Egy funkcionális weboldal tervezése nem történik meg egyik napról a másikra. Időre és energiára (és néha sok pénzre) van szükség ahhoz, hogy a webhely működőképes legyen.
Mint minden más technológia, az internet gyorsan változik. A felhasználók különböző eszközöket használnak a webhelyek megtekintéséhez. La asta, hogy a felhasználók a webhelyén keresztül manőverezhessenek, folyamatosan frissítenie kell és alkalmazkodnia kell.
Plusz, A Google algoritmusai folyamatosan változnak – webhelye használhatósága befolyásolja a Google keresési rangsorát.
Röviden előfordulhat, hogy nem tudja, hogy a webhelyére szükség van egy nagyjavításra. Bonyolult, hogy lépést tartson a változások mögött, amelyek a színfalak mögött zajlanak. Szerencsére vannak olyan jelek, amelyek miatt a webhelynek át kell tekintenie az arcot.
Íme néhány olyan jel, amelyre a webhelynek újratervezésre van szüksége.
Nagy visszafordulási arány
Webhelyének analitikusai többet mutatnak, mint ahogyan a felhasználók a webhelyen keresztül navigálnak. Azt is megmutatják, hogy optimalizálni kell-e webhelye tervezését.
Az egyik legnagyobb analitika, amelyet meg kell nézni, a te Visszafordulási arány . Az alábbiakban egy képernyőkép jelenik meg arról, hogy hol találhatja ezt a Google Analytics szolgáltatásban az “Acquisition” részben található Forgalom részben:
A visszafordulási arány az a sebesség, amellyel a felhasználók elhagyják webhelyét. Mi okozza a felhasználónak, hogy elhagyja a webhelyet? Néhány tényező:
Lassú betöltési oldalak
A Google kiváló minőségű tartalmat és oldalakat hirdet a felhasználók számára. Algoritmusuk rangsorolja az oldalakat Gyorsabb rakodási idővel magasabbak, mint a lassabb rakodási idők. A gyorsabb webhely nem csak a jó SEO gyakorlat, hanem befolyásolja, hogy a felhasználók hogyan navigálnak az oldalán. Ha egy felhasználó találkozik egy lassabb weboldalon, akkor nem fog maradni.
Ellenőrizheti webhelye sebességét a PageSpeed Insights eszköz , lásd alább. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy webhelyének teljes újratervezésre van szüksége (néhány dolog csak javítani kell), de ez hozzájárulhat a tényezőhöz.
Ha további tippeket szeretne kapni a webhely sebessége miatt, nézze meg Ann Smarty átfogó darabját, Mindössze annyit kell tennie, hogy a webhely sebességét elsajátítsák anélkül, hogy túlterheltek lennének „.
Műszaki hibák
Észrevehetjük, hogy a visszafordulási arány hirtelen szuper magas? Vessen egy pillantást arra, hogy a felhasználók mennyi ideig vannak az oldalán. Ha csak néhány másodpercig tartanak, akkor 404-es számot kaphat.
Tekintse meg webhelyét a látogatói szempontból (használja a különböző böngészőket, mert ez is a probléma). Használhatja a Google-t is Search Console Hogy ellenőrizze a feltérképezési hibákat.
Gyenge felhasználói élmény (UX)
Voltál már olyan weboldalon, ahol olyan sok felbukkanó ember volt, hogy nem találtad a tényleges tartalmat? A Google bünteti az ilyen típusú weboldalakat, és az átlagos felhasználók nem fognak maradni, ha nem találják meg a keresett tartalmat.
Ez is hozzájárul a nehéz navigációhoz, ami jelentősen csökkenti a felhasználó tapasztalatait. Győződjön meg róla, hogy webhelye térképje koherens és az átlagos felhasználó számára kényelmesen áramlik.
Mobilbarát weboldalak
Hallottad, hogy egyre több felhasználó használja mobileszközét az internet eléréséhez. Tény, hogy majdnem A keresések 60% -át mobil eszközökön végzik . Győződjön meg róla, hogy a webhely gombjai könnyen elérhetők mobileszközön keresztül. Győződjön meg róla, hogy a céloldalak elérhetők mobiltelefonon keresztül.
A Google kiváló ingyenes eszközzel rendelkezik Amely lehetővé teszi, hogy kipróbálhassa, milyen jól reagál a webhely az olyan eszközökön, mint például okostelefonok és táblagépek. Egyszerűen írja be a webhely nyitóoldalát, és hagyja, hogy az eszköz megmondja, milyen jól teljesít mobileszközökön. Az eszköz normál operációs szinten (3G) keres. Például egy minta keresést készítettünk a Google weboldalán, hogy megismerhessük, hogyan működik.
Az eszköz megmutatja, hogy hány másodperc (vagy mennyország tiltja a perceket) a weboldal mobileszközön történő betöltéséhez szükséges. Azt is megmutatja, hogy a látogatói veszteség becsült százalékát az Ön betöltési ideje miatt tapasztalta. Lehetősége van arra is, hogy készítsen egy ingyenes jelentést, amely bemutatja, hogyan oldhatja meg azokat a problémákat, amelyek befolyásolják a mobil betöltési időt.
A mobil webhelyek gyorsaságával kapcsolatos problémák alaposabb feltárása érdekében ne hagyja ki Andy Favell oszlopát ” Hogyan optimalizálhatja mobil webhelyének sebességét: problémák tesztelése „.
Elavult web design
Hallott már róla, hogy mire új számítógépet vásárol, már elavult? Az internet ugyanúgy működik. Mire frissíti webhelyét, az már leértékelődik.
Ne feledje a 90-es évek weboldalát? Villogó gombok, szürkeárnyalatos és neon színek, sok grafika? Miközben sok ilyen weboldal még mindig működik, nem vonzza a modern felhasználót, hogy látogassa meg őket. Például, nézze meg www.ifindit.com .
Az első benyomások mindent jelentenek, és ez a weboldalakra is érvényes. Ön nem csak elveszíti hitelességét a rossz web design, akkor elveszíti a látogatókat. Egy ideje nem frissítette webhelyét? Itt van egy gyors példa a webes megjelenítés egyik legfrissebb tendenciájára:
Moduláris felépítés
Az új weboldalak egyszerűségéből fakadóan a moduláris tervezés egyre népszerűbb. A moduláris tervezés alapelve, hogy egyetlen, rugalmas sablont használjon, amely különféle tartalmi formákhoz igazítható, nem pedig egy egyedi, egyedi tartalomtípusra szabott sablon. Ez a design megfelelője a Intelligens tartalom Trend a tartalom marketingben.
Bár a moduláris kialakítás nem mindig megfelelő az esetek 100% -ára, sok esetben hatékonyabb, kevésbé erőforrás-igényes és könnyen kezelhető a navigációhoz.
Íme egy példa a Waaark design stúdió moduláris weboldal tervezésére:
Az elvihető
Gondolj a webhelyére tégla- és habarcs-üzletként. Ha a zsindelyek leereszkednek, és az ablakai felszállnak, senki sem fog megállni. Néha egy kicsit felújítanak, hogy újra eljussanak a dolgok. Ha töltötted időt és pénzt a webhelyed kialakításában, akkor a régi és az új elfogadás nehéz.
Valószínűsíthető, hogy nem tudja, hogy webhelyének rögzítésre van szüksége. Ha webhelyének frissítésre van szüksége, a jelek közvetlenül előtted vannak. Vessen egy pillantást webhelyed elemzésére – vannak olyan problémák, amelyek javíthatók? Alkalmazkodjon a változó időkhöz, és mobilitása barátságos legyen.
Legfőképpen ne féljen gondolkodni a dobozon kívül, és próbáljon valami újat a sajátjával web design . A webhelyének felújítása zavaró lehet, de a merülés megéri a kockázatot.
Amanda DiSilvestro írója NoRiskSEO , A teljes körű szolgáltatást nyújtó SEO-ügynökség, és az SEW munkatársa. Csatlakozhat az Amandához Stare de nervozitate și LinkedIn , Vagy nézze meg a szolgáltatásait amandadisilvestro.com .
Kapcsolódó olvasmány
A Google folyamatosan csíp és módosításokat végez a szemantikus keresésben. A túlnyomó többség előre be nem jelentett és észrevétlenül érkezik, ám a Google stratégiájának érdekes mutatója lehet, és figyelni kell rájuk. Itt van öt legutóbbi frissítés, amelyet elfelejtettél.
Az Ön helyszíni SEO-je megszakadhat anélkül, hogy felismerné. Mindannyian ismerjük az alapokat: a tartalom király; A felhasználók először érkeznek; Kerülje el a vékony tartalmakat, a kulcsszavakat, a feletti hirdetést stb.
De nem minden helyszíni SEO kérdések annyira nyilvánvalóak. Itt van a hét helyszíni probléma, amelyek nagyon könnyen kimaradhatnak.
Az elmúlt hetekben a mesterséges intelligenciát körülvevő lelkesedés lendületet adott az “AIO” (mesterséges hírszerzési optimalizálás) segítségével, amely az ügynökség weboldalain és blogjain élt. De amikor a Google RankBrain-je van, az AI optimalizálása nem új vagy bonyolult.