Nézzünk szembe velünk – ha egy ideig dolgozol az iparágban, akkor tisztában vagy azzal, hogy évek óta létezik egy sztigma a SEO körül. Amellett, hogy webhelyét kockáztatja a kézi büntetés, a megkérdőjelezhető SEO gyakorlatok megzavarhatják a márka hírnevét. Azok, akik jól alkalmazták a SEO alapelveit, és elkötelezték magukat márkák védelme mellett, rossz hírnévnek örvendenek azokért a másokért, akik rosszul alkalmazták a SEO ügyfeleiket vagy vállalataikat.
A vállalati SEO program bevezetése egy márkára vonatkozóan megköveteli, hogy az ember elismeri a megbélyegzést, és összpontosítson a változó érzékelésre. Az észlelés megváltoztatása cselekvést igényel, nem szavakat. Egyszerűen a vállalat felmérése a SEO értékéről, vagy a SEO felelősségteljes alkalmazásáról nem elegendő. A stratégia összehangolása, a hozzárendelt erőforrások elosztása és a márka védelme és fejlesztése teljes körű bemutatása kulcsfontosságú.
Pozícionálás a SEO mint márkavédelem
Az ikonikus márkák állítják az idő próbáját, azáltal, hogy a márkát minden más előtt állítják be – így egy jól bevált márka használatával a SEO program támogatásának egyik hatékony módja a márkavédelemre koncentrálva, nem pedig a potenciális forgalomról és a bevételi lehetőségekről.
A SEO szerepének megmagyarázása a márkavédelemben egy meggyőző érv a SEO program létrehozásához és befektetéshez. Helyezze el a programot a márka védőjeként és a második bevételi folyamatot. A márkahelyreállítási lehetőségek jóval alacsonyabb gyakorisággal jönnek elő, mint a bevételi lehetőségek, és az elsőbbség egyetlen elhanyagolása pusztító lehet.
A SEO szerepe a márka védelmében
John Curtis kollégám, aki napi szintű SEO-műveleteit a Walgreens csapatunkban végzi, kitűnő pontot adott a márkavédelemről folytatott legutóbbi vitákban: Ha lemondod a márka történetét másoknak, elveszíted az irányítást a márka és az üzenet ellen.
Az ügyfelek információt keresnek a márkájáról, termékeiről és szolgáltatásairól. Ha nem biztosítja az erőforrásokat, vagy nem válaszol a kérdésekre, valaki más lesz az Ön cégének információforrása. Ezért kulcsfontosságú az olyan webes tulajdonokhoz képest, amelyeket Ön ellenőrzi és kezelnek a keresőmotorok eredményei között a márkahoz kapcsolódó lekérésekhez. A külső források általában nem kizárólagosak, és nem tartják be a vállalat márkajelzéseit.
Ha a márkaképviszonyok nem elsődleges jelentőséggel bírnak a vállalatnál, akkor fennáll annak a veszélye, hogy az ügyfelek téves információknak vagy a márka hamis bemutatásának vannak kitéve. Ha a külső források a márka információforrásává válnak, bevételkiesést és potenciális negatív márkaképviseleteket eredményez.
A téglagyártó műveletekkel és / vagy mobilalkalmazásokkal rendelkező cégek sokkal több SEO érintési ponttal rendelkeznek, ahol védeni kell a márkát. Helyi helyi SEO szakértőnk, Kyle Eggleston elmagyarázta a helyi SEO-nek a márka hatását egyetlen mondatban: “Az emberek hibáztatják a márkát, nem pedig a Google-t, ha a helyi keresési eredményekben hibás információ jelenik meg.”
Eggleston továbbá megjegyezte, hogy a helyi keresési lekérdezések körül jelentős mennyiségű információ található, amely pontosan meghatározza, hogy az ügyfelek mennyit keresnek a boltban, és ezt az információt könnyebben hozzáférhetővé teheti.
6 ok, miért fontos a SEO a márka védelme szempontjából
A következő alkalommal, amikor találsz egy olyan SEO stratégiát, ahol támogatást kérsz a szervezetedtől, ügyeljen arra, hogy az elsődleges vitapontokban foglalja bele a márkavédelemre vonatkozó célokat. Az alábbiakban egy hivatkozási lista található, amely körvonalazza, hogy miért a SEO a legfontosabb program a védjegy védelme szempontjából:
A raktáron, a telefonszámokon és a fizikai tárolási helyére vonatkozó pontos címadatokat kereső ügyfelek a Google információi alapján fognak támaszkodni. Ha nem tartja fenn a pontosságot és a láthatóságot, kétségtelenül súrlódást fog okozni az ügyfélutazás során, és negatív márka-élményhez vezet. A márka szintjén tapasztalható negatív hatásoktól eltekintve, ha nem működik hatékonyan a helyi piacon, az ügyfelét olyan lehetőségekre bízza, amelyeket nem vett figyelembe.
A partnerprogramok szilárd bevételi forrást jelentenek, és jelentős tudásforrást jelentenek, de nem kizárólagosak a márkánál. A partnerek ösztönzést kapnak arra, hogy kattintsanak, és cseppentsenek egy cookie-t. A legfelsőbb leányvállalatok megértik, hogy meg kell adniuk a vásárlási útvonalat a forgalom maximalizálása és az érvényes információk bemutatása érdekében, de ez a legjobb esetben a leányvállalatokként működő webhelyek kevesebb mint 5 százaléka. A SEO csapatok együttműködhetnek az együttműködő csapatokkal, hogy visszanyerjék az ökológiai forgalmat, ahol a leányvállalatok nem képviselik a márkát.
A vállalat mobilalkalmazása jelentős erőfeszítést jelenthet az ügyfelek vásárlási élményének javítása érdekében, de ha az ügyfél nem találja meg az alkalmazását, vagy talál egy alkalmazást egy olyan keresésben, amely félreértelmezi a márkát, ez negatív élményhez vezet.
A márkához kapcsolódó kifejezések keresési mennyisége és / vagy a márkához kapcsolódó hibák a forgalmi szivárgások forrásává válhatnak. Azok a magánszemélyek, akik a (z) márkanévhez kapcsolódnak (vagy akár kárt okoznak), domainjeiket és gyakori hibákat használhatják a domainjében, mint a webhelyére szánt forgalom lehallgatásának módszerét. A SEO csapatok együttműködhetnek a domainkezelővel, hogy felvázolják azokat a felső keresési kifejezéseket, amelyek a lehallgatás kockázatának vannak kitéve annak biztosítására, hogy megfelelő mérséklési lépéseket hajtsanak végre a tevékenység lebontására.
A belső keresés ugyanúgy működik, mint egy külső keresőmotor. A jól képzett SEO csapatok értékelik a webhely keresési lekérdezéseit annak meghatározása érdekében, hogy hol keressenek hiányosságokat a keresés körül várakozásai között. Ha a csapatot úgy használja, hogy ugyanazt a szakértelmet használja a belső keresési elemzéshez, mint a Google, akkor segíthet a súrlódás kiküszöbölésében a webhely élményében.
SEO nem korlátozódik a Google, a Bing és a Yahoo. Bárhol van egy keresőmező vagy mikrofon, ahol az ügyfelek lekérdezhetik a márkájukra vonatkozó információkat, a SEO csapat felelőssége az eredmények kezelése. Bár a Google egyértelműen a lekérdezések legfőbb forrása, az összes többi keresési pont összesített mennyisége jelentősen magasabb, mint a Google egyedül. A SEO-be történő befektetés módszert kínál a márkapontok milliói számára a bevált márkák számára.
Függetlenül attól, hogy milyen szerepet játszanak a vállalatnál, felelősségre vonható a márkához. Ha szerepvállalása a SEO-ben történik, akkor lépjen kapcsolatba a márkakereskedőkkel vagy marketingvezetőkkel a vállalatnál, és megszilárdítsa az Ön által védett márka megértését. Minél több szervezetnek van kitéve a szerepre, amelyet a márkavédelemmel és a márka javításával játszik a SEO, annál gyorsabban eltűnik a “rossz a márka” megbélyegzése.

Néhány véleménnyel ebben a cikkben kifejezhetjük a vendég szerzőjét, és nem feltétlenül a Search Engine Land. A személyzet szerzői szerepelnek itt .

A szerzőről

Bob Lyons egy tapasztalt technológia és marketing szakértő 25 éves technológiai és 20 éves online marketing tapasztalatai középpontjában a SEO. Bob jelenleg felügyeli a Walgreens SEO programját, de sikeresen végrehajtotta az összes üzleti méretű programot.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!