Miután megvan az alapja PPC Lefelé, hogyan tud továbbfejleszteni ezeket az erőfeszítéseket? Íme néhány tipp, amelyekkel a következő szintre teheti kampányát.

Nemrégiben nyolc tippet adtunk, hogy segítsünk a kezdő keresési marketingszakembereknek az első kampányukról a földről, PPC 101: Nyolc tipp az induláshoz „. Ez a kurzus folytatása, a PPC 102, amely további hét tippet tartalmaz, amelyek segítenek abban, hogy javuljon a már elvégzett tevékenység.

Nem kell PPC-szakértőnek lennie ahhoz, hogy sikeres kampányt készítsen, amelynek jelentős megtérülési rátája van. Mindössze annyit kell tenned, hogy megértsd, hogyan működik a PPC és hogyan javítja erőfeszítéseit egy sor kisebb, de hatékony lépésben.

Állítsa be a konverziókövetést

Nagyon fontos, hogy képes legyen mérni a PPC-erőfeszítéseit, és ezt úgy érheted el, hogy beállítod a nyomkövető képpontokat az oldaladon. Közvetlenül a PPC hirdetések elindítása előtt hozzáadhat konverziós kódot webhelyéhez, hogy jobban felkészülhessen a kampányok elemzésére.

Ez lehetővé teszi, hogy megértsük, mely hirdetések jobban működnek a közönség számára, és közelebb viszik a konverziókat. A PPC kezdőknek rendkívül hasznos lehet, hogy megtanulják, mi számít hatékony PPC-hirdetéseknek, és hogy az első kísérletük közelebb hozza-e a ROI-hoz.

A konverziós képpontok a kampányok pontosabb elemzését teszik lehetővé a hirdetésekkel kapcsolatban, amelyek megkönnyítik a leadeket és az értékesítést.

A minőségi kulcsszavakra összpontosít

Kulcsszókutatás A PPC-kampány tervezésének első lépései közé tartozik. Ennek végeredménye lehet egy hosszú lista a kulcsszavak felfedezésére, de tényleg meg kell tesztelnie mindet? Kísértés, hogy mindegyiket kipróbálhatja, amíg megtalálja a legsikeresebbeket az Ön vállalkozásának, de általában sokkal hatékonyabb, ha a legfontosabb célokra koncentrál a céljai tekintetében.

A minőségi kulcsszavak nem minden üzlethez vagy akár minden kampányhoz hasonlóak, és ez attól függ, hogy mit szeretne elérni. Ezek nem feltétlenül a legnépszerűbbek, de valószínűleg több esélyük van a konverzióra, mint a többiek.

Fogalmam a minőségi kulcsszavakra definiált szempontokat, még akkor is, ha ez eléggé korlátozott. Ezzel időt és pénzt takaríthat meg.

További információ a közönségről

Amint említettük PPC 101 , Fontos, hogy megtalálja a közönségét, mielőtt beállít egy PPC kampányt. Ez a tipp segít megérteni a következő szintet. Miután megtalálja az ideális közönséget hirdetései számára, jó időt fordítani arra, hogy megtanuljon róluk a lehető legtöbb dolgot.

Hasznos lehet olyan személyeket fejleszteni, amelyek segítenek megérteni a közönség szokásait, hogy hatékonyabb hirdetéseket hozzanak létre, amelyek magasabb konverziós arányokhoz vezetnek.

Miután megértette a közönségét, ideje elemezni, hogyan működnek a csatorna minden szakaszában. Hol helyezkedik el a célközönség az értékesítési ciklus részeként? Hogyan befolyásolja a hirdetéseit és a kitűzött célokat?

Például más célzási potenciállal rendelkezik, mint az új ügyfelek összehasonlítása a korábbi ügyfelekkel, amelyeket újra meg szeretnél jeleníteni, és ez tükröződhet a következő PPC-hirdetések tervezésében.

Állítson be olyan céloldalt, amely megfelel a hirdetéseinek

Minden PPC hirdetésnek releváns céloldalra kell vezetnie annak biztosítása érdekében, hogy a közönség a hirdetésre való kattintás után megjelenjen a megfelelő adatokkal. Ez magában foglalhatja a termékre vonatkozó további információkat, a kérdések megválaszolását, a következő lépések lehetőségét és leginkább a hirdetéssel megegyező nyelven beszélő lehetőségeket.

Nem csak arról szól Létrehozva a hatékony PPC-másolatot A hirdetése számára – ugyanúgy fontos a konzisztencia fenntartása a hirdetés és a céloldal között, amelyet a közönség látogat. Ez növeli a konverziók esélyeit, mivel a felhasználók úgy érzik, hogy az üzenet az összes oldalra rezonál.

Fókuszban a hirdetés képére

A sikeres PPC hirdetés kényelmes példányt tartalmaz, de vonzó és releváns képet is tartalmaz. Ahogy az internet egyre vizuálisabbá válik évről évre, és az emberek hozzászoknak hozzá Vizuális tartalom , A kép jelentősen segítheti keresési hirdetései hatékonyságát.

Válasszon figyelmesen a minden hirdetésben használt képet, amelynek célja:

  • Vizuális fellebbezés
  • fontosság
  • jó minőség

Ideális lenne, ha egy kép egy termékkel vagy egy vállalattal társulna, mivel ez növelheti a hosszú távú tapasztalatok esélyeit.

Legyen óvatos, mivel a képnek még relevánsnak kell lennie a hirdetéshez. A vizuális fellebbezés önmagában nem növelheti a konverziókat, ha a kép irreleváns a hirdetésre.

Optimalizálja a mobilhirdetéseit

Ahogy egyre több felhasználó növeli a mobileszközökre fordított időt, egyre több hirdetés érhető el a mobilon. Gyakran beszélünk és gondolkodunk mobil optimalizálásról a mobil webhelyek optimalizálásában, de a mobilizálás optimalizálásában hirdetések Ugyanolyan fontos.

Alapján Mary Meeker internetes trendjelentése 2017 Az internetes reklám 22% -os növekedést tapasztalt az elmúlt évben, a mobilhirdetések jelentősen hozzájárultak ehhez a növekedéshez.

Ez jó emlékeztető arra, hogy miért kell az összes PPC kampányt mobil-optimalizálni, hogy a növekvő közönséget célozzák meg.

A PPC hirdetés mobil optimalizálásának folyamata során különös figyelmet kell fordítani a következőkre:

  • Ad copy
  • Hirdetési kép
  • A mobil felhasználók szokásait
  • nyitóoldal

Miután kampánya folyamatban van, a konverziók elemzése megmondja, hogy a mobil felhasználók a hirdetést elég érdekesnek találják-e ahhoz, hogy kattintsanak rá.

Fedezze fel a PPC hirdetéseket holisztikusan

A PPC hirdetések önmagukban is nagyon hasznosak lehetnek, de még hatékonyabb, ha az egész digitális marketingstratégia részévé válik.

Ez nem csupán egy sikeres PPC kampány elindítására szolgál a kívánt eredmények elérése érdekében, hiszen ezek továbbra is összhangban állnak szélesebb marketing- és értékesítési céljaival.

Például egy PPC kampány jobb eredményeket eredményezhet, ha összhangban van a SEO stratégiával, a közösségi média marketinggel és az e-mail marketinggel.

A Többcsatornás megközelítés Napjainkban népszerűbb a marketingesek körében, mivel inkább tükrözi az emberek tartalmának fogyasztását és hirdetéseit több csatornán és eszközön keresztül.

A marketing holisztikus megközelítéséből származó adatok lehetővé teszik, hogy megtekinthesse, hogy a többi csatorna milyen kölcsönhatásban áll a PPC hirdetéseivel. Azt is segít megérteni a közönséget, és még hatékonyabb PPC hirdetéseket hozhat létre a következő kampányban.

Áttekintés

Íme néhány tipp a PPC kampány javításánál:

  • Telepítse a konverziós pixelt a kampány elindítása előtt
  • Csak a minőségi kulcsszavakra összpontosítson
  • Tanuljon meg minél többet a közönségről
  • Győződjön meg arról, hogy a céloldal megegyezik a PPC-hirdetés által meghatározott elvárásokkal
  • Válassza ki a megfelelő vizuális hirdetést
  • Hozzon létre mobil optimalizált PPC hirdetéseket
  • Gondolj PPC holisztikusan.

Kapcsolódó olvasmány

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!