keresésnek.

És a tisztességes kötődés, a munkáltatók véleménye Most hozzá kell adni a schema.org-hoz 3.3 , Beleértve mind az egyéni szövegfelméréseket, mind pedig a szervezeteknek az összesített minősítését a munkáltatói szerepükben.

A Google bemutatja az új “dúsított keresési eredményeket”

Mozoghat gazdag eredményekkel – a Google egyenlő jobb Tapasztalat most. Bemutatjuk a “gazdag keresési eredményeket”, a Google-ban “több interaktív és továbbfejlesztett gazdag eredményhirdetés” címet.

Mennyi ideig dúsították a keresési eredményeket? SEO a tengeren Blogolt a Google szabadalmáról a dúsított keresési eredményekre 2014-ig, és követte a Post 2015-ben A “megnövekedett források” feltérképezését.

Azonban a 2014-es posztban Bill Slawski konkrétan azonosítja a dolgokat, mint a légi járatok, az időjárási vizsgálatok és a sport eredmények, mivel dúsított eredménnyel jár. A Search Console súgótémája A dúsított keresési eredményekre vonatkozóan a Google azt írja elő, hogy ez a tapasztalat csak a munkahelyi hirdetésekkel, receptekkel és eseményekkel kapcsolatos.

A Google szerint:

“A gazdag keresési eredmények gyakran magukban hordozzák a felugró felugró élményt vagy más fejlett interakciós funkciót.”

A Google azt is meghatározza, hogy “A gazdag keresés lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy keresést végezzen egy strukturált adatelem különböző tulajdonságai között; Például egy felhasználó kereshet csirke leves recepteket 200 kalória alatt, vagy olyan recepteket, amelyek kevesebb, mint 1 órányi felkészülési időt igényelnek. ”

Ennek az ajánlatnak a megítélése szerint a dúsított keresési eredmények a Google átfogó stratégiájának folytatásaként két dolog elérése: a mélyrehatóbb keresési lekérdezések értelmezése és megválaszolása, valamint a SERP egyablakos ügyintézés a bárkinek, amit a keresőnek szüksége lehet .

Láttuk, hogy a Google egyre inkább interaktív funkciókat kínál a SERP-hez hasonlóan Új típusú gazdag eredményt , És Google Hozzászólások , Ugyanakkor javítja a felhasználói szándék és a keresési környezet értelmezését. (Amint korábban megállapítottuk, a szemantikai keresés célja). Tehát a fent említett recept-példában a felhasználó 200 köbméter alatt keresi a csirke leves recepteket, majd megtekintheti és követheti a receptet egy felugró ablakban, anélkül, hogy rákattintana a recept weboldalára.

Mondanom sem kell, ez rossz hír lehet a weboldal forgalmának és a kattintásoknak – még annál is többet Kiemelt kódrészletek , Válasz dobozokat , a Tudásgráf , Gyors válaszok És más gazdag eredmények is vannak.

A Google számos változtatást végez a strukturált adatfejlesztői útmutatókon

Végül a Google számos változást hozott a strukturált adatfejlesztői útmutatókban. Ajánlom olvasni Aaron Bradley-t A Szemantikus keresőmarketinghez A részletekért, de itt van néhány kiemelkedés:

  • Az útmutatók a következő témakörökre vannak besorolva: strukturált adatok, AMP, mobilbarát kialakítás
  • A strukturált adatoknak egy új definíciójuk van: a Google a “szabványosított formátumot adja meg az oldal információinak biztosítására és az oldal tartalmának osztályozására”. A régi definíció “szöveges információforrásként definiálja a fájlt És szolgált az interneten. “Ez egyértelműen kicsit tisztábbnak tűnik.
  • Kétszer annyi elem van felsorolva a “Műszaki irányelvek” alatt, beleértve annak magyarázatát, hogy mit kell tenni a sokszorosított tartalomról
  • Jelenleg kevésbé hangsúlyt fektetnek a strukturált adatellenőrzési eszközre, és még inkább a közzététel utáni elemzésre és tesztelésre – talán a Google arra törekszik, hogy a felhasználók a strukturált adatjelölésen túl inkább saját munkájukat tegyék meg, és ne támaszkodjanak a Google eszközére.
  • Valamennyi tartalomtípus most jogosult egy körhinta megjelenítésére.

Kapcsolódó olvasmány

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!