A a SEO és a tartalom konvergenciája az elmúlt években a marketing egyik hajtóereje volt.
A legutóbbi felmérés szerint a marketingesek 97% -a ezt a két területet konvergált tudományágakként tekintette meg.
Tekintettel arra, hogy az Ön weboldalára érkező forgalom 51 százaléka valószínűleg organikus keresésből áll, úgy vélem, hogy a két korábban különálló siló közötti integráció egyre inkább megértése lényeges átmenet.
Itt az ideje, hogy a marketingesek intelligens, intelligens megközelítést vegyenek igénybe a tartalommarketing terén.
Az intelligens tartalom:
- Könnyen megtalálható
- Optimalizált
- Nyereséges, mérhető
A tartalom teljesítményének javítása érdekében olyan tartalmat kell létrehozni, amely jobban megfelel a felhasználóknak.
Az intelligens tartalom javítja a hatékonyságot és ROI-értékét, mivel jobban felismerhetővé és fogyaszthatóvá válik.
Az adatgyűjtők a keresési eredményekből a marketingesek azonosítani tudják a trendeket, valamint az állandóan népszerű témákat, amelyeket a célközönség a bejegyzésekben és cikkekben szeretne foglalkozni. Az adatok kulcsfontosságú betekintést nyújtanak a fogyasztói szándékból, és a témaköröknek olyan tartalom létrehozására van szükségük, amely ezt a közönséget szolgálja.
Okos tartalom a kontextusban
Az intelligens tartalom arról szól, hogy vállalja a pénzügyi befektetéseket a tartalomfejlesztés során, és hatékonyabb, adatközpontú stratégiára irányítja. Ez különbözik attól a tartalomtól, amelyet a brandek már termelnek, mert a brandek nagyobb figyelmet fordítanak az ügyfelek szándékaira és arra, hogy a látogatók miként lépnek kapcsolatba a cég által előállított tartalmakkal.
Az elmúlt néhány évben a marketingben rejlő technológia és képességek óriási növekedést mutattak. Még a SERP-en is, láthatjuk a lenyűgöző javulást abban a képességben, hogy megértsük azokat a tartalmakat, amelyet a felhasználók valószínűleg meg akarnak tekinteni.
Az intelligens tartalom lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy olyan anyagokat tegyenek közzé, amelyek a keresőmotorok számára készen állnak, attól a pillanattól kezdve, hogy felkerül az internetre, és nagyobb forgalmat, elköteleződést és nyereségességet mutatnak. Azok a marketingesek, akik megtanulják, hogyan integrálják ezt a stratégiát a tartalom létrehozási folyamatába, jobban meg fogják érteni, hogy mit akar az ügyfél olvasni.
5 lépés az intelligensebb tartalom érdekében
1. Megérteni, ki
Győződjön meg róla, hogy pontosan tudja, kinek célozza meg a tartalmat. Az intelligens tartalom arra irányul, hogy a megfelelő közönségnek megfelelő időben létrehozza a megfelelő tartalmat a megfelelő időben.
2. Tudja meg, mi
Amint azonosította a célközönséget, utána pontosan mérni, elemzeni kell, hogy mit akarnak olvasni, mire kíváncsi. Nézze meg, mire keresnek a felhasználók, figyelje a növekvő tendenciákat.
3. Optimalizálás
A SEO és a tartalom a digitális marketing folyamat egyetlen részéhez kapcsolódott, az összes létrehozott tartalmat a kezdetektől optimalizálni kell, így később nem kell újból optimalizálni a tartalmat. Ez növeli a létrehozott anyag hatékonyságát és hatását.
4. Ellenőrzés
Az adatok és az elemzés továbbra is kulcsfontosságú a sikeres intelligens tartalom létrehozásához. Ismerje meg az elérni kívánt célt a tartalommal, például a látogatói arányokkal, rangsorolásokkal vagy konverziókkal kapcsolatban, és határozza meg a KPI-ket, amelyek lehetővé teszik a hatások mérését.
5. Végül
Fókuszáljon a teljesítményt segítő tartalomra, és állítson fel a stratégiákat.
A tartalmat és a témákat, amelyek nem vezetnek értékhez, csökkenteni kell a tartalmi tervben, míg a jól teljesítendő tartalmat a bővíteni kell. Használja a mutatókat annak érdekében, hogy jobban megértse, hogyan reagálnak az egyes ügyfelek a tartalomra.